Mitkä ovat ne kehon kohdat, johon tuttua naista, esim. työpartneria saa koskea?
Työpaikalla on paljon miehiä ja naisia aivan sekaisin, ja meno on hektistä. Joskus sattuu myös naispuolisia olemaan aivan siinä "tuntumalla", ja näihin on melkein pakko koskea jos haluaa että työt etenevät toivottuun tahtiin.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Miksi työelämässä pitää halata? Nuoruudessani ei halattu kuin ihan tosi läheisiä ihmisiä, mutta nykyään halaaminen on ihan normaalia työelämässäkin. Miksi, oi miksi?!
eipä ole kauaa kun oli järkyttävä älämölö ihmisen läheisyydestä ja kuinka oli erilaisia terapioita joissa halittiin jne. näitä ajoi poikkeuksetta naiset.
Olkapään ja kyynerpään väliselle alueelle saa koskea. Ei mihinkään muuhun, ei selkään.
Tämä siis yleinen ohjeistus kirjallisuudesta, ei minun itse keksimä.
Voit kätellä jos tilanne sitä vaatii. Muuten ei tarvitse kosketella ja jos kosket, mieti ensin koskisitko miestä/lasta/äitiäsi samalla tavalla kyseisessä tilanteessa. Jos vastaus on kyllä, luultavasti voit koskea naista ja luultavasti tilanne sitä silloin vaatii. Jos tavoitteesi on päästä hiplaamaan, älä koske.
Työkaveri joutui puhutteluun koskettelusta ja häirinnästä. Laittoi käden olkapäälle.
Häiritsijä nainen ja häiritty mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisessa työssä työn sujuva eteneminen edellyttää työkavereiden koskettelua?
Gynekologiset meillä täällä töissä
Miksi he koskettelevat miespuolisia työkavereitaan?
Vierailija kirjoitti:
Olkapään ja kyynerpään väliselle alueelle saa koskea. Ei mihinkään muuhun, ei selkään.
onko alan kirjallisuus maskulistien vai feministien?
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri joutui puhutteluun koskettelusta ja häirinnästä. Laittoi käden olkapäälle.
Lain mukaan häirintää on kaikki sellainen koskeminen, jonka kosketuksen kohde kokee häiritsevänä. Lisäksi tästä voi tehdä kiusaamismielessä kuvitteellisia syytöksiä, koska uhri on vahvoilla sana-sanaa vastaan tilanteissa. Tästä hyviä esimerkkejä julkisuudessakin.
Riippuu työkaverista ja AP:sta. Yksi mies minun työpaikaltani saisi kyllä koskea ainakin minua ihan mihin vain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan häirintää on kaikki sellainen koskeminen, jonka kosketuksen kohde kokee häiritsevänä. Lisäksi tästä voi tehdä kiusaamismielessä kuvitteellisia syytöksiä, koska uhri on vahvoilla sana-sanaa vastaan tilanteissa. Tästä hyviä esimerkkejä julkisuudessakin.
mites jos en halua kätellä? on varmasti vaikeaa saada edes työpaikkaa kun haastattelussa kertoo että kokee kosketuksen häiritsevänä. varsinkin vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Ap, sinä et koske edes tuttuja naisia ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu työkaverista ja AP:sta. Yksi mies minun työpaikaltani saisi kyllä koskea ainakin minua ihan mihin vain...
niinpä tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi työelämässä pitää halata? Nuoruudessani ei halattu kuin ihan tosi läheisiä ihmisiä, mutta nykyään halaaminen on ihan normaalia työelämässäkin. Miksi, oi miksi?!
Millä alalla sä oikein oot?
Kaupan alalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten selkä on jotenkin pahempi asia kuin olkapään ja kyynerpään välinen alue?
Vierailija kirjoitti:
Auttaako jos leikit että nainen on jalkapallo, mutta sinä et saa potkaista koska tulee paitsio?
Vain jos tuomari näkee. Kannattaa aina yrittää koska voi mennä sisäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mites jos en halua kätellä? on varmasti vaikeaa saada edes työpaikkaa kun haastattelussa kertoo että kokee kosketuksen häiritsevänä. varsinkin vastakkaisen sukupuolen toimesta.
Kuka enää nykyisin kättelee? Kyllä se viimeistään koronan myötä on poistunut valikoimista.
Olkapäähän ei saa koskea, monella kipeä olkapää. Ei saa koskea, ei saa myös mennä liian lähelle taakse tai sivulle. Ei saa hönkäillä ja räkiä. Jos on pakko koskea, niin erikoislupa ja olkavarsi /käsivarsi kevyesti koskettamalla. Jos takaa niin kevyt kosketus lapaan /olkaan kerran, jos toinen ei kuule.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö on, että voit koskea naisia samoihin kohtiin kuin kosket työkaverinasi olevia miehiä.
Kummasti miehet eivät kouri työkaverimiehiä munista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä nyrkkisääntö on, että voit koskea naisia samoihin kohtiin kuin kosket työkaverinasi olevia miehiä.
Ja naisetko sitten kourivat toisiaan haaroista teidän työpaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos sen varjolla pääsee kourimaan naisia niin varmasti aletaan kourimaan.
Gynekologiset meillä täällä töissä