Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pärjää lapsen kanssa

Vierailija
08.06.2022 |

Lapsi on jo viisi, eli aika kauan tässä on jo harjoiteltu. En tiedä mitä tehdä. Mies ei pärjää lapsen kanssa, siis oman lapsensa. Tai pärjää silloin, kun lapsi on erittäin hyvällä tuulella ja pirteä. Mutta jos on vähänkin väsynyt tai vastahankaan jossain asiassa (kuten lapset monesti ovat), niin mies ei selviä. Ei saa tilanteita hoidettua, ei saa houkuteltua lasta toimimaan/tekemään asioita, ja mies ahdistui ja menee paniikkiin, lopulta lapsikin vain itkee. En uskalla enää jättää lasta miehen kanssa, kun mies ei vain pärjää. Mikä ihme tähän neuvoksi. Miehen mielestä lapsi on hankala, minun mielestä ihan tavallinen lapsi, jonka saa helposti kannustettua väsyneenäkin tekemään asioita, jos yhtään viitsii yrittää.

Kommentit (258)

Vierailija
1/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Statusmukula saatu aikaiseksi eikä viitsi vaivautua. Lapsi on kivaa seuraa hyvinä päivinä muina aikoina statusvaimoke saa ottaa ohjat.

Et ole ainoa.

Vierailija
2/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ulkopuolisten apu mitään tuossa tilanteessa, jotka valvovat ja ohjaavat isää lapsen kanssa? Jos te ette siihen itse kykene. Apua saa aina, kun sitä pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi tunne siitä että peittelet omaa epävarmuuttasi näillä miehen syytöksillä. Aluksi pitää katsoa omaa käytöstä ja osaamattomuutta ja lähteä sitä omaa henkistä terveyttä rakentamaan. Oletko jotenkin katkera?

FtPsyg

Vierailija
5/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Täähän se asiaa auttaakin. Lähdetään pakoon ongelmia, eikä jäädä ratkaisemaan asiaa yhtään.

Vierailija
6/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu. Tulevat arvioimaan tilannetta minkälaista apua tarvitsette.

Vierailija
7/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Täähän se asiaa auttaakin. Lähdetään pakoon ongelmia, eikä jäädä ratkaisemaan asiaa yhtään.

Pikemminkin naisten täytyisi hiljalleen oppia mitä enemmistö miehistä hakee parisuhteelta. Kulissia.

Mitä nopeammin älytään jutun juoni sitä vähemmän valitusta.

Vierailija
8/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä koko perheellä sen verran ongelmia että suosittelisin ottamaan yhteyttä lastrn suojeluun. Ei ole pelkän miehen vika vaan taitaa nyt löytyä vikaa vähän molemmista.

Vierailija
9/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi tunne siitä että peittelet omaa epävarmuuttasi näillä miehen syytöksillä. Aluksi pitää katsoa omaa käytöstä ja osaamattomuutta ja lähteä sitä omaa henkistä terveyttä rakentamaan. Oletko jotenkin katkera?

FtPsyg

Mikä mahtaa olla FtPsyg?

Ja ei en ole katkera enkä epävarma. Pettynyt kylläkin. Eikä ole tarkoitus syytellä miestä, mutta jotenkinhan ongelma piti aloitukseen kuvata. Ap

Vierailija
10/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lapsen parasta ja muuten teillä menee hyvin? Ainoa ongelma, ilmeisesti lapsen hoito isän vastuulla? Ei osaa hoitaa? Sinä et luota? Ainoa neuvo on, ota itse lastensuojeluun apua he auttavat, mutta sitten sinun täytyy heille olla rehellinen kaikesta, että osaavat auttaa ja arvioida minkälaista apua juuri te tarvitsette. Ongelmasta juokseminen ei auta asiaa vaan se, että siihe ryhdytään pikemmin toimeen ratkaisemaan mikä siihen olisi avuksi.

Vierailija
11/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sinulla on perheessä tyrannimainen ote ja vaadit, että toisenkin vanhemman suhde lapseensa on juuri sellainen, kuin itse haluat. Vaadit, että suhteen on oltava manipulatiivinen: henkilö on saatava manipuloitua väsyneenäkin. Epäonnistuminen manipuloida, ja siitä seuraa halveksuntasi?

Vierailija
12/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei?

Vierailija
13/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa "väsyneen äidin syndroomalta". Haetaan syntipukkia omaan riittämättömyyteensä puolisosta. Halutaan olla se tärkein osa perhettä ja ennenkaikkea lapsen elämää, mutta kun huomataan ettei niin ole, etsitään syntipukki puolisosta.

Olen käynyt saman läpi.

Vierailija
14/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellitä vähän, älä viestitä niin vahvasti, että perhesuhteet ovat rooli ja suoritus.

Vierailija
15/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaako jotain narsistista tyydytystä, kun ihmisen saa tekemään mitä haluaa, vaikka hän oikeasti tarvitsisi lepoa tms.?

Vierailija
16/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet antanut isälle ja lapselle sitä tilaa ilman että sinä olet koko ajan ohjaamassa ja säätelemässä? Olet luonut hankalista tilanteista jonkun peikon puuttumalla heti kun sinusta nyt ei oikein suju? Montako yötä olet ollut esim kerralla pois niin että isä ja lapsi on oikeasti kahden?

Vierailija
17/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika

Pikemminkin naisten täytyisi hiljalleen oppia mitä enemmistö miehistä hakee parisuhteelta. Kulissia.

Mitä nopeammin älytään jutun juoni sitä vähemmän valitusta.

Kaikki asiat on ratkaistavissa jos vain molemmat osapuolet haluaa. Mielestäni nämä asiat pitäisi ensin keskustella puolison kanssa ja sitten jos ei luonaa niin lastensuojeluun kylmän viileästi. Muita ulkopuolisia näihin ei tarvitse. Pakoon juokseminen kertoo vain ihmisestä sen miten pelkuri on.

Vierailija
18/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YMMÄRTÄKÄÄ nyt että minä en ole se syypää vaan mieheni!!!

Vierailija
19/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis itsekin sitä mieltä, että lapsen kanssa on liian hankalaa. Ap

Vierailija
20/258 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YMMÄRTÄKÄÄ nyt että minä en ole se syypää vaan mieheni!!!

En minä syytä ketään vaan pyydän neuvoja.

Mikä ihmeen purkaus tuo kommenttisi oli?

Ap