Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä yli siitä että tuhosin mielenterveysongelmien takia ihmissuhteen?

Vierailija
08.06.2022 |

Minulla oli siis kauheita pelkotiloja tätä ihmistä kohtaan (syyttä) ja kärsin myös hygienian puutteesta jne. Sitten tämä ihminen ei enää jaksanut ja ghostasi. Nyt voin paremmin ja kauhistelen miten huonosti olen voinut. Koen katkeruutta ja pelkään myös että jos tämä ihminen tulisi joskus takaisin, niin joudun hyppäämään moodista toiseen jälleen kerran, vaikka jouduin tekemään tosi paljon töitä että pääsin ghostaamisesta yli ja että ylipäätään olen saanut psyykeeni takaisin paremmin tasapainoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poistut paikalta ettekä kohtaa.

Vierailija
2/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet parantunut . Mene eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt tästä juurikaan mitään?  Siis ensin olet pahoillasi siitä, että mielenterveydellisten syiden vuoksi tuhosit ihmissuhteen. Mutta sen jälkeen et sitten  ymmärräkkään, miksi sinut ghostattiin, ja olet katkerana nyt sitten siitä.

Mitä jos alottaisit nimenomaan niistä syistä, jotka johti ghostaamiseen.  Mielenterveyden heilahteluille on toki haastavaa tehdä muutoksia, mutta ei mahdotonta ( omakohtainen kokemus, se vaan vaatii hitosti töitä ja motivaatiota).  Mutta ne syyt, mitä kannattaa pohtia, on se, kuinka paljon näillä aiheettomilla pelkotiloilla häntä kohtaan olet saattanut häntä kuormittaa.

Mäkin tiedän yhden tapauksen, joka vetosi siihen, että pelkäsi aiheetta tuttuaan, ja pienessä päässään kehitteli sen niin pitkälle, että kosti pokaamalla tämän tuttunsa puolison. Ja vetosi sen jälkeen juurikin siihen, että on niin pieni ja pelokas että ajatteli tämän miehen pelastavan hänet "pahan tutun" kynsistä. Voit vaan kuvitella mikä oli lopputulos.

Vierailija
5/5 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up