Miksen minä laihdu, vaikka mitä tekisin? En jaksa enää.
Viikon paastolla tiputin 3 kg ja kaikki tuli takaisin. Paino ei tipu, vaikka söisin terveellisesti ja vähän ja liikkuisin paljon. Rasvaa vain muodostuu koko ajan lisää. En ymmärrä mitä teen väärin. Olen koettanut kaikkea. En ikinä saa miestä tai hyvää elämää ja kohta aika loppuu. Olen aina ollut se peruna, jota kaikki vihaavat eikä kukaan halua.
Kommentit (136)
No esim se paasto oli väärin. Menit sekoittamaan hormonitoimintaasi. Syö tasaisesti, monipuolisesti ja rehellisesti hieman kulutuksen alle, ei paljon vaan HIEMAN. Ole rehellinen kulutuksestasi. Odota pysyviä tuloksia vuosien, ei kuukausien päästä.
Vierailija kirjoitti:
No esim se paasto oli väärin. Menit sekoittamaan hormonitoimintaasi. Syö tasaisesti, monipuolisesti ja rehellisesti hieman kulutuksen alle, ei paljon vaan HIEMAN. Ole rehellinen kulutuksestasi. Odota pysyviä tuloksia vuosien, ei kuukausien päästä.
Höpö höpö sun hormonimutujesi kanssa.
Valivalivalivalivali. Ei viikossa tiputeta 25 vuoden aikana kertyneitä läskeja. Sulta puuttuu pitkäjänteisyys. Ei se rasva ilmasta muodostu, kyllä siihen tarvitaan se että jatkuvasti syö liikaa. Viikon paastolla lähtee vaan nesteet.
Lopeta itsesi vihaaminen, se tekee susta vähemmän viehättävät.
JA lopeta periksi antaminen ja valittaminen ja varaa painonpudotukseen ainakin vuosi.
Ei mitään viikon paastoja, ellei ole kunnon syytä!
Paljonko syöt kaloreita päivässä? Mulla menee n. 1800, joten syön vähän sen alta. Tarkista sun päivittäinen kulutus ja syö VÄHEMMÄN. Voi myös helpottaa, jos rajottaa ittensä syömään vaan tietyn ikkunan sisään, esim. klo 8 - 16. Kato jos pätkäpaastoilu sopisi sulle. Syödään normaalisti, mutta vaan 8 tunnin sisällä.
Ja juo vettä! Moni unohtaa ja oon paasannu tästä ennenkin tällä palstalla.
Niin olet koettanut, mutta et ole muuttanut elintapojasi? Laihtumisen fysiologia ei sovi hätähousuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö sun hormonimutujesi kanssa.
Höpö höpö kulta menikö tunteisiin pusi pusi
Vierailija kirjoitti:
Siis onko viikko sinun maksimikesto dieetille ja elintapojen terveellisemmiksi muuttaminen poissuljettu vaihtoehto?
Jos täydellisestä syömättömyydestä eli paastosta puhutaan niin kyllä viikko on aika maksimi. Jos tulokset olisivat parempia niin sitten pystyisin pidempään paastoon, mutta... Tuntuu, että siinäkin vain rasva lisääntyy. Noita dieettejähän olen koettanut monenlaisia. Tällä hetkellä syön puuron ja 1-2 tortillaa päivässä. Paino ei tipu mihinkään ja koko ajan on nälkä. Ehkä syön liikaa vain hiilihydraatteja, mutta ei tulisi mielenkään jotain rasvaa ruveta lisäilemään ruokiin.
Ap
Hormonit. Mene lääkäriin.
Juuri tuli dokumentti samanlaisesta tapauksesta. Syynä oli hormonit.
Tunnen useamman yli satakiloisen, päsmäröivän, pahapäisen akan, joilla on mukavalta vaikuttavat miehet. Mikset sinäkin onnistuisi parin löytämisessä?
Mikä hemmetti tässä on niin vaikeaa? Syö vähemmän kaloreita, kun mitä kulutat kaloreita.
Tee jotain 120 syke touhua pari tuntia päivässä, esim reipasta kävelyä, hölkkää, pyöräilyä.
Musta tuntuu että nää mamma palstan "laihduttajat" Syö jotain suklaapatukoita ja kirjoittaa tänne aloituksia siitä kun ei laihdu.
SYÖ VÄHEMMÄN, URHEILE ENEMMÄN.
No en minä kyllä vuotta pysty nälkää näkemään. Ruoka on ainoa iloni elämässä ja tuo päättyisi vain itsemurhaan.
Ap
Palkkaat itsellesi pt:n ja käyt kehonkoostumusmittauksessa. Tiedät in mitä tehdä. Ei ole oikotietä onneen ja tuloksia ei tule hetkessä. Se on elämänmittainen päätös elää terveellisemmin.
Vierailija kirjoitti:
No en minä kyllä vuotta pysty nälkää näkemään. Ruoka on ainoa iloni elämässä ja tuo päättyisi vain itsemurhaan.
Ap
No tässähän se kävi selväksi miksi et laihdu. Etsi jotain muuta iloa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hemmetti tässä on niin vaikeaa? Syö vähemmän kaloreita, kun mitä kulutat kaloreita.
Tee jotain 120 syke touhua pari tuntia päivässä, esim reipasta kävelyä, hölkkää, pyöräilyä.Musta tuntuu että nää mamma palstan "laihduttajat" Syö jotain suklaapatukoita ja kirjoittaa tänne aloituksia siitä kun ei laihdu.
Kun minulla on ylimääräistä niin ei riitä, että tämänhetkinen tilanne on balanssissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No tässähän se kävi selväksi miksi et laihdu. Etsi jotain muuta iloa elämääsi.
Eihän se onnistu ennen kuin laihdun. Enkä tiedä miten pitäisi syödä tuota vuottakaan, vaikka onnistuisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain 120 syke touhua pari tuntia päivässä, esim reipasta kävelyä, hölkkää, pyöräilyä.Musta tuntuu että nää mamma palstan "laihduttajat" Syö jotain suklaapatukoita ja kirjoittaa tänne aloituksia siitä kun ei laihdu.
Kun minulla on ylimääräistä niin ei riitä, että tämänhetkinen tilanne on balanssissa.
Ap
Ei sen kuulukaan olla balanssissa. Muuten et laihdu.
Ohis
Aamupala puuro ja kahvi, lounas kanaa ja kasviksia. Välipala hedelmä, päivällinen kalaa ja riisiä. Iltapalalla smoothie.
Sykettä nostattavaa liikuntaa joka päivä yli tunti.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaat itsellesi pt:n ja käyt kehonkoostumusmittauksessa. Tiedät in mitä tehdä. Ei ole oikotietä onneen ja tuloksia ei tule hetkessä. Se on elämänmittainen päätös elää terveellisemmin.
Minä palkkasinkin, mutta tuloksia ei tullut. Saatoin laihtua 2 kg, mutta seuraavalla mittauksella olinkin lihonut +2 kg. Pt myös laittoi minulle hirveästi ruokaa syötäväksi päivässä. Paljon enemmän mitä nyt syön niin miten sillä voisin laihtua.
Ap
Mitä syöt tavallisen päivän aikana? Kerro vaikka parin päivän ruokailut.
Siis onko viikko sinun maksimikesto dieetille ja elintapojen terveellisemmiksi muuttaminen poissuljettu vaihtoehto?