Kuvaile ärsyttävintä tuntemaasi ihmistä
Kommentit (197)
Minä itse: ahdistun, jännitän joka helvetin asiasta, niin että elämä on mahdotonta. Pääni on täynnä kauhukuvia mitä kamalaa voi tapahtua ja kauhukuvia mitä on tapahtunut. En kestä olla ihmisten seurassa koska koen, että pilaan kaiken. Elämä on kuin kuoleman odottelua. Tämä on yksi painajainen, jonka toivon loppuvan kun kuolen.
Minä olen ärsyttävin ihminen, jonka tiedän.
Vierailija kirjoitti:
- Nainen
- Parasta ennen päiväyksensä (30v) ylittänyt
- Korkeasti koulutettu, joka katsoo amiksia alas päin ja kokee itsensä siksi sivistyneemmäksi
- Feministi
- Miesvihaaja
- Lukee kirjojaVoi kumpa asteroidi tippuisi tuon akan päälle.
Korkeasti koulutettu ja lukee vielä kirjojakin! Hirveältä ihmiseltä kuulostaa.
Huvittava kommentti!
En tarkoita ketään erityisesti vaan haasteellisia ovat toisten mielistelijätyypit jotka sanoo aina (niin vapaalla kun töissäkin) sen mitä kuulija haluaa kuulla, ovat aina samaa mieltä, kaikki käy ja aina kaikki on ok.
Sit kuitenki kritisoidaan vuolaasti kaikkea, ollaan jälkikäteen "ihan tyrmistyneitä" jostain mikä oli kyllä etukäteen jo tiedossa.
Esitetään mukavaa ja ystävällistä kaikkia ymmärtävää, hyveellistä ja suvaitsevaista, mutta seuraavassa hetkessä tuo kulissi romahtaa.
Tällasten ihmisten kanssa on hankalaa olla kun koskaan ei tiedä mikä heidän oikea mielipide tai kanta asiaan on.
Ex esihenkilöni.
Persoonaltaan täysin epäpätevä ja kyvytön hyvään nykypäivän johtajuuteen.
Liekö itsellä elämä hyvin kun pitää käyttäytyä muita kohtaan jopa julmasti ja vaikuttaa voimaantuvan vielä tästä häiriintyneestä käytöksestä.
On se varmasti mieltä ylentävää kun saa toteuttaa ajojahtia jotain kohtaan ja viimein saa nujetrettua ei toivotut henkilöt pois.
Toisaalta ei hänen kaltaiset ihmiset välitä vaikka matkalla tulee ruumiita.
Money talks.
En tarkoita ketään yksilöä, mutta ärsytystä aiheuttaa ihmiset jotka ovat tekopyhiä ja esittävät itse täydellistä.
Ovat usein näitä toisten miellyttäjätyyppejä jotka ovat opetelleet "hyvän, anteeksiantavan ja kaikkia syleilevän ihmisen maneerit". Julistavat ehkä jotain normaalista poikkeavaa elämänkatsomusta ja pitävät sitä ainoana oikeana elämäntyylinä.
Ovat niiiiiiin suvaitsevia ja hyveellisiä maailmanparantajia edessäpäin ja ihan samassa käänteessä moralisoivat toistuvasti muiden elämäntyyliä ja arvoja.....
Esitetty rooli ja sitten kuitenkin teot ja jopa se mitä kahdenkesken puhutaan ei tuekaan tuota päälleliimattua hyveellisyysroolia.
Näistä vielä ärsyttävämmät versiot on niitä jotka on hurahtaneet johonkin uskoon ja julistavat sitä joka käänteessä muille ( ja nimenomaan ainoana oikeana tapana elää) ..... mihin se suvaitsevaisuus ja kaiken erilaisuuden ymmärtäminen nyt hävisikään????
Entinen kollega joka joka otti minuun nähden hyvin arrogantin käyttäytymismallin.
Itse oli laiska ja omien alaistensa haukkuma omanedun tavoittelija joka ei joko osannut tai viitsinyt hoitaa työtään kuten kuului.
Sitten yritti jallittaa minua kaikenlaisella perinteisillä työpaikkakiusaamisen muodoilla ja yritti sälyttää minun kontolle omassa vastuualueessaan ryssityn asian.
Hah hah, kai nyt heti tajuttiin mitä hän yrittää.
Hän luuli ettei kukaan tajua mitä hän tekee. Olisipa vaan tiennyt mitä hänestä puhuttiin, typerä ja laiska ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntijana esiintyvä, joka ei tunne asiaansa kuin pintapuolisesti, tai on vain häiriintynyt, ja asiantuntijuus jää taka-alalle, kun pääpaino menee rehentelyyn, virheiden peittelyyn tms epäolennaiseen.
Juurikin näin.
Aiheuttaa työyhteisössä eriarvoisuutta ja knärää. Toiset painaa duunia 10h päivässä ja teeppäs pienikin virhe niin heti pomo hyökkää kimppuun ja tällainen henkilö vaan liihottaa paikasta toiseen saamatta mitään järkevää aikaseks ja kukaan ei sano mitään. Voin vaan kuvitella että hänellä sama palkka kuin muilla ja oikea työmäärä varmaan 1/4 siitä mitä muilla.
Ja tämän firma salii vuodesta toiseen.
Ärsyttävää!
Ihminen joka puhuu omia mielipiteitään ja ns tuulesta temmattuja oletuksia ja mielikuvia faktatietona.
Tämä tyyppi myös pitää omia ajatuksiaan ja sanomisiaan ainoana oikeana ja muiden mielipitet ovat virheellisiä.
Utelias juoru. Kaiken lisäksi mies. Moraalinvartija, jonka tärkeä tehtävä on ilmoittaa kyläläisille, kuka on tullut kenenkin asunnosta aamulla. Besserwisser, jonka mielestä kaikki olisi pitänyt tehdä eri tavalla kuin se on tehty - siis toisen elämässä. Itse ei omien sanojensa mukaan kadu mitään. Kiusaa pienempiään ja köyhempiään, pilkkaa toisten ulkonäköä, mittailee vartaloita ja huomauttaa heti, jos toisen naamassa on jokin näppy. Loputon ihmettelijä, jonka loputtomat ihmetyksen aiheet liittyvät toisten elämään. Huh
Muutamat tutut jotka lässyttää JATKUVASTI jotain ihkuu 😍
- ihanaa päivää, ihanaa viikkoa, ihanaa viikonloppua ihanaa lomaa sinulle jne
- lähetän sinulle voimahaleja
- toivotan sinulle rakkautta elämääsi
- olet kaunis ja hyvä sellaisena kuin olet
- sinulla on ihana sitä ja tätä ja tuota
- toivotellaan siunausta millon millekin
- puhelun päätteeksi kiitetään ajastani
- olit ajatuksissani, elän myötätuntoa kanssasi
- arvostan sinua kovasti
- olet minulle tärkeä
Jne..... jne....jne
Ja jos nyt joku ihmettelee miten tuollaiset positiiviset lauseet voi ketään ärsyttää, niin kyllä voi.
En ensinnäkään usko että hän oikeasti ajattelee edes noin. En myöskään pidä tällaista emotionaalista lääppimistä normaalina ja eteenkin kun se puskee joka käänteessä toistuvasti esille, niin se ei ole enää yhtään kivaa.
Positiiviset ihmiset on kivoja, mutta tämä on jo ihan jotain muuta.
Tekisi mieli sanoa että lopeta tuo lässytys, mutta jokainen meistä saa olla sellainen kun on.
Uhriutunut ja kokee tulleensa elämän kaltoinkohtelemaksi vaikka hänellä on kaikki asiat päällisin puolin kunnossa joissain asioissa ollut poikkeuksellisen hyvääkin tuuria. Uhriutumiseen syynä pari vanhaa juttua ja joidenkin ihmisten huono käytös häntä kohtaan. Torppaa kaikki mahdolliset tavat työstää omia ongelmiaan mutta tietää silti aina mitä muiden tulee tehdä jos näillä on ongelmia. Saattaa jopa jakaa kysymättä neuvoja muille jotka ovat täsmälleen sitä mitä hänen itse kannattaisi tehdä.
Tuli mieleen eräs vanha työkaveri samassa tiimissä joka terrorisoi koko porukkaa vuosia jatkuvalla pahantuulisuudellaan, tiuskimisella ja muiden määräily yrityksillä. Usein joutu pelkäämään vähän sitä että milläs tuulella hän tänään on. Hän katsoi oikeudekseen käyttäytyä huonosti jos hällä oli huono päivä, muiden oli vain siedettävä.
Se oli raskasta aikaa ja ikävintä oli ettei häneen kukaan saanut mitään kuria kun ei tehnyt tätä esimiehemme läsnäollessa. Tilanne jopa paheni vuosi vuodelta.
Jo keski-ikään ehtinyt hlö joka kerjää itseironian ja itsensä vähättelyn keinoin itselleen kehuja ja huomiota ja ihailua.
Postaa enenevässä määrin someen kuvia itsestään vaikka aina selittelee ettei ole selfieihminen.
Ja sit jengi kirjottelee just sitä mitä tää hlö kerjää; kylläpä oot nätti, ihana xxxx, upea olet, niin nuoren näköinen..... oih ja voih.
Miesjohtaja,
silmät kiiluen ja keimailuvirne naamalla tunkee nuorten naisten kylkeen, muka työtehtävien varjolla.
Ällö vanha 55+ setä, kuvittelee että se mersu, johtajan valta tekee siitä jotenkin haluttavan! On naimisissa, kaunis vaimo, talo ym.
Uskomaton lipevä kääkkä.
Anoppi. Ei koskaan mitään positiivista sanottavaa yhtään mistään. Ja tietysti hän on aina kaikesta erimieltä, tyyliin: "kivennäisvesi on kyllä niin hyvä ruokajuoma", sanon minä. Hän vastaa: "Aivan hirveää ja niin kallista. Ihan turha ostaa tuollaisia turhuuksia". Ja silti 17 minuuttia myöhemmin maistuu hyvin hänellekin. Säälittävä tyyppi!
Kaverini, joka on aina oikeassa, puhuu ja on kiinnostunut vain omista asioistaan, eikä häneltä saa juuri koskaan suunvuoroa. Tavallaan pidän hänestä, ja meillä on hauskaa yhdessä, mutta vain, jos minä myötäilen, kuuntelen ja jaksan jauhaa (silloin kun saan sanan väliin) hänen iänikuisista samoista asioistaan. Ja jollakin oudolla tavalla hän osaa kääntää kaiken siten, ettei hän koskaan ole väärässä eikä tee virheitä. Olen melkein kateellinen tuosta taidosta - sen haluaisin oppia :D
Hän on myös kovaääninen ja itsepintaisen ja pinnallisen iloinen. Ihan hirvittävän utelias (tiedän, että se on aika outoa, koska hän puhuu pääasiassa vain itsestään - tai no, niistä asioista, joista hän on kiinnostunut ja haluaa juoruilla), ja näennäisen ymmärtäväinen ja ystävällinen, mutta oikeasti todella ahdasmielinen ja ilkeä. Negatiivinen ihminen. Tavattoman dramaattinen, hän elää draamasta, vaikka muuta väittää. Herttanen sentään - miksi en jo juokse karkuun?? :D
Miespuolisen tuttuni ylimielinen tyyli letkautella jotain vähättelevää niin minusta kuin muistakin tutuista ja täysin tuntemattomistakin.
Hän myös naurahtaa asioille joille moni muu ei viitsisi koskaan, saati päin naamaa nauraa tai edes naurahtaa ja saa näin kuulijat kiusaantumaan. >> tosin en usko että itse tajuaa tässä olevan mitään normaalista poikkeavaa jo sukupuolensa huomioiden.
Hyvin kärkäs antamaan neuvoja joka asiaan ja tietää kaikesta kaiken.
Yrittää esittää jotain muuta kuin on. Leveilee olemattomalla menestyksellään ja rahoillaan, vaikka kaikki tietävät mitä tämä ihminen tekee työkseen. Rehentelee naisjutuilla, vaikka jokainen nainen joka tämän tyypin tuntee kokee hänet vastenmieliseksi. Ehkä hän on suosiossa kuurosokeiden keskuudessa tai jossain dementiakodissa.
Haukkuu kaikkia muita, ei koskaan sano mitään positiivista kenestäkään muusta paitsi itsestään, mitä nyt joskus kehuu jonkun naisen ulkonäköä.
Kuulostaa tutulta.
Valitettavasti on just niin että esittää ihan jotain muuta kun on, mielistelee muita edes mut takanapäin haukkuu, yhtenä päivänä yhtä, kk päästä eri mielipide samasta asiasta vähän eri tilanteessa. Paheksuu ja moralisoi toisia asioista joita itsekin tekee.
🙏 namaste.....