Kuvaile ärsyttävintä tuntemaasi ihmistä
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Jenkilö joka harrastaa positiivisen vihjailun ja vitsailun varjolla passiivisagressiivista piikittelyä ja suorastaan ilkeilyä.
Empaatikko edessä, mut kun selkäs käännät ni vähintään kynsisakset on lapaluiden välissä.
Tyyppi josta ei koskaan tiedä mitä mieltä oikeasti on. Tänään joku on ihan "juu juu, ilman muuta" ja jonkun ajan kuluttua piikittelee ja moralisoi asiaa.
Miulla ja tällanen tuttu.
Sanoo tykkäävänsä mustasta huumorista ja kun sitten vitsaillaan tai muuten vaan päästellään vähän rankempaa huumoria hän nauraa ja on jutussa ihan mukana, mutta saattaa aikojen päästä toisessa yhteydessä tai selän takana muille pahensua puheitani ja olla "aivan järkyttynyt" minkälainen ihminen olen, omg.
Hän ehkä keittiöpsykologiani mukaan on juurikin tällainen passiivisagressiivinen toisten mielistemijäpersoona joka on edessäpäi yhtä ja takana toista. Esittää ihan jotain muutakun todellisuudessa on.
Vaikka ei todellakaan tarviis.
Ihminen joka ei kykene minkäänlaiseen fiksuun vuorovaikutukseen vaan pitää itse jatkuvaa tauotonta monomogia. Jos joku yrittää sanoa jotain välii hän korottaa vaan ääntään, hermostuu herkästi, ei kykene reagoimaan siihen mitä muut sanoo vaan toistaa vaan omaa asiaansa.
On muuttunut todella negatiiviseksi, muita ja muiden tekemisiä paheksuvaksi. Erittäin rasittavaa seuraa ainakin muutamaa h pidempään.
On surullista huomata että jonkun elämä on kääntynyt tällaiseksi.
Pomottava ja tiuskiva työkaveri, joka väittää muiden pomottavan häntä. Lisäksi tyhmä kuin saapas.
"Minä-minä-minä" käännyin sinne kello 13.43 ja 14.15 kävelin siitä risteyksestä vasempaan ja sitten 14.16 olinkin jo perillä jossa 14.20 mietin että käännynkö siitä oikeaan vai vasempaan mutta sitten 14.23 minä-minä-minä käännyin siitä sitten vasempaan ja 14.25 olin sitten perillä jossa minä-minä-minä sitten huokasin.
Eli liian yksityiskohtaisesti kaiken kertova monologia pitävä minä-minä-minä joka voisi kertoa itsestään ja omista (ei ketään kiinnostavista) menoistaan vaikka 25h vuorokaudessa jos siihen vain annettaisiin mahdollisuus. Tauottomasti ja joskus jopa menee sellaiseen maaniseen tilaan ja ääni vaimenee ja puhuu ja puhuu ja puhuu vaan itsestään ja omista menoistaan LIIAN yksityiskohtaisesti.
Kyllä mä sanoosin, jotta Wasbergin Tumppi on omahyväänen ja koppava
kaveri. Kertomansa mukaan niin nopia jottei kukaan pääse sarasosa sekunttia lähemmäksi jos
oikeen hiitämähän aletahan. Kova keljuulemahan ja kehuskelee kovaa ittiään.
Kireästi hymyilevä henkilö, joka aina toi julki, miten kurja olo hänellä oli, pesin työkengät ja vein ne pukuhuoneeseen, hänen piti möläyttää ettei usko kukaan täällä noin hyvin kenkiään hoitaa. Aina jotain negatiivista ja silti ihmetteli, miksei häneltä pyydetä anteeksi. Teki pahaa vuosienkin jälkeen. Etkö ymmärrä siitä pitkä aika...oli viimeisin loukkaus.
Semmoset paskantärkeilijät ärsyttää ainakin, monet näistä on vielä semmosia, että odottavat kaltaiseltani rentulta jotain kunnioittavaa kohtelua, silloin kun heille sattuu syystä tai toisesta minun seurani kelpaamaan.
Mutta on niille kiva aina vähän naljailla ja vetää ihan tahallaan överiksi niin sikamainen kuin yltiö sivistynytkin käytös, usein häipyvät sitten nopeammin pois häiritsemästä ryyppyremmejämme.
Yksi tuttu 70 v nainen sanoo aina- jos kerron joistakin tuttujen ikävistä tapahtumista- kerron ne aina nimettömänä- ai että kun olen vahingoniloinen että sillä ja tolla meni huonosti:) en haluaisi sellaista akkaa ystäväkseni
Ihmeellistä kuittailua ja "rivienvälistä kummallista huomauttelua" harrastava tuttu. Tämä piirre alkanut nuutamia v sitten. Onko ikä tehnyt tehtävänsä ja ns suodatin kadonnut ja onko vain kateellinen mulle jostain ja siksi piikittelee.
Hän on kuitenkin sen verran yksinkertainen ettei tajua sitä että minähän ymmärrän ja kuulen ne naljailut ja huomauttelut ym ihme kommentoinnin ja hoksaan kyllä mistä milloinkin on kyse, esim kun kommentoi useampaan otteeseen asiaa mikä ei kuulu hänelle millään tasolla.... no hän on vaan kateellinen koska itsellä ei ole ollut mahdollisuutta vastaavaan.
Kellarissa kasvaneet jotka eivät osaa ymmärtää että yleisesti ihmisten kanssa ei keskustella heidän perheen yksityisellä kielellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla ärsyyntymiseen vaikuttaa pms-oireet.
Hyvä ,että mieli pääsee purkautumaan ja rentoutumaan täällä av.lla.Leppoisaa päivän jatkoo!
Ihan sama mistä kukakin ärsyyntyy ja mikä on taustalla mutta kellään ei ole oikeus rähistä ja terrorisoida koko porukkaa niiden varjolla.
Se vaan on kumma että näihin hankaliin ihmisiin ei työpaikalla yleensä pure mikään..... paitsi joissain yt:ssä potkut :D
Samaa mieltä. En voi tajuta vielä n 25v työurani jälkeenkään miten ihmeellä nämä työyhteisöä kaikkien tiettävästi terrori....vat henkilöt saavat aina vaan pitää tuöpaikkansa tai ne siirretään vaan toiseen kohteeseen tai organisaatioon, jossa uutuudenviehätystään jaksavat malttaa mielensä puomi v ja sit sama jatkuu.
Ja auta armias jos tällainen ilkeäpersoonainen henkilö on päässyt johtotehtäviin. Siellä on ja pysyy nauttien valtaisaa palkkaaja etuuksia vaikka kuinka hänestä ja hänen toksisesta johtamistyylistään raportoidaan yritysjohdolle. Alaiset joutuu lähtemään jotta mielenterveys säilyy.
Miehen kaveri: Varakkaiden vanhenpiensa pilalle hemmottelema 36- vuotias mieslapsi. Kieltäytyy käymästä töissä mielenterveysongelmien varjolla ja kusettaa yhteiskunnalta tukia. Ostelee kaikkea turhaa ja kallistaa taloonsa, jonka mainostaa ostaneensa (isi osti) ja esittää raha-miestä. Käy kuulemma siivooja kotona ja äiti käy hoitamassa pihaa. Koruja,kitaroita,moottoripyörää,maastopyöriä (on niin huonossa kunnossa ettei edes niitä käytä).
Kerskuu joka kerta, miten hyvä on tekemään rahaa ja seuraavaksi yrittää kinuta rahaa lainaan. Pummii tupakkaa ja alkoholia. Viimeeksi alkoi jo ottaa kysymättä. Ottaa myös ruokaa omin päin kaapista. Kutsuu itse itsensä kylään ja odottaa, että tarjotaan ruokaa ja juomaa ja viihdytetään aamuun asti työviikon jälkeen kun itse valvoo kaikki yöt. Ei tuo ikinä mitään mukanaan eikä tarjoa takaisinpäin. Tulee "käymään" mutta ei lähde vaan jää pyytämättä yöksi. Soitti joskus kaverinsakin kysymättä kylään "joo tuu tänne vaan, osote on se ja se!" Ei ota muita huomioon, seurassa kuunnellaan vain hänen monologia itsestään, ei kuuntele. Keskeyttää.
Soittelee ja uhittelee läheisilleen ja vaatii kuskaamaan.
Viimeeksi kerskui kun on tulossa 2500e (mainosti tässä myös taas miten hyvä on "tekemään rahaa" ja pitää vaan osata vähän huijata)veronpalautuksia ja mitä aikoo koko rahalla ostaa. Seuraavaksi alkoi pummia röökiä, kohta otti jo ominpäin lisää ja lähtiessään pölli koko askin mukaansa. Ilmoitin miehelle, että enää ei tarvii tulla kylään. Vastenmielinen ihminen.
Työkaveri, joka puhuu koko ajan päälle. Jos vaikka puhun toisen kollegan kanssa ja hän tulee samaan tilaan, alkaa heti joko puhua omaa asiaansa, tai sitten kommentoi meidän keskusteluamme suoraan toisten päälle. Nykyään en ole kuulevinani hänen juttujaan, vaan jatkan omaa asiaani vain kovemmalla äänellä. Ei ole kyllä auttanut, ei edes huomaa, vaan korottaa itse omaa ääntään 😅 Toinen, mikä hänessä ärsyttää, on jatkuva puhe lapsenlapsestaan. Itsellänikin on yksi erittäin rakas pojanpoika, mutta puhun hänestä työkavereille vain, jos kysyvät. Samoin tein aikoinaan omien lasten kohdalla, koska itse en jaksa kuunnella jatkuvaa selvitystä siitä, mitä hauskaa naperot kulloinkin ovat keksineet. Joskus on mukava puhua lapsista, mutta ei se saa olla elämän ainoa sisältö.
Sellanen oikein puhelias henkilö joka
a) puhuu 80% tapaamisajastamme itse omista tai itseensä liittyvistä asioista
b) kun toinen saa tai ottaa jossain kohtaa puheenvuoron hän ei juuri koskaan malta kuunnella loppuun vaan ryntää päälle arvailemaan loppua tuosta tarinasta.
Ihan hirmusen ärsyttävä tyyli.
Huomaan itse ja miten muutkin joutuu ihan hölmöihi tilanteisiin kun hän ikäänkuin varastaa tarinan keskeltä jota ei jaksa kuunnella ja keksii siihen itse lopun (joskus tulee ihan hassujakin kommentteja). Tai ikäänkuin arvaa mitä toinen olisi kohta sanomassa ja sanoo sen itse. Ehkä tekee näin jouduttaakseen sitä että pääsee itse ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri, joka puhuu koko ajan päälle. Jos vaikka puhun toisen kollegan kanssa ja hän tulee samaan tilaan, alkaa heti joko puhua omaa asiaansa, tai sitten kommentoi meidän keskusteluamme suoraan toisten päälle. Nykyään en ole kuulevinani hänen juttujaan, vaan jatkan omaa asiaani vain kovemmalla äänellä. Ei ole kyllä auttanut, ei edes huomaa, vaan korottaa itse omaa ääntään 😅 Toinen, mikä hänessä ärsyttää, on jatkuva puhe lapsenlapsestaan. Itsellänikin on yksi erittäin rakas pojanpoika, mutta puhun hänestä työkavereille vain, jos kysyvät. Samoin tein aikoinaan omien lasten kohdalla, koska itse en jaksa kuunnella jatkuvaa selvitystä siitä, mitä hauskaa naperot kulloinkin ovat keksineet. Joskus on mukava puhua lapsista, mutta ei se saa olla elämän ainoa sisältö.
Onkohan tämä henkilö ollu joskus mun pomona 🤣, kuulostaa ihan häneltä. Voi puhua vaikka 6 h puteen itse. Rakastaa omaa ääntään. Äpp ppäp päp....
Henkilö jolla tarve kehuskella oikeastaan millä vaan mikä ikinä onkaan sellaista mistä ehkä saa jotain ylemmyydentunnetta.
Ehkä kerjää tällä tavalla jotain hyväksyntää myös ja koittaa tuoda julki että hänellähän menee oikeasti erittäin hyvin.
Hänen on vielä keski-ikäisenäkin hirmuisen tärke aina muistaa sanoa kuinka hän on entinen "kilpaurheilija".
....hymmm, siis ehkä max piirikunnallisella tasolla oli 12-14 vuotiaissa 😆
Historianopettaja, olevinaan kaikkitietävä, ilkeä, kovaääninen, juonitteleva ällöttävä pettäjä.