Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile ärsyttävintä tuntemaasi ihmistä

Vierailija
05.06.2022 |

Nyt voi kuvailla anonyymisti, ei nimiä

Kommentit (197)

Vierailija
1/197 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihan hyväntahtoinen työkaveri. Noin 40v nainen, epäpätevä opettaja. Hänellä on taipumus usein kailottaa ja hirnua hyvin äänekkäästi. Koskaan en ole kuullut hänen sanovan mitään mielenkiintoista tai hauskaa, mutta huutoa ja nauramista riittää. On onneksi välillä hiljaakin, mutta aina kun suunsa avaa, niin sama juttu. En vaan jaksa kuunnella.

Vierailija
2/197 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ihan hyväntahtoinen työkaveri. Noin 40v nainen, epäpätevä opettaja. Hänellä on taipumus usein kailottaa ja hirnua hyvin äänekkäästi. Koskaan en ole kuullut hänen sanovan mitään mielenkiintoista tai hauskaa, mutta huutoa ja nauramista riittää. On onneksi välillä hiljaakin, mutta aina kun suunsa avaa, niin sama juttu. En vaan jaksa kuunnella.

Kailottajahirnuujat ovat kieltämättä rasittavia. Kananaivoisia monasti vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/197 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden kansanedustaja, myös inisteri

Vierailija
4/197 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinta ulkona kulkeva vahva nainen, jonka sana on joka paikassa laki. Tai näin hän kuvittelee. Mies ja lapset ovat tossun alla ja ajattelevat, ettei onneksi taivas alla. 

Vahva nainen pitää näpeissään jopa työpaikkansa samanarvoiset työntekijät. Kukaan ei uskalla sanoa vastaan päin naamaa, ettei joudu silmätikuksi. Tällä tyypillä on usein jokin erityisosaamisalue, joilla pitää myös esihenkilöitä näpeissään. Ei  todellakaan mikään mukava ja joustava ihmistyyppi. Hyrr!

Vierailija
5/197 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedän, mitä tuo merkitsee. Alkuvuodesta en vielä olisi tiennyt. Meille tuli huhtikuun lopulla uusi assari töihin ja olen umpikyllästynyt nauraa hirnumiseen. Tehtäisi vain töitä jooko. 

Vierailija
6/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin matriarkaalinen ja autoritäärinen johtotehtävissä oleva henkilö jolla ehkä pahat traumat itsellä ja kostaa joskus kokemaansa vääryyttä ehkä tiedostamatta alaisiinsa. Antaa oman ilkeän persoonansa tulla häikäilemättä esille. Johtaa pelon, vähättelyn ja vaientamisen keinoin.

Kykenemätön empatiaan ja antamaan muille kiitosta, kamala kontrolifriikki ja pedantti luonne. Odottaa muilta täydellisyyttä.

Nauttii alaistensa ja myös muiden työpaikan henkilöiden vähättelevästä ja syyllistävästä arvostelusta ja saa varmasti voimaa toisten henkisestä nujertamisesta.

Omaa jossaimäärin jopa sivistyneen sadistin piirteitä.

Ja kaiken tämän hän tekee (ehkä) tietoisesti.... koska asema on noussut nuppiin ja kuvittelee että hänellä on oikeus asemansa turvin tällaiseen.

No, eiköhän se TAAS kohta kolahda omille kintuille!

Vierailija
7/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö jota pidin ystävättärenäni osoittautuikin avoimen vahingoniloiseksi minulle asiassa joka oli vähän shokki itsellenikin.

Tiesin että hän on jossain määrin empatiakyvytön, itsekeskeinen ja aavistelin joskus pientä kateellisuutta muutamia minulla olevia asioita kohtaan ja koska hän kehui usein jotain asiaa mitä hänellä on, mutta minulla ei.

En ole koskaan ollut hänelle ilkeä, pikemminkin tukenut, tsempannut ja kannustanut sekä auttanut häntä, en voinut kuvitella että joku voi olla päin naamaa vahingoniloinen. What.

No, ehkä hän on jo niin seniili ettei tajunnut mitä suustaan päästi.

T entinen ystävä

Vierailija
8/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireä, nariseva ääni. Kuin kynsillä raapisi liitutaulua.

Vierailija
9/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega joka tuli yt:n ulkopuolelta uuteen tiimiin ja hänelle uuteen tehtävään. Pomon per...nnuolija koska oli hänen suosikki jo entuudesta. Päsmäröi joka asiassa, määrää ja pomottaa kollegoita. Selkäänpuukottaja.

Tuo itseään julki ja nostaa jalustalle.

Ja vanhat kokeneet rauhallisemmat kollegat vaan katsoo suu auki tätä "vannabee johtajaa,".

Vierailija
10/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinta ulkona kulkeva vahva nainen, jonka sana on joka paikassa laki. Tai näin hän kuvittelee. Mies ja lapset ovat tossun alla ja ajattelevat, ettei onneksi taivas alla. 

Vahva nainen pitää näpeissään jopa työpaikkansa samanarvoiset työntekijät. Kukaan ei uskalla sanoa vastaan päin naamaa, ettei joudu silmätikuksi. Tällä tyypillä on usein jokin erityisosaamisalue, joilla pitää myös esihenkilöitä näpeissään. Ei  todellakaan mikään mukava ja joustava ihmistyyppi. Hyrr!

Kuulostaa tutulta. Tohon kuuluu vielä muiden mustamaalaaminen omaksi hyödyksi, koska kuvittelee muiden tavoittelevan omaa asemaansa.

Vierailija
11/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä liekö ärsyttävin mutta top 5:ssä.

Kaveri jo lapsuusvuosilta, ollut aina toisaalta ihan hauska mutta myös kovin dominoiva. Omaa jossain määrin nars...ti piirteitä ja on kovin itsekeskeinen ollut aina.

Samat piirteet edelleen +50v.

Kehuu jatkuasti varallisuuttaan ja leveilee omaisuudellaan ja ulkomaan matkoillaan tms. "mehän ostettiin nyt sitä ja tätä, mehän ollaan aina vaan 5* hotelleissa ja nyt on uus auto alla taas".

Lähes joka asiassa hän pistää paremmaksi, jos sanon esim vaikka ostaneeni kumisaappaat Prismasta 59.90, hän sanoo että meillähän on molemmilla on nuo Partioaitan huippulaatuset kumpparit 129,90" ja sit kehuu 5 min niiden ominaisuuksia ja testituloksia.

Kun soittaa minulle, puhuu ensin 90% ajasta itse ja omista asioistaan, sen jälkeen minä saan suunvuoron ja hän jaksaa kuunnella tasan 5 min.

Kun näen että soittaa, niin sanon jo ääneen, että "jahas, mihinkähän xxxxx on nyt menossa tai mitähän uutta nyt ovat ostaneet".

Tämä toistuu vuosi vuodelta ja vaikuttaa siltä että vanhemmiten on taas tullut vielä voimakkaammin esille.

Pitäähän jokaisella olla tällainen vähäpätöisempi ystävätär jolle voi leveillä ja kehua itseään ja elämäänsä. Se vaan on joillekin niin tärkeää olla parempi kuin muut..... ja tuoda se vielä toistuvasti esille.

Vierailija
12/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni

Vierailija
13/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi, joka tunkee elämäämme. Manipuloi meitä jatkuvalla vihjailuillaan yksinäisyydestään ja tämän varjolla ikäänkuin edellyttää meitä olemaan tekemisissä hänen kanssaan (minun mielestä liian usein).

Aikatauluttaa ja organisoi meidänkin elämää lastemme kautta. Kutsuu lapsiamme luokseen kysymättä meiltä, suuttuu jos sanomme että meillä on muita suunnitelmia. Ostaa lastemme suosiota rahalla, herkuilla ja joka paikkaan kiikuttamalla.

Ostaa oman makunsa (joka poikkeaa meidän mausta) mukaisia ulkokukkia ja kasveja meidän terassille kysymättä, laittaa ne salaa myös maahan meidän poissaollessa. Ja sitten hän suuttuu siitä että minä suutuin sätä hänelle.

Ihan käsittämätyömän itsekeskeinen ihminen joka ei osaa ottaa (enää) huomioon muiden tahtotiloja ja kunnioittaa toisten aikuisten elämää. On päättänyt elää meidän kanssa meidän ja lastemme elämää. Yrittänyt tunkea jopa pitkälle ulkomaanmatkalle kanssamme.

Ihan hirmusen ärsyttävää joskus.....

Onneksi lapset ovat jo sen ikäisiä että voivat viettää famun luona jo koko viikonlopunkin niin me aikuiset saadaan olla rauhassa.

Vierailija
14/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tunne heitä, ei jää tutuksi. Kaikki vihaiset naiset, jotka räyhäävät.

Vierailija
15/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse, en osaa kuvaila.

Vierailija
16/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä piirteitä ihmisissä: pomottaminen ja besserwisseriys, jatkuva puhuminen ja kuuntelemattomuus, leuhkiminen etenkin materiaalilla ja rahalla leuhkiminen.

Vierailija
17/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Nainen

- Parasta ennen päiväyksensä (30v) ylittänyt

- Korkeasti koulutettu, joka katsoo amiksia alas päin ja kokee itsensä siksi sivistyneemmäksi

- Feministi

- Miesvihaaja

- Lukee kirjoja

Voi kumpa asteroidi tippuisi tuon akan päälle.

Vierailija
18/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä liekö ärsyttävin mutta top 5:ssä.

Kaveri jo lapsuusvuosilta, ollut aina toisaalta ihan hauska mutta myös kovin dominoiva. Omaa jossain määrin nars...ti piirteitä ja on kovin itsekeskeinen ollut aina.

Samat piirteet edelleen +50v.

Kehuu jatkuasti varallisuuttaan ja leveilee omaisuudellaan ja ulkomaan matkoillaan tms. "mehän ostettiin nyt sitä ja tätä, mehän ollaan aina vaan 5* hotelleissa ja nyt on uus auto alla taas".

Lähes joka asiassa hän pistää paremmaksi, jos sanon esim vaikka ostaneeni kumisaappaat Prismasta 59.90, hän sanoo että meillähän on molemmilla on nuo Partioaitan huippulaatuset kumpparit 129,90" ja sit kehuu 5 min niiden ominaisuuksia ja testituloksia.

Kun soittaa minulle, puhuu ensin 90% ajasta itse ja omista asioistaan, sen jälkeen minä saan suunvuoron ja hän jaksaa kuunnella tasan 5 min.

Kun näen että soittaa, niin sanon jo ääneen, että "jahas, mihinkähän xxxxx on nyt menossa tai mitähän uutta nyt ovat ostaneet".

Tämä toistuu vuosi vuodelta ja vaikuttaa siltä että vanhemmiten on taas tullut vielä voimakkaammin esille.

Pitäähän jokaisella olla tällainen vähäpätöisempi ystävätär jolle voi leveillä ja kehua itseään ja elämäänsä. Se vaan on joillekin niin tärkeää olla parempi kuin muut..... ja tuoda se vielä toistuvasti esille.

Tunnen tällaisen miespuolisen henkilön. Vaasasta.

Vierailija
19/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas, joka ei maksa laskua sovitun mukaisesti.

Vierailija
20/197 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita:

-sukulainen (vanhus) joka yhä yrittää puuttua muiden elämään, myös minun

-eräs tuttu jonka kanssa on mahdotonta keskustella. ilm.adhd ei jaksa kuunnella puolta lausetta kun lähtee jo laukalle

-sisko. en tiedä mitä se meinaa.tuntuu kuvittelevan jotain

-töissä oli eräs joka halusi välttämättä sanoa kärkevän negatiivisen mielipiteensä joka asiasta. oli aggressiivinen ja epävakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme