Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabu: viehättävä nainen, jonka mies kärsii haluttomuudesta

Vierailija
05.06.2022 |

En usko olevani ainoa, joka painiskelee tämän ongelman kanssa. Olen +30 v, normaalipainoinen, hygieniastaan huolehtiva ja viehättävä nainen, jonka mies kärsii haluttomuudesta. Meistä ei ikinä uskoisi ulospäin tätä ongelmaa: olemme molemmat kolmekymppisiä ja ulkoisesti viehättäviä. Olemme olleet yhdessä jo vuosia ja parisuhteen alusta asti mies on ollut haluttomampi osapuoli. Ajan kuluessa haluttomuus on pahentunut merkittävästi. Seksiä taitaa nykyisellään olla n. kerran puolessatoista kuukaudessa. Minulle kävisi vaikka kerran viikkoon enemmän kuin mainiosti, mutta mies ei halua. Sitten kun seksiä on, niin esileikkiä kestää vain hetken, itse seksi on muutamassa minuutissa ohi ja minä en ehdi edes tulla. Mies ei halua nähdä eteeni sen enempää vaivaa eikä suostu ottamaan leluja sänkyyn, vaikka olen tästä asiasta monta kertaa sanonut. Läheisyyskin on vähäistä, vaikka kaipaisin halimista, suukottelua ja vierekkäin olemista enemmän. Miehen mielenkiinto on koneella pelaamisessa ja harrastuksissa.

Syö omaa oloa naisena aivan valtavasti, kun mies ei halua minua. Tuntuu pahalta, että saan paljon hyväksyvämpiä katseita ja kommentteja ulkonäöstäni vierailta miehiltä, kun haluaisin oman mieheni haluavan minua. Haluaisin mieheni haluavan minua. Olemme riidelleet tästä aiheesta lukuisia kertoja vuosien saatossa, mutta mikään ei ole muuttunut. Mies pakenee iltaisin koneelle pelaamaan ja tulee nukkumaan vasta, kun olen itse nukkumassa. Riitely seksittömyydestä on oikeastaan vain pahentanut miehen haluttomuutta. Samoin jos mies vaikka päivän aikana pahoittaa jostain mielensä, niin ei varsinkaan halua loppupäivänä seksiä. Meillä on ollut ehkäisynä kumit (minulle ei käy hormonaalinen ehkäisy/kierukka), mutta mies valittaa, ettei seksi tunnu kumia käytettäessä juuri miltään. Muutamia vuosia sitten patistin miehen lääkäriin ja verikokeissa löytyi testosteronivaje, mutta asiaa ei ole hoidettu mitenkään. Mies ei käytä alkoholia, ei tupakoi eikä katso juuri aikuisviihdettä/pidä omaaa kivaa, koska sekään ei kiinnosta. Mies on laihduttanut paljon, mutta sillä ei ole ollut vaikutusta haluihin. Olen todella turhautunut, kun tilanne ei ole muuttunut.

Miten te muut jaksatte tätä ja onko tilanne helpottanut jotenkin? Kaipaisin vertaistukea. Älkää tulko ehdottamaan ratkaisuksi avointa suhdetta, pettämistä tai eroamista, mikään noista ratkaisuista ei ole minua varten. Parisuhteemme on muuten monella tavalla todella hyvä, joten en halua rikkoa perhettä pelkän seksin takia.

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota testovajetta ei voisi hoitaa? Siihen on lääkkeet. Mars uudestaan lääkäriin!

Mies suhtautuu hoitoon epäileväisesti, koska perheemme lapsilukuasia on vielä avoinna. Emme tiedä, haluammeko tulevaisuudessa enempää lapsia.

Ap

Harmittaako kun nyt sulle kävi samalla tavalla kuin miehille käy normaalisti?

Et ole enää hänen puoliso, vaan lasten äiti.

Vierailija
82/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel, olet sentään viehättävä ja saat miehiltä positiivistä kehumista ulkonäöstä, minä ja me rumemmat ollaan ilmaa miehille! Ja sulla sentään mies,että älä ruikuta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa samantapaiselta kuin omassa liitossani. Olemme vajaa nelikymppisiä, ja tilanne on pitkään ollut heikko. Tilanne on ajanut itseni hakemaan salaa huomiota muualta, ja oloni on sitä kautta kohentunut. En tunne enää olevani niin vankiselliin tuomittu, kun ikkunasta pääsee tarvittaessa livahtamaan. Jo tieto siitä helpottaa.

Sama täällä! Olen aina innolla menossa kuntosalille, koska siellä saan huomiota komeilta miehiltä ja se hivelee naisellista itsetuntoani. Lisäksi voin ihailla hyviä hartioita ja peboja

;-)

Jos salilla on hiljaista, niin ainakin hyödyn liikunnasta.

Vierailija
84/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota testovajetta ei voisi hoitaa? Siihen on lääkkeet. Mars uudestaan lääkäriin!

Miksi aina jos miestä ei haluta, niin siihen on oltava jokin lääketieteellinen selitys, mutta jos naista ei haluta, niin häntä ei haluta? Ei miehetkään mitään ainavalmiita seksikoneita ole.

Vierailija
85/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa, suomalaiset ovat jumissa seksittömissä liitoissa, joissa pahinta on se ettei toinen osapuoli edes halua muutosta. 

Tuo sinusta surullista ainoastaan koska tässä tapauksessa nainen on se joka "kärsii" asiasta.

Normaalissa tilanteessa huutaisit että mies on sika joka ajattelee vain seksiä.

Vierailija
86/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina jos miestä ei haluta, niin siihen on oltava jokin lääketieteellinen selitys, mutta jos naista ei haluta, niin häntä ei haluta? Ei miehetkään mitään ainavalmiita seksikoneita ole.

Jep, naista kun ei haluta se johtuu siitä että mies on paska seksissä eikä ole lämmitellyt naista viikkoa.

Oletko ap kokeillut vietellä miestä, ja muisitko siivota kämpän ja tuoda lahjoja?

Vierailija
87/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, enpä ole tuollaista huomannut. Pillerit voivat viedä naisen halut, masennus, sairaudet eli samatyyppiset asiat kuin miehelläkin. Ja nainenkin voi olla lesbo tai aseksuaali.

Tai sitten on menty vain naimisiin vääränlaisen kanssa, jota ei oikein koskaan ole halunnut. Tällaisiakin liittoja on, että on menty naimisiin, koska muutkin menevät ja seurustelukumppani on ihan ok. Se ihan ok ei sitten seksissä enää kannakaan eikä tämä ole lainkaan viehättävyydestä edes kyse. Voi olla nätti tai komea, mutta ei vain sellainen, joka itseä sytyttää.

Vierailija
88/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, enpä ole tuollaista huomannut. Pillerit voivat viedä naisen halut, masennus, sairaudet eli samatyyppiset asiat kuin miehelläkin. Ja nainenkin voi olla lesbo tai aseksuaali.

Tai sitten on menty vain naimisiin vääränlaisen kanssa, jota ei oikein koskaan ole halunnut. Tällaisiakin liittoja on, että on menty naimisiin, koska muutkin menevät ja seurustelukumppani on ihan ok. Se ihan ok ei sitten seksissä enää kannakaan eikä tämä ole lainkaan viehättävyydestä edes kyse. Voi olla nätti tai komea, mutta ei vain sellainen, joka itseä sytyttää.

Ja ne pitää vain ymmärtää ja hyväksyä!

SIKAMIES JOS EDES PUHUU ASIASTA!!

Vierailija
89/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, naista kun ei haluta se johtuu siitä että mies on paska seksissä eikä ole lämmitellyt naista viikkoa.

Oletko ap kokeillut vietellä miestä, ja muisitko siivota kämpän ja tuoda lahjoja?

Minä, seksittömän liiton uhri, olen tehnyt kaikkeni: pukenut seksihepeneitä, pitänyt peruukkia, hommannut erilaisia virikkeitä, ehdotellut erikoisuuksia, ottanut suihin ja ollut painostamatta jne. Ja mikään ei ole niin nöyryyttävää kuin se, että puoliso lähinnä hymähtää ja tuuppaa sinut kiusaantuneena kauemmas tai nauraa kaikelle.

Vttu tuon jälkeen ei kyllä kiinnosta alkaa millekään.

Ei ap

Vierailija
90/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne pitää vain ymmärtää ja hyväksyä!

SIKAMIES JOS EDES PUHUU ASIASTA!!

Niin pitääkin kuten ap:nkin tapauksessa. Ketään ei voi muuttaa, jos hän itse ei halua muutosta.

Vierailija
91/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, seksittömän liiton uhri, olen tehnyt kaikkeni: pukenut seksihepeneitä, pitänyt peruukkia, hommannut erilaisia virikkeitä, ehdotellut erikoisuuksia, ottanut suihin ja ollut painostamatta jne. Ja mikään ei ole niin nöyryyttävää kuin se, että puoliso lähinnä hymähtää ja tuuppaa sinut kiusaantuneena kauemmas tai nauraa kaikelle.

Ei ap

Peruukkia?

Vierailija
92/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

Näköjään mies on kuitenkin niin ihana että roikut suhteessa.

Vierailija
93/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

Peruukkia?

Jonne tarinoi, ei kannata mennä kaikkeen

Vierailija
94/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on paska seksissä ja luulee itsestään liikoja. N25

Vierailija
95/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

Näköjään mies on kuitenkin niin ihana että roikut suhteessa.

Raha ratkaisee, ja tietää ettei saisi enää parempaakaan

Vierailija
96/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

97/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkkeethän laskevat libidoa.

Vierailija
98/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kun alkaa miettiä, niin mitä pahaa on käydä vieraissa, jos sitä omaa puolisoa ei seksi nappaa?

Ei se puoliso siitä kulu ja jos käyttää kumia, niin ei tuo tautejakaan.

Kukaan ei voi omistaa toista ihmistä ja jos suhde on sellainen, ettei seksuaalisuutta ole, niin mitäpä asialla on väliä? Käyttäähän ihmiset muitakin palveluita, kuten kampaajaa, kuntosalia tai hierontaa.

Mikäli puolisoon ei koe seksuaalisia haluja eikä ole kiinnostusta suuseksiinkään (tai mihinkään tyydyttämisen tapaan), niin eikö siinä tapauksessa ole ihan se ja sama, mitä se toinen tekee?

Vierailija
99/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin tabu on se, että vähemmän halukas on aina se "viallinen" ja häntä täytyisi muka muuttaa. Kun tosiasia on, että jokainen valitsee puolisonsa ihan itse ja sellaisena kuin kukin on.

Vierailija
100/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti omakohtainen kokemus on että tilanne ei muutu koskaan jos miestä itseään ei kiinnosta eikä häntä kiinnostanut.

Miksei ero ole vaihtoehto? Lapset eivät saa mitään hyötyä "ehjästä" perheestä jos vanhemmat eivät aidosti tule toimeen keskenään. Ja jos ero ei todellakaan ole vaihtoehto nin silloin näen ainoaksi mahdollisuudeksesi luopua seksistä. Elätte miehenne kanssa kuin hyvin toimeentulevat kämppikset. Jos ette edes tuohon kykene niin silloin ero valitettavasti on ainoa vaihtoehto.

Ymmärrän jotenkin tuon lasten takia yhdessä olon jos arki kuitenkin sujuu hyvin. Itse tuollaisen perheen lapsena en kyllä arvostanut että vanhemmat olivat yhdessä vain meidän takiamme. Siinä meni heiltä viitisentoista vuotta elämästä hukkaan. Vanhempani tulivat kuitenkin toimeen hyvin ja ovat muutenkin järkeviä joten joku yhteiset lomat/satunnaiset pyhät tms kuvio olisi taatusti toiminut lasten ollessa pienempiä.

Niin se omakohtainen kokemus. Vuosien täydellisen seksittömyyden jälkeen erosin kämppiksestäni. Paras päätös ikinä. Tosin tehty vuosia liian myöhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi