Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tabu: viehättävä nainen, jonka mies kärsii haluttomuudesta

Vierailija
05.06.2022 |

En usko olevani ainoa, joka painiskelee tämän ongelman kanssa. Olen +30 v, normaalipainoinen, hygieniastaan huolehtiva ja viehättävä nainen, jonka mies kärsii haluttomuudesta. Meistä ei ikinä uskoisi ulospäin tätä ongelmaa: olemme molemmat kolmekymppisiä ja ulkoisesti viehättäviä. Olemme olleet yhdessä jo vuosia ja parisuhteen alusta asti mies on ollut haluttomampi osapuoli. Ajan kuluessa haluttomuus on pahentunut merkittävästi. Seksiä taitaa nykyisellään olla n. kerran puolessatoista kuukaudessa. Minulle kävisi vaikka kerran viikkoon enemmän kuin mainiosti, mutta mies ei halua. Sitten kun seksiä on, niin esileikkiä kestää vain hetken, itse seksi on muutamassa minuutissa ohi ja minä en ehdi edes tulla. Mies ei halua nähdä eteeni sen enempää vaivaa eikä suostu ottamaan leluja sänkyyn, vaikka olen tästä asiasta monta kertaa sanonut. Läheisyyskin on vähäistä, vaikka kaipaisin halimista, suukottelua ja vierekkäin olemista enemmän. Miehen mielenkiinto on koneella pelaamisessa ja harrastuksissa.

Syö omaa oloa naisena aivan valtavasti, kun mies ei halua minua. Tuntuu pahalta, että saan paljon hyväksyvämpiä katseita ja kommentteja ulkonäöstäni vierailta miehiltä, kun haluaisin oman mieheni haluavan minua. Haluaisin mieheni haluavan minua. Olemme riidelleet tästä aiheesta lukuisia kertoja vuosien saatossa, mutta mikään ei ole muuttunut. Mies pakenee iltaisin koneelle pelaamaan ja tulee nukkumaan vasta, kun olen itse nukkumassa. Riitely seksittömyydestä on oikeastaan vain pahentanut miehen haluttomuutta. Samoin jos mies vaikka päivän aikana pahoittaa jostain mielensä, niin ei varsinkaan halua loppupäivänä seksiä. Meillä on ollut ehkäisynä kumit (minulle ei käy hormonaalinen ehkäisy/kierukka), mutta mies valittaa, ettei seksi tunnu kumia käytettäessä juuri miltään. Muutamia vuosia sitten patistin miehen lääkäriin ja verikokeissa löytyi testosteronivaje, mutta asiaa ei ole hoidettu mitenkään. Mies ei käytä alkoholia, ei tupakoi eikä katso juuri aikuisviihdettä/pidä omaaa kivaa, koska sekään ei kiinnosta. Mies on laihduttanut paljon, mutta sillä ei ole ollut vaikutusta haluihin. Olen todella turhautunut, kun tilanne ei ole muuttunut.

Miten te muut jaksatte tätä ja onko tilanne helpottanut jotenkin? Kaipaisin vertaistukea. Älkää tulko ehdottamaan ratkaisuksi avointa suhdetta, pettämistä tai eroamista, mikään noista ratkaisuista ei ole minua varten. Parisuhteemme on muuten monella tavalla todella hyvä, joten en halua rikkoa perhettä pelkän seksin takia.

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Voi sua, kun sä haluut kaikkien muidenkin pitää tehdä niin.

Vierailija
102/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota testovajetta ei voisi hoitaa? Siihen on lääkkeet. Mars uudestaan lääkäriin!

Miksi aina jos miestä ei haluta, niin siihen on oltava jokin lääketieteellinen selitys, mutta jos naista ei haluta, niin häntä ei haluta? Ei miehetkään mitään ainavalmiita seksikoneita ole.

Jep, naista kun ei haluta se johtuu siitä että mies on paska seksissä eikä ole lämmitellyt naista viikkoa.

Oletko ap kokeillut vietellä miestä, ja muisitko siivota kämpän ja tuoda lahjoja?

Minä, seksittömän liiton uhri, olen tehnyt kaikkeni: pukenut seksihepeneitä, pitänyt peruukkia, hommannut erilaisia virikkeitä, ehdotellut erikoisuuksia, ottanut suihin ja ollut painostamatta jne. Ja mikään ei ole niin nöyryyttävää kuin se, että puoliso lähinnä hymähtää ja tuuppaa sinut kiusaantuneena kauemmas tai nauraa kaikelle.

Vttu tuon jälkeen ei kyllä kiinnosta alkaa millekään.

Ei ap

Peruukkia?

No kun ajattelin, että voisi vaikuttaa kiinnostavammalta olla niinkuin vieraan kanssa. Blondin sijaan punapäätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin tabu on se, että vähemmän halukas on aina se "viallinen" ja häntä täytyisi muka muuttaa. Kun tosiasia on, että jokainen valitsee puolisonsa ihan itse ja sellaisena kuin kukin on.

Tosiasia on se, että suhteen ensimmäiset vuosikymmenet pantiin ja sitten hiljeni. Toinen on tyytyväinen, toinen ei.

Mitä tehdään?

Vierailija
104/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuota testovajetta ei voisi hoitaa? Siihen on lääkkeet. Mars uudestaan lääkäriin!

Miksi aina jos miestä ei haluta, niin siihen on oltava jokin lääketieteellinen selitys, mutta jos naista ei haluta, niin häntä ei haluta? Ei miehetkään mitään ainavalmiita seksikoneita ole.

Jep, naista kun ei haluta se johtuu siitä että mies on paska seksissä eikä ole lämmitellyt naista viikkoa.

Oletko ap kokeillut vietellä miestä, ja muisitko siivota kämpän ja tuoda lahjoja?

Minä, seksittömän liiton uhri, olen tehnyt kaikkeni: pukenut seksihepeneitä, pitänyt peruukkia, hommannut erilaisia virikkeitä, ehdotellut erikoisuuksia, ottanut suihin ja ollut painostamatta jne. Ja mikään ei ole niin nöyryyttävää kuin se, että puoliso lähinnä hymähtää ja tuuppaa sinut kiusaantuneena kauemmas tai nauraa kaikelle.

Vttu tuon jälkeen ei kyllä kiinnosta alkaa millekään.

Ei ap

Peruukkia?

No kun ajattelin, että voisi vaikuttaa kiinnostavammalta olla niinkuin vieraan kanssa. Blondin sijaan punapäätä.

Juttelitko asiasta ennakkoon miehen kanssa vai johtuiko nauru tosiaan tuosta?

Ja ihmettelet miksi se nauroi tai oli vaivaantunut?

Vierailija
105/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin tabu on se, että vähemmän halukas on aina se "viallinen" ja häntä täytyisi muka muuttaa. Kun tosiasia on, että jokainen valitsee puolisonsa ihan itse ja sellaisena kuin kukin on.

Tosiasia on se, että suhteen ensimmäiset vuosikymmenet pantiin ja sitten hiljeni. Toinen on tyytyväinen, toinen ei.

Mitä tehdään?

Sopeudutaan uuteen normaaliin tai otetaan ero.

Vierailija
106/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäkää vain miehiä. Sen te osaatte.

Vierailija
107/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti omakohtainen kokemus on että tilanne ei muutu koskaan jos miestä itseään ei kiinnosta eikä häntä kiinnostanut.

Miksei ero ole vaihtoehto? Lapset eivät saa mitään hyötyä "ehjästä" perheestä jos vanhemmat eivät aidosti tule toimeen keskenään. Ja jos ero ei todellakaan ole vaihtoehto nin silloin näen ainoaksi mahdollisuudeksesi luopua seksistä. Elätte miehenne kanssa kuin hyvin toimeentulevat kämppikset. Jos ette edes tuohon kykene niin silloin ero valitettavasti on ainoa vaihtoehto.

Ymmärrän jotenkin tuon lasten takia yhdessä olon jos arki kuitenkin sujuu hyvin. Itse tuollaisen perheen lapsena en kyllä arvostanut että vanhemmat olivat yhdessä vain meidän takiamme. Siinä meni heiltä viitisentoista vuotta elämästä hukkaan. Vanhempani tulivat kuitenkin toimeen hyvin ja ovat muutenkin järkeviä joten joku yhteiset lomat/satunnaiset pyhät tms kuvio olisi taatusti toiminut lasten ollessa pienempiä.

Niin se omakohtainen kokemus. Vuosien täydellisen seksittömyyden jälkeen erosin kämppiksestäni. Paras päätös ikinä. Tosin tehty vuosia liian myöhään.

Lapset saavat mallin parisuhteessa olemisesta omilta vanhemmiltaan. Jos vanhemmat eivät ole onnellisia, läheisyyttä ei ole, niin lapsi voi omissa suhteissaankin tyytyä samanlaiseen, koska se on normaalin malli. Vanhempiensa avioliiton onnellisuuden huomannut lapsi taas ajattelee, että huono liitto on epänormaali.

Tietenkin tuo on tiedostamatonta, mutta onneton liitto vaikuttaa kiintymyssuhteita myös lapsiin. Kireä ilmapiiri missä vanhemmat eivät osoita keskinäistä hellyyttä on vaikea kasvuympäristö.

Vierailija
108/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään?

Mietit mikä sulle on tärkeintä. Eroat, jos tilanne ei kelpaa. Saavutetutkaan edut ei ole pysyviä.

Sairasta ajatella, että seksitä haluamaton olisi viallinen, joka täytyy korjata.

Vierailija
109/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti omakohtainen kokemus on että tilanne ei muutu koskaan jos miestä itseään ei kiinnosta eikä häntä kiinnostanut.

Miksei ero ole vaihtoehto? Lapset eivät saa mitään hyötyä "ehjästä" perheestä jos vanhemmat eivät aidosti tule toimeen keskenään. Ja jos ero ei todellakaan ole vaihtoehto nin silloin näen ainoaksi mahdollisuudeksesi luopua seksistä. Elätte miehenne kanssa kuin hyvin toimeentulevat kämppikset. Jos ette edes tuohon kykene niin silloin ero valitettavasti on ainoa vaihtoehto.

Ymmärrän jotenkin tuon lasten takia yhdessä olon jos arki kuitenkin sujuu hyvin. Itse tuollaisen perheen lapsena en kyllä arvostanut että vanhemmat olivat yhdessä vain meidän takiamme. Siinä meni heiltä viitisentoista vuotta elämästä hukkaan. Vanhempani tulivat kuitenkin toimeen hyvin ja ovat muutenkin järkeviä joten joku yhteiset lomat/satunnaiset pyhät tms kuvio olisi taatusti toiminut lasten ollessa pienempiä.

Niin se omakohtainen kokemus. Vuosien täydellisen seksittömyyden jälkeen erosin kämppiksestäni. Paras päätös ikinä. Tosin tehty vuosia liian myöhään.

Eli sinäkin olit pitkään kämppisliitossa vanhempiesi tapaan, koska olit oppinut ajattelemaan, että niin voi elää. 

Ja tottahan, myös niin voi elää. Se on oma päätös loppupeleissä mitkä asiat elämässään asettaa etusijalle ja mistä voi luopua. 

Vierailija
110/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean naisen kanssa jaksaa vaikka kolme tuntia sisään-ulos.

nies54v

Vierailija
111/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään?

Mietit mikä sulle on tärkeintä. Eroat, jos tilanne ei kelpaa. Saavutetutkaan edut ei ole pysyviä.

Sairasta ajatella, että seksitä haluamaton olisi viallinen, joka täytyy korjata.

Niin se onkin, mutta vain kun haluton on mies.

Naiselle se on tosi ok olla haluton

Vierailija
112/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikean naisen kanssa jaksaa vaikka kolme tuntia sisään-ulos.

nies54v

Sun kannattais hieman petrata noita ulostulojasi. Väärä paikka ja asiaan kuulumaton kommentti.

Vierailija
113/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään?

Jaa, mä en tekis tästä mitään tasa-arvokysymystä. Tiedän monta miestä, jotka on eronneet naisen haluttomuuden takia. Eli ei oo ok kumminkaan.

Vierailija
114/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuo aloitus voisi olla minun kirjoittama!! kaikki yksityiskohdat nimittäin täsmää minuun ja pitkäaikaiseen poikaystävääni.

Meillä on hyvä turvallinen suhde, luotan häneen 100%, meillä on yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat mutta seksi nyt on mitä on sillä poikaystävä ei ole semmoinen tyyppi joka tykkää olla seksuaalinen, ei kähmi arjessa siis ei koskettele, ei edes pusuttele ja seksiä on harvoin mutta se nyt vain on hänen luonteensa. Homokaan hän ei ole.

Uskon että syy voi olla hieman minussakin sillä minulla on AA-kupin rinnat ja kropaltani olen hujoppi.

Minulle asia on ihan ok jo, ettei läheisyyttä ole niin paljoa vaikka olisihan se mukavaa.

Vierailija
115/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään?

Suurin osa kommenteista kyllä käsitteli sitä, että mies tuskin muuttuu, koska ei halua. Kuten ei haluton nainenkaan muutu, jos ei halua. Siksi monet tässä kannustavat ap:ta miettimään omia asioitaan, koska se on ainoa asia jossa muutosta voi tapahtua.

Vierailija
116/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi esittää halukasta yhteenmuuttoon asti, jolloin on vaikeampi erota ja laittaa sitten haarat kiinni.

Vierailija
117/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään?

Jaa, mä en tekis tästä mitään tasa-arvokysymystä. Tiedän monta miestä, jotka on eronneet naisen haluttomuuden takia. Eli ei oo ok kumminkaan.

Ja HYLÄTYN naisen ystävättäret TUOMITISIVAT SIAN joka perverssinä paskiaisena ajattelee PELKKÄÄ seksiä eikä huomioi naisen TUNTEITA!

Vierailija
118/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään?

Suurin osa kommenteista kyllä käsitteli sitä, että mies tuskin muuttuu, koska ei halua. Kuten ei haluton nainenkaan muutu, jos ei halua. Siksi monet tässä kannustavat ap:ta miettimään omia asioitaan, koska se on ainoa asia jossa muutosta voi tapahtua.

Miehen kysyessä samaa asiaa naisesta vastaukset olisivat kovin toiselaisia.

Vierailija
119/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään?

Usein näissä käy niin, että halukkaampi rakastuu toiseen, pettää ja jos saa vastarakkautta, niin silloin seksitön liitto loppuu.

Vierailija
120/144 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hassua, että haluton mies patistetaan heti lääkäriin. Toimittaisiinko noin naisen kohdalla? Tuskinpa.

Miehissäkin on näitä haluttomampia. En oikein osaa sanoa muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme