Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat mitä syötte päivän aikana?

Vierailija
03.06.2022 |

Hei sinä normaalipainoinen , kerro mitä syöt päivän aikana, etenkin yli kolmikymppiset.

Kommentit (466)

Vierailija
341/466 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 37v 165cm ja 56kg. Tänään oon syönyt:

-Aamupala puuroa, 2 sämpylää joissa voita leikkelettä ja kurkkua, 2 kuppia kahvia.

-Ruuaksi 4 itsetehtyä kasvispihvi ja pastaa.

-Välipala 2 palaa pannaria ja omenahilloa.

Pienen 100g karkkipussin vetäsin tossa kans. 

Kohta syön taas kasvispihvejä ja pastaa, illalla syön taas puuroa..vaihtelee päivän mukaan,tänään oon ollut vaan kotona. Arkena liikun kymmeniä kilometrejä yleensä, sillon syön melkeen tuplamäärän ruokaa tämänpäiväseen verrattuna. 

Arkena liikut kymmeniä kilometrejä? Autollako?

Kieltämättä tuo "kymmeniä" kuulostaa liioittelulta.

Riippuu mitä tuo kirjoittaja tarkoitti, mä liikun arkipäivien aikana joka viikko keskimäärin 60-75 kilometriä kävellen (ja viikonloppuisin vielä päälle n. 25-40 kilometriä). En tosin ilmaisisi sitä noin, mutta onhan se "arkena kymmeniä kilometrejä" 😅.

Vierailija
342/466 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelematta, ihan mitä huvittaa. Juon alkoholia (en kuitenkaan ole mikään alkoholisti), poltan tupakkaa ja syön ihan mitä mieli tekee milloinkin ja just niin paljon kuin huvittaa. Olen kuitenkin tosi aktiivinen, joku voisi sanoa yliaktiivinen. Ikinä en ole ollut ylipainoinen ja kunto ollut aina aika kova, mitään en kuitenkaan varsinaisesti harrasta. En tiedä josko se on auttanut etten ole juurikaan makeiden perään, ei limuja tai mehuja, ei leivoksia tai mitään vastaavaa, ei karkkeja tai jäätelöä, mutta vastaavasti rasvaiset ja suolaiset herkut maistuu kyllä. Just kävin kaiken kattavassa terveystarkastuksessa eikä lääkärillä ollut mitään muuta kuin hyvää sanottavaa, epäili että urheilen paljon, mutta noup. Itse uskon että kaikki johtuu siitä että olen tosiaan kovin aktiivinen ja vielä enemmän siitä etten ollut lapsena lihava joten ei ole kehittynyt rasvasoluja joihin rasva tarttuisi, kiitos äidin.

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/466 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Aamupala puuroa, 2 sämpylää joissa voita leikkelettä ja kurkkua, 2 kuppia kahvia.

Kohta syön taas kasvispihvejä ja pastaa, illalla syön taas puuroa..vaihtelee päivän mukaan,tänään oon ollut vaan kotona. Arkena liikun kymmeniä kilometrejä yleensä, sillon syön melkeen tuplamäärän ruokaa tämänpäiväseen verrattuna. 

Riippuu mitä tuo kirjoittaja tarkoitti, mä liikun arkipä

Vierailija
344/466 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 palaa leipää, päällä levitettä ja tonnikalaa tai makrillia ja kasviksia. 7-10 kalapuikkoa tai parisataa grammaa keitettyä seitä, kaksi perunaa, porkkana, kurkkua. Pikanuudelit kasviksilla ja kasviproteiinilla tai pavuilla. 2-3 dl kaurahiutaleita. Litra rasvatonta maitoa. Omena, banaani, appelsiini, mustikkaa, puolukkaa, manteleita. Pari kertaa viikossa olutta 6-12 tölkkiä.

Vierailija
345/466 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään:

- aamupalalla noin puoli litraa maitokahvia

- lounas: kaksi jälkiuunileipää kananmunalla ja juustolla

- puoli pussillista panttereita

- päivällinen: nuudeleita ja lihapullia + jogurttia ja mansikoita

Olen 48v ja hoikka

Vierailija
346/466 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta pari koria.

Vierailija
347/466 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään syönyt ohuen paahtoleipäsiivun hillolla, tonnikalasalaattia lounaksi ja minestronekeittoa päivällisekai. Sopan kanssa oli pähkinäleipää 1 siivu avokadolla, mozzarellalla ja tomaatilla. Lisäksi 3 mukillista maitokahvia ja 1/3 cantaloupemelonia

Vierailija
348/466 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaroni ja jauheliha tai kana ja riisi, joskus jotain muuta esim perunaa ja nakkikastiketta. Yleensä terästän kaiken aina raejuustolla. Harvoin syön kasviksia ja vihanneksia kun ei jaksa laittaa, nappaan c vitamiinia purkista välillä. Kanamunia 1-2kpl per päivä, yleensä leivänpäällä kun kahvittelen. Rahkoja välipaloiksi. Kalorit jotain 1800-2500kcal. 30M 187cm 78kg. Aika paljon samoja syön kun helppoa ja säästää aikaa. + nälkään kun syö niin aina yhtä taivaalliselta maistuu.

Vierailija
349/466 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olutta pari koria.

Ja makkaraa päälle.

Vierailija
350/466 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-kahvia ja luonnonjogurttikippo marjasoseella

-Hesen veke-juustoateria appelsiinimehulla

-sämpylä juustolla, teetä, kulhollinen hedelmäsalaattia (1 avocado, 1 omena, 1 banaani, 1 appelsiini) jogurtti-vaniljavanukaskastikkeella

N54

Vierailija
351/466 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N33v, 170/60.

Aamulla kahvi ja vettä. Lounaaksi keitto, salaatti, kasvistäytteinennwrap tms. Päivälliseksi  yleensä joku noutoruoka, rakastan aasialaista. Pad Thai on aika yleinen minkä käyn hakemassa alakerran thaimaalaisesta. Itselleni jaksan kokata tosi harvoin. En napostele tms. Kahvia ja vettä menee päivän mittaan paljon.

Pelkkiä kasviksia wrapin välissä? Keitotkin varmaan kasvispohjaisia? 

Vierailija
352/466 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 palaa leipää, päällä levitettä ja tonnikalaa tai makrillia ja kasviksia. 7-10 kalapuikkoa tai parisataa grammaa keitettyä seitä, kaksi perunaa, porkkana, kurkkua. Pikanuudelit kasviksilla ja kasviproteiinilla tai pavuilla. 2-3 dl kaurahiutaleita. Litra rasvatonta maitoa. Omena, banaani, appelsiini, mustikkaa, puolukkaa, manteleita. Pari kertaa viikossa olutta 6-12 tölkkiä.

Vierailija
353/466 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sun yhden päivän ruoat? Varmasti todella hoikka yksilö.

Vierailija
354/466 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 5-6 kertaa päivässä. Yleensä:

Aamulla puuro marjoilla & pähkinöillä tai rahkaa ja jogurttia myslillä ja pähkinöillä, banaani & kahvia

Lounas: iso salaatti ja lämmintä ruokaa kylkeen: mitä nyt työpaikalla on. Tai kotona esim pastaa & papuja & vihanneksia

Välipala: leipää & hedelmä tai vihanneksia tai jogurttia & rahkaa marjoilla tai hedelmillä ja pähkinöillä (jos en syönyt sitä aamulla)

Päivällinen: joku lämmin ruoka, vihanneksia paljon

Iltapala: Leipää ja vihanneksia, joskus munakas

Syön paljon. Mutta: olen kasvissyöjä, en käytä paljoa juustojakaan. En ole yhtään perso makealle enkä käytä alkoholia. Liikun paljon. En mittaa painoani enkä ole koskaan opetellut laskemaan kaloreita. Enkä aio. Kuuntelen kroppaani enkä stressaa asiasta. On toiminut minulle. Paino on kasvanut nuoruusvuosista, mutta siis olen 163cm & jotain 52-56kg, näin nelikymppiseksi oikein sopiva. 

Vierailija
355/466 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas päädyin lihavana lukemaan tätä keskustelua. Olen itse syönyt tänään riisisuklaapatukan, Fazerin mansikkakakkusen, Valion kreikkalaisen jogurtin, kaksi kurkkupastillia ja juonut vettä. 

Vierailija
356/466 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sun yhden päivän ruoat? Varmasti todella hoikka yksilö.

180 cm, 68 kg, mies. Harrastan juoksua ja kehonpainotreeniä ja kuljen polkupyörällä tai kävelen kaikki arkimatkat.

Vierailija
357/466 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas päädyin lihavana lukemaan tätä keskustelua. Olen itse syönyt tänään riisisuklaapatukan, Fazerin mansikkakakkusen, Valion kreikkalaisen jogurtin, kaksi kurkkupastillia ja juonut vettä. 

Vierailija
358/466 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Mustaa teetä, kaks paahtoleipää oliiviöljyllä ja vegesalamilla, viinirypäleitä

Välipala: Mustikkaviiniä ja suklaata

Lounas: Kokis zeroa, paistettua tofua, kesäkurpitsaa ja porkkanaa

Välipala: Jäätelö

Iltapala: Kokis zeroa, hapankorppuja basilikapestolla

Vierailija
359/466 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala: Mustaa teetä, kaks paahtoleipää oliiviöljyllä ja vegesalamilla, viinirypäleitä

Välipala: Mustikkaviiniä ja suklaata

Lounas: Kokis zeroa, paistettua tofua, kesäkurpitsaa ja porkkanaa

Välipala: Jäätelö

Iltapala: Kokis zeroa, hapankorppuja basilikapestolla

Ja tän kirjoittamisen jälkeen söin vielä sipsejä

Vierailija
360/466 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä tuo kirjoittaja tarkoitti, mä liikun arkipä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä