Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoikat mitä syötte päivän aikana?

Vierailija
03.06.2022 |

Hei sinä normaalipainoinen , kerro mitä syöt päivän aikana, etenkin yli kolmikymppiset.

Kommentit (466)

Vierailija
281/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään:

- aamupalalla noin puoli litraa maitokahvia

- lounas: kaksi jälkiuunileipää kananmunalla ja juustolla

- puoli pussillista panttereita

- päivällinen: nuudeleita ja lihapullia + jogurttia ja mansikoita

Olen 48v ja hoikka

Huh huh, kaksi jälkiuunileipää lounaalla on kyllä aika paljon

Vierailija
282/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään:

- aamupalalla noin puoli litraa maitokahvia

- lounas: kaksi jälkiuunileipää kananmunalla ja juustolla

- puoli pussillista panttereita

- päivällinen: nuudeleita ja lihapullia + jogurttia ja mansikoita

Olen 48v ja hoikka

Huh huh, kaksi jälkiuunileipää lounaalla on kyllä aika paljon

Veikkaanpa että olivat sellaisia viipaleita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen aamulla jugurtin, kaksi riisikakkua ja kupin kahvia, lounaalla ja illallisella lautaselliset pasta bolognesea, ja napostelin illalla vielä avatun karkkipussin jämät (arvioisin että 50-100g)

Vierailija
284/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeaa tulee usein popsittua kerran päivässä, mutta olen vähentänyt, että linjat pysyy. Syön yleensä 3 ateriaa jos pieniä välipaloja ei lasketa. En syö välipalojakaan joka päivä.

Vierailija
285/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tänään: ruispuuroa mustaherukoilla ja iso kuppi kahvia maidolla; välipalaksi maustamaton jugurtti; tomaatti-linssikeittoa ja pari hapankorppua hummuksen ja paprikan kera; kirsikkatomaatteja. Loppupäivän ajan vain vettä ja vihreää teetä. Pätkäpaastoan. 

Vierailija
286/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen 

06:30 kuppi kahvia mustana

12:00 1/6 vhh tonnikalapannarista, tsatsikia, kurkkua, ja suolakurkku. Maustamatonta jogurttia, mansikoita, vadelmia sekä pähkinäsekoitusta.

18:30 vihreää salaattia, oliviiöljyä ja etikkaa. 8 lihapullaa, juustoa, kurkkua ja guacamolea.

Tänään

07:00 kuppi kahvia mustana. Ysiltä treenit, kellon mukaan kului 430 kcal.

12:30 vihreää salaattia, oliviiöljyä ja etikkaa. linssi-fetasalaattia, lihapullia ja guacamolea. Mansikoita ja vadelmia.

Illalla syön ison hampurilaispihvin ja reilusti salaattia.

N45, 163 cm, 65 kg

Pulskahan sinä olet. Eikö tämä ketju ollut hoikille??

Vierailija
287/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä kyselijöitä, jotka haluavat tietää, mitä hoikat syövät. No, vastaus on yleensä, että vähemmän kuin lihavat. Monet myös luonnostaan hoikkia. Tällä tarkoitan sitä, että eivät syö koko aikaa.

Onko näiden aloitusten tarkoituksena havaita, että tuokin syö noin paljon, joten oma syöminen jotenkin oikeutettua? En ymmärrä.

Ei me hoikatkaan kysellä, mitä te lihavat syötte. Tai niin, no joo, aina tulisi se vääristelty totuus...

171/55

Vierailija
288/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä kyselijöitä, jotka haluavat tietää, mitä hoikat syövät. No, vastaus on yleensä, että vähemmän kuin lihavat. Monet myös luonnostaan hoikkia. Tällä tarkoitan sitä, että eivät syö koko aikaa.

Onko näiden aloitusten tarkoituksena havaita, että tuokin syö noin paljon, joten oma syöminen jotenkin oikeutettua? En ymmärrä.

Ei me hoikatkaan kysellä, mitä te lihavat syötte. Tai niin, no joo, aina tulisi se vääristelty totuus...

171/55

Olen itse lihava, enkä syö koko ajan. Yritän myös juoda nälkääni mahdollisimman paljon vettä. En laihdu millään. Ainoa kerta aikuisiässä, jolloin olen ilmeisesti näkyvästikin laihtunut on ollut tilanne, jossa en saanut rahaa mistään, pankkitilini saldo oli lähes 0 euroa, jouduin kävelemään joka paikkaan ja keräämään pulloja saadakseni edes jotain syötävää. Tuolloin Reissumies oli todella halpaa ja suinkin lähinnä vain Reissumiestä, banaaneja, jotain todella halpoja jogurtteja ja jotain halvimpia suklaapatukoita. Voi sitä ilon ja onnen päivää kun oli tarpeeksi rahaa ostaa paketti kalapuikkoja ja ranskalaisia. Pitäisi varmaan yrittää taas samaa, vaikka nykyään itselläni onkin tuloja, mutta ruokaan kuluu ihan liikaa rahaa. Tuolloin ruoka oli tosin paljon nykyistä halvempaa.

Vierailija
289/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

171/55

Ja tottakai energiantarve vaihtelee hirveästi. Itse olen pieni enkä tee fyysisesti raskasta työtä. Minulle sopivat annokset voivat olla pitkälle, hoikalle ihmiselle ihan liian pieniä.  

Vierailija
290/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lounaan klo 12 ja päivällisen klo 18. Koetan koostaa ateriat järkevästi, mutta herkullisuudesta tinkimättä. En syö muina aikoina mitään. Aamulla juon kahvia ja lämpimän sitruunaveden.

Vierailija
291/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen 

12:00 1/6 vhh tonnikalapannarista, tsatsikia, kurkkua, ja suolakurkku. Maustamatonta jogurttia, mansikoita, vadelmia sekä pähkinäsekoitusta.

18:30 vihreää salaattia, oliviiöljyä ja etikkaa. 8 lihapullaa, juustoa, kurkkua ja guacamolea.

Tänään

12:30 vihreää salaattia, oliviiöljyä ja etikkaa. linssi-fetasalaattia, lihapullia ja guacamolea. Mansikoita ja vadelmia.

N45, 163 cm, 65 kg

Ehkä on lihaksikas? Itse olen 154 cm ja 52 kg. En nyt mikään pulska ole, mutta en kutsuisi itseäni hoikaksi, joka on mielestäni sellainen pajunvitsamainen vartalo. Olen normaalipainoinen ja lihaksiakin löytyy. 

Vierailija
292/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makeaa tulee usein popsittua kerran päivässä, mutta olen vähentänyt, että linjat pysyy. Syön yleensä 3 ateriaa jos pieniä välipaloja ei lasketa. En syö välipalojakaan joka päivä.

Vierailija
293/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että nuo hoikat naiset usein ovat muutenkin huoliteltua ja laitettuja. Ehkä kyse on siis kokonaisvaltaisesta itsestään huolehtimisesta.

Nyky-yhteiskunnassa kyllä. Ennen tämä oli ihan normaalia, nykyään olet normaalipainoisena vähemmistössä.

Vierailija
294/466 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt saa lainattua tekstiä, mutta minulta kysyttiin minkälaista liikuntaa jaksaa parilla aterialla päivässä: sairaanhoitajana töissä tulee 13000-17000 askelta päivässä, sen lisäksi pyöräilen työmatkat (8km) kesät talvet ja käyn neljä kertaa viikossa uimassa.

Olen tuo kysyjä, aika määriä jaksat kyllä vielä aktiivisen työsi päälle liikkua! Kuinka pitkiä matkoja yleensä uit?

Ja oletan siis että olet se, joka piti aasialaisesta ruoasta.

Vierailija
295/466 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea tavallista ruokaa kasvispainotteisesti, mutta tärkeintä on pienet annoskoot. :)

Vierailija
296/466 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen 

Tänään

N45, 163 cm, 65 kg

Aloittajahan kysyi mitä normaalipainoiset syövät, en ole väittänytkään olevani hoikka. Hoikaksi kyllä sanotaan vaikka painoni on normaalipainon yläpäässä koska olen vaatekokoa 36 tai S.

Vierailija
297/466 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

171/55

Ehkä sinä et ymmärrä toisten kysymyksiä mutta meitä on monia, jotka ymmärrämme. Kysele vaan rauhassa mitä lihavat syövät, jos se helpottaisi vähän.

Vierailija
298/466 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla: puolikas salaatinlehti

Lounas: porkkaanoita ja ituja

Päivällinen: linssejä, paprikaa ja tomaattia

Illallinen: kaksi kurkunsiivua

Lisäksi juon vettä

Vierailija
299/466 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö mitään enää klo 16 jälkeen. Aamulla kaurapuuro marjoilla ja kahvia, lounaaksi perunoita, kasviksia ja kanaa. päiväkahvilla ruisleipää juustolla. Ei koskaan alkoholia, joskus yksi suklaakonvehti. (Joululta on vielä jäljellä!) Paaljon vettä ja kahvia, mutta vain vettä klo 16 jälkeen. N 68v 55kg/165 cm

siis et syö iltaruokaa ollenkaan? mites liikunta, jaksatko sellaista harrastaa tuollaisella ruokavaliolla?

Kyllä jaksan sen minkä haluan. Olen vilkasliikkeinen ADHD ja minulta kuluu ihan sisälläkin paljon energiaa, kun säntäilen puolelta toiselle. En koskaan käy lenkillä tms. ei tarvitse, kun siivoan, kannan vettä tai puita mökillä jne. En erikseen koskaan harrasta liikuntaa, vaan pelkkää hyötyliikuntaa. Ja iltapäiväneljän jälkeen ei ole koskaan nälkä, keho on niin tottunut tähän neljässä vuodessa. Vettä juon kyllä illalla 6-7 dl.

Vierailija
300/466 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt saa lainattua tekstiä, mutta minulta kysyttiin minkälaista liikuntaa jaksaa parilla aterialla päivässä: sairaanhoitajana töissä tulee 13000-17000 askelta päivässä, sen lisäksi pyöräilen työmatkat (8km) kesät talvet ja käyn neljä kertaa viikossa uimassa.

Olen tuo kysyjä, aika määriä jaksat kyllä vielä aktiivisen työsi päälle liikkua! Kuinka pitkiä matkoja yleensä uit?

Ja oletan siis että olet se, joka piti aasialaisesta ruoasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi