Hoikat mitä syötte päivän aikana?
Hei sinä normaalipainoinen , kerro mitä syöt päivän aikana, etenkin yli kolmikymppiset.
Kommentit (466)
muakin kiinnostaa, millaista liikuntaa jaksaa harrastaa parilla aterialla päivässä ja mustalla kahvilla.
Tänään:
Aamu puolikas greippi, kahvia
Lounas salaattia, kurkkua, tomaattia, oliiveja, paistettu broilerinleike, oliiviöljykastike, pieni itsetehty sämpylä
Päivällinen: Tomaattiriisiä, falafelejä, lämmin kasvislisäke (porkkana, sipuli, pakastepavut, oliivit)
Ei välipaloja.
" muakin kiinnostaa, millaista liikuntaa jaksaa harrastaa parilla aterialla päivässä ja mustalla kahvilla."
2 kertaa viikossa käyn kuntosalilla tekemässä pt:n laatiman ohjelman, muina päivinä pyrin kävelemään tunnin verran. Istumatyö. Olen 51 v vaihdevuodet ohittanut nainen, pituus 165 ja paino 52 kg.
Vierailija kirjoitti:
Syön 2 kertaa päivässä, lounaan n. klo 12 ja päivällisen n. klo 18. Välillä pidän 24 tunnin paaston.
Eilen:
07:00 kuppi kahvia mustana
12:00 keitetty kananmuna, raejuustoa, tomaattia, suolakurkkua, kyssäkaalia ja brie juustoa. Reilusti oliiviöljyä. Maustamatonta jogurttia, mustikoita, mansikoita sekä pähkinäsekoitusta.
17:30 pinaattia, fetajuustoa, tomaattia, kurkkua, pikkelöityä punasipulia, hapankaalia ja kanaa. Reilusti oliiviöljyä. Jälkkäriksi pähkinöitä.
Tänään:
13:00 2 paistettua kananmunaa, 4 siivua pekonia, salaattia, tomaattia, hapankaalia, pikkelöityä sipulia, ja brie juustoa. Reilusti oliiviöljyä. Maustamatonta jogurttia, mustikoita, mansikoita sekä pähkinäsekoitusta.
Illalla syön hampurilaispihvin runsaalla salaatilla.
N45, 163 cm, 65 kg
Mutta... ethän sinä noilla mitoilla ole edes hoikka.
Aamupala kaurapuuroa raejuustolla ja mansikoilla, lattekahvi
Lounas kanaa ja riisiä ja kasviksia, puolikas avokado
Välipala latte, proteiinirahka ja banaani, cashewpähkinöitä
Treenin jälkeen kanaa ja riisiä ja kasviksia
Iltapalaksi aion syödä kolmen munan munakkaan juustolla ja kalkkunalla ja todennäköisesti vielä herkuttelen proteiinivanukkaalla
Näin tänään. Olen 170/58 N48 aktiivinen kuntosaliharrastaja ja mailapelien pelaaja. Treenaan päivittäin jotain. Hyvin jaksan.
-kahvia ja luonnonjogurttikippo marjasoseella
-Hesen veke-juustoateria appelsiinimehulla
-sämpylä juustolla, teetä, kulhollinen hedelmäsalaattia (1 avocado, 1 omena, 1 banaani, 1 appelsiini) jogurtti-vaniljavanukaskastikkeella
N54
Mitat 165cm/52kg
Näin söin tänään:
Aamupala: Leipä juustolla ja voilla, lasi maitoa.
Lounas: Työpaikkalounas; paneroitua kalaa, perunoita ja salaattia, jossa fetaa & kurkkua. Lasi maitoa.
Välipala: Yksi välipalapatukka, näkkäri, viili ja banaani, lasi maitoa.
Päivällinen: Nugetteja ja perunamuusia, kurkkua, tomaattia, viinirypäleitä. Lasi maitoa, tadaa.
Iltapala: En vielä tiedä. Leipä juustolla ja voilla, luulisin. Tai karjalanpiirakka?
Tulin juuri juoksemasta sekä olen päivän mittaan juonut vettä vesipullosta. Olen myös syönyt karkkia. Tiedän jo valmiiksi tämän saavan alapeukkuja, mutta en tiedä, olen vain jotenkin hoikka luontaisesti.
Aamulla kaurapuuro, marjoja, raejuustoa, kahvi kauramaidolla
Lounaaksi ateria lautasmallin mukaan, leipää, maitoa, kahvi kauramaidolla
Välipala rahka tai jogurtti, hedelmä, mysli, pähkinöitä tai siemeniä
Päivälliseksi ateria lautasmallin mukaan
Iltapalaksi leipiä juustolla tai kanamunilla, kasviksilla, maito tai jogurtti tai tuoremehu
3-4 voimatreeniä ja pari lenkkiä viikossa. Hiilareita ja energiaa pitää saada riittävästi, että jaksaa urheilla. 50-v nainen
Vierailija kirjoitti:
Mitat 165cm/52kg
Näin söin tänään:
Lounas: Työpaikkalounas; paneroitua kalaa, perunoita ja salaattia, jossa fetaa & kurkkua. Lasi maitoa.
Päivällinen: Nugetteja ja perunamuusia, kurkkua, tomaattia, viinirypäleitä. Lasi maitoa, tadaa.
Iltapala: En vielä tiedä. Leipä juustolla ja voilla, luulisin. Tai karjalanpiirakka?
Tulin juuri juoksemasta sekä olen päivän mittaan juonut vettä vesipullosta. Olen myös syönyt karkkia. Tiedän jo valmiiksi tämän saavan alapeukkuja, mutta en tiedä, olen vain jotenkin hoikka luontaisesti.
Juotpa paljon maitoa!
Vierailija kirjoitti:
muakin kiinnostaa, millaista liikuntaa jaksaa harrastaa parilla aterialla päivässä ja mustalla kahvilla.
Mä olen musta kahvi ja kaksi ateriaa tyyppi, treenaan kolme tuntia viikossa (spinning). Mieluiten tyhjällä vatsalla joten viikonloppuaamut on pyhitetty tähän. Kun on kolmas treeni on arki-iltana syön lounaan vähän myöhemmin ja päivällisen vasta treenin jälkeen.
Jaksamisen kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. Kellon mukaan kuntoni on korkea, leposyke matala ja HRV kertoo että elimistö ei ole stressaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön 2 kertaa päivässä, lounaan n. klo 12 ja päivällisen n. klo 18. Välillä pidän 24 tunnin paaston.
Eilen:
12:00 keitetty kananmuna, raejuustoa, tomaattia, suolakurkkua, kyssäkaalia ja brie juustoa. Reilusti oliiviöljyä. Maustamatonta jogurttia, mustikoita, mansikoita sekä pähkinäsekoitusta.
17:30 pinaattia, fetajuustoa, tomaattia, kurkkua, pikkelöityä punasipulia, hapankaalia ja kanaa. Reilusti oliiviöljyä. Jälkkäriksi pähkinöitä.
Tänään:
13:00 2 paistettua kananmunaa, 4 siivua pekonia, salaattia, tomaattia, hapankaalia, pikkelöityä sipulia, ja brie juustoa. Reilusti oliiviöljyä. Maustamatonta jogurttia, mustikoita, mansikoita sekä pähkinäsekoitusta.
N45, 163 cm, 65 kg
Mutta...
Aloituksessa luki näin ja normaalipainoinen kuitenkin olen:
Hei sinä normaalipainoinen , kerro mitä syöt päivän aikana, etenkin yli kolmikymppiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitat 165cm/52kg
Näin söin tänään:
Juotpa paljon maitoa!
Tämä 😳 Ihme vasikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen:
Tänään:
Otsikossa kysytään mitä hoikat syövät päivän aikana. Hieman eri asia.
Aamupala klo7, 2 lasia vettä ja 2 hedelmää
Aamupala2 klo9, kupillinen kahvia, 45g mysliä ja n2dl rasvatonta jogurttia, lasi vettä
Välipala klo1030, kourallinen pähkinöitä
Lounas klo 12, itse tehty ruokaisa salaatti 400-500g, lasi vettä
Päivällinen klo16, lämmin ruoka, lasillinen piimää
Iltapala klo20, 45g mysliä ja n2dl rasvatonta jogurttia, 2 vihannesta, yrttijuoma.
Mies, 180cm ja 75kg
Aamulla maitokahvia kaksi mukillista, ruisleipäsiivu juustolla ja kurkulla.
Päivällä keitettyä makaronia ja parsakaaligratiinia.
Yksi Pätkis.
Aion vielä syödä jotain, mutten ole päättänyt mikä maistuisi.
Kävellyt olen 12km, osan koiran kanssa, osan muuten.
Näin siis tänään.
N43,166/53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla 4 ohutta siivua ruisleipää oivariinilla ja juustolla, kahvia.
Lounaaksi Juustoportin maa-artisokkakeitto siemenillä ja tuoremehua.
Välipalaksi paistopisteeltä joku mozzarellapizza.
Päivälliseksi salaattii jossa salaatti, kurkku, tomaatti, paprika, poronkäristystä, maapähkinöitä ja valkosipulikastike. Täysi teemalautasellinen. Puolikas valkosipulipatinki. Siideri.
Illalla ainaki tissuttelen lisää siideriä, syön jotain mutta en tiedä vielä mitä.
Kaikki syömiset ja juomiset ns. normaalirasvaisia ja sokerisia, ei keinoversioita. Tänään ei juuri liikuntaa, työpäiväkin istumista.
N45
Jestas. Itse en syö tuollaisia määriä edes kahdessa päivässä. BMI 18. Syön mitä haluan, milloin haluan eikä nälkä aiheuta mitään ahmimisreaktioita, päinvastoin. Nälkä menee ohi eikä ruokaa tee enää edes mieli. Mutta tode
Jestas, itse kuolisin nälkään vähemmällä, kulutan todella kaiken mitä syön.
35 v. 170 cm / 57 kg
Aamupala: kaksi ruisleipää juustolla ja vihanneksilla, kuppi kahvia
Lounas: Useimmiten monipuolinen salaatti jollakin proteiinilla: kana, lohi, joku juusto..
Välipala: Banaani
Päivällinen: Lämmin ruoka + pieni salaatti, muutama leipä
Iltapala: Mysliä, siemeniä jogurtilla
Liikun noin joka toinen päivä. Jumppia, lenkkeilyä, kävelyä.
Aamulla: 500ml Kefir-juoma
Välipala: hedelmä
Lounas: Kananrinta/kalaa/tofua ja juureksia
Välipala: hedelmä
Illallinen: Proteiinijuoma (50g proteiinia) ja vihreitä vihanneksia
Tuosta tulee joku 1400 kaloria. Viikonloppuisin joskus esimerkiksi ruisleipää ja munakasta jne. Olen 160cm ja BMI 22. Liikun joka päivä. Salilla 4-5 kertaa viikossa, juoksulenkkiä ja kävelyä.
Laitan tähän vaikka tämän päivän syömiset!
Aamupalaksi kaksi palaa ruisleipää, sulatejuustoviipale ja kaksi paistettua kananmunaa.
Lounaaksi salaattia, lohta, viinirypäleitä. Vaa'alla yht. vähän alle 400g annos (työpaikkalounas, buffet, punnitus kuuluu asiaan.) Viinirypäleet olivat niin isoja, että taisivat vaikuttaa aika paljonkin.
Nyt iltapäivällä olen syönyt taas kaksi ruisleipäviipaletta margariinilla ja kahdella juustoviipaleella. Söin myös yhden suklaakroisantin.
Siinä päivän syömiset. Juon myös kahvia kevytmaidolla 2-3 kuppia päivässä.