Ravintola kappeli tuhoutunut
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekkofanit on juntteja.
Junttia on koko peli, isot miehet sohii kepillä jotain kumin palasta.
Olen elämäni aikana tuntenut kiekkoilijoita sekä jalkapalloilijoita ja kumpikaan porukka ei ole sivistyksellä pilattu( kauniisti sanottuna).
Tuota Helsingin menoa kun esim.katseli niin vähemmistössä näytti olevan suomalaiset Jääkiekon varjolla pistetään paikkoja rikki..ei se ole mitään juhlintaa. Itsekkin olen Espalla useat vaput ollut ja Lordia on juhlittu, oikeasti juhlittu ei tuhottu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tuota Helsingin menoa kun esim.katseli niin vähemmistössä näytti olevan suomalaiset Jääkiekon varjolla pistetään paikkoja rikki..ei se ole mitään juhlintaa. Itsekkin olen Espalla useat vaput ollut ja Lordia on juhlittu, oikeasti juhlittu ei tuhottu mitään.
No ei kyllä näyttäneet suomalaiset olevan vähemmistössä. Aivan täyttä soopaa kirjoittelet.
Olin itse Kappelin edustalla kadulla ja kyllä siellä Kappelin päällä oli ihan valkoiset nuoret teinit/aikuiset riehumassa. Samoin suurin osa kaikesta muustakin porukasta oli valkoista. Ei-valkoisia oli prosentuaalisesti huomattavasti vähemmän, kuin mitä muuten olisi tuohon aikaan liikenteessä. Turha pistää kännisten kantisten riehumista muiden syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Tuossakaan hienosteluravintolassa eii oo normaalilla ihmisellä ees varaa käydä syömässä.
Hienosteluravintola? Ihan normaali ravintola, jossa tavallinen kansalainen kyllä pystyy syömään. Sinun käsityksesi kunnon ravintolasta taitaa olla joku Rosso tai Martina?
Kävimme köyhinä opiskelijoina siellä kahvilla ja pullalla. Ei se niin hieno ole, ettei köyhällä olisi asiaa, vaikka onkin kaunis. Sääli jos kiekko tekee ihmisestä juntin.
Tosin jossain Etelä-Euroopan pääkaupungissa en nähnyt sylkemistä. Suomalainen tapa. Kerran näin huonommalla alueella narkkarin pissalla autojen välissä, mutta sielläkään ei ollut pissiskultturia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä näyttäneet suomalaiset olevan vähemmistössä. Aivan täyttä soopaa kirjoittelet.
tyypillinen persulisija, jos vika ei ole niissä m-muissa se on vihervasemmistossa...
Kappelin ravintola ja Manta-patsas on jumaliste selvinneet monista SODISTA!
Nyt jotkut ä ä l i ö t saa ne hajoitettua. Toivottavasti keskustan valvontakameroiden kuvatodisteiden perusteella lähtee monisummaiset laskut noille!
Ja jotkut kehtaa vielä vinkua että kaupungin vika kun rakentavat kaikkea sellaista josta voi pudota! Patsaan ympärillä oli aidat jotka nuo v a j a k i t veti alas. Ravintolasta hajoitettu ikkunat, terassikalusteet, infrapunalämmittimet ja katto! Se oli pitkän rempan jälkeen ollut auki vasta kuukauden verran!
Kaverin kotikaupungin keskustassa oli patsas jonka päälle känninen nuori mies kiipesi muistaakseni 90-luvulla.
No tyyppi putosi sen päältä ja samalla siitä patsaasta irtosi suuri osa joka putosi sen raajan päälle, joka jouduttiin sitten amputoimaan.
Vandalismin piikkiin menee, kaupunki tai kylä ei ole tuollaisesta vastuusta koska nuo eivät ole mitään kiipeilytelineitä.
Onko nuo jääkiekkofanit keskinmääräistä tyhmempää porukkaa. Haastatteluja, kun katsoi tuli myötähäpeä siitä ölinästä. Lisäksi ihmettelen, koska hyvin oli tiedossa ihmisten kokoontuminen Mantalle. Miksi poliiseja näkyi todella vähän. Näyttivät vain seurailevan sivusta, puuttumatta juuri mihinkään. Ravintolan vakuutus kyllä korvaa vahingot, mutta tuohan tuo ylimääräistä harmia.
Onhan se aivan kauheata, että on olemassa patsaita ja sellaisia rakennuksia, joiden päältä voi pudota. Kyllä noiden suunnittelijat ja rakentajat pitää ehdottomasti asettaa syytteeseen. Joku raukka voi vielä kiivetä ja pudota.