Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on toisella kierroksella oleva mies: ymmärrättekö, miksi hän on toisella kierroksella?

Vierailija
30.05.2022 |

Mw olemme molemmat tavanneet vanhemmalla iällä. Olemme olleet yhdessä liki kymmenen vuotta, ja olen vuosia ihmetellyt, miksi eksä heitti miehen pihalle. Minusta hän on täysi timantti.

Nyt luulen ymmärtäväni syyn: mies ei yhtään kestä valittavaa äänensävyä ja samasta asiasta jauhamista. Hänelle saa ongelmista puhua, ja hän korjaa tilanteen, jos vain pystyy. Minun ei tarvitse valittaa sen enempää, koska mies on täysi timantti. No, vaatteet jättää hujan hajan, mutta mitä pienistä. Luonteeltani olen myös sellainen, että en valita asioista, joihin ei voi vaikuttaa.

Luurin läpi olen kuullut, kuinka eksä valittaa narisevalla äänellä. Mies kun ei sitä kestä, niin lopettaa puhelut lyhyeen. Sehän eksää ärsyttää, koska ei varmastikaan koe tulevansa kuulluksi. Voin hyvin kuvitella, että tämä kuvio on ajanut parisuhteen umpikujaan.

Mitäs teillä?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies vetää Cooperissa useammankin kierroksen jos vaan on vähänkään kunnossa.

Vierailija
2/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti toiselle kierrokselle, koska ex ei halunnut lapsia. Win-win.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän. En mä tänne mitään esseetä viitsi ruveta kirjoittamaan.

Vierailija
4/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sama ärsyttää sinuakin, kun teit oikein aloituksen asiasta?

Vierailija
5/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki yrittäjänä pitkää päivää ja vaimo olisi halunnut hänen olevan enemmän kotona. En kyllä tiedä, mitä hyötyä eksälle erosta oli. Heidän erostaan on jo 20 vuotta, ja hän on edelleen yksin. Kuten aviossakin oli.

Vierailija
6/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sama ärsyttää sinuakin, kun teit oikein aloituksen asiasta?

Eipä ole ehtinyt ärsyttää, kun vasta viikonloppuna tämän tajusin. Siksi kyselen, tajuatteko te muut nopeammin kuin kymmenessä vuodessa?

Ap

Vierailija
7/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko mies lapseton vai isimies. Ja montako lasta.

Vierailija
8/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vähän vastauksia. Tarkoittaako tämä, ettei syytä tiedetä?

Vierailija
9/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki yrittäjänä pitkää päivää ja vaimo olisi halunnut hänen olevan enemmän kotona. En kyllä tiedä, mitä hyötyä eksälle erosta oli. Heidän erostaan on jo 20 vuotta, ja hän on edelleen yksin. Kuten aviossakin oli.

Kivampi olla rehellisesti yksin, kuin yksin parisuhteessa.

Vierailija
10/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin tavanneeni helmen. Mies oli jo kyllä kolmannella kierroksella, mutta antoi hyvät selitykset aiempien liittojensa päättymiselle. Työ ja harrastus oli vaatinut osansa herran elämässä, joka oli edesauttanut parisuhteitten päättymistä. Uskoin, sillä halusin uskoa ja olin todella rakastunut.

Totuus olikin, että mies oli paatunut seksiaddikti ja pettäjä. Tämä selväsi eräiden käänteiden kautta.

Valitettavaa, että tuhlasin elämästäni useamman vuoden tämän patologisen valehtelijan kanssa.

Yllättäen tämä exäni on viime syksynä muuttanut taas yhteen, jonkun uuden naisen kanssa.

Onnea vaan, toivottavasti nuoren morsiamen pää kestää paremmin kuin itselläni.

Vierailija
11/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "olla toisella kierroksella"? Aika harva varmaan jäi yhteen ensimmäisen nuoruusajan tyttö- tai poikaystävänsä kanssa, joten valtaosa on varmaan vähintään toisella kierroksella. Kuinka pitkä seurustelun pitää olla, että se lasketaan yhdeksi kierrokseksi?

Jos seurusteli yläasteella Jukan kanssa (leffojenkatselua ja vähän pusuttelua) ja lukiossa Mikon kanssa, mutta sitten lukion jälkeen suhde katkesi ja tapasi opiskelussa Teemun jonka kanssa seurusteli usean vuoden, kunnes suhde päättyi, ja sitten yritti seurustella Laurin kanssa, mutta suhde loppui alkuunsa, ja vasta sen jälkeen tapasi nykyisen kumppanin, niin onko tällainen henkilö siis viidennellä kierroksella?

Vierailija
12/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivampi olla rehellisesti yksin, kuin yksin parisuhteessa.

Mies tekee edelleen pitkää päivää. En minä ole yksinäinen. Yksin olen arkipäivinä, mutta en yksinäinen.

Vierailija
13/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "olla toisella kierroksella"? Aika harva varmaan jäi yhteen ensimmäisen nuoruusajan tyttö- tai poikaystävänsä kanssa, joten valtaosa on varmaan vähintään toisella kierroksella. Kuinka pitkä seurustelun pitää olla, että se lasketaan yhdeksi kierrokseksi?

Jos seurusteli yläasteella Jukan kanssa (leffojenkatselua ja vähän pusuttelua) ja lukiossa Mikon kanssa, mutta sitten lukion jälkeen suhde katkesi ja tapasi opiskelussa Teemun jonka kanssa seurusteli usean vuoden, kunnes suhde päättyi, ja sitten yritti seurustella Laurin kanssa, mutta suhde loppui alkuunsa, ja vasta sen jälkeen tapasi nykyisen kumppanin, niin onko tällainen henkilö siis viidennellä kierroksella?

Eiköhän tässä nyt puhuta eronneista. Siis avioliitossa olleista, tai vastaavan vakavuusasteen avoliitosta.

Vierailija
14/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seurustelusuhdetta lasketa.

Toisella kierroksella ollaan, kun on lapsia tai on oltu yhdessä vuosikymmenet.

Vierailija
15/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä nyt puhuta eronneista. Siis avioliitossa olleista, tai vastaavan vakavuusasteen avoliitosta.

En silti tajua logiikkaa. Jokuhan voi olla vaikka kymmenen vuotta suhteessa muuttamatta yhteen, mutta sitten vuoden tapaamisen jälkeen yhteen muuttaneen parin suhteen katsotaan olevan "vakavampi" vaikka se päättyisi vuoden jälkeen.

Vierailija
16/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen tarvita muuta syytä kuin että jompikumpi löytää paremman. Tai että tajuaa yhtäkkiä, ettei ole koskaan oikeasti rakastanutkaan tms...

Vierailija
17/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän oikein hyvin. Hän on leski.

Vierailija
18/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ihmeen ymmärtämistä siinä edes on. Kaikki eivät sovi yhteen niin hyvin, ja ihmisillä voi mennä toiveet ristiin suhteen osalta. Eli itselleni täyskymppi ei olekaan sitä jollekin muulle, ja lisäksi tilanteeseen vaikuttaa itse kunkin ihmissuhdetaidot, kommunikaatiotavat, jopa suhdehistoria... En ainakaan itse mietiskele, miksi kumppanini on eronnut jostain aiemmasta - jos hän kertoo itse syitä, niin sen voi tehdä, mutta itse en käytä aikaani spekuloimalla menneitä.

Vierailija
19/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt edes ekalle kiekalle joten köysi odottaa :(...

Vierailija
20/78 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisellä kierroksella tarkoitan suhdetta, johon on menty asenteella, että se kestää. Ei siis sellaista suhdetta, että katsellaan niin kauan, kunnes löytyy parempi, vaan suhde, joka on kariutunut suhteen toimimattomuuteen. Tällaisessa vakavassa suhteessa usein tehdäön lapsia tai mennään naimisiin. Mutta ei välttämättä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä