Kehuin erästä miestä hyvin suorasukaisesti. Mitä mieltä olette hänen reaktiostaan?
Kehuin miehen ulkonäköä ja persoonaa.
Oli hieman vaivaantuneen oloinen ja katseli maahan, sanoi lopuksi kiitos. Oli hieman mykistynyt, ei kehunut takaisin, enkä sitä odottanutkaan tässä tilanteessa.
En nähnyt juurikaan hymyä.
Kokikohan kehut ahdistavana?
Miten miehet ovat yleensä ottaneet kehuja vastaan?
Olen aika vilpitön ja avoin, kehun kun on aihetta. Tässä tapauksessa olimme siis kuntosalilla, tapaamme siellä usein mutta en tiedä onko sinkku, koska en ollut iskemässä häntä.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaantuneisuus on normaali ilmiö, vaikea ottaa kehuja vastaan.
Mutta lupaan, että hän ei ikinä tule unohtamaan mitä sanoit.
Niin, itsekin toivoin että hän ymmärsi että kehuin aidosti.
Kerroin, että hän on tosi kivaa seuraa salilla ja että olen saanut häneltä paljon hyviä vinkkejä. Kerroin, että itse asiassa iskin heti silmäni häneen kun kropasta näki, että hänellä on hyvä saliohjelma ja että tietää mitä tekee.
Toivottavasti ei tunnista!! :)
Ap
Valehtelet jos väität ettet yhtään iskumielellä...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en katsonut. :)
Mutta jotenkin tuntuu, että itse saan naisena paljonkin kehuja miehiltä. Mutta kun kehuin miestä, hän menikin lukkoon. Ap
Ei meitä miehiä kuule yleensä pahemmin kehuta, että vähemmästäkin järkyttyy.
Tuntemattoman tai puolitutun kehuminen on aina riski, vaikka voisi ajatella että sehän on vain kivasti sanottu.
Minulla ikää melkein 60-v. Hieman nuorempi nainen kehui ja kyllähän minä lukkoon menin. Johtui kyllä siitäkin kun oma vaimo oli melkein vieressä :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla ikää melkein 60-v. Hieman nuorempi nainen kehui ja kyllähän minä lukkoon menin. Johtui kyllä siitäkin kun oma vaimo oli melkein vieressä :D
Säälistä se sua vanha äijä varmaan kehui. Papparainen nyt elää tuolla loppuelämän kun joku kehui.
En minäkään miehenä tietäisi miten tuollaiseen suhtautuisin. Minua ei ole koko elämäni oikeastaan kukaan perheeni ulkopuolelta kehunut eikä varsinkaan kroppaani ole kukaan positiivisesti kommentoinut/kehunut. En siis osaisi varmaan suhtautua ja reagoida muuten kuin kiittämällä kehuista. Ja siltikin takaraivossa hakkaisi ajatus kehujen motiiveista ja siitä, että oliko tässä taustalla jotain muuta.
No kerro Ap miten kehumasi mies on käyttäytynyt kehusi jälkeen?