Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuin erästä miestä hyvin suorasukaisesti. Mitä mieltä olette hänen reaktiostaan?

Vierailija
30.05.2022 |

Kehuin miehen ulkonäköä ja persoonaa.

Oli hieman vaivaantuneen oloinen ja katseli maahan, sanoi lopuksi kiitos. Oli hieman mykistynyt, ei kehunut takaisin, enkä sitä odottanutkaan tässä tilanteessa.

En nähnyt juurikaan hymyä.

Kokikohan kehut ahdistavana?

Miten miehet ovat yleensä ottaneet kehuja vastaan?

Olen aika vilpitön ja avoin, kehun kun on aihetta. Tässä tapauksessa olimme siis kuntosalilla, tapaamme siellä usein mutta en tiedä onko sinkku, koska en ollut iskemässä häntä.

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä on sitten parempi jatkossa olla kehumatta. En ole ajatellut olevani ärsyttävä, koska kuten sanottu, kehun vain aiheesta.

Ja kyseistä miestä olen salilla tavannut nyt siitä lähtien kun salit taas aukesivat. Ap

Tai ehkä sun vaan kannattaa olla kysymättä neuvoa vauva-palstalta.

Suosittelen kuitenkin aitoutta, on nykyään aika harvinaista. :) Toki aitoushan on nykyään osastoa vappupimiä, tupettajat, instagram, eli aika luuserimenoa.

Mitä aitoutta se vieraan ihmisen vartalon asiaton kommentoiti on? Ei maailma kaipaa sellaista aitoutta. Jättäkää muiden vartaloiden kommentoiti kokonaan väliin, jos ei tilannetaju riitä hahmottamaan milloin se on ei-toivottua. Se on oikeasti ahdistelua ja huonoa käytöstä.

Vierailija
42/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla, että olen hiukan tilannetajuton. Mutta mitään pahaa en tarkoittanut.

Mutta kiitos kommenteista! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella harvinaista että nainen kehuu miestä pyytteettömästi niin sen kerran kun se tapahtuu aiheuttaa se hämmennystä.

Vierailija
44/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos varmoja todisteita, että kehut olivat pyyteettömiä?

T; vahvaranteinen uli

Vierailija
45/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuommoinen kehuminen (vain sinun näkemys) taida normaaliin salietikettiin kuulua. Seuraavalla kerralla vain tervehtisin häntä ystävällisesti ja jos hän alkaisi juttusille, niin sitten eri asia.

Itse sanoit, että kai parempi jatkossa olla kehumatta. Nyt puhuit järkeä! Tökeröltä tuo tuntuisi, toistella samaa.

Vierailija
46/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit miehelle että iskit silmäsi heti häneen.. mun mielestä toi on kyllä ihan suora iskuyritys tai keino kertoa että olet kiinnostunut miehestä. En mä salilla ainakaan iske silmiini ketään vaan menen sinne treenaamaan. Ja mistä muka Ap tietää mihin aikaan mies siellä treenaa?

Vierailija
47/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muijat tekee peppua ja ohjaaja huutaa naama punaisena.

Vuoden päästä: peppua on tehty ja nyt pitäisi saada Brad Pitt.

Ohos, niin ei käynytkään.

Vanhat miehet eivät kiinnosta.

Viittaus olikin Brad Pitt -tasoon, johon sinulla tuskin on mahdollisuuksia.

Vierailija
48/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä on sitten parempi jatkossa olla kehumatta. En ole ajatellut olevani ärsyttävä, koska kuten sanottu, kehun vain aiheesta.

Ja kyseistä miestä olen salilla tavannut nyt siitä lähtien kun salit taas aukesivat. Ap

Suosittelen kuitenkin aitoutta, on nykyään aika harvinaista. :) Toki aitoushan on nykyään osastoa vappupimiä, tupettajat, instagram, eli aika luuserimenoa.

Mitä aitoutta se vieraan ihmisen vartalon asiaton kommentoiti on? Ei maailma kaipaa sellaista aitoutta. Jättäkää muiden vartaloiden kommentoiti kokonaan väliin, jos ei tilannetaju riitä hahmottamaan milloin se on ei-toivottua. Se on oikeasti ahdistelua ja huonoa käytöstä.

Sali on ainoita paikkoja, joissa voi kyllä kehua toisen vartaloa. Vartaloahan siellä ollaan vahvistamassa, usein ulkonäkösyistä.

Vierailija
49/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit miehelle että iskit silmäsi heti häneen.. mun mielestä toi on kyllä ihan suora iskuyritys tai keino kertoa että olet kiinnostunut miehestä. En mä salilla ainakaan iske silmiini ketään vaan menen sinne treenaamaan. Ja mistä muka Ap tietää mihin aikaan mies siellä treenaa?

No tästä ketjusta päättelin jo, että mokasin ja menin yli "soveliaan" käytöksen.

En kai muuten sitä täällä olisi kysellutkään. Ja erityisesti MIESTEN mielipiteet olisivat nyt tarpeen, koska tarkoitus ei todella ollut tätä miestä millään tavalla ahdistella. Ehkä todella koki sen tilanteen epämiellyttävänä.

Mokasin!

Ap

Vierailija
50/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan seuraavalla kerralla nähdessänne missään tapauksessa ala selitellä ja ottaa sanomisiasi enää puheeksi! Pallo on nyt sillä toisella. Puhuuko sulle vai ei. Jätä hänet muuten kokonaan rauhaan.

Vierailija
51/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"suosittelen aitoutta", ymmärrätkö? Eli en käskenyt kehumaan naama kuolassa toisia, vaan päinvastoin.

Palstalla on lukutaito välillä aika kortilla.

Vierailija
52/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos

Mies tekisi saman, huutaisi naiset jo häirintäsyytettä.

Vierailija
53/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin normaali reaktio mieheltä IMO. 

Väittäisin että suurin osa kokee kehut vaivaannuttavina.

Naiset on tässä vähän eri, koska olette tottuneet kehuihin. Hyvä tai huono, mutta teitä kehutaan ulkonäöstä jo lapsina (tokikin viattomasti silloin). Ja varsinkin sitten "kaikkien" taholta kehutaan ja pällistellään kun saavutatte teini-iän. Opitte olemaan huomiossa ihan eri tavalla. 

Vierailija
54/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se olit, mieheni soitti ja sanoi, että vanha ruma eukko tuli mielistelemään, sanoi, että ällötti. Aikoi vaihtaa salia, kun olet kuulema ollut inhottava aikaisemminkin.

Vierailija
55/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mies vastaa: neuvon usein salilla myös naisia jos huomaan etteivät he tee jollain laiteella jne oikein. En silti halua alkaa niiden kanssa seurustelemaan enkä hieromaan mitään ystävyyttä koska olen naimisissa ja vieläpä onnellisesti. Moni nainen(kin) ymmärtää kohteliaan ja hyväkäytöksisen (ja hyvännäköisen) miehen väärin ja kuvittelee että olen kiinnostunut jos tervehdin tai autan. Mies on todennäköisesti varattu ja ei ole salilla pokaamassa ketään.

Vierailija
56/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsin normaali reaktio mieheltä IMO. 

Väittäisin että suurin osa kokee kehut vaivaannuttavina.

Naiset on tässä vähän eri, koska olette tottuneet kehuihin. Hyvä tai huono, mutta teitä kehutaan ulkonäöstä jo lapsina (tokikin viattomasti silloin). Ja varsinkin sitten "kaikkien" taholta kehutaan ja pällistellään kun saavutatte teini-iän. Opitte olemaan huomiossa ihan eri tavalla. 

Ja rinsessana peruskoulu, lukio, yliopisto, lasikatto ja itkut. 

Toki yliopisto ei palstalla montaakaan koske.

Vierailija
57/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma kirjoitti:

Tässä mies vastaa: neuvon usein salilla myös naisia jos huomaan etteivät he tee jollain laiteella jne oikein. En silti halua alkaa niiden kanssa seurustelemaan enkä hieromaan mitään ystävyyttä koska olen naimisissa ja vieläpä onnellisesti. Moni nainen(kin) ymmärtää kohteliaan ja hyväkäytöksisen (ja hyvännäköisen) miehen väärin ja kuvittelee että olen kiinnostunut jos tervehdin tai autan. Mies on todennäköisesti varattu ja ei ole salilla pokaamassa ketään.

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
58/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, että tuli saastainen olo. Anteeksi kaikki miehet, joita olen kehunut! En tiennyt, että se on sama, kuin iskuyritys 😅 lopetan heti nyt kyllä samantien.

Vierailija
59/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehuin maasta taivaaseen yhteistyökumppanini, koska hän on vain tehnyt sellaista työtä etten usko että sitä kukaan olisi pystynyt yhtä hyvin tekemään. Hän oli niin vaivautunut, että minulle jäi tunne että nolasin hänet, ja samalla itseni siinä. Yrittäkää nyt ainakin ottaa kehuja vastaan, ainakin silloin kun ne koskevat sinun tekemääsi hyvää työtä! Nyt en enää kehtaa häntä kehua kuin että, hyvä, hienoa, ja kiva juttu, vaikka tekisi mieli hehkuttaa äärettömiin :D

Vierailija
60/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon, että tuli saastainen olo. Anteeksi kaikki miehet, joita olen kehunut! En tiennyt, että se on sama, kuin iskuyritys 😅 lopetan heti nyt kyllä samantien.

Keskimäärinhän naisilla sarkasmintaju on heikonlaista, jonka tällä vuodatuksella todistit.

No varmaan siellä Paltamossa saa olla koko kylän rinsessa, eikä tarvitse ymmärtää toista puolta asiasta. 

Vanhemmatkin mahdollisesti serkuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä