Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuin erästä miestä hyvin suorasukaisesti. Mitä mieltä olette hänen reaktiostaan?

Vierailija
30.05.2022 |

Kehuin miehen ulkonäköä ja persoonaa.

Oli hieman vaivaantuneen oloinen ja katseli maahan, sanoi lopuksi kiitos. Oli hieman mykistynyt, ei kehunut takaisin, enkä sitä odottanutkaan tässä tilanteessa.

En nähnyt juurikaan hymyä.

Kokikohan kehut ahdistavana?

Miten miehet ovat yleensä ottaneet kehuja vastaan?

Olen aika vilpitön ja avoin, kehun kun on aihetta. Tässä tapauksessa olimme siis kuntosalilla, tapaamme siellä usein mutta en tiedä onko sinkku, koska en ollut iskemässä häntä.

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäisin, että en kehunut häntä mitenkään inhottavalla tavalla tai ahdistellut seksuaalisesti. :D Liittyi lähinnä sen hetkiseen treeniin. Ap

Vierailija
2/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujen vastaanottaminen on vaikeaa, jos tarvis muutakin siihen keksiä kuin kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi kokea, jos ajatteli sinun iskevän häntä eikä itse ollut kiinnostunut. Mietti ehkä mitä tästä seuraa,  mutta tuskin jälkikäteen ainakaan kallella kypärin. 

Vierailija
4/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia käytöstä. Ei sitä pidä jäädä viikoiksi ihmettelemään.

Vierailija
5/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en katsonut. :)

Mutta jotenkin tuntuu, että itse saan naisena paljonkin kehuja miehiltä. Mutta kun kehuin miestä, hän menikin lukkoon. Ap

Vierailija
6/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaantuneisuus on normaali ilmiö, vaikea ottaa kehuja vastaan.

Mutta lupaan, että hän ei ikinä tule unohtamaan mitä sanoit.

Vierailija
7/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi,mikä nainen olwt.

Oikea lumppu.

Vierailija
8/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikävä piirre, jos spontaanisesti kehuu jotain .Se vaan sattuu joskus, että on pakko sanoa vieraalle naiselle tai miehelle ,miten kauniit hiukset (esim naiselle) on tai miten nätisti hoitaa lastaan ( mies). Ihmiset luulevat että on jotain vailla kun kehuu . 

Itse olen  samanlainen.Muistan kun minua nuorena aina kehuttiin ulkonäön takia ,ja vaivaannuin. Olisi pitänyt oppimaan sanomaan kiitos !

Vierailija
9/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ulkonäön kommentointi ihan millä tavalla tahansa on junttia ja kiusallista, ellei sitten kyseessä ole joku erittäin läheinen henkilö.

Vierailija
10/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele tuollaista.

Jos mies menee salilla kehumaan naisen ulkonäköä ja persoonaa, niin totta kai se on iskuyritys.

Sellaiseksi se tulkitaan myös naisen taholta, olipa se sitä tai ei. Ja mies ei ollut kiinnostunut.

Siinä kaikki.

Vierailija
11/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite menisin aika lukkoon jos joku suoraan kehuis. Tietty pitäisin siitä iha mielettömästi! Ne vähäisetkin kehut mitä tullu tuntemattomilta niin jäänyt kyllä kaikki mieleen🌞

T. M 25

Vierailija
12/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaivaantuneisuus on normaali ilmiö, vaikea ottaa kehuja vastaan.

Mutta lupaan, että hän ei ikinä tule unohtamaan mitä sanoit.

Niin, itsekin toivoin että hän ymmärsi että kehuin aidosti.

Kerroin, että hän on tosi kivaa seuraa salilla ja että olen saanut häneltä paljon hyviä vinkkejä. Kerroin, että itse asiassa iskin heti silmäni häneen kun kropasta näki, että hänellä on hyvä saliohjelma ja että tietää mitä tekee.

Toivottavasti ei tunnista!! :)

Ap

Vierailija
13/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ulkonäön kommentointi ihan millä tavalla tahansa on junttia ja kiusallista, ellei sitten kyseessä ole joku erittäin läheinen henkilö.

Ei todellakaan ole. 

Vierailija
14/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei halua kehuja. Ja jos häntä ei kiinnosta oikein. Jos hän ottaisi kehuja mieluummin joltakin toiselta josta on itsekin kiinnostunut. Ystävällinen kehuminen voi aiheuttaa joissakin vääriä luuloja motiivista kehua. Riippuu kai miten, kuka, miksi ja millä äänellä se sanotaan. Mikä vaikutelma siitä tulee.

Vierailija
15/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä lisäisin, että en kehunut häntä mitenkään inhottavalla tavalla tai ahdistellut seksuaalisesti. :D Liittyi lähinnä sen hetkiseen treeniin. Ap

Voisiko olla, että et ole hänen silmissä kovinkaan kiinnostava?

Nojoo, samoja sääntöjä näihin on ihan turha odottaakaan.

Vierailija
16/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ja ketä? Oleellista.

Vierailija
17/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies menee salilla kehumaan naisen ulkonäköä ja persoonaa, niin totta kai se on iskuyritys.

Sellaiseksi se tulkitaan myös naisen taholta, olipa se sitä tai ei. Ja mies ei ollut kiinnostunut.

Siinä kaikki.

Voi hyvänen aika sentään. Ei tarvi aina olla iskut mielessä jos kehuu.

Eräs nuori mies oli ostamassa puseroa.Sanoin hänelle ,että ota tämä ja nostin puseroa

(Itse muotialalla näen mikä kellekin sopii).

Näin kun nuori mies meni kassalle ja osti paidan jonka näytin hänelle ja kuulin ,kun myyjä sanoi että hänellä on erittäin hyvä maku!

Vierailija
18/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, tiedossa oli että ketju täyttyy näistä "ei ole kiinnostunut" -kommenteista.

Outoa, että kehuminen on automaattisesti iskemistä tai flirttiä. Minä kehun todella paljon ihmisiä, mutta tämä oli erilainen tilanne, koska mies on mulle hiukan vieras. Vaikkakin pari kertaa viikossa tapaamme ja vaihdamme salilla kuulumiset, lähinnä siis treeniin liittyen.

Kehukaapa muutkin kanssaihmisiänne välillä! Ap

Vierailija
19/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kaikki.

Tai vittuilua.

Vierailija
20/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat tekee peppua ja ohjaaja huutaa naama punaisena.

Vuoden päästä: peppua on tehty ja nyt pitäisi saada Brad Pitt.

Ohos, niin ei käynytkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä