Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuin erästä miestä hyvin suorasukaisesti. Mitä mieltä olette hänen reaktiostaan?

Vierailija
30.05.2022 |

Kehuin miehen ulkonäköä ja persoonaa.

Oli hieman vaivaantuneen oloinen ja katseli maahan, sanoi lopuksi kiitos. Oli hieman mykistynyt, ei kehunut takaisin, enkä sitä odottanutkaan tässä tilanteessa.

En nähnyt juurikaan hymyä.

Kokikohan kehut ahdistavana?

Miten miehet ovat yleensä ottaneet kehuja vastaan?

Olen aika vilpitön ja avoin, kehun kun on aihetta. Tässä tapauksessa olimme siis kuntosalilla, tapaamme siellä usein mutta en tiedä onko sinkku, koska en ollut iskemässä häntä.

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviin tapoihin ei kuulu toisten ihmisten "ulkonäön ja persoonan" kommentointi ilman erityistä syytä. Miten ihmeessä edes syntyy sellainen tilanne, että alat kuntosalilla tilittää mielipiteitäsi jonkun ulkonäöstä ja etenkin hänen persoonastaan? Kuulostaa häiriintyneeltä käytökseltä.

Vierailija
22/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen ulkonäön kommentointi ihan millä tavalla tahansa on junttia ja kiusallista, ellei sitten kyseessä ole joku erittäin läheinen henkilö.

Ei todellakaan ole. 

No kyllä muuten todellakin on. Mieti toisinpäin, jos mies kehuisi naisen ulkonäköä salilla niin antaisi todella limaisen vaikutelman. Täysin epäasiallista käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuneelle naiselle kaikki on sallittua!

Vierailija
24/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mä olen kyllä kova treenaamaan ja jonkun verran nuorempi tätä miestä, että en usko että olisi kyse siitä etteivätkö kehut kelpaisi!

Lähinnä tuo vaivaantuneisuus jäi mietityttämään, että olinko liian suorasukainen. Voin torstaina tulla kertomaan miten käyttäytyy minua kohtaan! :)

Ap

Vierailija
25/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, tiedossa oli että ketju täyttyy näistä "ei ole kiinnostunut" -kommenteista.

Outoa, että kehuminen on automaattisesti iskemistä tai flirttiä. Minä kehun todella paljon ihmisiä, mutta tämä oli erilainen tilanne, koska mies on mulle hiukan vieras. Vaikkakin pari kertaa viikossa tapaamme ja vaihdamme salilla kuulumiset, lähinnä siis treeniin liittyen.

Kehukaapa muutkin kanssaihmisiänne välillä! Ap

Sä et vaan huomaa, että olet ärsyttävä. Tuttuja ja perheenjäseniä kehutaan, koska se tiedetään mukavuudeksi, tuntemattomia todella harvoin. Sinä et voi tietää mitä toinen siitä ajattelee, jolloin olet vain päälleliimatun ylikohtelias ja ärsyttävä.

Olen sanonut tuntemattomalle tai puolitutulle esim. että kiva mekko, sopii sulle tai ihanan väriset housut tai jotain sellaista mistä tulee yhtä hyvä olo kuin ihan hymystä. Sulla menee selvästi ihan yli toi homma. Vaihtanee treeniaikatauluaan 😅

Vierailija
26/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mä olen kyllä kova treenaamaan ja jonkun verran nuorempi tätä miestä, että en usko että olisi kyse siitä etteivätkö kehut kelpaisi!

Lähinnä tuo vaivaantuneisuus jäi mietityttämään, että olinko liian suorasukainen. Voin torstaina tulla kertomaan miten käyttäytyy minua kohtaan! :)

Ap

Tule kertomaan, "aitoutta" kaivataan nykymaailmaan!

Vierailija
27/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just näitä naurettavuuksia, "pitäkää huolta toisistanne" ja "kehukaa toisianne", tyhjiä sanoja ontoista päistä.

Ja kuvaksi sarasieppien idioottimainen hymy.

Maailma on vaa nii mutkalla, tuskin oikenee.

Vierailija
28/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisen ulkonäön kommentointi ihan millä tavalla tahansa on junttia ja kiusallista, ellei sitten kyseessä ole joku erittäin läheinen henkilö.

Risteilyllä kun nuoret tytöt tulivat samaan hissiin ja sanoin että olettepa kauniita ,pitäkää hauskaa. Kiitosta jakelivat eivätkä mitenkään ottaneet loukkauksena kehujani. Mikä siinä häiritsee?

Vierailija
29/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole. 

No kyllä muuten todellakin on. Mieti toisinpäin, jos mies kehuisi naisen ulkonäköä salilla niin antaisi todella limaisen vaikutelman. Täysin epäasiallista käytöstä.

Ei vaan herttaista! Ei kaikki ole limaisia raggaajia .

Vierailija
30/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkä on sitten parempi jatkossa olla kehumatta. En ole ajatellut olevani ärsyttävä, koska kuten sanottu, kehun vain aiheesta.

Ja kyseistä miestä olen salilla tavannut nyt siitä lähtien kun salit taas aukesivat. Ap

Vierailija
31/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en katsonut. :)

Mutta jotenkin tuntuu, että itse saan naisena paljonkin kehuja miehiltä. Mutta kun kehuin miestä, hän menikin lukkoon. Ap

Okei eli tää olikin AP:n tämmönen humble brag juttu.

Vierailija
32/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli vanhempi mies kyseessä niin varmaan häkeltyi ja voi olla että jopa kiusaantui. Vanhemmat miehet kun eivät ole tottuneita ulkonäköön liittyviin kehuihin. Mistä Ap tiedät että näet miehen taas torstaina jos ette tunne toisianne?

Vierailija
33/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ahdistavaa silloin, kun tulee tunne että kehuja odottaa takaisin vastakehuja, eikä keksi/ole mitään kehua takaisin, eikä halua antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut.

Vierailija
34/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijat tekee peppua ja ohjaaja huutaa naama punaisena.

Vuoden päästä: peppua on tehty ja nyt pitäisi saada Brad Pitt.

Ohos, niin ei käynytkään.

Vanhat miehet eivät kiinnosta.

Vierailija
35/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ehkä on sitten parempi jatkossa olla kehumatta. En ole ajatellut olevani ärsyttävä, koska kuten sanottu, kehun vain aiheesta.

Ja kyseistä miestä olen salilla tavannut nyt siitä lähtien kun salit taas aukesivat. Ap

Tai ehkä sun vaan kannattaa olla kysymättä neuvoa vauva-palstalta.

Suosittelen kuitenkin aitoutta, on nykyään aika harvinaista. :) Toki aitoushan on nykyään osastoa vappupimiä, tupettajat, instagram, eli aika luuserimenoa.

Vierailija
36/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en katsonut. :)

Mutta jotenkin tuntuu, että itse saan naisena paljonkin kehuja miehiltä. Mutta kun kehuin miestä, hän menikin lukkoon. Ap

Okei eli tää olikin AP:n tämmönen humble brag juttu.

Ei tässä nyt oma kehu haise, vaan naisena olen tottunut että miehet kehuvat. Täytyy olla aika pahannäköinen nainen jos ei ikinä miehet muka kehu kun lähtee vaikka viihteelle!?

Minä kehun kyllä sitten takaisin. Ap

Vierailija
37/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän noi kehut alkanut vaikuttamaan siltä, että jotain ollaan vailla. Seuraavan kerran kohdatessa, tunteminenikin on liikaa. Kehujalle en enää anna oikeita yhteystietoja, ja jollen jo erehtynyt, niin en edes oikeaa nimeäni. Jos itse kehun ja osoitan arvostusta, luotan ja oletan sen olevan viimeinen kerta kun nähdään.

Vierailija
38/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oli vanhempi mies kyseessä niin varmaan häkeltyi ja voi olla että jopa kiusaantui. Vanhemmat miehet kun eivät ole tottuneita ulkonäköön liittyviin kehuihin. Mistä Ap tiedät että näet miehen taas torstaina jos ette tunne toisianne?

Noh, koska käymme molemmat maanantaisin ja torstaisin salilla. :) Ap

Vierailija
39/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni vain error syntax jumiin. Tuli oudompi komentosarja. Olen itsekin saanut miehen jumiin puhumalla. Mielestäni Ap:n kommentti oli ihan normaali kehu; salilla treenataan kroppaa, mies näytti asiansa osaavalta ja kiittelit häntä avusta.

Vierailija
40/107 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että meni lukkoon ja vaivaantui; ei me miehet olla totuttu saamaan kehuja, varsinkaan naisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän