Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te kellä minipillereiden aloituksen jälkeen tullut pitkittynyttä vuotoa, kauanko vuoto kesti

Vierailija
30.05.2022 |

ennen kuin tilanne tasaantui? Vai jouduitteko lopettamaan pillerien käytön, jos niin kuinka pitkään jatkoitte käyttöä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti, että lopetin pillerit reilun vuoden käytön jälkeen, kun en kestänyt jatkuvaa vuotoa. Pisin vuodoton aika oli 4 vrk ja tämä tapahtui vain kahdesti.

Vierailija
2/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kokeillut avuksi vuotoihin kahta pilleriä päivässä kuten esim. Terveyskirjaston sivuilla neuvotaan, oliko apua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen asti, että lopetin pillerit reilun vuoden käytön jälkeen, kun en kestänyt jatkuvaa vuotoa. Pisin vuodoton aika oli 4 vrk ja tämä tapahtui vain kahdesti.

Oliko vuoto runsasta normimenkkoja vastaavaa vai niukempaa?

Vierailija
4/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vuodin lähes koko sen puoli vuotta mitä jaksoin noita vetää, kunnes meni hermo ja vaihdoin ehkäisyä.

Vierailija
5/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen 3 kk, minkä ajan niitä pillereitä söin. Tai no joo, oli siellä välissä yksi tai kaksi vuodotontakin päivää, mutta niitten laskemiseen riitti sormet.

Ja joo, kokeilin kahtakin pilleriä kerralla. Räjähti ihan hirveä finni- ja näppyongelma, selkäkin ihan röpelöinen näpyistä.

Vierailija
6/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään kokemusta että vuoto olisi alun ongelmien jälkeen loppunut?

Vierailija
7/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku kokeillut avuksi vuotoihin kahta pilleriä päivässä kuten esim. Terveyskirjaston sivuilla neuvotaan, oliko apua?

Tällä tavalla minulla loppui se jatkuva vuoto ja samalla menkat kokonaan. Enää ei ole ollut ongelmia vuodon kanssa. Söin kaksi kuukautta kaksi pilleriä kerralla ja lopetin, kun vuoto loppui.

Vierailija
8/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä tavalla minulla loppui se jatkuva vuoto ja samalla menkat kokonaan. Enää ei ole ollut ongelmia vuodon kanssa. Söin kaksi kuukautta kaksi pilleriä kerralla ja lopetin, kun vuoto loppui.

Eli jatkuiko vuoto kahta pilleriä syödessäkin vielä 2kk koko ajan ennen kuin loppui? Oliko vuoto kahden pillerin aikana erilaista kuin yhtä käyttäessä?

Vierailija
9/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
10/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta meni. 

Vierailija
11/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein puoli vuotta. Lääkäri totesi, ettei kokeilua ole mitään järkeä jatkaa ja ihmetteli, kun olin jaksanut niin pitkään. Olin ehkä 17 enkä jotenkin osannut ajatella, ettei ole normaalia :D

Vierailija
12/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihan oikeat e pillerit, ne minipillerit on lähinnä yleensä käytössä vaan heillä ketkä imettää.

Vierailija
13/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda ihan oikeat e pillerit, ne minipillerit on lähinnä yleensä käytössä vaan heillä ketkä imettää.

Iän ja verenpaineen vuoksi vain minipillerit käyvät pillereistä. Ap.

Vierailija
14/14 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Älä ala neuvomaan, jos ja kun et mitään tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi