Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toisena naisena oleminen ja vaimolle kertominen

toinen nainen
29.05.2022 |

Avaan tilannetta nopeasti eli olen ollut toisena naisena 4 kuukautta. Tämä lähti pelkästään seksin harrastamisesta ja yhtäkkkä huomattiin että näemme joka päivä aina kun vapaa aikaa. Mies on sanonut että heillä avoin suhde ja heillä menee todella huonosti yms joka voi olla valhe He ovat olleet naimisissa kaksi vuotta ja yksi lapsi.. Tunteet ovat kummaltakin puolelta suuria ja moni läheinen tästä tietää koska humalassa olemme lipsuneet julkisilla paikoillakin. Alan olemaan jo aika syvissä vesissä ja tiedän että tämä pitäisi lopettaa mutta en vaan pysty siihen.. Koukuttavaa tästä tietenkin tekee se salailu ja tunne että toinen riskeeraa oman elämänsä takiani. Muut jotka ovat olleen samassa tilanteessa tietävät varmaan hyvin mistä puhun se ei oo helppoa lähteä.. Tänään näin tämän vaimon ensimmäistä kertaa ja heräsin todellisuuteen että se on oikeasti olemassa ja se on ihminen joka tuntee myös. Mielessä lähiaikoina pyörinyt todella paljon kertominen vaimolle mutta haluaisin mielipiteitä ja ajatuksia että annanko vain olla vai otanko häneen yhteyttä ja kerron kaiken. Onko se minun tehtävä ja voisimmeko keskustella asiasta asiallisesti jota haluaisin vai mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin myös tietää kuinka paljon tämä mies minullekkin valehtelee..

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on soitettu tuollainen puhelu. Keskustelin asiallisesti ja tulin sitten kysyneeksi, että onko mies vienyt myös meidän mökille elokuussa. Vastaus oli, että ei. Puuskahdin siihen sitten, että "no kenen stringit sinne sitten oli unohtuneet sängyn alle". Tämä toinen nainen otti sen kovin ikävästi ja purskahti itkuun, että "Jake on pettänyt minua, se väitti, että teillä on joku perhejuhla silloin". Minä siinä sitten lohduttelin, että älä nyt, sattuuhan sitä, ei se varmaan pahalla tarkoittanut.

Mies ei yllättäen halunnut eroa, kuulemma se sivusuhde kuihtui kokoon ja minuahan hän rakastaa.

Siellä mökillä muuten edes mitään stringejä ollut, kunhan kokeilin reaktiota.

Vierailija
102/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on soitettu tuollainen puhelu. Keskustelin asiallisesti ja tulin sitten kysyneeksi, että onko mies vienyt myös meidän mökille elokuussa. Vastaus oli, että ei. Puuskahdin siihen sitten, että "no kenen stringit sinne sitten oli unohtuneet sängyn alle". Tämä toinen nainen otti sen kovin ikävästi ja purskahti itkuun, että "Jake on pettänyt minua, se väitti, että teillä on joku perhejuhla silloin". Minä siinä sitten lohduttelin, että älä nyt, sattuuhan sitä, ei se varmaan pahalla tarkoittanut.

Mies ei yllättäen halunnut eroa, kuulemma se sivusuhde kuihtui kokoon ja minuahan hän rakastaa.

Harvoinhan ne miehet eroa haluaa, sen sijaan kaksi naista samaan aikaan kelpaa oikein hyvin. Kai sinäkin pidät sivusuhteita ja jätät lapsesi päiväkausiksi miehesi hoidettavaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Tiedän että ansaitsen kaikki paskat kommentit ja vihat kyllä mullakin pitää joku olla huonosti että tässä olen vieläkin.. Tottakai mietin päivittäin vaimoa ja että kuinka hirveä olen kun teen näin monesti päivällä estän tämän ja yritän miettiä muuta mutta aina kun yksinäisyys ja todellisuus siitä että ei ole muuta seuraa tällä hetkellä täällä uudessa kaupungissa saa poistamaan estot ja jatkamaan taas normaalisti.. Mies on todella hyvä puhumaan ja manipuloimaan tiedostan sen itsekkin ja varmasti tekee samaa vaimolleen.. Mieli tekisi vaan kovasti ottaa vaimoon yhteyttä ja kertoa kaikki mitä mies puhuu hänestäkin..

Ok, ite et pääse irti. Ota siis yhteyttä vaimoon ja laita draama uusille kierroksille. Raportoi tänne. 

Huh! Oikeastiko te eläydytte tähän satuun näin? Luulette todeksi?

Vierailija
104/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😄😄 Ihan oikein, saipahan maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
105/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kun ihqu mies sinulla. Mutta varmasti sinullakin on omat sutinasi ja keräät rahaa kokoon ihan hiljaa ja sitten yllättäen jätät miehen. Tai no, tämähän se on tavallinen, kaiken pa skan nielevän kotilorton kommentti 😘

Ohis

106/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle laitettu viestiä nyt tuntuu että en saa henkeä kun pelottaa niin paljon

Vierailija
107/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kertominen on oikein, mutta varoitan, että 99% todennäköisyydellä mies jättää sinut jos kerrot. Ja mies saattaa jättää sinut, vaikka laittaisit jonkun yhteisen tutun välikädeksi. Joko siksi, että tajuaa sinun olleen käräytyksen takana tai siksi, että yrittää saada vaimon antamaan anteeksi.

Eikö tämä olisi ihanteellinen lopputulema? Ap pääsisi eroon kusipäämiehestä, vaimo tietäisi totuuden miehestään ja mies yrittäisi pelastaa liittonsa?

Ehdottomasti kyllä. Halusin vaan Ap:n tiedostavan realiteetit.

Itse olen aikanaan, hyvin nuorena laittanut ystäväni kertomaan. Lopputuloksena mies katkaisi välit minuun ja jatkoi tyttöystävänsä kanssa. Silloin se satutti, mutta vuosia myöhemmin tajusin että pohjimmiltaan varmaan pyrinkin tuohon. Pääsemään irti tuhoisasta suhteesta. En niinkään saamaan miestä itselleni. Mutta kun lähtöongelma on niin kiihkeä rakastuminen ettei siitä omin voimin pääse irti, se toisen laittama stoppi tulee sattumaan aivan h*lvetisti ennenkuin helpottaa. Kannattaa varautua siihen.

Vierailija
108/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko näin että sitä ehkä avointa suhdetta on takana 2 vuotta eli lapsi enintään vuoden ikäinen?

Kovasti monet tsemppaavat tämän suhteen puolesta vaikka se on kestänyt pari vuotta joista 9 kk on oltu raskaana. Ehkä vahinko, ehkä ei, mutta nopeaan vauhtiin vakiinnuttu.

Etenkin sitten tämän miehen, perheenisän, osalta sitoutuminen on heikoissa kantimissa. Ehkä on ollut hänen ideansa sitoutua vakavasti niin tiivissä tahdissa, ehkä ei. Käytös antaa ymmärtää että vaikka sitouduttu on, pää ei ole siihen vielä valmis.

Jos olisin ap, muuttaisin pois paikkakunnalta (oliko hän sinne vasta muuttanut) ja aloittaisin alusta.

Antaa tämän sotkun sekoittajan hoitaa omat sotkunsa. Kertokoon syrjähypystään jos kokee sen tarpeelliseksi.

Sinä olet nuori ja voit ottaa tämän oppituntina siitä miten ihmiset joskus toimivat tyhmästi, yritä sinä elää fiksummin.

Kyllä se siitä

Vierailija
109/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😄😄 Ihan oikein, saipahan maistaa omaa lääkettään.

Täh? Eikös siinä tapauksessa olisi pitänyt ripustaa vieraat kalsarit miehen nähtäville? Hänhän se pettäjä on, ei tuo kakkosnainen.

Vierailija
110/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Vaimolle laitettu viestiä nyt tuntuu että en saa henkeä kun pelottaa niin paljon

Ja satu jatkuu ja te nielette kaiken.

Vierailija
111/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko näin että sitä ehkä avointa suhdetta on takana 2 vuotta eli lapsi enintään vuoden ikäinen?

Kovasti monet tsemppaavat tämän suhteen puolesta vaikka se on kestänyt pari vuotta joista 9 kk on oltu raskaana. Ehkä vahinko, ehkä ei, mutta nopeaan vauhtiin vakiinnuttu.

Etenkin sitten tämän miehen, perheenisän, osalta sitoutuminen on heikoissa kantimissa. Ehkä on ollut hänen ideansa sitoutua vakavasti niin tiivissä tahdissa, ehkä ei. Käytös antaa ymmärtää että vaikka sitouduttu on, pää ei ole siihen vielä valmis.

Jos olisin ap, muuttaisin pois paikkakunnalta (oliko hän sinne vasta muuttanut) ja aloittaisin alusta.

Antaa tämän sotkun sekoittajan hoitaa omat sotkunsa. Kertokoon syrjähypystään jos kokee sen tarpeelliseksi.

Sinä olet nuori ja voit ottaa tämän oppituntina siitä miten ihmiset joskus toimivat tyhmästi, yritä sinä elää fiksummin.

Kyllä se siitä

"Antaa tämän sotkun sekoittajan hoitaa omat sotkunsa. Kertokoon syrjähypystään jos kokee sen tarpeelliseksi." Aika harva varmaan kokee tarpeelliseksi kertoa törkeästä huijaamisesta jos ei ole pakko. Ihminen on nyt vaan sillä tavalla perusitsekäs, että yrittää viimeiseen saakka välttää vastuuta teoistaan. Aika harvoin minkäänlainen oikeus tai reiluus toteutuu jos se jää tekijän oman omatunnon varaan.

Vierailija
112/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoinhan ne miehet eroa haluaa, sen sijaan kaksi naista samaan aikaan kelpaa oikein hyvin. Kai sinäkin pidät sivusuhteita ja jätät lapsesi päiväkausiksi miehesi hoidettavaksi?

Mies ei halunnut eroa, koska kaikki omaisuus oli minun. Minä puolestani halusin eron. Todennäköisesti mies kaipaa enemmän autoani kuin minua.

Vierailija
113/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Ja satu jatkuu ja te nielette kaiken.

Eikö sinullakin ole parempaa tekemää kuin jankuttaa tuota pitkin ketjua? Minulle on ainakin henk koht ihan sama onko aloitus provo vai ei, minä keskustelen ketjun aiheesta eli uskottomuudesta ja siitä käräyttämisestä. Ei sen keskustelun relevanssi riipu aloituksen totuusarvosta.

Vierailija
114/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pyydä että harrastaisitte kolmen kimppaa, häntäheikit aina haaveilevat sellaisesta. Jos kieltäytyy, tiedät että valehtelee ja voit sitten kertoa vaimolleen kaiken. Ja unohtaa miehen, hoida oma pääsi kuntoon myös.

Vierailija
115/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Tiedän että ansaitsen kaikki paskat kommentit ja vihat kyllä mullakin pitää joku olla huonosti että tässä olen vieläkin.. Tottakai mietin päivittäin vaimoa ja että kuinka hirveä olen kun teen näin monesti päivällä estän tämän ja yritän miettiä muuta mutta aina kun yksinäisyys ja todellisuus siitä että ei ole muuta seuraa tällä hetkellä täällä uudessa kaupungissa saa poistamaan estot ja jatkamaan taas normaalisti.. Mies on todella hyvä puhumaan ja manipuloimaan tiedostan sen itsekkin ja varmasti tekee samaa vaimolleen.. Mieli tekisi vaan kovasti ottaa vaimoon yhteyttä ja kertoa kaikki mitä mies puhuu hänestäkin..

Ok, ite et pääse irti. Ota siis yhteyttä vaimoon ja laita draama uusille kierroksille. Raportoi tänne. 

Huh! Oikeastiko te eläydytte tähän satuun näin? Luulette todeksi?

Luuletko kaikkia muita viestejä todeksi tai että kaikki muut uskovat ne todeksi? Taidat olla vähän yksinkertainen, kun viitsit tollasia kommentteja laittaa.

Ymmärräthän, että tämä on keskustelupalsta?

Vierailija
116/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halunnut eroa, koska kaikki omaisuus oli minun. Minä puolestani halusin eron. Todennäköisesti mies kaipaa enemmän autoani kuin minua.

Miksi sitten kirjoitit, että sinuahan mies rakastaa preesensissä, jos mies rakasti vain rahojasi?

Vierailija
117/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Vaikutat teini-ikäiseltä. Yritä nyt hengittää.

Vierailija
118/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on kolmen lapsen äiti. Kun lapsensa olivat pieniä miehensä petti tätä. Miehen toinen nainen ilmoitti tälle puhelimitse, että mies jättää nyt vaimon ja muuttaa hänen luokseen heti. Mies lähti ja muutti.

Seuraavana viikonloppuna miehen muutosta vaimo pakkasi tyynesti kaikkien lastensa vaateet ja tavarat sekä itse lapset autoonsa ja ajoi miehensä uuden heilan pihaan. Ja muutti lapset asumaan isälleen.

Yllätys uuden naisen naamalla oli melkoinen. Hän ei tiennyt miehen lapsista.

Vaimon pokka piti ja muksut muuttivat isänsä luokse uuden heilan kämppään.

Meni kuukausi niin mies soitti ja rukoili, että pääsisi kotiin lasten kanssa. Uusi nainen lopetti suhteen. Vaimo pysyi lujana ja mies muutti erilleen uudesta naisesta ja heidän suhteensa päättyi siihen.

Vierailija
119/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jokainen tekee innolla kylä pyörän kanssa lapsen ja istuu kotona hoitamassa lasta kun toinen panee ympäri kaupunkia kaikkea mitä näkee. Ja tietysti uuden äidinkin fantasiana on kerätä kaikki sukupuolitaudit. Kyllä. Tämä on täysin sitä mistä jokainen tuore äiti haaveilee.

Vierailija
120/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea ymmärtää nin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.

Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.

Minä en ainakaan ole lainkaan kiinonstunut miehen muista tekemisistä panosuhteemme ulkopuolella. Miksi olisin? Me molemmat "pumataan" tosiamme ihan yhtä lailla ja molempien halusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme