Näin outoa unta viime yönä Pate Mustajärvestä!
En ole Patea enkä Popedaa kuunnellut vuosiin mutta toki diggaan manserokkia. Unessa Pate ja minä katselimme vanhaa Apu-lehteä (!) vuosikymmenten takaa, jossa oli iso kuva, jossa oli mm. Pate, Arvo Mikkonen ja monta muuta ihmistä, myös Paten vanha luokkakaveri. Samalla kun katsoimme kuvaa, sama kuva muka ilmestyi televisioon ja näytin Patelle, että katso, tuollahan on tämä sama kuva!
Kertakaikkiaan outo uni!
Kommentit (6)
Mä olen nähnyt ihania unia mun salaisesta unelmastani, tai se mikään salainen ole, kaikkihan hänet tietää nykyään, mutta en kumminkaan sano, kuka.
Rakastellaan läpi yön hitaasti ja nautinnollisesti kerta toisensa perään.
Varmaan oon saanut O.n oikeastikin muutaman kerran, kun on aamulla niin raukea olo.
Minä olen jutellut parissa unessa Ritchie Blackmoren kanssa 😁
Jätit kertomatta unen anaaliseksiosiost ja siitä, kuinka olit päästellyt pökäleen lakanoille. Pervo.
Minä näin unta Patesta kanssa jonkin aikaa sitten. Mulle oli selvinnyt, että Pate Mustajärvi on mun biologinen isäni. Pate ei ollut kovin innostunut uutisesta ja meinasi heittää mut järveen. Saatiin sitten kuitenkin asia sovittua, kun kerroin että en ole tunkemassa hänen elämäänsä enkä ole hänen rahojensa perässä. Pate pisti liput Popedan keikalle käteen ja sanoi, että "kattellaan!"
unet on