Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta lisälyöntiä Holter-tutkimuksessa?

Vierailija
09.06.2023 |

Itse sain juuri tulokset Holterista: 835 kammiolisälyöntiä ja 8 eteislisälyöntiä. Sekä yksi takykardia-kohtaus. Tämä oli vuorokauden aikana. Ilmeisesti vain lääkitys oireiden mukaan. Tämänoli itselläni keskimääräinen päivä. On parempia ja huonompia myös. Millaisia lisälyöntimääriä muilla on ollut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli muistaakseni 2500 lisälyöntiä 48 h mittauksessa. Ei hoideta kuulemma ennenkuin on kymmenkertainen määrä.

Vierailija
2/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako teillä esim.liikunta lisälyöntien määrään? Tunnetteko itse nää lisälyönnit?

Kutsutteko lisälyönneiksi kaikenlaisia ylimääräisiä värinöitä ja särinöitä, mitä sydän tekee?

Vierailija
5/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta tuhatta. Parhaillaan tutkitaan mistä johtuu. En yleensä edes tunne lisälyöntejä.

Vierailija
6/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako teillä esim.liikunta lisälyöntien määrään? Tunnetteko itse nää lisälyönnit?

Kutsutteko lisälyönneiksi kaikenlaisia ylimääräisiä värinöitä ja särinöitä, mitä sydän tekee?

Minulla alkoi tulla lisälyöntejä ihan yllättäen, muutama kuukausi sitten. En ole huomannut, että liikunta vaikuttaisi määrään. Sen sijaan stressi, huonot unet ja yläselän jumi lisäävät kyllä lyöntejä. Minulla on myös refluksitauti, tämä kait monilla aiheuttaa oireita myös

Ap

Vierailija
7/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
8/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 000 lisälyöntiä vuorokaudessa oli minulla.Beetasalpaaja auttoi yllättävän hyvin ja lisälyönnit vähentyi minimiin.Sydän tutkittiin perusteellisesti.

Vierailija
9/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkoi tulla lisälyöntejä ihan yllättäen, muutama kuukausi sitten. En ole huomannut, että liikunta vaikuttaisi määrään. Sen sijaan stressi, huonot unet ja yläselän jumi lisäävät kyllä lyöntejä. Minulla on myös refluksitauti, tämä kait monilla aiheuttaa oireita myös

Ap

Vaihdevuodet?

Vierailija
10/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

33 000 lisälyöntiä vuorokaudessa oli minulla.Beetasalpaaja auttoi yllättävän hyvin ja lisälyönnit vähentyi minimiin.Sydän tutkittiin perusteellisesti.

Olen käyttänyt beetasalpaajaa jo useamman vuoden tiheälyöntisyyteen. Nyt tuntuu, ettei sekään auta. Onneksi olen menossa tutkimuksiin, kunhan nyt lähete menee perille. Ikävää, kun ei voi oikein kävelläkään ilman, että sydän on ihan epätahdissa. Pelottavaakin.

T.4

Vierailija
11/11 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 000 oli. Johtui kilpirauhasen liikatoiminnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi