Huomaako ihmiset fillerit
Niinku esm meidän pääministerillä, sen ylähuultahan on nostettu? Oon ite aatellu mennä laittaa kaikki mahdolliset. Just noin tyylitajuisesti. Ois kyllä jännä tietää minne se on kehdannu soittaa? Media kun tarttuu kaikkeen.
Kommentit (8)
No kai huomaa jos tarpeeksi kyylää ja on perillä asiasta.
Sanna on varmaan käynyt jossain kunnollisessa sairaalassa tekemässä noi, eikä missään Ritun ripsi ja piirakka -salongissa. Eihän ne nyt sairaaloista voi vuotaa kuka siellä käy, vaikka olisikin esteettisestä hoidosta kyse.
Aika karuu vaan sillee et Mariinin kaltainen yli perusnätin nainen käy jotain fillereitä laittelemassa nykyään.
En näe väitettyä filleriä Marinin huulissa. Enkä usko, että on ottanut pistoshoitoja.
Mutta kyllä fillerit huomaa useimmiten.
Minä huomaan toisilla, mutta olen kiinnostunut asiasta ja tottunut huomaamaan näitä. Teen itsekin pistoshoitoja.
Toki jos tapaan jonkun ihmisen ekaa kertaa, en voi olla varma mikä hänestä on alkuperäistä ja mikä laitettua, ellei laitettu ole huonosti laitettua tai tosi näkyvää, kuten huomattavat poskitäytteet. Tutuista huomaan, kun ovat käyneet hoidoissa.
Fillerit huomaa kyllä helposti, mutta ei Sannalla mitään ole.
Vierailija kirjoitti:
Aika karuu vaan sillee et Mariinin kaltainen yli perusnätin nainen käy jotain fillereitä laittelemassa nykyään.
Sinä et ymmärrä ettei se olisi perusnätti, jos ei olisi käynyt hoidoissa. Eikös nainen ole jo 36, kyllä sen ikäisellä luomuna näkyy yhtä ja toista ryppyjä ja muuta ikääntymismuutosta.
Vastaus kysymykseen on että huomaa, ja Marinilla ei ole. Tiedän mihin verrata koska itselläni on.
Tottakai huomaa, kuten muutkin naaman yksityiskohdat. Virheet huomataan vielä tarkemmalla silmällä, joten fillereistä saa monia apua kunhan ei mene överiksi.