Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toisena naisena oleminen ja vaimolle kertominen

toinen nainen
29.05.2022 |

Avaan tilannetta nopeasti eli olen ollut toisena naisena 4 kuukautta. Tämä lähti pelkästään seksin harrastamisesta ja yhtäkkkä huomattiin että näemme joka päivä aina kun vapaa aikaa. Mies on sanonut että heillä avoin suhde ja heillä menee todella huonosti yms joka voi olla valhe He ovat olleet naimisissa kaksi vuotta ja yksi lapsi.. Tunteet ovat kummaltakin puolelta suuria ja moni läheinen tästä tietää koska humalassa olemme lipsuneet julkisilla paikoillakin. Alan olemaan jo aika syvissä vesissä ja tiedän että tämä pitäisi lopettaa mutta en vaan pysty siihen.. Koukuttavaa tästä tietenkin tekee se salailu ja tunne että toinen riskeeraa oman elämänsä takiani. Muut jotka ovat olleen samassa tilanteessa tietävät varmaan hyvin mistä puhun se ei oo helppoa lähteä.. Tänään näin tämän vaimon ensimmäistä kertaa ja heräsin todellisuuteen että se on oikeasti olemassa ja se on ihminen joka tuntee myös. Mielessä lähiaikoina pyörinyt todella paljon kertominen vaimolle mutta haluaisin mielipiteitä ja ajatuksia että annanko vain olla vai otanko häneen yhteyttä ja kerron kaiken. Onko se minun tehtävä ja voisimmeko keskustella asiasta asiallisesti jota haluaisin vai mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin myös tietää kuinka paljon tämä mies minullekkin valehtelee..

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Vaimolle laitettu viestiä nyt tuntuu että en saa henkeä kun pelottaa niin paljon

Mitä jos naisella on vaikeaa masennusta ja tekee lapselle jotain tiedon saatuaan. Kannattaa ajatella tekemisiään ajoissa.

Vierailija
122/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Vaimolle laitettu viestiä nyt tuntuu että en saa henkeä kun pelottaa niin paljon

Mitä jos naisella on vaikeaa masennusta ja tekee lapselle jotain tiedon saatuaan. Kannattaa ajatella tekemisiään ajoissa.

Edelleenkin, mies on ollut juoksuillaan ap:n luona jo viikkoja. Tieto miehen olinpaikasta, teoista ja seurasta on vain helpotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea ymmärtää nin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.

Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.

Minä en ainakaan ole lainkaan kiinonstunut miehen muista tekemisistä panosuhteemme ulkopuolella. Miksi olisin? Me molemmat "pumataan" tosiamme ihan yhtä lailla ja molempien halusta.

Samaa mieltä pumppauksen molemminpuolisuudesta, jotenkin sylettää aina tuollaiset kielikuvat joilla annetaan ymmärtää että nainen on seksissä vaan passiivinen objekti. Mutta kyllä minusta on suht normaalia olla kiinnostunut siitä, millaisen ihmisen kanssa harrastaa seksiä. Jos arvot ja toimintatavat on jotain mitä en yhtään pysty kunnioittamaan, niin aika nopeasti loppuu se panetuskin.

Vierailija
124/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä alkaa valheilla ja pettämisellä, kokee aina saman kohtalon. Et siis ole muuta kun tylsään arkeen jännitys ja pussit tyhjäksi. Fakta.

Vierailija
125/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Ja miten hitossa tämä olisi Ap:n syy? Kyllä se on vaimon läheisten syy, jos ei huomaa että pienen lapsen äiti on noin vaikeasti epätasapainoinen. Ja miehen syy että tahallaan lisää psyykkistä kuormaa ihmiselle joka on valmiiksi hullu.

Vierailija
126/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea ymmärtää nin tyhmiä ihmisiä, jotka tarjoavat itsensä miehelle pumpattavaksi. Ensinnäkin se vaimo: se vaihdetaan nuorempaan keski-iässä ja sitä ennen jo pumpataan muitakin. Sitten se sivupatja: tarjoaa lettunsa lypsettäväksi toisen miehelle vain koska mies toisti saman kuluneen selityksen.

Mies on naisen kanssa tasan yhdestä syystä eikä yhtään houkuta miehet jotka hyrräävät kimpussani ulkonäköni takia.

Minä en ainakaan ole lainkaan kiinonstunut miehen muista tekemisistä panosuhteemme ulkopuolella. Miksi olisin? Me molemmat "pumataan" tosiamme ihan yhtä lailla ja molempien halusta.

Samaa mieltä pumppauksen molemminpuolisuudesta, jotenkin sylettää aina tuollaiset kielikuvat joilla annetaan ymmärtää että nainen on seksissä vaan passiivinen objekti. Mutta kyllä minusta on suht normaalia olla kiinnostunut siitä, millaisen ihmisen kanssa harrastaa seksiä. Jos arvot ja toimintatavat on jotain mitä en yhtään pysty kunnioittamaan, niin aika nopeasti loppuu se panetuskin.

Juuri siksi. Aika harva mies on tarpeeksi täydellinen että viitsisin häntä haluta häntä hänen arvojensa vuoksi. Kun haluan miestä haluan häntä ihan muista syistä.

Vierailija
127/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Ja miten hitossa tämä olisi Ap:n syy? Kyllä se on vaimon läheisten syy, jos ei huomaa että pienen lapsen äiti on noin vaikeasti epätasapainoinen. Ja miehen syy että tahallaan lisää psyykkistä kuormaa ihmiselle joka on valmiiksi hullu.

Varmaan joku miehen voimafantasia, missä perhe-elämää vieroksuneen miehen vaimo luhistuu, kun kuulee miehensä pettäneen seksuaalisesti, vaikka se yksin lapsesta vastuuseen jättäminen on ollut paljon suurempi petos ja pettymys.

Vierailija
128/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvelet, että tapahtuu, jos kerrot vaimolle?

Sinuna poistuisin hiljaa takavasemmalle ja unohtaisin tuollaisen tyypin. Se pystyy valehtelemaan ja menee pokkana vaimon viereen nukkumaan. Epärehellisyys ei ole hyve.

Niinpä. Minä kerroin vaimolle (josta en edes aluksi tiennyt, koska mies sanoi olevansa eronnut) Lopputulema oli se, että mies selitti kaiken minun syyksi ja vaimo veti vaaleanpunaiset lasit tiukemmin silmille ja ovat edelleen onnellisia. Tosin mies yrittää eri tavoin ottaa minuun yhteyttä ja päästä näkemään. Ei onnistu ei, opin kerrasta.

Vierailija
129/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri siksi. Aika harva mies on tarpeeksi täydellinen että viitsisin häntä haluta häntä hänen arvojensa vuoksi. Kun haluan miestä haluan häntä ihan muista syistä.

Selvä. Onhan se varmasti vaikea tilanne, jos ei omat rahkeet riitä niihin miehiin jotka on sekä kuumia että hyviä tyyppejä. Ymmärrän miksi tyydyt seksisuhteisiin.

Vierailija
130/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani on kolmen lapsen äiti. Kun lapsensa olivat pieniä miehensä petti tätä. Miehen toinen nainen ilmoitti tälle puhelimitse, että mies jättää nyt vaimon ja muuttaa hänen luokseen heti. Mies lähti ja muutti.

Seuraavana viikonloppuna miehen muutosta vaimo pakkasi tyynesti kaikkien lastensa vaateet ja tavarat sekä itse lapset autoonsa ja ajoi miehensä uuden heilan pihaan. Ja muutti lapset asumaan isälleen.

Yllätys uuden naisen naamalla oli melkoinen. Hän ei tiennyt miehen lapsista.

Tän stoorin olen aikaisemmin kuullut. Tää on kiertänyt urbaanilegenda vuosi vuosia vuosia..

Vaimon pokka piti ja muksut muuttivat isänsä luokse uuden heilan kämppään.

Meni kuukausi niin mies soitti ja rukoili, että pääsisi kotiin lasten kanssa. Uusi nainen lopetti suhteen. Vaimo pysyi lujana ja mies muutti erilleen uudesta naisesta ja heidän suhteensa päättyi siihen.

Vierailija
131/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 6,5 vuotta suhde varatun miehen kanssa. Ei mulla ole mitään tarvetta kertoa vaimolle enkä halua tuosta miehestä yhtään enempää kuin seksiä. Parempi vaan että asiu vaimonsa kanssa toisella paikkakunnalla, eipähän ole vinkumassa minua pyykkäämään ja kokkaamaan. Nähdään kun voidaan ja eletään omaa elämäämme kun ei nähdä. Seksi on upeaa mutta arkea en tuon kanssa halua

Vierailija
132/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna poistuisin hiljaa takavasemmalle ja unohtaisin tuollaisen tyypin. Se pystyy valehtelemaan ja menee pokkana vaimon viereen nukkumaan. Epärehellisyys ei ole hyve.

Niinpä. Minä kerroin vaimolle (josta en edes aluksi tiennyt, koska mies sanoi olevansa eronnut) Lopputulema oli se, että mies selitti kaiken minun syyksi ja vaimo veti vaaleanpunaiset lasit tiukemmin silmille ja ovat edelleen onnellisia. Tosin mies yrittää eri tavoin ottaa minuun yhteyttä ja päästä näkemään. Ei onnistu ei, opin kerrasta.

Miten niin ei ole? Palkintoako oletit? Minulle on käynyt aika lailla samoin, mutta olen edelleen sitä mieltä että kertominen oli oikea päätös. Jos luulit että saat miehet sillä itsellesi, niin se toki oli typerää.

Vierailija
133/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kylmiä nykyään. Empatiakyky puuttuu monelta. Nainen on luonnostaan empaattinen ja herkkä. Nämä itseään pumppaavat vilauttelevat naisihmiset ovat hirviöitä.

Vierailija
134/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei ole? Palkintoako oletit? Minulle on käynyt aika lailla samoin, mutta olen edelleen sitä mieltä että kertominen oli oikea päätös. Jos luulit että saat miehet sillä itsellesi, niin se toki oli typerää.

Hyvä, että vaimo kuuli totuuden. Auttaa päätöksenteossa, kun mies jää kiinni toisen tai kolmannen kerran.

Vierailija
135/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en todellakaan olettanut, että saisin miehen omakseni. Mutta kun sain Facebookista lukea, että hänellä on puoliso päätin kertoa puolisollekin tilanteen. Siinä samalla laitoin miehelle viestin, että miksi ei kertonut, että on naimisissa ja tämä on nyt tässä. Miehen vastaus oli, että ei uskonut, että saisi minut jos kertoisi totuuden. Jep.

Vierailija
136/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kylmiä nykyään. Empatiakyky puuttuu monelta. Nainen on luonnostaan empaattinen ja herkkä. Nämä itseään pumppaavat vilauttelevat naisihmiset ovat hirviöitä.

Miksi itkeskellä vain omaa nautintoaan etsivän miehen perään, sehän on täysin hukkaa heitettyä aikaa. Parempi järkevänä naisena keskittyä nauttimaan hyvästä seksistä ja jättää haihattelu muille.

Vierailija
137/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en todellakaan olettanut, että saisin miehen omakseni. Mutta kun sain Facebookista lukea, että hänellä on puoliso päätin kertoa puolisollekin tilanteen. Siinä samalla laitoin miehelle viestin, että miksi ei kertonut, että on naimisissa ja tämä on nyt tässä. Miehen vastaus oli, että ei uskonut, että saisi minut jos kertoisi totuuden. Jep.

Ja minusta se oli ihan perusteltu tapa toimia. Tärkeintä on tarjota petetylle mahdollisuus tehdä omat päätöksensä. Jos hän päättää tehdä typeriä päätöksiä, niin se on hänen asiansa.

Vierailija
138/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42335 kirjoitti:

Ohi keskustelun varsinaisen aiheen: Onko synnytyksen jälkeiseen masennukseen sairastunut on siis hullu?

-x

Vierailija
139/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minusta se oli ihan perusteltu tapa toimia. Tärkeintä on tarjota petetylle mahdollisuus tehdä omat päätöksensä. Jos hän päättää tehdä typeriä päätöksiä, niin se on hänen asiansa.

Tämä. Empatia v tuun.

Vierailija
140/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä et ole toinen nainen vaan sinä olet nuori tyttö, jota käytetään hyväksi.

Lopeta suhde. Pysy lujana. Älä puutu miehen perhe-elämään. Tiedämme hänestä mm.: sairaalloisen mustasukkainen, valehtelija ja petturi. Huono puoliso ja todennäköisesti huono isä. Ei aviomiesmateriaalia sinulle. Et tiedä, miten hän kilahtaa jos otat yhteyttä vaimoon.

Suojele itseäsi ja lopeta tuo leikki.

Kesä on tulossa: mene tutustumaan uuteen kotipaikkaasi. Osallistu karkeloihin, istu kahviloissa, mene piknikille puistoon. Jos on pakko olla jonkun kanssa niin etsi ikäistäsi, vapaata ja rehtiä seuraa vaikka Tinderistä. Kaikkein parasta olisi tietysti viettää vähän aikaa ihan itsekseen ja miettiä samalla, mitä elämältä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi