Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toisena naisena oleminen ja vaimolle kertominen

toinen nainen
29.05.2022 |

Avaan tilannetta nopeasti eli olen ollut toisena naisena 4 kuukautta. Tämä lähti pelkästään seksin harrastamisesta ja yhtäkkkä huomattiin että näemme joka päivä aina kun vapaa aikaa. Mies on sanonut että heillä avoin suhde ja heillä menee todella huonosti yms joka voi olla valhe He ovat olleet naimisissa kaksi vuotta ja yksi lapsi.. Tunteet ovat kummaltakin puolelta suuria ja moni läheinen tästä tietää koska humalassa olemme lipsuneet julkisilla paikoillakin. Alan olemaan jo aika syvissä vesissä ja tiedän että tämä pitäisi lopettaa mutta en vaan pysty siihen.. Koukuttavaa tästä tietenkin tekee se salailu ja tunne että toinen riskeeraa oman elämänsä takiani. Muut jotka ovat olleen samassa tilanteessa tietävät varmaan hyvin mistä puhun se ei oo helppoa lähteä.. Tänään näin tämän vaimon ensimmäistä kertaa ja heräsin todellisuuteen että se on oikeasti olemassa ja se on ihminen joka tuntee myös. Mielessä lähiaikoina pyörinyt todella paljon kertominen vaimolle mutta haluaisin mielipiteitä ja ajatuksia että annanko vain olla vai otanko häneen yhteyttä ja kerron kaiken. Onko se minun tehtävä ja voisimmeko keskustella asiasta asiallisesti jota haluaisin vai mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin myös tietää kuinka paljon tämä mies minullekkin valehtelee..

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on perin hupaisaa, kun monet ottavat niin itseensä jos petturin pano kertoo vaimolle. Mitä siitä? Samaiset ihmiset, jotka tuomitsee tässä keskustelussa salarakkaan, ovat vastanneet toisessa ketjussa naiselle, jonka mies ei tullut kotiin, eikä vastaa puhelimeen, että jätä se sika.

Ihmiset ovat vaan niin typeriä. Jossain kontekstissa petturin pano on syyllinen ja toisessa petturi.

Ei ymmärretä, että petturi pitää käräyttää. Aina.

Vierailija
62/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on niin vaikea ymmärtää ettei voi sekä säästää että syödä kakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osaa itsekin päätellä jotain, jos miestä ei näy kotona viikkoon. Hän tehköön itse omat ratkaisunsa.

Olet halpamainen tyyppi heilastellessasi varatun miehen kanssa. Häpeä ja aikuistu. Mahdollistat pettämisen.

Älä missään nimessä kerro välillisestikään asiasta tuolle vaimolle.

Älä puutu muiden asioihin. Miksi et saisi itsellesi normaalilla tavalla ikäistäsi poikakaveria.

Vierailija
64/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä varmaan ole kuin tarvittaessa käyttöön otettava reikä ja viemäri. Sä et voi tietää, mitä mies ajattelee asiasta. Luultavasti käyttää sua ja lemppaa kerrasta. Nämä ovat usein tunteettomia valehtelijoita. Typerä olet, jos menet kertomaan vaimolle.

Vierailija
65/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa tilantessa parikymppisenä, mies oli vähän päälle kolmikymppinen, menestynyt, niillä oli kaunis koti ja kaikki se mitä kaipasin omaan eläämään. Kun oltiin tapailtu vuoden, soitin vaimolle ja kerroin. Puoli vuotta oli yhtä helvettiä, kun ne teki eroa. Sitten ne sai erottua ja me muutettiin yhteen. En ollut valmis äitipuoleksi eikä lapsetkaan tykänneet musta. Exä hyöri asioissa koko ajan. Kaikilla oli pinna kireellä. Erottiin sitten mekin. Nyt miehellä on uusi, sekin vasta parikymppinen. Mies itse on siis jo päälle neljänkympin.

En osaa sanoa, kannattiko. Tunsin itseni rakastetuksi silloin toisena naisena, en enää ensimmäisenä.

Vierailija
66/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on perin hupaisaa, kun monet ottavat niin itseensä jos petturin pano kertoo vaimolle. Mitä siitä? Samaiset ihmiset, jotka tuomitsee tässä keskustelussa salarakkaan, ovat vastanneet toisessa ketjussa naiselle, jonka mies ei tullut kotiin, eikä vastaa puhelimeen, että jätä se sika.

Ihmiset ovat vaan niin typeriä. Jossain kontekstissa petturin pano on syyllinen ja toisessa petturi.

Saattaa olla luvassa kylmää kyytiä, kun sekä vaimo että mies repivät ap:n maineen riekaleiksi. Lycka till!

Vierailija
67/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo osaa itsekin päätellä jotain, jos miestä ei näy kotona viikkoon. Hän tehköön itse omat ratkaisunsa.

Olet halpamainen tyyppi heilastellessasi varatun miehen kanssa. Häpeä ja aikuistu. Mahdollistat pettämisen.

Älä missään nimessä kerro välillisestikään asiasta tuolle vaimolle.

Älä puutu muiden asioihin. Miksi et saisi itsellesi normaalilla tavalla ikäistäsi poikakaveria.

Niin, eli sinusta Ap ei saisi itse mahdollistaa pettämistä, mutta hänen pitäisi kuitenkin tarjota miehelle mahdollisuus jatkaa vaimon kusettamista jonkun muun kanssa. Sehän nyt on täysin käsittämätöntä logiikkaa.

Jokainen joka tietää pettämisestä ja pysyy hiljaa on pettämisen mahdollistaja. Ei uskottomuudessa ole kyse seksistä, vaan luottamuksen pettämisestä ja valehtelusta.

Vierailija
68/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kadut kiikkutuolissa ellet kerro asiasta vaimolle. Tee naisen teko toiselle naiselle: paljasta narskuäijä vaikka anonyymisti. Osaat kyllä.

Vaimolla on oikeus tietää ja tehdä ratkaisunsa, suuntaan tai toiseen.

-Tämänkin kokenut-

Tai sitten kadut, että kerroit, kun nainen tekee it sarin sinun kertomasi vuoksi. Vaikka hei, toki hänellä on siihen oikeus.

- Tääkin on nähty

Mieshän tuossa on syyllinen, miksi muiden tarvitsisi mitään katua? Pettäjän pitää ihan itse tajuta mitä seurauksia sillä petoksella voi olla ja kantaa niistä vastuu. Kai se pettäjä yleensä parhaiten puolisonsa tuntee, ja ymmärtää kestääkö sen mielenterveys selkään puukottamista. Sitten tekee sen tiedon perusteella ratkaisunsa, onko puolison henki ja terveys tärkeämpää kuin oma muna vai ei. Tässä ei näemmä ollut.

Vierailija
69/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänään näin tämän vaimon ensimmäistä kertaa ja heräsin todellisuuteen että se on oikeasti olemassa ja se on ihminen joka tuntee myös."

Vau, nytkö tajusit? Ei taida tunneäly olla kovin korkea...

Vierailija
70/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaimona haluaisin tietää, jos mieheni pettäisi noin törkeästi. Tuskin se vaimo on onnellinen, muttei saa erottua ilman todisteita. Hyvin mahdollisesti hän jo epäilee jotain, mutta mies väittää vainoharhaiseksi jne.

Eli kerro ehdottomasti, silloin vaimo voi itse päättää omasta elämästään. Mutta älä ikipäivänä ala seurustella tuon k-päämiehen kanssa, vaan eroa sinäkin heti. Yritä päästä elämässäsi eteenpäin ja löytää joku kiva sinkku ikäisesi mies.

Vierailija
71/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla luvassa kylmää kyytiä, kun sekä vaimo että mies repivät ap:n maineen riekaleiksi. Lycka till!

Minkä ihmeen maineen? Millainen maine sitä varatulle pyllistävällä kyläpyörällä nyt on alunperinkään?

Siis millainen ihmiskuva näillä palstalaisilla on... ihan kuin kukaan nainen ei olisi koskaan pettänyt, haukutaanko silloin kolmatta osapuolta näin? Kyllä nainen on naiselle susi, ei voi muuta sanoa. Aina unohtavat että se oma Jari-Pekka siellä melaansa uittaa ympäri kaupunkia, puhuu paskaa vaimostaan ja valehtelee ummet ja lammet. Hävetkää

Vierailija
72/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloiva hyväksikäyttäjämies. Oi mikä ihana rakastettu.

Vierailija
73/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentoijat, jotka kieltävät kertomasta vaimolle, ovat itse pettäjiä.

Pettäjämies täytyy aina käräyttää. Vaimolla on oikeus tietää. Hän ei välttämättä eroa, mutta ei joudu elämään sinisilmäisesti petturipuolison kanssa, vaan voi tehdä omat ratkaisunsa oikean tiedon valossa.

Vierailija
74/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, kadut kiikkutuolissa ellet kerro asiasta vaimolle. Tee naisen teko toiselle naiselle: paljasta narskuäijä vaikka anonyymisti. Osaat kyllä.

Vaimolla on oikeus tietää ja tehdä ratkaisunsa, suuntaan tai toiseen.

-Tämänkin kokenut-

Tai sitten kadut, että kerroit, kun nainen tekee it sarin sinun kertomasi vuoksi. Vaikka hei, toki hänellä on siihen oikeus.

- Tääkin on nähty

Mieshän tuossa on syyllinen, miksi muiden tarvitsisi mitään katua? Pettäjän pitää ihan itse tajuta mitä seurauksia sillä petoksella voi olla ja kantaa niistä vastuu. Kai se pettäjä yleensä parhaiten puolisonsa tuntee, ja ymmärtää kestääkö sen mielenterveys selkään puukottamista. Sitten tekee sen tiedon perusteella ratkaisunsa, onko puolison henki ja terveys tärkeämpää kuin oma muna vai ei. Tässä ei näemmä ollut.

Siinä vaiheessa kun vaimo on leukakiikussa voi pettäjä katuakin pettämistään, mutta luulen, että silloin katuu myös ap:kin kertomistaan. Mutta mitäs vaimon hengestä, kunhan vaan joku kertoo.

Sivusta

Vierailija
75/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen maineen? Millainen maine sitä varatulle pyllistävällä kyläpyörällä nyt on alunperinkään?

Siis millainen ihmiskuva näillä palstalaisilla on... ihan kuin kukaan nainen ei olisi koskaan pettänyt, haukutaanko silloin kolmatta osapuolta näin? Kyllä nainen on naiselle susi, ei voi muuta sanoa. Aina unohtavat että se oma Jari-Pekka siellä melaansa uittaa ympäri kaupunkia, puhuu paskaa vaimostaan ja valehtelee ummet ja lammet. Hävetkää

Ihan yhtä paha susi se toinen nainen on sille vaimolle, pahempikin. Ei se mikään viaton pulmunen ole.

Vierailija
76/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sanoa vaimolle. Oulussa asuu eräs avioliitossa asuva mies joka tykkää etsiä toisia naisia seksisuhteisiin.

Vierailija
77/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vaimona haluaisin tietää, jos mieheni pettäisi noin törkeästi. Tuskin se vaimo on onnellinen, muttei saa erottua ilman todisteita. Hyvin mahdollisesti hän jo epäilee jotain, mutta mies väittää vainoharhaiseksi jne.

Eli kerro ehdottomasti, silloin vaimo voi itse päättää omasta elämästään. Mutta älä ikipäivänä ala seurustella tuon k-päämiehen kanssa, vaan eroa sinäkin heti. Yritä päästä elämässäsi eteenpäin ja löytää joku kiva sinkku ikäisesi mies.

Palaten tähän alkuperäiseen satuun. Miehellä ja vaimolla oli avoin suhde, joten vaimo JO tietää. Lisäksi mies on asustellut ap:n luona jo viikkoja. Siitäkin voisi ajatella, että kyllä vaimo tietää.

Vierailija
78/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP otathan myös huomioon, että mies on saattanut valehdella sinulle, että heillä on vaimonsa kanssa avoin suhde. Itse jos olisin ap:n tilanteessa kertoisin vaimolle ja sen jälkeen pistäisin suhteen poikki. Saisi mies tuta tekojensa seuraukset. Toki voi olla, että heillä oikeasti on avoin suhde, mutta käsi sydämelle: haluaisitko oikeasti tuosta asetelmasta lähteä syventämään suhdetta? Jos olisin ap, etsisin itselleni omanikäistä seuraa, vaikka ihan sellaisen kevyen suhteen jonka avulla pääsisin irti nykyisestä säädöstä.

Vierailija
79/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. MINÄMINÄMINÄ

Vierailija
80/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palaten tähän alkuperäiseen satuun. Miehellä ja vaimolla oli avoin suhde, joten vaimo JO tietää. Lisäksi mies on asustellut ap:n luona jo viikkoja. Siitäkin voisi ajatella, että kyllä vaimo tietää.

Et kai sinä hyvä tyttö oikeasti usko, että miehellä on avoin suhde. Ei tietenkään ole. Mies pettää törkeästi vaimoaan ja valehtelee kaikille. Vaimo ansaitsee tietää totuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan