Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toisena naisena oleminen ja vaimolle kertominen

toinen nainen
29.05.2022 |

Avaan tilannetta nopeasti eli olen ollut toisena naisena 4 kuukautta. Tämä lähti pelkästään seksin harrastamisesta ja yhtäkkkä huomattiin että näemme joka päivä aina kun vapaa aikaa. Mies on sanonut että heillä avoin suhde ja heillä menee todella huonosti yms joka voi olla valhe He ovat olleet naimisissa kaksi vuotta ja yksi lapsi.. Tunteet ovat kummaltakin puolelta suuria ja moni läheinen tästä tietää koska humalassa olemme lipsuneet julkisilla paikoillakin. Alan olemaan jo aika syvissä vesissä ja tiedän että tämä pitäisi lopettaa mutta en vaan pysty siihen.. Koukuttavaa tästä tietenkin tekee se salailu ja tunne että toinen riskeeraa oman elämänsä takiani. Muut jotka ovat olleen samassa tilanteessa tietävät varmaan hyvin mistä puhun se ei oo helppoa lähteä.. Tänään näin tämän vaimon ensimmäistä kertaa ja heräsin todellisuuteen että se on oikeasti olemassa ja se on ihminen joka tuntee myös. Mielessä lähiaikoina pyörinyt todella paljon kertominen vaimolle mutta haluaisin mielipiteitä ja ajatuksia että annanko vain olla vai otanko häneen yhteyttä ja kerron kaiken. Onko se minun tehtävä ja voisimmeko keskustella asiasta asiallisesti jota haluaisin vai mitä minun pitäisi tehdä? Haluaisin myös tietää kuinka paljon tämä mies minullekkin valehtelee..

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä arvelet, että tapahtuu, jos kerrot vaimolle?

Sinuna poistuisin hiljaa takavasemmalle ja unohtaisin tuollaisen tyypin. Se pystyy valehtelemaan ja menee pokkana vaimon viereen nukkumaan. Epärehellisyys ei ole hyve.

Niinpä. Minä kerroin vaimolle (josta en edes aluksi tiennyt, koska mies sanoi olevansa eronnut) Lopputulema oli se, että mies selitti kaiken minun syyksi ja vaimo veti vaaleanpunaiset lasit tiukemmin silmille ja ovat edelleen onnellisia. Tosin mies yrittää eri tavoin ottaa minuun yhteyttä ja päästä näkemään. Ei onnistu ei, opin kerrasta.

Miten niin ei ole? Palkintoako oletit? Minulle on käynyt aika lailla samoin, mutta olen edelleen sitä mieltä että kertominen oli oikea päätös. Jos luulit että saat miehet sillä itsellesi, niin se toki oli typerää.

Ei, en todellakaan olettanut, että saisin miehen omakseni. Mutta kun sain Facebookista lukea, että hänellä on puoliso päätin kertoa puolisollekin tilanteen. Siinä samalla laitoin miehelle viestin, että miksi ei kertonut, että on naimisissa ja tämä on nyt tässä. Miehen vastaus oli, että ei uskonut, että saisi minut jos kertoisi totuuden. Jep.

Ja minusta se oli ihan perusteltu tapa toimia. Tärkeintä on tarjota petetylle mahdollisuus tehdä omat päätöksensä. Jos hän päättää tehdä typeriä päätöksiä, niin se on hänen asiansa.

Tämä. Empatia v tuun.

Minusta se ei ole empatiaa nähnytkään, että annetaan jonkun tuhlata elämänsä suhteessa joka on valhetta. Jos minulle selviäisi, että puolisoni on kusettanut minua vuosia, niin empatia ei kyllä todellakaan ole ensimmäinen sana joka tulisi mieleen niistä ihmisistä jotka ovat hiljaisesti tämän mahdollistaneet. Pelkuruus, itsekkyys jne pikemminkin. Ja nimeomaan syvä empatian puute.

Tämä. Tappakoon itsensä, kunhan vaan kerrotte. Se on empatiaa.

Eli sinusta ihmisiä pitäisi saada kusettaa ihan rauhassa vain siksi, että joku promillen sadasosa ihmisistä on niin sekaisin, ettei pysty käsittelemään elämänsä realiteetteja ja saattaa tehdä jotain hullua? Tuhansien ihmisten pitää elää valheessa, koska aina on pienen pieni riski että joku sekoaa jos ei ongelmia hyssytellä?

Ihan mielenkiinnosta, koskeeko tämä kaikkia muitakin vastoinkäymisiä vai vaan uskottomuutta?

Yt:t olis tosi vaikeat, kun kellekään ei voisi kertoa potkuista, ettei ne tappaisi itseään.

Vierailija
162/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ap sanonut alussa, että ovat jo siinä pisteessä, että monet läheiset tietävät heistä. Mutta seuraavaksi sitten onkin uudella paikkakunnalla ypöyksin kämpillään, kun ei tunne ketään muita kuin häntäheikkinsä. Mihin ne kaikki läheiset yhtäkkiä hävisivät?

Läheiset on varmaan perheenjäseniä ja ystäviä toisella paikkakunnalla. Eivät varmaan tiedä vaimosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ap sanonut alussa, että ovat jo siinä pisteessä, että monet läheiset tietävät heistä. Mutta seuraavaksi sitten onkin uudella paikkakunnalla ypöyksin kämpillään, kun ei tunne ketään muita kuin häntäheikkinsä. Mihin ne kaikki läheiset yhtäkkiä hävisivät?

Eikö läheisiä voi asua muualla paikkakunnalla? Läheisillä tarkoitin ystäviäni jotka ovat jääneet paikkaan josta muutin sekä vanhempani tietävät myös sekä miehen kaverit tietävät.

Vierailija
164/166 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon takia en ala suhteisiin kuin taholtaan varattujen naisten kanssa.

Vierailija
165/166 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuon takia en ala suhteisiin kuin taholtaan varattujen naisten kanssa.

Aina helpompaa kun molemmat on varattuja ja pelisäännöt selvät. Itse teen aina uudelle miehelle selväksi että homma loppuu välittömästi jos aletaan vinkua rakkaudesta

Vierailija
166/166 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on avoin suhde eli mitä todennäköisimmin vaimo tietää jo sinusta, etenkin kun mies on paljon pois kotoa.

Mitä ihmettä siis olet edes kertomassa hänelle?

Mies sanoo että ovat avoimessa suhteessa. Vaimo ei välttämättä tiedä sitä. Eikä sitäkään että menee huonosti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä