Siveysvyö vaniljasuhteessa
Onko muita, joilla siveysvyö käytössä, mutta ei harrasta mitään s/m-henkisiä juttuja?
Meillä siveysvyötä käytetään silloin kun en ole vaimon kanssa ja on riski, että runkkaisin. Vaimon kanssa yhdessä ollessa, ei yleensä vyö ole päällä ja seksi on ihan normaalia vaniljaseksiä
Kommentit (114)
Hei nimimerkki n38. Pääsikö miehesi laukeamaan? Kerro koko tarina 🙂
Minä tahtoisin olla siveysvyössä ja naisen pisuaarina / wc pyttynä
Uteliaalle.
No joo, koitti vapaus ja ei koittanut. Murulla oli töissä keskiviikkona virkistys päivä eli he meni pelaamaan rantalentistä. Niin sovimme et voi vapautua aamulla lukosta ja kun tulee töistä kotiin niin lukko tulisi vielä päiväksi, tämä oli ajatus aamulla. Mutta kas kummaa kun mestari tulikin seuraavana aamuna noin puoli viiden aikaan ja niin tuhannen päissään kuin vaan viinasta voi tulla humalaan. Sammui sitten sohvalle. Niin samalla kun toinen oli sammunut, niin minä päätin et nyt tuleekin lukko ja vieläpä astetta tiukemmalle eli pienempi rengas ja lyhyempi tappi väliin. Torstaina tuli päivällä viesti et miksi hänet on taas lukittu, vastasin et mietippä sitä ihan itseksesi. No miten juhannus sit menee, vastasin et oot lukossa ja mä otan uusissa biksuissa aurinkoa, jotka olin aikaisemmin juuri tätä varten hankkinut. Kun oli tarkoitus olla kahdestaan mökillä. No mehän kyllä kahdestaan oltiinkin. Sunnuntaina mä palasin töihin ja muruni jäi mökkeilee vanhempiensa kanssa. Että hyvää lomaviikkoa vaan sinne Päijänteen rannoille.
N38 kirjoitti:
Uteliaalle.
No joo, koitti vapaus ja ei koittanut. Murulla oli töissä keskiviikkona virkistys päivä eli he meni pelaamaan rantalentistä. Niin sovimme et voi vapautua aamulla lukosta ja kun tulee töistä kotiin niin lukko tulisi vielä päiväksi, tämä oli ajatus aamulla. Mutta kas kummaa kun mestari tulikin seuraavana aamuna noin puoli viiden aikaan ja niin tuhannen päissään kuin vaan viinasta voi tulla humalaan. Sammui sitten sohvalle. Niin samalla kun toinen oli sammunut, niin minä päätin et nyt tuleekin lukko ja vieläpä astetta tiukemmalle eli pienempi rengas ja lyhyempi tappi väliin. Torstaina tuli päivällä viesti et miksi hänet on taas lukittu, vastasin et mietippä sitä ihan itseksesi. No miten juhannus sit menee, vastasin et oot lukossa ja mä otan uusissa biksuissa aurinkoa, jotka olin aikaisemmin juuri tätä varten hankkinut. Kun oli tarkoitus olla kahdestaan mökillä. No mehän kyllä kahdestaan oltiinkin. Sunnuntaina mä palasin töihin ja muruni jäi mökkeilee vanhempiensa kanssa. Että hyvää lomaviikkoa vaan sinne Päijänteen rannoille.
Kauanko miehesi on nyt ollut laukeamatta?
No kun kerran viikossa hiukan annan miehelle enempi huomiota, toki jos on sen huomion ansainnut. Niin se tulee kuin pikkupoika reisille, toki omilleen. Ja tämä ei poista hänen haluaan minua kohtaan, päin vastoin..... Minulle tämä sopii kyllä.
N38
Utelias. kirjoitti:
N38 kirjoitti:
Uteliaalle.
No joo, koitti vapaus ja ei koittanut. Murulla oli töissä keskiviikkona virkistys päivä eli he meni pelaamaan rantalentistä. Niin sovimme et voi vapautua aamulla lukosta ja kun tulee töistä kotiin niin lukko tulisi vielä päiväksi, tämä oli ajatus aamulla. Mutta kas kummaa kun mestari tulikin seuraavana aamuna noin puoli viiden aikaan ja niin tuhannen päissään kuin vaan viinasta voi tulla humalaan. Sammui sitten sohvalle. Niin samalla kun toinen oli sammunut, niin minä päätin et nyt tuleekin lukko ja vieläpä astetta tiukemmalle eli pienempi rengas ja lyhyempi tappi väliin. Torstaina tuli päivällä viesti et miksi hänet on taas lukittu, vastasin et mietippä sitä ihan itseksesi. No miten juhannus sit menee, vastasin et oot lukossa ja mä otan uusissa biksuissa aurinkoa, jotka olin aikaisemmin juuri tätä varten hankkinut. Kun oli tarkoitus olla kahdestaan mökillä. No mehän kyllä kahdestaan oltiinkin. Sunnuntaina mä palasin töihin ja muruni jäi mökkeilee vanhempiensa kanssa. Että hyvää lomaviikkoa vaan sinne Päijänteen rannoille.Kauanko miehesi on nyt ollut laukeamatta?
No voithan tuosta itsekin lukea, että keskiviikkoiltana oli käynyt tyhjentämässä nyytit.
Tämä on kyllä hauska leikki, mukava kun tietää, ettei mies pääse kaluaan hiplailemaan 😁
Haluaisin pitää siveysvyötä, vaimoa ei vaan asia kiinnosta. Muutaman kerran olen ehdottanut ja saanut vyötä pitää jonkin aikaa, mutta ei vaimo asiasta ole syttynyt, häntä on jopa siveysvyö ärsyttänyt.
En tiedä, onko asialle mitään tehtävissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet haluatte alistua näin naiselle? Eikö sodi teidän maskuliinisuuttanne vastaan? Mä en ainakaan voisi laittaa miestäni häkkiin, en minkäänlaiseen. Ja mulle näin alistuva mies olisi epäkiihottava. Kertokaa.
Sitten sulla on asiat hyvin, kun varmaan miehesi ei ole alistuva? Ei kaikkien tarvii tehdä samoja juttuja. Suoraan sanottuna et sinäkään naisena sitten kiinnostaisi minua, jollet ole mun boss lady.
Ihmisissä nyt vaan on erilaisia puolia. Ei mun tarvii sopeutua sun ahtaaseen mieskuvaan.Ps. Enkä ole varmasti muussa elämässä mikään lapanen, työelämässä alaisia on kolmessa eri portaassa yli 100 ja tulojen puolesta prosenttikerhossa. Olen tehnyt monta ns. alfamiehen tekoa maratonista metsästykseen. Mun vaimoni taas tykkää olla dominoiva seksissä, mutta muuten ollaan ihan tasa-arvoinen pari.
Ja vielä.. mitä heikommin koulutettu ja taloudellisesti kehittymätön yhteiskunta, sitä enemmän naiset preferoivat maskuliinisia ja agressiivisia miehiä. Tutkittua tietoa. Itäkulttuuria parhaimmillaan..
On kai tuokin yksi tapa asiaa ajatella. Maraton tai metsästys, no en pidä niitä minään alfatekoina...
Johtava asema tai tulot. Nekään eivät minusta ole mikään selittävä vastavoima. Osa miehistä ei vaan pidä siitä, että ovat dominoivia sängyssäkin. Ei kai siinä ole mitään pahaa. Mä tykkään taasen elää rakkaani kanssa tasa-arvoisessa suhteessa monin tavoin, mutta seksissä minä useimmiten vien ja rakkaani tulee hulluksi siitä että alistan, nöyryytän ja nimittelen häntä.
Ikinä, en suostuisi siihen, että palvon naistani saadakseni seksiä. Se on mielestäni säälittävää ja naurettavaa. Ihan myös toisinpäin ajateltuna. Rakkaani saa kyllä seksiä ihan niin paljon kuin tarvitsee ilman mitään ihme kuvioita. Mutta jos seksissä käytetetään valtaa tai alistetaan, minä teen sen.
Jokainen tyylillään.
Aamulla piti laittaa vyö päälle ja jättää avain keittiön pöydälle, nyt lukossa töissä ja näiden viestien lukeminen kyllä saa painetta vyöhön
Iltaa tässä kovasti odottelen, hommia piisannee, kunhan vaimo töistä kotiutuu
Se on ihan hyvä, että on mitä odottaa ja luulempa et vielä hyvinkin innokkasti. Niin minunkin mieheni odottaa, on odottanut jo aika pitkään.
N38
Ei ole omakohtaista kokemusta, ja tuskinpa koskaan tuleekaan. Ajatus kokeilemisesta voisi kuitenkin innostaa tietyillä reunaehdoilla.
Minua ei kiinnosta yhtään sellainen alistaminen, nöyryyttäminen, kiusaaminen, pakottaminen tai toisen toiveiden ja tarpeiden jyrääminen, mitä jotkut näyttää ajattelevan tähän kuuluvan. Ne ei vaan ole yhtään minun juttuja. Olen siis oikein "wanhan ajan vanilja"!
Sen sijaan tasa-arvoisessa suhteessa, toisiaan kunniottavien kumppaneiden yhteisenä harrastuksena toi voisi olla ihan kiva. Homman pointti olisi silloin se, että mieheltä vietäisiin mahdollisuus tietää etukäteen, milloin hänellä on seuraavan kerran mahdollisuus saada tyydytys. Nainen päättäisi tästä oman mielensä mukaan. Kahden tyydytyskerran väli vaihtelisi satunnaisesti: joskus vapautus olisi tarjolla kahdesti viikossa, joskus kerran kahdessa viikossa, joskus kaksi kertaa saman päivän aikana... Miestä ei piinattaisi kohtuuttoman pitkillä lukitusjaksoilla (ainakaan jatkuvasti), mutta seuraavan kerran pituus olisi hänelle aina arvoitus. Nainen kyselisi miehensä tuntemuksia aina illalla ennen nukkumaan menoa. Kun nainen päättäisi suoda miehelleen tyydytyksen, tämä tapahtuisi aina molempia miellyttävässä seksissä, johon ei liittyisi mitään ylimääräisiä valtaleikkejä. Nainen voisi vähän palkitakin kuuliaisesti odottanutta miestään tarjoamalla hänelle jotain ekstrakivaa.
Tällä tavoin harrastettuna juttu sähköistäisi suhteen tunnelman ja energisoisi miestä. Miehelle tulisi samanlainen fiilis kuin joskus nuorena treffeille tai juhliin mennessä: koskaan aamulla herätessään ei voisi tietää, mitä päivä ja ilta tuo tullessaan - ja siksi kannattaisi aina olla parhain päin naisensa kanssa. Vastaavasti nainen saisi iloa siitä, että tietäisi olevansa miehensä ainoa reitti seksuaaliseen tyydytykseen. Hän olisi se jumalatar, joka suo miehelleen seksin iloa, ja mies tuntisi siksi entistä vahvemmin kiintymystä juuri häneen ja todennäköisesti ajattelisi häntä silloinkin, kun he eivät ole yhdessä.
Tällä tavoin, yhdessä ja vastuullisesti leikittynä, siitä voisi tulla suhteen laatua jännästi parantava juttu, joka antaisi parille erityistä vipinää.
Hyvin sanottu, tämä " leikki" menee juuri niin kuin sanoit. Iso peukku sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin pitää siveysvyötä, vaimoa ei vaan asia kiinnosta. Muutaman kerran olen ehdottanut ja saanut vyötä pitää jonkin aikaa, mutta ei vaimo asiasta ole syttynyt, häntä on jopa siveysvyö ärsyttänyt.
Laita siveysvyö ja suudildo jolla tyydytät naista, niin naisesi voi syttyä enemmän.
Kiva lueskella muiden kokemuksia. Meillä ei ole 24/7 vaan 3 kk välein 2 viikon "piinaviikot". Miehen ehdotus alunperin ja aluksi en ollut kovin kiinnostunut edes. Pikkuhiljaa jäin itsekin vallan käytön koukkuun. Aluksi kesto oli viikko, mutta minun pyynnöstäni se pidennettiin 2 viikkoon. Toinen asia on, että voidaanko puhua enää vaniljasuhteesta, muttei me varsinaisia kinkyilijöitäkään olla. Tämän kirjoittaminenkin jo kiihottaa. Panostan piinaviikoilla asusteisiin, joilla saan hänet hulluksi. Nahkahousut, minihame, stayupit, korkokengät jne. Mies joutuu tyydyttämään minua kielellään, vibralla ja dildolla tai katselemaan masturbointiani. Myös pitkät istunnot naaman päällä kuuluvat ohjelmaan. Jotain uuttakin pitää olla. Ensi kerralla hoitsuasuinen terapeutti luennoi hänelle päivittäin selibaatin terveelisyydestä, ainakin jälkimmäisellä viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ottanut käyttöön vaimoni kanssa suudildon ja voin sillä antaa seksuaalista tyydytystä naiselleni. Vaimoni puhuu tuhmia kun työnnän suudildoa sisään ja minä nautin vaimon tyydyttämisestä ja siitä että hänellä on kivaa.
Onko joku mukana locktober haasteessa?
Millaiset fiilikset näin viimeisen viikon alussa?
Mieheni on ollut tiukasti mukana Locktoberissa.(Toki hygienia) on hoidettu noin joka toinen päivä valvotusti. Minulla ei ole olut ongelmia, olen saanut hyvin paljon huomiota ja hellyyttä sekä myöskin seksiä tämänkin jakson aikana. Saa miehekin, mutta hiukan erilaista hyvää/seksiä. Mutta mutta, kyllä meillä odotetaan 31.10 päivää hyvin toivorikkaasti, jopa molemmat. Niin meillä ehkä on vielä loppuvuodelle uusi pikku haaste keskenämme, saa nähdä.
Olisin halukas pitämään siveysvyötä, mutta vaimoa ei asia kiinnosta. Muutaman kerran ollaan kokeiltu, mutta ei
En tiedä, mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä
No koittiko vapaus? Mahtoi olla melko lasti liikkeellä 😂?