Siveysvyö vaniljasuhteessa
Onko muita, joilla siveysvyö käytössä, mutta ei harrasta mitään s/m-henkisiä juttuja?
Meillä siveysvyötä käytetään silloin kun en ole vaimon kanssa ja on riski, että runkkaisin. Vaimon kanssa yhdessä ollessa, ei yleensä vyö ole päällä ja seksi on ihan normaalia vaniljaseksiä
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käsitys, että miesten siveysvyö on melko uusi keksintö tai ainakin laajamittaisempi käyttö on yleistynyt vasta ehkä viimeisen 10-20 v aikana kun niitä on alettu valmistaa teollisesti. Ennen tätä noita siveysvöitä käyttivät joskus ehkä keskiajalla naiset, eivätkä n.s. seksuaalisessa mielessä, vaan pakotettuina.
Näin tuoreesta ja varsin intiimistä asiasta ei tunnu olevan juuri puolueetonta tai tutkittua tietoa ainakaan omilla googlaustaidoilla. Pari jotakin lehtiartikkelia, mutta niissäkin toimittaja on kysellyt taikka kokeillut itse pari päivää tuon vaikutusta. Pitempiaikaisen käytön fyysisiä tai psyykkisiä vaikutuksia ei ilmeisesti tunneta?
Fantasioiden ja toisaalta ennakkoluulojen välistä on vaikea löytää kunnollista tietoa. Ehkä tätä kuitenkin voisi kokeilla yhdessä puolison kanssa yhteisymmärryksessä.
Siitä on kyllä tietoa, että siemensyöksyn puuttuminen nostaa prostata-syövän todennäköisyyttä. Siveysvyön käyttö suhteessa/leikeissä ei automaattisesti tarkoita sen poisjättöä, mutta moni taitaa tätä toteuttaa niin.
Vanilljaseksi 😂😂😂 .samma på finska??
Vierailija kirjoitti:
Minulla on käsitys, että miesten siveysvyö on melko uusi keksintö tai ainakin laajamittaisempi käyttö on yleistynyt vasta ehkä viimeisen 10-20 v aikana kun niitä on alettu valmistaa teollisesti.
Keksintö sinänsä on aika nerokas, ja toisaalta voisi sanoa että miehen anatomia on kuin suunniteltu penishäkkiä varten. Tuollainen pieni huomaamaton kapine vain kiinnitetään mieheen, muutama päivä odottelua, ja vaikutukset alkaa tuntua. Jokunen päivä lisää ja mies jo kiemurtelee.
Olisi mukava olla nainen, kun saisi ajan kanssa kouluttaa miestä siveysvyöhön. Vähitellen pidentää aikaa orgasmien välillä, ensin viikko, jossain vaiheessa puolitoista, ehkä parin kuukauden päästä kokeilla kolmea viikkoa jne. Voisi testailla miten eri mittaiset ajat häneen vaikuttaa ja millaiset käytännöt tuottaa parhaan lopputuloksen. Hänet voisi laittaa pitämään päiväkirjaa tai taulukkoa, johon merkitsisi tuntemuksiaan. Olisi nautinto seurata vähitellen kasvavaa turhautumista, katsoa miten hän joutuu sietokykynsä rajoille ja auttaa häntä sisäistämään että se on hänelle hyvä ja oikein.
jos haluatte asiallista ja asiantuntevaa keskustelua aiheesta englanniksi, suosittelen googlaamaan Chastity Mansion
Siveysvyössä turhauttaa kyllä sekin jo valtavasti, kun ei pääse yhtään omaa vehjettään hiplaamaan. Kasseja saa heiluteltua, mutta siinä se..
Redditin chastity sissy kannattaa kanssa käydä katsomassa. Käyttäjien omia kuvia ja juttuja.
Äijät leikkii. Naisilla niitä kyläsepän takominen siveysvöitä ennen oli.
Onko naisia jotka tykkäis pitää miestä siveysvyösssä, mutta antaisi laueta noin kerran viikossa?
Täällä on, mutta muruni saa vain silloin kun mä annan siihen luvan. Ja seuraava lupa on ehkä Juhannuksena, katsotaan...
N38
Miten olet varmistanut, ettei vaimokaan pääse hipelöimään itseään? Se kai on yhtä oleellista?
Vierailija kirjoitti:
Miten olet varmistanut, ettei vaimokaan pääse hipelöimään itseään? Se kai on yhtä oleellista?
Ei se ole oleellista, vaimo saa itseään hipelöidä
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole oleellista. Vaimo saa tottakai hipelöidä itseään, jos niin haluaa. Tietysti yritän kuitenkin parhaani, että itsensä hipelöimisen sijaan haluaisi minulta kieltä tms. Eli sinänsä isoa tarvetta itsensä hipelöinnille ei ole, koska annan milloin tahansa vaimolle sellaista seksiä kuin hän haluaa.
Vaimo käski laittaa anaali tapin peppuun kun lähdin töihin. Nyt siis tappi pepussa ja munat lukossa töissä. Aikoo kuulemman hoidella minut sträpillä kun tuun kotiin.
Hienoa sinua onnistaa. Mun mies laskee nyt päiviä milloin vapautuu, on luvattu et juhannuksena jos kaikki menee mun mielen mukaan.
N38
Meillä taas vaimo herätessään aamulla avasi lukon ja kahlehti kädet sängynpäätyyn lähtiessään suihkuun. Sieltä tultuaan kiusasi hetken ja istahti sitten naamalle ottamaan pari orkkua ennen kuin siirtyi ratsastamaan muutaman lisää. Nautittuaan tarpeeksi irrotti kahleet, käski pesun jälkeen laittamaan siveyslukon kiinni ja tekemään aamupalaa. Ristiriitaista kyllä, olen niin onnellinen, ettei käskenyt tulemaan, sillä tuosta jää uskomattoman energinen olo pitkäksi aikaa.
Näin se toimii parhamillaan.
N38
Vierailija kirjoitti:
Näin se toimii parhamillaan.
N38
Minkä kokoinen miehesi p.nis on? Ruoskitko miestäsi?
Olen nyt ollut 3 vuotta vaimon orgasmikontrollissa. Eli saan laueta vain hänen luvallaan ja määräämällä tavalla - nykyään käytännössä 1-2 vko välein. Siveyslukossa olen melkein koko ajan. Vaimoa tyydytän käsin, suulla ja leluilla 2-3 kertaa viikossa. Normaalia seksiä ei ole ollut miesmuistiin ja vaimo ei siitä kuulemma suuremmin nautikaan. Viimeisen vuoden olen lauennut vain kädet selän taakse kytkettynä ja se on kuulemma pysyvä järjestely, koska hän haluaa tilanteen olevan täysin kontrollissa ja laukeamiseen tarvitaan aina erillinen lupa, jota joudun useamman kerran pyytämään ja aina ei tule. Hän on yleensä täysissä pukeissa ja tilanne on enemmän kliininen. Laukeamisen jälkeen hän myös jättää minut yleensä sidottuna odottamaan joksikin aikaa ja se on erityisen kiusallista kun kiihotus menee ohi niin nöyryyttävyys kasvaa. Siveyslukkoa joudun käyttämään aina jos hän lähtee kotoa tai jos itse lähden. Kuulemma myös aina tilanteissa, joissa on muita naisia, lukko on hyvä olla paikallaan. Olin aluksi aloitteellinen asian suhteen, mutta nyt hän on jo innokkaampi ja sanonut, että tämä on meillä pysyvä järjestely ja hänen olisi vaikea luopua siitä. Olen tottunut ja tyytyväinen olemaan se alistuneempi osapuoli - ja erityisen innostavaa on nähdä hänen kiihottuvan orgasmieni päättämisestä M39
Minulla on käsitys, että miesten siveysvyö on melko uusi keksintö tai ainakin laajamittaisempi käyttö on yleistynyt vasta ehkä viimeisen 10-20 v aikana kun niitä on alettu valmistaa teollisesti. Ennen tätä noita siveysvöitä käyttivät joskus ehkä keskiajalla naiset, eivätkä n.s. seksuaalisessa mielessä, vaan pakotettuina.
Näin tuoreesta ja varsin intiimistä asiasta ei tunnu olevan juuri puolueetonta tai tutkittua tietoa ainakaan omilla googlaustaidoilla. Pari jotakin lehtiartikkelia, mutta niissäkin toimittaja on kysellyt taikka kokeillut itse pari päivää tuon vaikutusta. Pitempiaikaisen käytön fyysisiä tai psyykkisiä vaikutuksia ei ilmeisesti tunneta?
Fantasioiden ja toisaalta ennakkoluulojen välistä on vaikea löytää kunnollista tietoa. Ehkä tätä kuitenkin voisi kokeilla yhdessä puolison kanssa yhteisymmärryksessä.