Siveysvyö vaniljasuhteessa
Onko muita, joilla siveysvyö käytössä, mutta ei harrasta mitään s/m-henkisiä juttuja?
Meillä siveysvyötä käytetään silloin kun en ole vaimon kanssa ja on riski, että runkkaisin. Vaimon kanssa yhdessä ollessa, ei yleensä vyö ole päällä ja seksi on ihan normaalia vaniljaseksiä
Kommentit (114)
Miksi te miehet haluatte alistua näin naiselle? Eikö sodi teidän maskuliinisuuttanne vastaan? Mä en ainakaan voisi laittaa miestäni häkkiin, en minkäänlaiseen. Ja mulle näin alistuva mies olisi epäkiihottava. Kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet haluatte alistua näin naiselle? Eikö sodi teidän maskuliinisuuttanne vastaan? Mä en ainakaan voisi laittaa miestäni häkkiin, en minkäänlaiseen. Ja mulle näin alistuva mies olisi epäkiihottava. Kertokaa.
Sitten sulla on asiat hyvin, kun varmaan miehesi ei ole alistuva? Ei kaikkien tarvii tehdä samoja juttuja. Suoraan sanottuna et sinäkään naisena sitten kiinnostaisi minua, jollet ole mun boss lady.
Ihmisissä nyt vaan on erilaisia puolia. Ei mun tarvii sopeutua sun ahtaaseen mieskuvaan.
Ps. Enkä ole varmasti muussa elämässä mikään lapanen, työelämässä alaisia on kolmessa eri portaassa yli 100 ja tulojen puolesta prosenttikerhossa. Olen tehnyt monta ns. alfamiehen tekoa maratonista metsästykseen. Mun vaimoni taas tykkää olla dominoiva seksissä, mutta muuten ollaan ihan tasa-arvoinen pari.
Ja vielä.. mitä heikommin koulutettu ja taloudellisesti kehittymätön yhteiskunta, sitä enemmän naiset preferoivat maskuliinisia ja agressiivisia miehiä. Tutkittua tietoa. Itäkulttuuria parhaimmillaan..
Meillä on ainakin toistaiseksi riittänyt henkinen siveysvyö.
Eli on ollut kausia jolloin olen viikkotolkulla saanut olla ilman laukeamista ja saanut osakseni vain satunnaisia sekunttien mittaisia spontaaneja runkkaamisia ja kourimisia, täysin ilman ennakkovaroituksia. Jos on vaimo noina aikoina nähnyt oman käteni eksyvän kohti haaravärkkiä on tullut avokämmenellä läpsäystä täysille kasseille heti. Muutama kiusalliseksi kokemanikin tilanne on ollut kun on vaimo ykskaks näyttänyt tälla tavalla minulle kaapinpaikan vaikka baarissa tai leffassa.
Tuon roolileikin aikana olen saanut punaisilla kynsillä normaalistikin varustettuja varpaita sekä pillua nuoleskella normaalia enemmän ja useasti on minut loppuillasta viety runkkaamalla lähelle huippua kunnes onkin sitten korviin kuulunut ihanan tyly "Jatketaanpa huomenna, hyvää yötä."
Kasvattaa luonnetta ja kullia.
Olen ollut kilttiä poikaa noiden jaksojen aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vie6railija kirjoitti:
Sitten sulla on asiat hyvin, kun varmaan miehesi ei ole alistuva? Ei kaikkien tarvii tehdä samoja juttuja. Suoraan sanottuna et sinäkään naisena sitten kiinnostaisi minua, jollet ole mun boss lady.
Ihmisissä nyt vaan on erilaisia puolia. Ei mun tarvii sopeutua sun ahtaaseen mieskuvaan.Ps. Enkä ole varmasti muussa elämässä mikään lapanen, työelämässä alaisia on kolmessa eri portaassa yli 100 ja tulojen puolesta prosenttikerhossa. Olen tehnyt monta ns. alfamiehen tekoa maratonista metsästykseen. Mun vaimoni taas tykkää olla dominoiva seksissä, mutta muuten ollaan ihan tasa-arvoinen pari.
Ja vielä.. mitä heikommin koulutettu ja taloudellisesti kehittymätön yhteiskunta, sitä enemmän naiset preferoivat maskuliinisia ja agressiivisia miehiä. Tutkittua tietoa. Itäkulttuuria parhaimmillaan..
Valitettavasti joudun rikkomaan harhaluulosi. Olen 2 akateemista tutkintoa omaava koulutettu nainen ja minulla on satoja alaisia. Silti en halua alistaa ketään, en myöskään miestäni.
Mimosankukkamaisen uhoamisesi sijaan olisit voinut keskittyä vastaamaan esittämääni kysymykseen.
Ja en todellakaan haluaisikaan olla Boss Ladysi. Olen oman mieheni Ykkösnainen sängyssä ja sängyn ulkopuolella.
Ihana pitkä hemmottelu viikonloppu vietetty Tampereella kylpylähotellissa. On saanut nauttia kauneus ja terveys hoidoista, sekä olen saanut hyvää seksiä. Ei nyt ihan perinteistä, sanotaan et " vaihtoehtoista seksiä" Kyllä vaan on hieno vaikutus, kun mieheen sijoittaa 170 ekee, niin se hemmottelee todella kivasti.
N38
Vierailija kirjoitti:
Ja en todellakaan haluaisikaan olla Boss Ladysi. Olen oman mieheni Ykkösnainen sängyssä ja sängyn ulkopuolella.
Voi kuule Mimosankukkanen, oot tainnu tunkea piparis nyt väärään paikkaan. Agendas menee paremmin perille jollain 170-senttisten kaljujen audi-miesten golf-/vaimonhakkauspalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä vastausta ei kannata etsiä liian älyllisesti. Äärettömän monenlaiset asiat kiihottavat ihmisiä. Se nousee jostakin aivojen primitiivisiltä alueilta, ei ehkä niinkään mistään tietoisesta harkinnasta sen suhteen onko tämä tai tuo nyt sitten sitä mikä tällä hetkellä määrittyy maskuliiniseksi vai ei. Sitä paitsi, eikö ole tavallaan epämaskuliinista kiihottua naisista? Jos kärjistää, eikö se ole vähän sama kuin kiihottuisi kukkasista tai keijukaisista? Ehkäpä maskuliinisempaa voisi olla kiihottua raavaista miehistä ja isoista lihaksista?
Entä miten näet perinteisen herrasmiesetiketin tai menneiden vuosisatojen ritarilliset käytöstavat, joissa mies kunnioittaa ja palvelee naista lukemattomin eri tavoin? Ymmärtääkseni näitä pidetään kuitenkin maskuliinisina piirteinä, vaikka samaan jatkumoon voi hyvin kuvitella käytännön, jossa mies sitoutuu laukeamaan vain kun hänen oma naisensa niin haluaa. Sen kai voisi nähdä myös aika ritarillisena ja itse asiassa myös maskuliinista, mutta kuten sanottu, en jaksa uskoa että sukupuolirooleja koskevat stereotypiat viime kädessä juurikaan määrittävät sitä, mistä kukakin sattuu kiihottumaan.
Tuskin oma miehesikään muuttuisi yhtään sen vähemmän maskuliiniseksi, jos hän käyttäisi penishäkkiä. Ehkä jopa päin vastoin, ymmärtääkseni puutteessa pitäminen lisää miehen testosteronitasoa.
Vierailija kirjoitti:
No empä oo tällasia maskuliinisuuusjuttuja miettiny pitkään aikaan. Joskus täysikäsyyden kynnyksellä salilla ravatessa, kun naista yritti metsästää, ehkä viimeks..
Valitettavasti joudun rikkomaan harhaluulosi. Olen 2 akateemista tutkintoa omaava koulutettu nainen ja minulla on satoja alaisia. Silti en halua alistaa ketään, en myöskään miestäni.
Mimosankukkamaisen uhoamisesi sijaan olisit voinut keskittyä vastaamaan esittämääni kysymykseen.
Ja en todellakaan haluaisikaan olla Boss Ladysi. Olen oman mieheni Ykkösnainen sängyssä ja sängyn ulkopuolella.[/quote]
Opetettiinko sinulle kummassakaan tiedekunnassa kirjoittamaan suomen kieltä?
Ystävällisin terveisin,
Korkeakouluopiskelija
28 v, nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule Mimosankukkanen, oot tainnu tunkea piparis nyt väärään paikkaan. Agendas menee paremmin perille jollain 170-senttisten kaljujen audi-miesten golf-/vaimonhakkauspalstalla.
Voi kun sulla kävi nyt tunteisiin. Etkä hallitse edes terminologiaa. Tungit häkitetyn alistetun pikku munasi väärän naisen näkyville. Luiki nyy sinne Boss Ladysi ruoskan alle ja äkkiä häntäsi koipien välissä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No empä oo tällasia maskuliinisuuusjuttuja miettiny pitkään aikaan. Joskus täysikäsyyden kynnyksellä salilla ravatessa, kun naista yritti metsästää, ehkä viimeks..
No ehkäpä et kovin maskuliinen olekaan.
Ei saatana, eikö näille kahden tutkinnon suorittaneille älyköille löydy muuta tekemistä kuin arvostella muita täällä palstoilla?
Valtion varoilla opiskellaan omasta mielestään muita fiksummaksi ja sitten tullaan ihmettelemään parempana ihmisenä muiden seksuaalisia taipumuksia ja mieltymyksiä.
Terv. Yhden ammattitutkinnon suorittanut, munalukkoa joskus käyttävän puoliso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä vastausta ei kannata etsiä liian älyllisesti. Äärettömän monenlaiset asiat kiihottavat ihmisiä. Se nousee jostakin aivojen primitiivisiltä alueilta, ei ehkä niinkään mistään tietoisesta harkinnasta sen suhteen onko tämä tai tuo nyt sitten sitä mikä tällä hetkellä määrittyy maskuliiniseksi vai ei. Sitä paitsi, eikö ole tavallaan epämaskuliinista kiihottua naisista? Jos kärjistää, eikö se ole vähän sama kuin kiihottuisi kukkasista tai keijukaisista? Ehkäpä maskuliinisempaa voisi olla kiihottua raavaista miehistä ja isoista lihaksista?
Entä miten näet perinteisen herrasmiesetiketin tai menneiden vuosisatojen ritarilliset käytöstavat, joissa mies kunnioittaa ja palvelee naista lukemattomin eri tavoin? Ymmärtääkseni näitä pidetään kuitenkin maskuliinisina piirteinä, vaikka samaan jatkumoon voi hyvin kuvitella käytännön, jossa mies sitoutuu laukeamaan vain kun hänen oma naisensa niin haluaa. Sen kai voisi nähdä myös aika ritarillisena ja itse asiassa myös maskuliinista, mutta kuten sanottu, en jaksa uskoa että sukupuolirooleja koskevat stereotypiat viime kädessä juurikaan määrittävät sitä, mistä kukakin sattuu kiihottumaan.
Tuskin oma miehesikään muuttuisi yhtään sen vähemmän maskuliiniseksi, jos hän käyttäisi penishäkkiä. Ehkä jopa päin vastoin, ymmärtääkseni puutteessa pitäminen lisää miehen testosteronitasoa.
Onnittelut. Vastasit kysymykseeni.
Vierailija kirjoitti:
Ei saatana, eikö näille kahden tutkinnon suorittaneille älyköille löydy muuta tekemistä kuin arvostella muita täällä palstoilla?
Valtion varoilla opiskellaan omasta mielestään muita fiksummaksi ja sitten tullaan ihmettelemään parempana ihmisenä muiden seksuaalisia taipumuksia ja mieltymyksiä.
Terv. Yhden ammattitutkinnon suorittanut, munalukkoa joskus käyttävän puoliso
Luepa Herra Munalukko tuota edeltänyt miehen kommentti, jossa korosti omaa asemaansa. Kilikili, soiko kellot päässäsi vai munalukossasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan älyvapaa kommentti. Luitko edes mihin vastasit vai onko ongelmia luetun ymmärtämisessä? Oot tainnut olla munalukossa niin kauan, että aivojesi toimintakyky on hiipunut. Ruinaapa nyt valtiattareltasi äkkiä se lukon avain 🤣
Vierailija kirjoitti:
Meillä aloittiin nyt kevätalvella hiukan vitsillä nämä siveysvyö jutut. Eli heitin miesystävälle, että leikitäänkö sellaista leikkiä et piilotetaan munat? Hetken mietittyään suostui, ja minä tilasin sitten Vicen munalukon. Pääsiäisen pidin miestä lukittuna. Pääsiäisen jälkeen "unohdin" avaimet töihin. Siitä sain hiukan palautetta, että miksi tein niin. Vastasin jos kiukuttelee niin aika vaan pitenee. Mutta saan nykyisin todella paljon huomiota ja kehuja, sain kyllä ennenkin mut nyt enempi. Nyt on ollut viikon vapaana ja mies on vastaavasti saanut "hyvää" monen viikon edestä. Nyt lukitsen ja katsotaan mitä juhannuksena tehdään...
N38
Miten on mennyt tähän mennessä? Kiinnostaa kuulla onko oikeasti hyödyllistä naisen näkökulmasta.
Hyvin ja mitä enemmän aikaa kuluu, niin aina menee hauskemmin. Ainakin minun puolelta katsottuna. Toki olemme sopineet turvasanan, ja se lopettaa tämän leikin sitten kokonaan ja siihen ei ole paluuta sen jälkeen. Ja sanan voi sanoa kumpi vaan. Ja tunnen mieheni niin hyvin, että hän jollain kierolla tasolla jopa pitää tai on ainakin tasolla halukas jatkamaan meidän omaa leikkiä. Hän haluaa hemmotella minua, eilenkin sai kauniita kukkia. Ja minä puolestani halua hiukan " kiusata" , vaikka niin et on kesäisen kevyttä ja lyhyttä hamosta jota joskus tuuli hiukan nostaa... Ja minulle on kivaa kun viime kerralla otin lukon pois et kuin onnellinen ja " nopea" hän oli... oli niin kuin teinipoika ekalla kertaa. Meillä tämä toimii, minulle tämä tuo kyllä lisää vipinää seksielämään. Ja mieheni muistaa minut melkein joka hetki. Kukaan meidän tuttu tai kaveri ei tiedä tästä, eikä tarvikkaan tietää. Eikä me tästä joka hetki puhuta tai sen kummemmin ajatella, tai minä en ajattele.
N38
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ja mitä enemmän aikaa kuluu, niin aina menee hauskemmin. Ainakin minun puolelta katsottuna. Toki olemme sopineet turvasanan, ja se lopettaa tämän leikin sitten kokonaan ja siihen ei ole paluuta sen jälkeen. Ja sanan voi sanoa kumpi vaan. Ja tunnen mieheni niin hyvin, että hän jollain kierolla tasolla jopa pitää tai on ainakin tasolla halukas jatkamaan meidän omaa leikkiä. Hän haluaa hemmotella minua, eilenkin sai kauniita kukkia. Ja minä puolestani halua hiukan " kiusata" , vaikka niin et on kesäisen kevyttä ja lyhyttä hamosta jota joskus tuuli hiukan nostaa... Ja minulle on kivaa kun viime kerralla otin lukon pois et kuin onnellinen ja " nopea" hän oli... oli niin kuin teinipoika ekalla kertaa. Meillä tämä toimii, minulle tämä tuo kyllä lisää vipinää seksielämään. Ja mieheni muistaa minut melkein joka hetki. Kukaan meidän tuttu tai kaveri ei tiedä tästä, eikä tarvikkaan tietää. Eikä me tästä joka hetki puhuta tai sen kummemmin ajatella, tai minä en ajattele.
N38
Hienoa! Kiva, että nautitte. Hyvää ja himokasta kesää teille
Kun ootte alkanu käyttää siveysvyötä, kauanko teillä on alku kiima kestänyt ja koska on ns. Arki tullut vastaan?