Siveysvyö vaniljasuhteessa
Onko muita, joilla siveysvyö käytössä, mutta ei harrasta mitään s/m-henkisiä juttuja?
Meillä siveysvyötä käytetään silloin kun en ole vaimon kanssa ja on riski, että runkkaisin. Vaimon kanssa yhdessä ollessa, ei yleensä vyö ole päällä ja seksi on ihan normaalia vaniljaseksiä
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs N38 :lle ja murulle kuuluu ?
Hyväähän meille kuuluu. Viimevuonna me hiukan leikittiin ja nyt tänä vuonna me leikimme vielä ehkä enempi. Ihan kuinka mun murmeli käyttäytyy. Viime vuonna " opintojaksot" oli parista päivästä pariin viikkoon yleensä, no oli se locktober kuukausi sit kyllä kans mukana. Mutta hyvin on mennyt. Nyt tänä vuonna voi olla jopa muutama locktober haaste ohjelmassa. Ja minulle on annettu ja saanut toivomaani hellyyttä, huomiota ja seksiä todella kivasta ja kiitettävästi. Eli hieno vuosi tulossa meille.
Täälläkin yksi aviomies jolla siveysvyö kuulunut elämään yli 2 vuotta, naisten stringit jo vissiin 4 vuotta. Tälläkin hetkellä munatlukossa, naisten stringit jalassa ja tappi pepussa. Vartaloani treenattu naismaisemmaksi. Vaimo tekee minusta varmaan sissyn... en valita. Hauskaa ja kiihottavaa on ollut jo monta vuotta 😘
Meillä välillä siveysvyö käytössä, tällöin tehtäväni on vaimoa helliä ja palvella, pyytämättä.
Kaikkiin tehtäviin, mitä vaimo pyytää, tulee tarttua heti tuumasta toimeen, varsinaista käskytystä ei ole.
Siveysvyö ei vaimoa kiinnosta, laitan sen itse päälle ja otan pois, hän ei sitä sen enempää ihmettele, nauttii vain huomiosta ja palveluista, mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä välillä siveysvyö käytössä, tällöin tehtäväni on vaimoa helliä ja palvella, pyytämättä.
Kaikkiin tehtäviin, mitä vaimo pyytää, tulee tarttua heti tuumasta toimeen, varsinaista käskytystä ei ole.
Siveysvyö ei vaimoa kiinnosta, laitan sen itse päälle ja otan pois, hän ei sitä sen enempää ihmettele, nauttii vain huomiosta ja palveluista, mitä saa.
Missä avainta säilytetään?
Avain on vaimolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä avainta säilytetään?
On sopivan kiinteä. Lerppa- ja hehtaaripillua kavahdan.
Meillä välillä siveysvyö käytössä, jos pyydän, niin vaimo avaimen yleensä ottaa.
Mitän sen suurempia alistusjuttuja ei ole, minulle ne kyllä sopisi, mutta vaimoa ei kiinnosta.
Näillä mennään siis
N38 kirjoitti:
Uteliaalle.
No joo, koitti vapaus ja ei koittanut. Murulla oli töissä keskiviikkona virkistys päivä eli he meni pelaamaan rantalentistä. Niin sovimme et voi vapautua aamulla lukosta ja kun tulee töistä kotiin niin lukko tulisi vielä päiväksi, tämä oli ajatus aamulla. Mutta kas kummaa kun mestari tulikin seuraavana aamuna noin puoli viiden aikaan ja niin tuhannen päissään kuin vaan viinasta voi tulla humalaan. Sammui sitten sohvalle. Niin samalla kun toinen oli sammunut, niin minä päätin et nyt tuleekin lukko ja vieläpä astetta tiukemmalle eli pienempi rengas ja lyhyempi tappi väliin. Torstaina tuli päivällä viesti et miksi hänet on taas lukittu, vastasin et mietippä sitä ihan itseksesi. No miten juhannus sit menee, vastasin et oot lukossa ja mä otan uusissa biksuissa aurinkoa, jotka olin aikaisemmin juuri tätä varten hankkinut. Kun oli tarkoitus olla kahdestaan mökillä. No mehän kyllä kahdestaan oltiinkin. Sunnuntaina mä palasin töihin ja muruni jäi mökkeilee vanhempiensa kanssa. Että hyvää lomaviikkoa vaan sinne Päijänteen rannoille.
Niin että jätit sitte miehes siveysvyössä menee saunaan sen vanhempien kanssa?
Ei ole ok että muut joutuu näkee teidän seksijuttuja, varsinkaan miehen vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
N38 kirjoitti:
Uteliaalle.
No joo, koitti vapaus ja ei koittanut. Murulla oli töissä keskiviikkona virkistys päivä eli he meni pelaamaan rantalentistä. Niin sovimme et voi vapautua aamulla lukosta ja kun tulee töistä kotiin niin lukko tulisi vielä päiväksi, tämä oli ajatus aamulla. Mutta kas kummaa kun mestari tulikin seuraavana aamuna noin puoli viiden aikaan ja niin tuhannen päissään kuin vaan viinasta voi tulla humalaan. Sammui sitten sohvalle. Niin samalla kun toinen oli sammunut, niin minä päätin et nyt tuleekin lukko ja vieläpä astetta tiukemmalle eli pienempi rengas ja lyhyempi tappi väliin. Torstaina tuli päivällä viesti et miksi hänet on taas lukittu, vastasin et mietippä sitä ihan itseksesi. No miten juhannus sit menee, vastasin et oot lukossa ja mä otan uusissa biksuissa aurinkoa, jotka olin aikaisemmin juuri tätä varten hankkinut. Kun oli tarkoitus olla kahdestaan mökillä. No mehän kyllä kahdestaan oltiinkin. Sunnuntaina mä palasin töihin ja muruni jäi mökkeilee vanhempiensa kanssa. Että hyvää lomaviikkoa vaan sinne Päijänteen rannoille.Niin että jätit sitte miehes siveysvyössä menee saunaan sen vanhempien kanssa?
Ei ole ok että muut joutuu näkee teidän seksijuttuja, varsinkaan miehen vanhemmat.
Kyllä, niin jätin. Mutta kyllä kävivät ihan eri aikaan saunassa ja uimassa. Totta et nämä " leikit" on ihan kahden välisiä juttuja.
Olisi kiinnostavaa tietää miten N38 ja murun tämä vuosi on alkanut
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tietää miten N38 ja murun tämä vuosi on alkanut
Hyvin hallitusti. Aviomieheni vuosi päättyi kontrolloidusti, ja alkoi kontrolloidusti. Eli on lukittuna silloin kun katson sen tarpeelliseksi.
Naisillekin varmaan on siveysvöitä, mutta millaisia ne ovat? Jotkut alushousujen kaltaiset, joita ei saa riisuttua tai siirettyä sivuun, mutta vessakäynnit onnistuu vai minkätyyppisiä? Orgasmiahan mikään ei kuitenkaan estä, kun me naiset voidaan vain lantionpohjalihaksia supistamalla saada orgasmi, eli toimiiko nuo vain ikäänkuin estämässä penetraatiota?
Mitäs N38 :lle ja murulle kuuluu ?