Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi-ohjelmasta tuttu Sanna Mämmi, 50, on suhteessa useiden miesten kanssa

Vierailija
27.05.2022 |

Toimittaja Sanna Mämmi on ymmärtänyt, ettei yksi, pitkä parisuhde ole häntä varten. Sen sijaan hänellä on elämässään useita kevyempiä suhteita.

Mämmin mukaan suurimmasta osasta pitkistä parisuhteista katoaa intohimo ja seksuaalinen huuma alun ihastuksen jälkeen, hän kyllästyy kumppaniinsa ja suhde muuttuu arkiseksi.

Kiinnostuksen lopahtaminen on näkynyt Mämmin aiemmissa suhteissa muun muassa uskottomuutena.

Täytyy myöntää, että olen ollut yhdessä parisuhteessa uskollinen, hän kertoo.

Minua ei kiinnosta yhden ihmisen kanssa tiskirätin jakaminen siellä kotona. Se on hankalaa, hän jatkaa.

Nykyään 50-vuotias Mämmi deittailee 3555-vuotiaita miehiä, joihin hän tutustuu muun muassa Tinderissä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008844155.html

Kommentit (243)

Vierailija
81/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Hienoa, että joku uskaltaa elää noin ja varsinkin kertoa siitä :) Parisuhde muuttuu kaverisuhteeksi alun huuman jälkeen. Aina. Jos uskaltaisin, tekisin just noin. 

Vierailija
82/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ikää vielä kylän yhteinen polkupyörä 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyy kuin miehet.

Jos tuossa tilanteessa mies on naistenmies, niin Sanna onkin äkkiä joku joka ei saa ketään pysyvästi.

Aika kaksinaismoralistista.

Elää kuten haluaa, ja jos tuo systeemi sopii muille osapuolille, ei pitäisi olla valittamista.

Vierailija
84/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuota Mämmiä panisi ihan mielellään

No ei todellakaan panis.

Makke 35v

Vierailija
85/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-ämmyt jaksaa joka kerta taivastastella näitä avoimien suhteiden harjoittajia😅

Ei kai tämmöinen ole avoin suhde, vaan ihan vain sitä sinkkuelämää.

Mulla oli tuollaista ikävusoina 25-35, ja sitten kyllästyin. Nykyään on jo pitkään ollut sama mies. Kyllähän se eroottinen puoli eri tavalla väljähtyy tässä, mutta eipä ole jalanvipatusta muidenkaan suuntaan. 

Jotenkin vain meni ajan saatossa maku siitä että elämän tunnepuoli pyöri aika paljon ihastumisessa ja uuden odottamisessa, ja jännityksessä.  Nyt ei enää kiinosta eikä jaksa.

Ihmiset elää niin erilaiset elämät verratuna toisiin ,että mikä minä olen kenenkään valintoja arvostelemaan.

Vierailija
86/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseton 50 v vanhapiika, jotenkin surullinen ja itsekäs tapaus

Ei yhtään surullinen, päinvastoin. Ihailen! 

Vierailija
87/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ihmettele, että joku haluaa monta suhdetta samanaikaisesti. Ihmettelen sitä, kuka haluaa olla tällaisessa suhteessa toisena osapuolena?

Vai onko molemmat samanlaisia, että molemmilla on kauhea verkosto ympärillä? Se kuulostaa uusperhe-elämältä, kun sovitaan, kuka on milloinkin missä.

Sanna ilmeisesti sentää pelaa tätä peliä avoimin kortein. Silloin jos kaikki tietävät mistä on kyse, ei mun mielestä ole mitään ongelmaa.

Itse olen joutunut osalliseksi kuvioon ilman että tiesin että äijä pelaa myös muiden kanssa.  Kuvittelin olevani parisuhteessa (ja ehkä olinkin) mutta tyyppi saalisti samaan aikaan Tinderistä ja muualta uusia naisia. 

Vierailija
88/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään kun ei vahingoita muita, saa aikuinen ihminen tehdä mielestäni mitä haluaa. Silti en voi olla miettimättä, että kuinka toisia ihmisiä kunnioittavaa tuollainen toiminta on. Minusta tuntuu että Sanna näkee muut ihmiset vain omien tarpeidensa täyttäjinä, eräänlaisena hyödykkeitä. Ihmisen henkisen kehittymisen kannalta on mielestäni iso arvo myös sillä, että sitoutuu ihmissuhteisiin ja toisista huolehtimiseen myös silloin, kun ei itse niin sanotusti ole aina saamapuolella. Minulle parisuhde ei ole läheskään pelkkää seksiä ja intohimoa vaikka sitäkin pidän tärkeänä. On kasvattavaa sekin että oma minä tarpeineen ei ole aina elämän keskipiste vaan vastavuoroisesti hoivaa myös muita ja laittaa välillä jonkun muun tarpeet omien edelle. Mutta jos tuo järjestely sopii kaikille osapuolille niin mikä siinä.

Vierailija
89/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau! Hienoa, että joku uskaltaa elää noin ja varsinkin kertoa siitä :) Parisuhde muuttuu kaverisuhteeksi alun huuman jälkeen. Aina. Jos uskaltaisin, tekisin just noin. 

En ymmärrä mitä uskaltamista tuossa on, päinvastoin. Ei tarvitse pelätä torjuntaa, ristiriitoja, surua, mitään muuta kuin ehkä sukupuolitautia. Siitä vaan jos mieli tekee mutta uskallusta ei erityisemmin vaadi.

Vierailija
90/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-ämmyt jaksaa joka kerta taivastastella näitä avoimien suhteiden harjoittajia😅

Pieni ja äänekäs persuvähemmistö, mind you

Vierailija
91/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta tuntuu että Sanna näkee muut ihmiset vain omien tarpeidensa täyttäjinä, eräänlaisena hyödykkeitä."

No mutta niinhän se onkin. Ei kaikki halua "kasvaa hekisesti" samalla tavalla kuin joku joku toinen.

Maailma on pullollaan ihmisiä jotka hakevat toisistaan vain hetken kivaa hyödykettä, toivottavasti nämä llöytävät toisensa, ettei muulla tavalla elävien tarvitse loukkaantua menossa.

Vierailija
92/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ihmettele, että joku haluaa monta suhdetta samanaikaisesti. Ihmettelen sitä, kuka haluaa olla tällaisessa suhteessa toisena osapuolena?

Vai onko molemmat samanlaisia, että molemmilla on kauhea verkosto ympärillä? Se kuulostaa uusperhe-elämältä, kun sovitaan, kuka on milloinkin missä.

No täytyyhän kummankin olla samanhenkisiä, tai ainakin ok asian kanssa. Ei siitä muuten mitään tule. Ja kun hän kertoo avoimesti heti, että ei etsi vakavaa parisuhdetta niin se karsii automaattisesti pois ne, ketkä ovat perinteisen suhteen kannattajia.

Kovasti täällä haukutaan Sannaa, mutta hänen kaltaisiaan on paljon. Tottakai heillä on oikeus olla keskenään sellaisessa suhteessa kuin haluavat ja johon kaikki osapuolet vapaaehtoisesti suostuvat. Aivan kuten on niilläkin, jotka haluavat perinteisen parisuhteen. En ymmärrä mitä ihmiset tästä kohkaavat, eihän Sannan elämäntyyli ole muilta pois.

Vierailija
93/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pidän Mämmistä! nam... Sitä kun kielen päällä pyörittelee ja makustelee oikein kunnolla niin avot...

Vierailija
94/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille löytyy nimikin...jotkut ottavat vaan maksun

Vierailija
95/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei usko tosirakkauteen yhden ihmisen kanssa = ei ole itse sellaista kohdannut. Kun kohtaa tosirakkauden, ei ole mitään tarvetta tai mielenkiintoa pitää muita suhteita.

Vierailija
96/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en syntynyt naiseksi. Ei tarvitse edes olla hyvännäköinen, kun vientiä riittää. Ei mene tasan nallekarkit tosiaan.

Vierailija
97/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa sietämättömän itsekeskeiseltä tyypiltä. No, ainakin on nykyään vihdoin rehellinen tapailemilleen miehille, eikä heti pettämässä kun alkaa vähän kyllästyttää.

Ketään ei kiinnosta mitä tuon ikäinen kurttumummeli tekee:) Kaverillani on 47v vaimo ja hän sanoi, että ei häntä haittaa jos se siellä Levin reissulla jollekkin toiselle miehelle antaa, hän on kuitenkin saanut naisen huippuvuodet

Vierailija
98/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tämmöinen ole avoin suhde, vaan ihan vain sitä sinkkuelämää.

Mulla oli tuollaista ikävusoina 25-35, ja sitten kyllästyin. Nykyään on jo pitkään ollut sama mies. Kyllähän se eroottinen puoli eri tavalla väljähtyy tässä, mutta eipä ole jalanvipatusta muidenkaan suuntaan. 

Jotenkin vain meni ajan saatossa maku siitä että elämän tunnepuoli pyöri aika paljon ihastumisessa ja uuden odottamisessa, ja jännityksessä.  Nyt ei enää kiinosta eikä jaksa.

Ihmiset elää niin erilaiset elämät verratuna toisiin ,että mikä minä olen kenenkään valintoja arvostelemaan.

h...rahan sinä olet:) Ja miehesi nolo aisuri, etkä kyllästynyt vaan rupsahdit

Vierailija
99/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna ilmeisesti sentää pelaa tätä peliä avoimin kortein. Silloin jos kaikki tietävät mistä on kyse, ei mun mielestä ole mitään ongelmaa.

Itse olen joutunut osalliseksi kuvioon ilman että tiesin että äijä pelaa myös muiden kanssa.  Kuvittelin olevani parisuhteessa (ja ehkä olinkin) mutta tyyppi saalisti samaan aikaan Tinderistä ja muualta uusia naisia. 

Jos mies saa sinun pillusi kostumaan hän saa sen kostumaan kaikilta muiltakin, joten et kai höppänä kuvitellut olevasi miehelle se ainut?:)

Vierailija
100/243 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhapiika.

Lapseton.

Miehetön.

Perheetön.

Arvoton.

Siinä on hyvä harrastaa kü'llicarusellia, ei ole keneltäkään pois. Toisaalta aivan sama.

Totta. Nolo vahnapiikahan tuo on. Ketä kiinnostaa mitä joku 50v kurttu tekee homeisella toosallaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan