Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farmi-ohjelmasta tuttu Sanna Mämmi, 50, on suhteessa useiden miesten kanssa

Vierailija
27.05.2022 |

Toimittaja Sanna Mämmi on ymmärtänyt, ettei yksi, pitkä parisuhde ole häntä varten. Sen sijaan hänellä on elämässään useita kevyempiä suhteita.

Mämmin mukaan suurimmasta osasta pitkistä parisuhteista katoaa intohimo ja seksuaalinen huuma alun ihastuksen jälkeen, hän kyllästyy kumppaniinsa ja suhde muuttuu arkiseksi.

Kiinnostuksen lopahtaminen on näkynyt Mämmin aiemmissa suhteissa muun muassa uskottomuutena.

Täytyy myöntää, että olen ollut yhdessä parisuhteessa uskollinen, hän kertoo.

Minua ei kiinnosta yhden ihmisen kanssa tiskirätin jakaminen siellä kotona. Se on hankalaa, hän jatkaa.

Nykyään 50-vuotias Mämmi deittailee 3555-vuotiaita miehiä, joihin hän tutustuu muun muassa Tinderissä.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008844155.html

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää puhua erityisystävästä? Eikö se ole miesystävä?

Vierailija
242/243 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki osapuolet ovat tyytyväisiä, tuohan hieno juttu!

Oma pitkä liittoni on väljähtynyt ja kulahtanut, miestäni kiinnostaa enemmän kalja ja tv:n urheilutarjonta. Minulle on sitten jäänyt se tiskirätti Mämmin sanoja mukaillakseni.

Erohan tästä tulee ja voisin ihan hyvkn kuvitella jotain vastaavaa järjestelyä tulevaisuudessa. Vain hyvät puolet, niin kauan kuin se kumpaakin kiinnostaa.

Tai sitten en huoli miestä elämääni missään muodossa, en edes kevyen deittailun merkeissä.

Miesten kanssa kun tuppaa se kuvaannollinen tiskirätti vain jäämään käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelisuus löytyy huoraamisesta, kyllä on voimaantunut mummo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän