Voisitko pariutua rahaongelmaisen kanssa?
Turn off vai turn on? Nainen maksaa velkojaan ulosotolle ja käy töissä, mutta miten suhtautuisit?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut, ei toiminut. Nykyisellä puolisolla sama arvomaailma rahan käytön suhteen kuin minulla. Lika barn leka bäst
Voiko pahempaa junttikliseetä olla kuin tuo lika barn. Sen käyttö on pahempi turnoff kuin ylivelkaantuneisuus.
Kysyin joskus vähän vastaavaa asiaa täältä palstalta ja sain p a s k a a niskaan. Annoin kuitenkin suhteelle mahdollisuuden ja hyvin on mennyt. Molemmat hoitaa omat raja-asiansa ja olen huomannut, että vaikka mulla ei olekaan ulosotossa velkaa, niin silti minä olen meistä se paljon huolettomampi rahankäyttäjä.
Voih, ihmiset ja näiden elämäntarinat ovat yksilöllisiä. En upeaa ihmistä sivuuttaisi, vaikkei talous olisikaan ihan kunnossa. Mutta pitäisi olla oikeasti suunnitelma velkojen maksuun, ja miehen pitäisi pitäytyä siinä. Ei enää uusia peli tms.velkoja saisi tulla. Olen itse jo 56-vuotias, nähnyt vaikka millaisia miehiä, rikkaista köyhiin, voin omasta puolestani sanoa, että pahin on ollut todella rikas, pihi mies. Olin sellaisen kanssa naimisissa 11 vuotta.
Vain jos mies korjaisi tapansa ja luottamus pelaisi.
En, en, en ja vielä kerran en.