Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko pariutua rahaongelmaisen kanssa?

Vierailija
24.05.2022 |

Turn off vai turn on? Nainen maksaa velkojaan ulosotolle ja käy töissä, mutta miten suhtautuisit?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en, en ja vielä kerran en. 

Vierailija
102/105 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut, ei toiminut. Nykyisellä puolisolla sama arvomaailma rahan käytön suhteen kuin minulla. Lika barn leka bäst

Voiko pahempaa junttikliseetä olla kuin tuo lika barn. Sen käyttö on pahempi turnoff kuin ylivelkaantuneisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin joskus vähän vastaavaa asiaa täältä palstalta ja sain p a s k a a niskaan. Annoin kuitenkin suhteelle mahdollisuuden ja hyvin on mennyt. Molemmat hoitaa omat raja-asiansa ja olen huomannut, että vaikka mulla ei olekaan ulosotossa velkaa, niin silti minä olen meistä se paljon huolettomampi rahankäyttäjä.

Vierailija
104/105 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, ihmiset ja näiden elämäntarinat ovat yksilöllisiä. En upeaa ihmistä sivuuttaisi, vaikkei talous olisikaan ihan kunnossa. Mutta pitäisi olla oikeasti suunnitelma velkojen maksuun, ja miehen pitäisi pitäytyä siinä. Ei enää uusia peli tms.velkoja saisi tulla. Olen itse jo 56-vuotias, nähnyt vaikka millaisia miehiä, rikkaista köyhiin, voin omasta puolestani sanoa, että pahin on ollut todella rikas, pihi mies. Olin sellaisen kanssa naimisissa 11 vuotta.

Vierailija
105/105 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos mies korjaisi tapansa ja luottamus pelaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme