Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi sivusuhteen

Vierailija
23.05.2022 |

Ollaan noin 40vuotiaita ja meillä on alkanut seksuaaliset halut eriytymään. Mies haluaisi seksiä noin joka toinen päivä ja minulle riittää kerran kahdessa viikossa. Mies myös haluaisi kokeilevampaa seksiä. Tämä on alkanut aiheuttaa kitkaa välillemme, vaikka muuten meillä menee hyvin. Mies sitten viikonloppuna kysyi suoraan, voisiko hän hankkia sivusuhteen jolloin meidän seksissä voitaisiin mennä minun tahdilla. En osannut sanoa mitään, vaikka eihän se hyvältä kuulostanut. Kaipaisin kokemuksia, onko muut olleet vastaavassa tilanteessa ja miten se on onnistunut?

Kommentit (537)

Vierailija
141/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa sivusuhteen, sinä et = ero. Itsehän eroaisin jo siinä vaiheessa kun sivusuhdetta ehdoteltaisiin.

Ok. Sinä olet siis niitä jonka kanssa ei voi keskustella.

Vierailija
142/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eroaisin jo pelkästä ehdotuksesta. Sori mut mulla lopahtais kaikki into koko mieheen tuon jälkeen.

Joidenkin "rakkaus" on noin kevyillä kantimilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi tuollaista miestä ikinä. Kannattaa erota. Onko mies älyltään vajaa, kun priorisoi seksiä noin?

Ai että miehen pitäisi loppuikänsä olla puutteessa vaan siksi että seksi ei puolisoa kiinnosta? Miksi?

Eri, mutta tehdäänhän muussakin kompromisseja: mies haluaisi syödä makkaraa joka päivä, nainen haluaisi syödä pelkkiä salaatteja, nainen haluaisi käydä joka viikko shoppailemassa, mies ei haluaisi kyläillä joka viikko... Whatever, mutta kaikessa pitää löytää jokin keskitie. Ei seksi ole sen kummempi tarve. Harvoin halut kohtaavat 100%, ja kummasti aina vähemmän haluavan pitäisi haluta enemmän.

Vierailija
144/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisi pakko saada tietty määrä seksiä joka viikko?! Ihan kuin se olisi joku lääkitys mitä ilman sä menehdyt? Täysin naurettavaa jos omaa kättänsä ei voi välillä käyttää. Eikä kaikkea tarvitse päästä kokeilemaan elämänsä aikana. Jos näin on niin ei pidä olla parisuhteessa! Elämä on ilmeisesti ollut turhankin helppoa näillä valittajilla kun jaksavat tämmöisistä ruikuttaa ja tehdä jonkun isonkin ongelman. Hoh hoijaa.

Vierailija
145/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi tuollaista miestä ikinä. Kannattaa erota. Onko mies älyltään vajaa, kun priorisoi seksiä noin?

Ai että miehen pitäisi loppuikänsä olla puutteessa vaan siksi että seksi ei puolisoa kiinnosta? Miksi?

Ei ole olemassakaan mitään puutetta, vain ajatus siitä. Yli nelikymppisen miehen lisääntymisikä on ohi, siittiöt huonoa laatua. Tuollainen fantaiointi teinipoikien purkautumistahdista lähinnä säälittävää ja kertoo totaalisesta henkisestä kypsymättömyydestä. Puhumattakaan sen priorisointia.

Kassit naulaan kun lapset on tehty? Tätäkö tarkoitat? Luulen että aika monella on ihan erilainen käsitys.

Äijä voi siirtyä maksullisiin palveluihin. Koskee myös pyykinpesua, ruuanlaittoa, siivoomista. Kai kodinkoneena toimiminen nyt riittää?

Vierailija
146/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mies saa joka toinen viikko. Jos eroaa, alkaako sitten saada haluamansa määrän vai jopa vähemmän?

Mulla lopahtaisi halut nollaan sivusuhteen ehdottelusta. Ja ero vielä lisäksi.

Minä erosin, seksielämä on nykyään mahtavaa ja lisäksi on kumppani joka muutenkin hellii ja huomioi ja välittää, sen sijaan että pitäisi kaikkea läheisyyttä hirveänä rasitteena. Kahden seksuaalisen ihmisen suhteessa kyse on molemminpuolisesta ilosta. He joille seksi on työtä viihtykööt keskenään.

Kyllä aika monista vastauksista kuultaa että kumppanin kanssa ollaan ihan muista syistä kuin rakkaudesta.

Vierailija
147/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi seksi ei puolisoa kiinnosta? Sehän tässä on olennaista minun näkökulmastani. 

On paljon naisia, joilla ei ole ollut tyydyttävää seksielämää koskaan ja jos seksi ei ole tyydyttävää, niin sitä ei halua. Seksielämä on yhdessä luotu asia, joten jos taitoa ei ole sitä luoda, vaan ratkaistaan ongelmaa ulkopuolisten avulla, niin se on tietenkin jokaisen parin oma asia.

Naisen kuitenkin tulee saada tietää, että miehiä, joita halutaan koko ajan on olemassa. He osaavat omalta osaltaan olla haluttavia ja tuottaa nautintoa niin, että sitä haluaa vain lisää. Malli antavasta naisesta ja kerjäävästä miehestä on hyvin surullinen, koska se kertoo huonosta seksistä ja että sitä pidetään normaalina tilanteena. Jos seksisuhdetta varta vasten etsiviä naisia katsotaan, niin tuskin siellä on ketään, joka tuollaisesta seksistä innostuu.

Vierailija
148/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mies saa joka toinen viikko. Jos eroaa, alkaako sitten saada haluamansa määrän vai jopa vähemmän?

Minä erosin, seksielämä on nykyään mahtavaa ja lisäksi on kumppani joka muutenkin hellii ja huomioi ja välittää, sen sijaan että pitäisi kaikkea läheisyyttä hirveänä rasitteena. Kahden seksuaalisen ihmisen suhteessa kyse on molemminpuolisesta ilosta. He joille seksi on työtä viihtykööt keskenään.

Kyllä aika monista vastauksista kuultaa että kumppanin kanssa ollaan ihan muista syistä kuin rakkaudesta.

Kyllä itsekin näitä lukiessa monesti ajattelen, että seksi on monille pakkopullaa. Miten surullista, kun se voisi olla tyydyttävää, mikä tuo paljon iloa elämään. 

Vierailija
149/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinua yhtään epäilyttää tällainen järjestely , älä suostu.

Olen varma, että meidän suhteessa mikään avoin suhde ei toimisi. Toivon, että oma mies ei koskaan edes ehdota tätä.

Ota mielummin ero, jos tuollainen ei sovi.

Vierailija
150/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa sivusuhteen, sinä et = ero. Itsehän eroaisin jo siinä vaiheessa kun sivusuhdetta ehdoteltaisiin.

Ok. Sinä olet siis niitä jonka kanssa ei voi keskustella.

Ei tuossa ole mitään keskusteltavaa.

Vierailija
151/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksi seksi ei puolisoa kiinnosta? Sehän tässä on olennaista minun näkökulmastani. 

On paljon naisia, joilla ei ole ollut tyydyttävää seksielämää koskaan ja jos seksi ei ole tyydyttävää, niin sitä ei halua. Seksielämä on yhdessä luotu asia, joten jos taitoa ei ole sitä luoda, vaan ratkaistaan ongelmaa ulkopuolisten avulla, niin se on tietenkin jokaisen parin oma asia.

Naisen kuitenkin tulee saada tietää, että miehiä, joita halutaan koko ajan on olemassa. He osaavat omalta osaltaan olla haluttavia ja tuottaa nautintoa niin, että sitä haluaa vain lisää. Malli antavasta naisesta ja kerjäävästä miehestä on hyvin surullinen, koska se kertoo huonosta seksistä ja että sitä pidetään normaalina tilanteena. Jos seksisuhdetta varta vasten etsiviä naisia katsotaan, niin tuskin siellä on ketään, joka tuollaisesta seksistä innostuu.

Mites kun on halukas nainen ja haluton mies? Eksää ei vaan napannut, ihan hirveän montaa muuta ei ole ollut kun viihdyn pitkissä suhteissa, mutta heistä useat on hehkuttaneet että parasta ikinä. Mutta kyse on vain siitä että halukas ei osaa? Tai ainakin silloin jos se haluton on nainen?

Eiköhän se vastuu jakaudu molemmille kun suhteessa on kaksi.

Vierailija
152/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miettii vakavasti eroakin, niin ehkä molemmille avoin suhde voisi olla hyvä kokeilujakso. Mies voisi käydä maksullisilla ja ap voisi käydä treffeillä muiden kanssa. Yhteistä seksiä ei harrasteta sillä välin tautiriskin vuoksi. Jos päädytään, että ei erota, niin sitten kumpikin käy tautitesteissä ja voi alkaa rakentaa suhdetta uudelta pohjalta.

Vierailija
153/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee olo ettei näillä "ota ero" ihmisillä taida olla kokemusta parisuhteesta jossa on rakkautta. Miksi muuten ne voisi sormia napauttamalla erota.

Vierailija
154/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet valittaa, kun ei ole koskaan saanut seksiä.

No ne jotka saa, valittaa, ettei saa tarpeeksi usein.

Ja ne jotka saa, valittaa ettei saa peppua.

Ja ne jotka saa, valittaa ettei saa kimppaa.

Mikään ei riitä, koskaan.

Vierailija
155/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa kun miehet kuvittelee, että he löytävät ihan tuosta noin vaan toisen naisen, joka toteuttaa kaikki villeimmätkin toiveet. Minä annoin exän hankkia sivusuhteen, mutta ukko tulikin entistä huonommalle tuulelle kun huomasi, että sellaisen löytäminen ei olekaan ihan yksinkertaista. Sitten kun sellainen löytyi niin olikin suuri pettymys kun naisellakin oli omat toiveet ja rajat.

Vierailija
156/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet valittaa, kun ei ole koskaan saanut seksiä.

No ne jotka saa, valittaa, ettei saa tarpeeksi usein.

Ja ne jotka saa, valittaa ettei saa peppua.

Ja ne jotka saa, valittaa ettei saa kimppaa.

Mikään ei riitä, koskaan.

Niin. Riittäisikö oikeasti se, että saa seksiä muualta lisää. Onko suhteessa kuitenkin jotain muitakin ongelmia?

Ennen kokonaistilanteen arviointia miettisin tarkkaan, onko teillä vielä yhteisen tulevaisuuden näkymät vai onko parempi jatkaa erillään niin kumpikin saa elää sellaista elämää kun haluaa

Vierailija
157/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee olo ettei näillä "ota ero" ihmisillä taida olla kokemusta parisuhteesta jossa on rakkautta. Miksi muuten ne voisi sormia napauttamalla erota.

Sivusuhde latistaisi rakkauden PARISUHTEESTA sekunneissa. En ole lupautunut mihinkään kolmiokuvioihin.

Vierailija
158/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua huvittaa kun miehet kuvittelee, että he löytävät ihan tuosta noin vaan toisen naisen, joka toteuttaa kaikki villeimmätkin toiveet. Minä annoin exän hankkia sivusuhteen, mutta ukko tulikin entistä huonommalle tuulelle kun huomasi, että sellaisen löytäminen ei olekaan ihan yksinkertaista. Sitten kun sellainen löytyi niin olikin suuri pettymys kun naisellakin oli omat toiveet ja rajat.

Tästä kokemus myös täällä. Itse asiassa mies oli saanut jotenkin suututettua sivusuhdenaisen niin pahasti, että lopputulemana joutui käräjille. Tämän enempää en halua asiaa valottaa koska tunnistusmahdollisuus 🙈 Ja joo, meille tuli ero, todellakin.

Vierailija
159/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin diilin. Mies siivoaisi yksin koko kodin kerran viikossa ja minä antaisin seksiä kerran viikossa. Reilu peli.

Vierailija
160/537 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosien keskustelut = sormia napsauttamalla? Juuu u.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän