Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi sivusuhteen

Vierailija
23.05.2022 |

Ollaan noin 40vuotiaita ja meillä on alkanut seksuaaliset halut eriytymään. Mies haluaisi seksiä noin joka toinen päivä ja minulle riittää kerran kahdessa viikossa. Mies myös haluaisi kokeilevampaa seksiä. Tämä on alkanut aiheuttaa kitkaa välillemme, vaikka muuten meillä menee hyvin. Mies sitten viikonloppuna kysyi suoraan, voisiko hän hankkia sivusuhteen jolloin meidän seksissä voitaisiin mennä minun tahdilla. En osannut sanoa mitään, vaikka eihän se hyvältä kuulostanut. Kaipaisin kokemuksia, onko muut olleet vastaavassa tilanteessa ja miten se on onnistunut?

Kommentit (537)

Vierailija
481/537 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokatoinen päivä seksiä`? Luulisi kyllä jos noin tiuhaan tahtiin harrastaisi nii alkaa paikat kipeytyy. Jos miehesi on noin seksinkipeä nii anna mennä vaan omiin matkoihinsa.

Jos mies haluaa sivusuhteen nii eise sinusta sitten välitä nii paljon, enemmänkin omasta tarpeestaan. Hyi hyi.

Vierailija
482/537 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin suosiolla tuon ikäisen naisen huomattavasti nuorempaan, eikä ole tarvinnut katua. Nyt kohtaavat molempien halut ja tarpeet sekä muukin elämän rytmi. Sivusuhteet ei pelasta koska seksi on vain ensimmäinen asia, joka alkaa tökkimään. Seuraavaksi tulee kiukuttelu ja jatkuva valitus lähes jokaisesta asiasta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/537 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis teidän mielestänne ne seksuaaliset tarpeet voi käytännössä täyttää kenen tahansa kanssa, ja sitten taas jatkaa mukarakkaussuhdetta elämänsä valitun kanssa?

No miksi ei, etenkin jos itsellä on preferenssi ettei seksiä ole usein? Minullakin on tarve keskustella kirjallisuudesta mutta puolisoani se ei kiinnosta yhtään, joten keskustelen ystäväni kanssa.

Vierailija
484/537 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei voi ymmärtää mikä siinä on niin vaikeaa, pyllistää muutaman päivän välein, mies on tyytyväinen ja perheessä rauha. Turha keskustelu tämä nyt.

Vierailija
485/537 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tahtoisi seksiä niin voisin hyvinkin kuvitella antavani miehelle luvan käyä vieraissa, sehän helpottaa vain mun elämää. Ennemmin kyllä toivoisin että miehellä olisi satunnaisia panoja (tietenkin kumi käytössä), jos on sivusuhde niin näen enemmän riskiä tunteiden syntymisee.

Vierailija
486/537 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies kuvittelee löytävänsä sivusuhteen, joka haluaa ja ehtii tavata kaikki ne puuttuvat kerrat? Kerta viikossakin voi olla vaikee. Aikaakin palaa, jos mies joutuu ajelemaan kauemmas.

Kyllä meitä sinkkunaisia tähän tarkoitukseen löytyy helposti pilvin pimein. Pikemminkin on ongelma, miten miehen aika riittää kaikkeen: töihin, harrastuksiin, perheeseen ja rakastajattareen...

Vierailija
487/537 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen sopii ne omat ehtonsa suhteelle ja ne sopii toiselle tai ei. Jos sovitaan että ei kolmatta pyörää niin ei se ole toisen kahlitsemista. Toinen on vapaa poistumaan suhteesta. Vai koetteko että toinen voi myös vaikka hankkia lapsen toisen kanssa ja siinäkin pitäisi vain nyökytellä koska onhan sekin toisen on päätös ja seksuaalisuuden ja kehon rajoittamista. Siis jokainen saa tottakai itse valita. Itse en hyväksyisi kolmatta pyörää vaikka ei itse tekisi seksiä mieli ja toinen saa päättää sitten mitä haluaa.

Ja toinen voi vastaavasti ilmoittaa, että hän aikoo hankkia kolmannen pyörän, ja sinä saat päättää mitä haluat. Tai sitten jättää kertomatta ja menee selän takana. Sekin riski on hyväksyttävä, jos pihtaa muttei silti salli sivusuhteita.

Vierailija
488/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies kuvittelee löytävänsä sivusuhteen, joka haluaa ja ehtii tavata kaikki ne puuttuvat kerrat? Kerta viikossakin voi olla vaikee. Aikaakin palaa, jos mies joutuu ajelemaan kauemmas.

Kyllä meitä sinkkunaisia tähän tarkoitukseen löytyy helposti pilvin pimein. Pikemminkin on ongelma, miten miehen aika riittää kaikkeen: töihin, harrastuksiin, perheeseen ja rakastajattareen...

Missä puhuttiin rakastajattaresta? Mies kuvittelee löytävänsä naisen, jota voi käydä nylkyttämässä pari kertaa viikossa tai useammin. Ei tajua vielä, että ilmaisia lounaita ei ole.

Vierailija
489/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei voi ymmärtää mikä siinä on niin vaikeaa, pyllistää muutaman päivän välein, mies on tyytyväinen ja perheessä rauha. Turha keskustelu tämä nyt.

Hyvää seksiä haluaisin vaikka joka päivä, jos vaan paikat kestää. Pyllistää en halua koskaan, kun ei ole vielä käynyt mielessä pyytää seksistä rahaa vastineeksi.

Vierailija
490/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voit ymmärtää jos käyt pyllistelemässä homosaunoissa. Siltä se tuntuu silloin kun ei ole halua.

Vierailija
491/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voit ymmärtää jos käyt pyllistelemässä homosaunoissa. Siltä se tuntuu silloin kun ei ole halua.

Oikeasti nämä jutut on hauskoja. Minä sanoisin miehelle, että miksi tässä nyt tyydytään pyllistelemään muutaman päivän välein. Tunnen itseni: mitä enemmän seksiä harrastan, sen enemmän sitä haluan.

Joten nyt ukkokulta sinä nostat heppisi pariin kertaan per päivä. Haluan seksiä joka päivä kaksi kertaa päivässä tai muutoin otan sivusuhteen, jossa saan kaikkea sitä, mitä sinulta en. Toisin sanoen, meillä alkaa nyt kulumaan melkoisesti rahaa siihen, että vien nuoremman miesystäväni teatteriin, parempiin ravintoloihin illalliselle, Pariisin matkoille ja luksushyteissä risteilylle. 

Mikäs tässä nyt olisi niin vaikeaa: heppi ylös vaan ja perheessä on rauha ja rahatkin säästyy!

Vierailija
492/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama tilanne. Vaimo ei suostu tähän järjestelyyn ja mietin eroa. Ei riitä kerran kahdessa viikossa minulle ja tuntuu naurettavalta, että parisuhteessa joutuu masturboimaan.

En halua pettää, joten ero alkaa näyttämään todennäköiseltä.

Kuulostaa tutulta. Paitsi että seksiä on kerran neljässä kuukaudessa.

Minä en oo saanut vaimolta 3 vuoteen. Pienet on teillä murheet.

Vierailija
493/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti nämä jutut on hauskoja. Minä sanoisin miehelle, että miksi tässä nyt tyydytään pyllistelemään muutaman päivän välein. Tunnen itseni: mitä enemmän seksiä harrastan, sen enemmän sitä haluan.

Joten nyt ukkokulta sinä nostat heppisi pariin kertaan per päivä. Haluan seksiä joka päivä kaksi kertaa päivässä tai muutoin otan sivusuhteen, jossa saan kaikkea sitä, mitä sinulta en. Toisin sanoen, meillä alkaa nyt kulumaan melkoisesti rahaa siihen, että vien nuoremman miesystäväni teatteriin, parempiin ravintoloihin illalliselle, Pariisin matkoille ja luksushyteissä risteilylle. 

Mikäs tässä nyt olisi niin vaikeaa: heppi ylös vaan ja perheessä on rauha ja rahatkin säästyy!

Kärjistät turhaan. Ap:n ja miehensä tilanne ei ollut näin äärimmäisesti hoidettavissa.

Vierailija
494/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kovinkin seksuaalinen, mutta tiettyyn pisteeseen asti jaksan puolison satunnaista haluttomuutta. Olen kuitenkin todennut, että vaikka hänen halunsa vaihtelee niin minun kiertää tiettyä sykliä ja sen tyydyttäminen on joko hänen tai sitten jonkun muun tehtävä. Ei tässä neljänkympin tienoilla naisena enää mitään kädestä pitämistä jaksa. Meillä on auttanut se, että en tavallaan hyväksy seksittömyyttä, enkä päästä sitä normiksi. Se nimittäin olisi helppoa kun on lapsia ja teinit valvoo illalla ja itseä väsyttää, olisi kotitöitä ja pihahommia ja kun saa hetken rauhaa tekisi mieli nukkua tai olla itsekseen. Kun pitää virettä ja intohimoa yllä, koskettelee pitkin päivää, sopii treffejä niin kyllä se siitä aina lähtee.

En mielellään lähtisi avoimen suhteen linjalle, koska en varsinaisesti halua seksiä muiden kanssa, mutta viime kuussa oli kyllä jo lähellä, että olisin asiaa ehdottanut. Puoliso pelasi mieluummin tietokonepelejä tai pesi autoaan, kuin pelasi minua. Kyllä se siitä sitten kun keskuteltiin asiasta ja herättelin vähän miettimään prioriteettejä. Faktahan tosin on se, että tässä iässä nainen on parhaimmillaan seksissä ja mies hiipuu, joten aika vaikeaa on välillä.

Kyllä miestä hyvä seksi kiinnostaa. Mutta olisikohan nyt niin, että miestäsi ei odota kuin velvollisuus huolehtia nautinnostasi?

Nelikymppinen nainen on varmaan omasta mielestään parhaimmillaan seksissä. Mies voi hyvinkin olla toista mieltä.

Toki, muttei kai mieskään voi niin harhainen olla, että nelikymppisenä jo hyvän matkaa rupsahdettuaan olisi itsekään ainakaan ulkoisesti parhaimmillaan.

Harvoin onkaan. Taitaa useimmiten miehet olla sitä mieltä että olivat 20-30v parhaimmillaan.

Yleensä ne on naiset jotka hehkuttaa sitä mahtavia ovat 40+ iässä.

Siiderilissuja suurin osa ja luulevat olevan haluttavia

Vierailija
495/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastu johonkin mieheen, niin seksihalusi palaavat, mutta käytä ne omaan mieheesi.

Vierailija
496/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi suomalaiset ovat niin estoisia ja haluttomia, vaikka suurimmalla osalla kansasta on asiat aivan hyvin. Edes työttömänäkään ei ole vaaraa joutua kadulle asumaan. Elämästä voisi siis nauttia ja paneskella. Onko seksittömämpää ilmestystä kuin suomalainen yli 30-vuotias ihminen - sukupuoleen katsomatta? Ei mitään intohimoa, ei mitään flirttiä, ei mitään halua olla viriili, hyvässä kunnossa oleva ja haluttava. Ei osata antaa eikä ottaa. Jos toinen tekee aloitteen, asenne on "noh, mitä sinä nyt, taasko olet vailla" jne. Seksiin suhtaudutaan kuin johonkin vessan siivoukseen: nyt kun se on kerran hoidettu, ei tarvitse ainakaan viikkoon tehdä mitään.

Itsekin kärsin seksittömästä suhteesta suomalaisen naisen kanssa. Onneksi erottiin ja löysin ulkomaalaisen naisen, joka on eroottisesti itsevarma ja nauttii seksistä, nauttii haluttuna olemisesta ja saa miehen tuntemaan olonsa mahtavaksi sankariksi. Jos nainen haluaa seksiä, hänen pitää vahvistaa miehen maskuliinisuutta eikä suhtautua tähän kuin johonkin reppanaan tai lapseen. Jos mies haluaa seksiä, hänen pitää saada nainen tuntemaan olonsa halutuksi. Suomalaiset ovat yleensä niin huonoja itsetunnoltaan, että tilanne menee pikkusieluiseksi ja kostonhimoiseksi valtataisteluksi, jossa partneriin suhtaudutaan alentuvasti. Sellainen tappaa halut molemmilta.

Juurikin näin ...

Vierailija
497/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En huolisi tuollaista miestä ikinä. Kannattaa erota. Onko mies älyltään vajaa, kun priorisoi seksiä noin?

Ai että miehen pitäisi loppuikänsä olla puutteessa vaan siksi että seksi ei puolisoa kiinnosta? Miksi?

Ei ole olemassakaan mitään puutetta, vain ajatus siitä. Yli nelikymppisen miehen lisääntymisikä on ohi, siittiöt huonoa laatua. Tuollainen fantaiointi teinipoikien purkautumistahdista lähinnä säälittävää ja kertoo totaalisesta henkisestä kypsymättömyydestä. Puhumattakaan sen priorisointia.

Olet selvästikin nainen, kun et tiedä mitään teinipoikien purkautumistahdista. Se ei ole joka toinen päivä, vaan 3-5 kertaa päivässä. 

Vierailija
498/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen sopii ne omat ehtonsa suhteelle ja ne sopii toiselle tai ei. Jos sovitaan että ei kolmatta pyörää niin ei se ole toisen kahlitsemista. Toinen on vapaa poistumaan suhteesta. Vai koetteko että toinen voi myös vaikka hankkia lapsen toisen kanssa ja siinäkin pitäisi vain nyökytellä koska onhan sekin toisen on päätös ja seksuaalisuuden ja kehon rajoittamista. Siis jokainen saa tottakai itse valita. Itse en hyväksyisi kolmatta pyörää vaikka ei itse tekisi seksiä mieli ja toinen saa päättää sitten mitä haluaa.

Ja toinen voi vastaavasti ilmoittaa, että hän aikoo hankkia kolmannen pyörän, ja sinä saat päättää mitä haluat. Tai sitten jättää kertomatta ja menee selän takana. Sekin riski on hyväksyttävä, jos pihtaa muttei silti salli sivusuhteita.

Saa ilmoittaa ja suhde loppuu siihen. Jos taas pettää ja jää kiinni niin silloinkin suhde loppuu. Vaikea edes kuvitella että onnistuisi pitkään salata tuollaista.

Vierailija
499/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi maksaa penniäkään sinun rakastajasi kuluista?

Vierailija
500/537 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ilmoittaa ja suhde loppuu siihen. Jos taas pettää ja jää kiinni niin silloinkin suhde loppuu. Vaikea edes kuvitella että onnistuisi pitkään salata tuollaista.

No sitähän tuossa haettiin. Jos halut on eripariset eikä molempia tyydyttävää kompromissia löydy, niin sitten erotaan. Daa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi