En jaksa tätä talvea enää.
Tuntuu, että tämä kylmyys ja lumi vaan jatkuu ja jatkuu. Tämä ei lopu ikinä!
Kommentit (102)
Mieluummin se kesän kuumuss kun tämä kylmyys
Etkö ole kuullut, kevät ja kesä on peruutettu, talvi jatkuu ja jatkuu ja jatkuu. juhannuskin vietetään iglussa.
Kohta on jo syksy ja kylmyys alkaa.
Ainahan se talvi jatkuu ja jatkuu. Vappuna saa usein pitää vielä toppatakkia päällä. Monena vuonna tullut lunta Etelä-Suomessakin vielä toukokuun toisella viikolla
Onneksi taas etelän lämpöön viikon päästä.
Kevät ei ole useimpina vuosina vielä tähän aikaan alkanut. Terminen kevät alkaa Etelä-Suomessa keskimäärin maaliskuun lopussa, pohjoisimmassa Lapissa vasta huhtikuun lopussa tai toukokuun alussa, muualla Suomessa maalis-huhtikuun vaihteesta huhtikuun loppupäiville ulottuvana aikana.
Miksi et lähde lomalle etelään? Mä inhoon kans talvea siksi matkustan vähintään kaksi kertaa vuodessa aurinkoon ja lämpimään.
Minäkin olen lopen kyllästynyt talveen. Valon määrän lisääntyminen kertoo että nyt on kevät, mutta käytännössä on ihan talvi vielä. Aah sitä päivää odotellessa kun saa vaihtaa kevättakin ja -kengät!!
Mikä kylmyys? Nytkin -1.8 ja hiki tulee ulkona kävellessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Se on mukavaa sitten talsia jossain +30 asteen helteessä kun varjossakaan istuminen ei auta ja housut kastuvat hiestä kun pari sataa metriä kävellyt.
Tämä on niiden perkelee ituhippien syy, jotka osoittivat mieltä ja banderolleissa luki "haluamme lumet takaisin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos.
Se on mukavaa sitten talsia jossain +30 asteen helteessä kun varjossakaan istuminen ei auta ja housut kastuvat hiestä kun pari sataa metriä kävellyt.
Kannattaa mennä lääkäriin jos on tuollaisia vaivoja.
Vingu vielä niin helpottaa, vitunääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vingu vielä niin helpottaa, vitunääliö.
:DD Taas sulla on vaikeaa.
Näin on paljon parempi. Nyt on jo liian valoistakin. Kesäajan saisi oikeasti vihdoin lopettaa, mutta pian sekin on taas edessä. Kärsin koko ajan pahenevasta valoarkuudesta. Kesät ovat nykyään täyttä tuskaa ja toivon kylmää ja sateista kesää. En enää näe kesässä mitään hyvää. Tänä talenahan ei edes ole ollut montakaan oikeasti kylmää päivää, enkä ole joutunut käyttämään kunnollista talvitakkiani kertaakaan.
Se alkaa tähän aikaan joka vuosi lumennäkemisenvitutus. Minun talvi on jo koettu, olisin valmis kevääseen.
Mulla on eräs tuttu joka vinkuu talvea. Sitten kun kesä viimein tulee niin somettaa vaan kämpässään eikä matkustele tai liiku mihinkään muualle kuin töihin. Ei käy rantsussa, lenkille on liian kuuma jne jne. En ymmärrä yhtälöä.
Kevät tulee. Kohta on valoisaa jo puolet vuorokaudesta.
Ollaan voiton puolella!
Onneksi muutama kuukausi ja alkaa uusi talvi, nauti.