Tiukka kysymys: voiko mies ja nainen olla koskaan pelkkiä ystäviä?
Kommentit (555)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, oltiin eksän kanssa oikein hyviä kämppiksiä.
M35
Öö, eikö se että on eksä kumoa juuri sen että voi olla vain ystävä?
Mun mielestä kaksi heteroa (mies ja nainen) voi olla täysin ystäviä vain jos ovat verisisaruksia keskenään ja joskus sekin on ollut joillekin vaikeaa joten en pidä erityisen todennäköisenä pelkkää ystävyyssuhdetta koska siinä on aina se potentiaali eli seksuaalinen vetovoima/biologia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja kaunis nainen eivät voi olla ystäviä keskenään. Vaikka kaunis nainen selittäisi, että hänellä on paljon miespuolisia ystäviä, niin suhde ei ole platoninen miehen puolelta.
Tähän tulokseen minäkin valitettavasti olen tullut. Ennen olin sinisilmäisesti sitä mieltä, että tottakai voivat.
Itse olen nainen ja minulla on miespuolisia ystäviä, joihin en tunne mitään vetoa, suhde on täysin platoninen.
Kauniin naisen pitää antaa seksiä miehelle palkinnoksi, silloin molemmat saa mitä haluaa. Mies alunperin hakeutui kauniin naisen "ystäväksi", jotta sitten myöhemmin saa naiselta seksiä.
Miksi kaunis nainen haluaisi miehen ystäväksi, toisin sanoen, mikä tässä on se kauniin naisen palkinto?
Nainen saa palkinnoksi laadukkaita keskusteluja. Mies muuten katoaa jos mitään seksuaalista ei tapahdu, koska mies kokee tuhlaavansa vain aikaa.
Kiitos, ollut vähän huono aamu, mutta näin hyvät naurut nosti mielialaa!
Ja miksi kaunis nainen jäisi suremaan kadonnutta miestä, kun miehiä on kadonneen tilalla jonottamassa hänen seuraansa?
Näistä seuralaisista kaunis nainen sitten vain valikoi, minkälaista seuraa haluaa. Ja aina se ei ole laadukas keskustelu, jota hän valintaperusteena painottaa.
:-)
Ja ilmeisesti vähemmän viehättävän naisen kanssa mies voi helposti olla ystävä, keskustella laadukkaasti eikä tunnu siltä, että hukkaa aikaa, eikä tarvitse kadota.
Ei helvetti! Silmien avaajaviesti taas AVlta.
Mulla on ollut parikin tilannetta, jossa olen tutustunut naisystävieni mieskavereihin, eli siis olleet ystäviä. Tämän luulisi tarkoittavan, että mies siis osaa/haluaa olla vain ystävä. Mutta meidän ystävyys ei jotenkin ole onnistunut, siinä on ollut ihme vääntöä, loukkaantumista, kun en esim. tule tapaamiseen koska olen jo sopinut jotain mieheni kanssa, jne. Sitten ystävyys on huvennut ja jäänyt taka-alalle. Olen ajatellut, että mussa nyt oli jotain vikaa, ei sit natsannut kaveruus, vaikka se naisystäväni kanssa jatkuu.
Mutta nyt tajuankin, että perhana, munhan olisi pitänyt, kauniiksi mainittu kun, maksaa heidän seurastaan seksillä toisin kuin kaverini!
Nähtävästi joidenkin mielestä kaunis nainen on seksiä velkaa jokaiselle, joka sitä hänen kanssaan haluaa, tai muuten hän huijaa toisilta aikaa ja vaivaa. On tullut kyllä esillä muissakin jutuissa.
Kauniin naisen vikahan se oma ulkonäkö on ja onhan se tietty kohtuus, että siitä saa maksaa ikävinä kokemuksina ihmissuhteissa sitten!
Jos tuosta ajatuksesta tulee sinulle parempi mieli, niin ajattele toki niin.
Näin sivusta olisin kyllä jo tuon yhden viestin luettuani taipuvainen ajattelemaan että sinun on vaikea muodostaa ystävyyssuhteita ihmisiin siksi, koska olet vihamielinen, uhriudut, syyttelet muita ja pidät itseäsi muita parempana.
Olen eri, mutta kyllä tuossa poittia on. Kauniiden on vaikeampi perustaa ystävyyssuhteita, koska miehet tosiaankin jostain syystä tuntuvat ajattelevan, että sen kauniin kanssa aika menee hukkaan, ellei sitä saa pnna. Naiset taas ovat kateellisia ja oitis suhtautuvat vihamielisesti, kuten sinäkin tuossa teet.
Oikeastaan ainut asia, miksi olen ihan tyytyväinen, että ne ole kovin kummoinen noin ulkonäöllisesti onkin se, että voin ajatella, että ihmiset eivät ole mun kanssa, etenkään miehet, ulkonäön vuoksi. Esim lukioaikaan yhden nätin tytön kavereita tahtoi olla naiset sen vuoksi, että tämä houkutteli miehiä pöytään.
No, kun sain perinnön, jouduinkin sitä salailemaan, että ei oltaisi rahan hyötymismielessä kavereita sitten.
Murheensa kullakin, ajattelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mun mielestä kaksi heteroa (mies ja nainen) voi olla täysin ystäviä vain jos ovat verisisaruksia keskenään ja joskus sekin on ollut joillekin vaikeaa joten en pidä erityisen todennäköisenä pelkkää ystävyyssuhdetta koska siinä on aina se potentiaali eli seksuaalinen vetovoima/biologia.
Mielenkiinnosta kysyn, miten esim. sinä voit olla yleensäkään vaikka työpaikalla, harrastuksessa jne missään tekemisissä ihmistne kanssa, kun eikö ihan sama potentiaali ja biologia niissäkin jyllää?
Ainakin viimeiset 14 vuotta on onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja kaunis nainen eivät voi olla ystäviä keskenään. Vaikka kaunis nainen selittäisi, että hänellä on paljon miespuolisia ystäviä, niin suhde ei ole platoninen miehen puolelta.
Tähän tulokseen minäkin valitettavasti olen tullut. Ennen olin sinisilmäisesti sitä mieltä, että tottakai voivat.
Itse olen nainen ja minulla on miespuolisia ystäviä, joihin en tunne mitään vetoa, suhde on täysin platoninen.
Kauniin naisen pitää antaa seksiä miehelle palkinnoksi, silloin molemmat saa mitä haluaa. Mies alunperin hakeutui kauniin naisen "ystäväksi", jotta sitten myöhemmin saa naiselta seksiä.
Miksi kaunis nainen haluaisi miehen ystäväksi, toisin sanoen, mikä tässä on se kauniin naisen palkinto?
Nainen saa palkinnoksi laadukkaita keskusteluja. Mies muuten katoaa jos mitään seksuaalista ei tapahdu, koska mies kokee tuhlaavansa vain aikaa.
Ja miksi kaunis nainen jäisi suremaan kadonnutta miestä, kun miehiä on kadonneen tilalla jonottamassa hänen seuraansa?
Näistä seuralaisista kaunis nainen sitten vain valikoi, minkälaista seuraa haluaa. Ja aina se ei ole laadukas keskustelu, jota hän valintaperusteena painottaa.
Ja ilmeisesti vähemmän viehättävän naisen kanssa mies voi helposti olla ystävä, keskustella laadukkaasti eikä tunnu siltä, että hukkaa aikaa, eikä tarvitse kadota.
Paljon parempi on etsiä niin kauan ennen kuin löytyy kaunis naiskaveri, joka suostuu myös seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempi on etsiä niin kauan ennen kuin löytyy kaunis naiskaveri, joka suostuu myös seksiin.
Miksi etsit kaveria, etkä panokaveria? Löytyisi helpommin. Kauniit naiset nimittäin tämän kusetuksen jo ovat lapsena oppineet ja vaan vedättää sua, joten sä todellakin hukkaat aikaas. Ole rehellinen edes itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään voi ja mun sydämeni särkyy 😭💔
Olosuhteiden pakosta luokseni muutti todella upea mies. Komea, älykäs aivan ihana. Olemme samanikäisiä ja vapaita sinkkuja.
Ensi aikoina hän oli niin rakastunut, helli minua, suuteli ja halaili, mutta sen pidemmälle ei voitu mennä, koska tässä talossa ei ole vuodetta eikä muutakaan romanttiseen kanssakäymiseen sopivaa paikkaa.
Hän kosi monta kertaa ja selvinkin päin huusi, että;
"Rakastu minuun, rakastu minuun"!!!!!!!
Sitten aivan ykskaks, ilman mitään riitaa tms muuttui järkyttävän hyytäväksi ja tylyksi. Ei siedä minua edes silmissään.
Ei käyttäydy edes ystävän tavoin.
Kunpa saisin edes ystävyyttä tältä mieheltä.
Miksi teki näin ? Osaako teistä joku ymmärtää ja selittää ?
Olisiko saanut joskus rakkaudessa siipeensä niin pahasti, että pelkäsi edetä ettei se taas toistuisi ?
Hyvin ristiriitaista käytöstä. Voi sinua ressukkaa. Jos hänelle tuli huolia tai vaikeuksia muussa elämässä eikä halunnut tässä vaiheessa jatkaa vaan palaa asiaan, kun kriisit ovat ohi ? Ehkä vaikea sairastuminen.
En usko ellei mies ole sitten täysin seksuaalisessa mielessä epäviehättävä. Yksi tuollainen oli nuorena. Tosihyvin tulimme juttuun, mutta ei mitään kipinää mihinkään suuntaan ja ei ollut gay, eikä ruma.
Mielestäni eivät voi. Lapsena minulla oli poikia kavereina ja tunsin kyllä useimmiten silloinkin sen tietyn jännitteen, vaikka en ilmaissut sitä.
Mulle se, että pitää jotakin ihmistä seksuaalisesti viehättävänä, tarkoittaa samaa kuin olla ihastunut häneen. Joku tuolla aikaisemmin määritteli asian toisin, niin, että tuo ensimmäinen voi olla ilman toista.
No, kauniina naisena ystävyys miehen kanssa ei ole koskaan onnistunut lapsuusvuosia lukuunottamatta. En edes halua miespuolisia ystäviä, koska siitä tulee aina jotakin säätöä ja tunnekuohua puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä teitä. Oikeiden ystävien kanssa se ystävyys itsessään on se "palkinto", mutta minusta tuollainen ajattelu vähentää ystävyyden merkitystä ja tekee siitäkin vain jokin oudon välineen. Eikö miehet arvosta ystävyyttä naisen kanssa? Eikö miehet arvosta laadukkaita keskusteluja ja yhdessä tekemistä, jos kyseessä on nainen? Mitä ihmettä miehet tekee miespuolisten ystäviensä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Eihän miehen ja naisen välillä ole aina seksuaalista vetovoimaa. Siihen tarvitaan jokin syy, ei riitä että ollaan eri sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä mikä ongelma on jos kaverini on mielestäni seksuaalisesti viehättävä, mutta emme harrasta seksiä enkä ole häneen ihastunut.
No kun joillekin naisille on suunnattoman suuri loukkaus, jos mies haluaa häntä. Siis jos nainen itse ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksin haluaminen varsinaisesti ole ongelma, jos löytyy vähänkään kontrollia tai itsekuria. Mutta jos menee rakastumaan ystäväänsä, niin se on takuuvarma ongelma. Sen vuoksi nämä paita ja peppu ystävyydet ovat vaarallisia.
Totta ja toisaalta, aika moni loppujen lopuksi katuu katkerasti sitä, että meni seksillä pilaamaan hyvän ystävyyden, eli ei suhde onnistu kuitenkaan, mutta ystävyys ei koskaan enää palaa siihen viattomaan, kivaan yhteiseen aikaan ja oloon.
On mullakin kavereita, jotka on tosi hyvännäköisiä, hauskoja, jne. mutta kun ajattelen heitä miesystävänä, niin hell nou, en kestäisi viikkoa!
Ystävän kanssa kun oikeasti ei tarvitse koko elämää kaikkineen jakaa.
Ei se seksin harrastaminen aina pilaa ystävyyttä. Ei sitä tarvitse koko ajan muistella, että ai niin, olemme harrastaneet joskus seksiä.
Vieläkö täällä jauhetaan tätä paskaa?
Minä en pysty. Minulla on historia täynnä kaverimiessuhteita, joissa olen yksipuolisesti poskettoman ihastunut. Nytkin yksi vastaava kuvio menossa. Jotain kielletyn himoa tms. Ja luulen, että jostain syystä hakeudun miesten kanssa kaverisuhteisiin vain silloin kun tunnen myös seksuaalista vetoa. En ehkä ole aidosti kaverina kiinnostunut miehistä, ainoastaan kanavoin joskus hetkellisesti panetusta tällaiseen flirttailevaan kaveruuteen. Niiden ei-kiinnostavien miesten kanssa ei kiinnosta edes kaveruus.
Olet ihanan rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en pysty. Minulla on historia täynnä kaverimiessuhteita, joissa olen yksipuolisesti poskettoman ihastunut. Nytkin yksi vastaava kuvio menossa. Jotain kielletyn himoa tms. Ja luulen, että jostain syystä hakeudun miesten kanssa kaverisuhteisiin vain silloin kun tunnen myös seksuaalista vetoa. En ehkä ole aidosti kaverina kiinnostunut miehistä, ainoastaan kanavoin joskus hetkellisesti panetusta tällaiseen flirttailevaan kaveruuteen. Niiden ei-kiinnostavien miesten kanssa ei kiinnosta edes kaveruus.
Olen tullut siihen tulokseen, että koen hyvin imartelevana ja kauniina asiana sen, jos huomaan, että joku mies haluaa tavalla tai toisella olla kanssani ja haluaa myös seksiä kanssani. En kuitenkaan lähde mukaan näihin juttuihin, enkä halua ystävystyä miesten kanssa.
En halua jatkaa edes keskusteluita, vaikka yleensä näillä miehillä on myös kova tarve keskustella ja avautua asioistaan. Ihan fiksuja ja miellyttäviä miehiä he ovat aina olleet. Tuo luonnollinen vetovoima on mielestäni kaunis asia, mutta en halua lietsoa sitä, vaan lopetan orastavan tuttavuuden.
Miehille kauniin naisen iskeminen ja seksin saaminen häneltä elämän tärkeimpiä asioita. Sen sijaan pelkkä ystävyys ei ole minkään arvoinen.