Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Outi ja Tiia ovat aikuisia naisia, jotka eivät ole koskaan seurustelleet

Vierailija
21.05.2022 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd09eaee-8750-46c4-a943-b08d98e912e0 (IL Plus-juttu)

Ainakin toiselle olisi helppo kertoa, mitä voisi tehdä paremmin, jotta kumppani löytyisi helpostikin. Tiia onkin jo luovuttanut ja verhoaa asian tutulla setillä "en edes halua".

Kommentit (840)

Vierailija
601/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun naisten valheellisuus kyllä ottaa päähän. Oli virkistävä tuo yksi kirjoitus naiselta, joka myönsi haaveilevansa niistä komeista fantasiamiehistä, onhan se nyt ilmiselvää että naiset näiden perään kuolaavat, kaikkihan sen näkee. Mutta sitten kun asian ottaa tässä puheeksi, niin alkaa taas tuo valheellinen hevonpaska siitä kuinka "täytyy rakastaa juuri sellaisena kun on" blaablaablaa muuta hevonpaskaa. Ärsyttävää ettei edes anonyyminä saa tästä mitään rakentavaa ajatuksenvaihtoa aikaiseksi kun ihmisten pitää väkisin yrittää pitää kulisseja pystyssä, sen sijaan että nähtäisiin asiat sellaisena kuin ne ovat.

Pikemminkin outoa, että vaikka täällä aina vaan enemmistö naisista kertoo ettei todellakaan haaveile mistään lihaksikkaasta yliolennosta, vaan ihan tavallisista miehistä, niin sinä haluat silti pitää kiinni omista harhaisista ja katkerista kuvitelmistasi.

Minäkään en haaveile mistään Momoasta, vaan viimeksi fantasioissani pyöri mm. Hugh Laurie joka ei laihana ja kaljuuntuvana vanhana miehenä istu mihinkään miesten kuvittelemiin miesihanteisiin.

Kyllä varmasti haaveilee. On toki ihan ymmärrettävää, että sellaista ei voi saada. Mutta minua ainakin kyllästyttää parisuhteessa joutua kuuntelemaan naisen kommentteja komeista miehistä, kun niitä tulee elokuvissa vastaan. Onneksi enää ei tarvitse olla parisuhteessa, mutta silloin kun siinä oli, niin ei jäänyt epäselväksi yhtään, millaisen miehen ex-naiseni oikeasti olisi halunnut.

Sama, kyllähän se vähän itsetuntoa kolhaisee kun nainen fanittaa jotain tv-sarjojen komistuksia ihan avoimesti, kun itse on vähän eri kaliiberia. Itse olen kaljuuntuva enkä muista, että avovaimo olisi koskaan ihaillut ketään kaljua näyttelijää. Ehkä pitäisi itsekin alkaa fanittamaan Jennifer Lawrencea, Gal Gadot'ta ja muita ja pyrkiä aina katsomaan kaikki heidän elokuvansa, muistaa kehua kauneuttaan, jne. Mutta tosiasiassahan tuo em. käytös on sallittua ainoastaan naisille. 

Siis oikeastiko kuvittelet, että meitä ventovieraita naisia liikuttaa, jos kehut heidän kauneuttaan tällä palstalla?

Vierailija
602/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä inhelit ovat Suomen suurin turvallisuusuhka.

Tämä on täysin totta, kun sisäisistä turvallisuusuhista puhutaan. Supo luokittelee äärioikeistoksi. Viime vuosien ja vuosikymmenten eniten henkiä vaatineet joukkosurmat ovat kaikki i n c e l -liikkeeseen yhteydessä. Islamistit ovat toinen uhka, mutta ensiksi mainitut saavat enemmän tuhoa aikaan.

Ja ei, en sanonut, että jokainen sinkkumies on uhka. Aiheesta löytyy tietoa googlaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se naisella on ainoa minkä minä pystyn kuvittelemaan jos on niin käsittämättömän ujo, että suunnilleen potkii kaikki miehet tiehensä. Ja siinäkin pitää silti oikeasti nähdä eforttia, että saa kaikki karkotettua, koska jotkut miehet ovat erittäin sitkeitä, eivätkä luovuta ekasta kerrasta. 

Miksi tällaista tuubaa jauhetaan edelleen? Tavallisen naisen elämä ei todellakaan ole mitään jatkuvaa miesten pois hätistelyä. Olen 39, mua on pyydetty treffeille v. 2007 ja heti perään 2017. Molemmilla kerroilla pyytäjä oli n. 30v itseäni vanhempi. Siinäpä ne miehiltä tulleet huomionosoitukset sitten ovatkin olleet.

Täällä naiset itse sanovat kuinka heitä miehet ahdistelee jatkuvasti. Kiva nyt tietää että tämä on pieni äänekäs vähemmistö naisista joka näin sanoo. Todennäköisesti valehtelevatkin kun tämä on sitä samaa porukkaa joka keksii perättömiä raískaussyytöksiä ja vastaavia.

Ei ahdistelulla ja kiinnostuksella seurusteluun ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos et näitä kahta asiaa erota toisistaan, olet oikeasti vaarallinen.

Miten niin? Jos joku haluaa seurustella sinun kanssasi ja sinä ahdistut tästä niin eikö nämä asiat ole suoraan yhteydessä toistensa kanssa?

Naisvihaa, ahdistelun vähättelyä

Vierailija
604/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikisinkkumies koska en kelpaa naisille mutta ei se mua haittaa koska pärjään sinkkuna myös.

Minulla ei ole oikein edes mahdollisuuksia parisuhteeseen koska olen duunari,en ajele karvojani, en seuraa muotia ja olen aika ujo/hiljainen.

Introvertti luonne on ehkä myös yksi este parisuhteelle koska introvertit tykkää olla yksin 🤷

Vierailija
605/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän ketjun naisten valheellisuus kyllä ottaa päähän. Oli virkistävä tuo yksi kirjoitus naiselta, joka myönsi haaveilevansa niistä komeista fantasiamiehistä, onhan se nyt ilmiselvää että naiset näiden perään kuolaavat, kaikkihan sen näkee. Mutta sitten kun asian ottaa tässä puheeksi, niin alkaa taas tuo valheellinen hevonpaska siitä kuinka "täytyy rakastaa juuri sellaisena kun on" blaablaablaa muuta hevonpaskaa. Ärsyttävää ettei edes anonyyminä saa tästä mitään rakentavaa ajatuksenvaihtoa aikaiseksi kun ihmisten pitää väkisin yrittää pitää kulisseja pystyssä, sen sijaan että nähtäisiin asiat sellaisena kuin ne ovat.

Pikemminkin outoa, että vaikka täällä aina vaan enemmistö naisista kertoo ettei todellakaan haaveile mistään lihaksikkaasta yliolennosta, vaan ihan tavallisista miehistä, niin sinä haluat silti pitää kiinni omista harhaisista ja katkerista kuvitelmistasi.

Minäkään en haaveile mistään Momoasta, vaan viimeksi fantasioissani pyöri mm. Hugh Laurie joka ei laihana ja kaljuuntuvana vanhana miehenä istu mihinkään miesten kuvittelemiin miesihanteisiin.

Kyllä varmasti haaveilee. On toki ihan ymmärrettävää, että sellaista ei voi saada. Mutta minua ainakin kyllästyttää parisuhteessa joutua kuuntelemaan naisen kommentteja komeista miehistä, kun niitä tulee elokuvissa vastaan. Onneksi enää ei tarvitse olla parisuhteessa, mutta silloin kun siinä oli, niin ei jäänyt epäselväksi yhtään, millaisen miehen ex-naiseni oikeasti olisi halunnut.

Sama, kyllähän se vähän itsetuntoa kolhaisee kun nainen fanittaa jotain tv-sarjojen komistuksia ihan avoimesti, kun itse on vähän eri kaliiberia. Itse olen kaljuuntuva enkä muista, että avovaimo olisi koskaan ihaillut ketään kaljua näyttelijää. Ehkä pitäisi itsekin alkaa fanittamaan Jennifer Lawrencea, Gal Gadot'ta ja muita ja pyrkiä aina katsomaan kaikki heidän elokuvansa, muistaa kehua kauneuttaan, jne. Mutta tosiasiassahan tuo em. käytös on sallittua ainoastaan naisille. 

Siis oikeastiko kuvittelet, että meitä ventovieraita naisia liikuttaa, jos kehut heidän kauneuttaan tällä palstalla?

Missä niin sanottiin? Tää palsta ja sen lukutaidottomat ihmiset osaavat kyllä aina yllättää :D. Ei se riitä, että osaa lukea, mutta kun pitäisi vielä ymmärtää. Siinä kohtaa sulla tulee se ongelma. 

Vierailija
606/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se naisella on ainoa minkä minä pystyn kuvittelemaan jos on niin käsittämättömän ujo, että suunnilleen potkii kaikki miehet tiehensä. Ja siinäkin pitää silti oikeasti nähdä eforttia, että saa kaikki karkotettua, koska jotkut miehet ovat erittäin sitkeitä, eivätkä luovuta ekasta kerrasta. 

Miksi tällaista tuubaa jauhetaan edelleen? Tavallisen naisen elämä ei todellakaan ole mitään jatkuvaa miesten pois hätistelyä. Olen 39, mua on pyydetty treffeille v. 2007 ja heti perään 2017. Molemmilla kerroilla pyytäjä oli n. 30v itseäni vanhempi. Siinäpä ne miehiltä tulleet huomionosoitukset sitten ovatkin olleet.

Täällä naiset itse sanovat kuinka heitä miehet ahdistelee jatkuvasti. Kiva nyt tietää että tämä on pieni äänekäs vähemmistö naisista joka näin sanoo. Todennäköisesti valehtelevatkin kun tämä on sitä samaa porukkaa joka keksii perättömiä raískaussyytöksiä ja vastaavia.

Ei ahdistelulla ja kiinnostuksella seurusteluun ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Jos et näitä kahta asiaa erota toisistaan, olet oikeasti vaarallinen.

Aika monet eivät näitä näytä erottavan. Nämä valittavat naiset voisivat joskus itse koittaa olla se aktiivinen osapuoli. Nämä naiset valittavat siitä kun mies on lukenut väärin naisen lukuisat vihjailut, mutta nainen itse ei osaa olla edes sen vertaa aktiivinen, että avaa suunsa ja sanoo "ei".

Liikutti ainakin aivojasi ja sormiasi sen verran että päätit kuitenkin kommentin kirjoittaa. "Ei minua kiinnosta, päätin kuitenkin kirjoittaa kommentin siitä kuinka minua ei kiinnosta". 🙂 . o O (🤬)

-eri

Vierailija
607/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? En tiedä, kuinka yleistä, mutta en ole itse tuntenut vetoa muihin ihmisiin sitten ala-asteen. Turha ryhtyä suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, josta ei pidä. 

Vierailija
608/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitäisi kysyä niin että miksi jotkut ihmiset menevät parisuhteeseen? Onko parisuhteen syynä seksi vai kenties raha koska parisuhteessa kotitalouksen tulot kasvavat merkittävästi?

Nykyaikana sinkkuus on todella yleistä ja oliko niin että nykyksin noin joka toinen kotitalous on yhdenhengenkotitalous, toki tuo ei suoraan kerro sitä onko sinkku vai ei mutta suurin osa heistä on sinkkuja ketkä asuu yksin.

Vierailija
609/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niin sanottiin? Tää palsta ja sen lukutaidottomat ihmiset osaavat kyllä aina yllättää :D. Ei se riitä, että osaa lukea, mutta kun pitäisi vielä ymmärtää. Siinä kohtaa sulla tulee se ongelma. 

Yksikään nainen ei ole täällä sanonut kehuvansa ääneen jotain näyttelijöitä omalle puolisolleen. Jos olet onnistunut rakastumaan naiseen, joka sitä harrastaa ja joka ei ymmärrä sitä edes lopettaa, vaikka kerrot hänelle, ettet pidä sellaisesta, niin syyttömiä me siihen olemme. Kuulostaa kaikin puolin WT-touhulta sellainen ääneen tykkäily.

Vierailija
610/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet eivät näitä näytä erottavan. Nämä valittavat naiset voisivat joskus itse koittaa olla se aktiivinen osapuoli. Nämä naiset valittavat siitä kun mies on lukenut väärin naisen lukuisat vihjailut, mutta nainen itse ei osaa olla edes sen vertaa aktiivinen, että avaa suunsa ja sanoo "ei".

Eivät he koita koska eivät koskaan oikeasti edes ole näissä tilanteissa. Osa näistä kyllä on sitten vaan sitä vastuutonta ja tyhmää porukkaa jotka eivät osaa avata suutaan. Anteeksi jos oikeasti olette jotain mykkiä.

Vierailija
611/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, etkö sinä tosiaan ymmärrä mitä eroa on kiinnostuksen osoittamisella ja ahdistelulla? Erotatko edes hellä silittelyn ja lyönnin toisistaan?

Vierailija
612/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä saat tuntemattomien ihmisten parjaamisesta? Miten heidän seurustelemattomuutensa tai ulkomuotonsa kuuluu sinulle mitenkään?

No ehkä se että ovat ihan vapaaehtoisesti menneet mukaan tällaiseen artikkeliin.

Vierailija
613/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuoko on ilmoitusluontoinen asia.  Tuskin se ketään kiinnostaa.

Vierailija
614/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikisinkkumies koska en kelpaa naisille mutta ei se mua haittaa koska pärjään sinkkuna myös.

Minulla ei ole oikein edes mahdollisuuksia parisuhteeseen koska olen duunari,en ajele karvojani, en seuraa muotia ja olen aika ujo/hiljainen.

Introvertti luonne on ehkä myös yksi este parisuhteelle koska introvertit tykkää olla yksin 🤷

Tämähän se on kaikkien introverttien ongelma. Kaikki viihtyy niin hyvin yksin kotonaan ettei viitsitä/ jakseta/ uskalleta hakeutua uusien ihmisten pariin. Ja jos mennäänkin jonnekkin ollaan ujosti hiljaa. Kynnys lähteä tutustumaan on korkea. Ennenvanhaan haettiin kirjeenvaihto tovereita lehdessä ja niin anoppi ja appiukko tapasi toisensa. Itse taas tapasin opiskeluaikana sitkeän ekstrovertti ja kun en saanut sanotuksi ei jouduin naimisiin.

Vierailija
615/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin molemmat jos saisin.

t. killlttimies 38

Vierailija
616/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on kaikkien introverttien ongelma. Kaikki viihtyy niin hyvin yksin kotonaan ettei viitsitä/ jakseta/ uskalleta hakeutua uusien ihmisten pariin. Ja jos mennäänkin jonnekkin ollaan ujosti hiljaa. Kynnys lähteä tutustumaan on korkea. Ennenvanhaan haettiin kirjeenvaihto tovereita lehdessä ja niin anoppi ja appiukko tapasi toisensa. Itse taas tapasin opiskeluaikana sitkeän ekstrovertti ja kun en saanut sanotuksi ei jouduin naimisiin.

Kuinka niin se on ongelma? Ei kaikki haikaile parisuhdetta ja introvertit ovat onnellisia siitä että he saavat olla paljon omissa oloissa.

Vierailija
617/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti edes vagpicien lähettely ei ole auttanut asiaan?

Vierailija
618/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ikisinkut latelevat tuollaisia asioita. Totta kai tuurillakin on osuutta asiaan, mutta sehän on päivänselvä asia, että itsellä on paljon enemmän vielä osuutta siihen asiaan.

A) olet siisti (pukeutuminen/hygienia/kodin siisteys)

B) pystyt kommunikoimaan vastavuoroisesti

C) käyt ihmisten ilmoilla

D) olet aktiivinen

E) olet kiinnostunut, innostunut

F) olet opiskelija ja/tai työssäkäyvä

Nämä nyt tuli ensi alkuun mieleen.

A kohdasta puuttui tärkein, eli ole hyvännäköinen. Mies tai nainen.

Totta. Mutta hyvännäköisyys on subjektiivinen asia. Se, minkä näköisistä ihmisistä minä tykkään, ei ystäväni välttämättä pidä. Itse en missään nimessä olisi minkään salikimpun kanssa. Mutta jotkut naiset sellaisistakin pitävät.

Ei ole subjektiivinen asia. Brad Pitt nuorempana on kaikkien naisten mielestä komeampi, kuin minä. Ja olisivat mieluummin hänen kanssaan kaikilta osin. Brad Pitt oli nyt totta kai kärjistetty esimerkki, mutta kauneus ei ole katsojan silmässä.

Se, että kukaan ei pidä sinun ulkonäöstäsi ei kyllä kumoa sitä, että ihmiset pitävät viehättävinä erinäköisiä ihmisiä.

Et sinäkään pidä viehättävänä yhtään sen erilaisempia miehiä, kuin kukaan muukaan nainen. Ajatellaan tilannetta, että saisit valita pelkkään seksisuhteeseen kenet tahansa miehen ulkonäön puolesta. Siis ihan kenet tahansa miehen maapallolta. Arvaanko oikein, jos tuo mies on tummahiuksinen (paksut hiukset täydellisellä hiusrajalla), rasvaprosentti 8-12, pituutta yli 182 cm, vaatetyyli erittäin hyvä, hygienia täydellinen, hampaat valkoiset ja eteläeurooppalaiseen tyyliin tummanpuhuvat kasvot täydellisellä parransängellä?

Et arvaa oikein. Ja mitä "täydelliseen hygieniaan" tulee, ei se ole jokin geeneissä saatu ominaisuus vaan mahdollista ihan kaikille. Pitää viitsiä käydä suihkussa, osata peseytyä siellä suihkussa ja viitsiä vaihtaa puhtaat vaatteet.

Vierailija
619/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti ikisinkut latelevat tuollaisia asioita. Totta kai tuurillakin on osuutta asiaan, mutta sehän on päivänselvä asia, että itsellä on paljon enemmän vielä osuutta siihen asiaan.

A) olet siisti (pukeutuminen/hygienia/kodin siisteys)

B) pystyt kommunikoimaan vastavuoroisesti

C) käyt ihmisten ilmoilla

D) olet aktiivinen

E) olet kiinnostunut, innostunut

F) olet opiskelija ja/tai työssäkäyvä

Nämä nyt tuli ensi alkuun mieleen.

A kohdasta puuttui tärkein, eli ole hyvännäköinen. Mies tai nainen.

Totta. Mutta hyvännäköisyys on subjektiivinen asia. Se, minkä näköisistä ihmisistä minä tykkään, ei ystäväni välttämättä pidä. Itse en missään nimessä olisi minkään salikimpun kanssa. Mutta jotkut naiset sellaisistakin pitävät.

Ei ole subjektiivinen asia. Brad Pitt nuorempana on kaikkien naisten mielestä komeampi, kuin minä. Ja olisivat mieluummin hänen kanssaan kaikilta osin. Brad Pitt oli nyt totta kai kärjistetty esimerkki, mutta kauneus ei ole katsojan silmässä.

Se, että kukaan ei pidä sinun ulkonäöstäsi ei kyllä kumoa sitä, että ihmiset pitävät viehättävinä erinäköisiä ihmisiä.

Et sinäkään pidä viehättävänä yhtään sen erilaisempia miehiä, kuin kukaan muukaan nainen. Ajatellaan tilannetta, että saisit valita pelkkään seksisuhteeseen kenet tahansa miehen ulkonäön puolesta. Siis ihan kenet tahansa miehen maapallolta. Arvaanko oikein, jos tuo mies on tummahiuksinen (paksut hiukset täydellisellä hiusrajalla), rasvaprosentti 8-12, pituutta yli 182 cm, vaatetyyli erittäin hyvä, hygienia täydellinen, hampaat valkoiset ja eteläeurooppalaiseen tyyliin tummanpuhuvat kasvot täydellisellä parransängellä?

Et arvaa oikein. Ja mitä "täydelliseen hygieniaan" tulee, ei se ole jokin geeneissä saatu ominaisuus vaan mahdollista ihan kaikille. Pitää viitsiä käydä suihkussa, osata peseytyä siellä suihkussa ja viitsiä vaihtaa puhtaat vaatteet.

Etpä tietenkään myönnä sitä, koska hyvesignalointi on mukavampaa. 

Vierailija
620/840 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin se on ongelma? Ei kaikki haikaile parisuhdetta ja introvertit ovat onnellisia siitä että he saavat olla paljon omissa oloissa.

Toki hienoa niille, jotka eivät edes kaipaa kavereita ja kumppania. Saa elää ihan vapaasti yksin matkustavat jälkeen on ihan tyytyväinen niin. Monissa keskusteluissa introvertitkin kaipaisi ystävää ja kumppania, mutta eivät sellaista osaa hakea ja saada jo ihan sen yksinäisen elämäntavan vuoksi.