IL: Outi ja Tiia ovat aikuisia naisia, jotka eivät ole koskaan seurustelleet
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd09eaee-8750-46c4-a943-b08d98e912e0 (IL Plus-juttu)
Ainakin toiselle olisi helppo kertoa, mitä voisi tehdä paremmin, jotta kumppani löytyisi helpostikin. Tiia onkin jo luovuttanut ja verhoaa asian tutulla setillä "en edes halua".
Kommentit (840)
Eihän tuo rakettiteidettä ole. Joko ei ole seurustellut, koska ei halua seurustella tai sitten on niin pahoja luonnevikoja ettei kukaan muu halua seurustella. Ei mitään rakettitiedettä.
Nirsoja varmaan, kyllä noilla naamoilla miehen saa
Yhtä tuollaista naista kohden on sata miestä samassa tilanteessa. Eipä riitä toimittaja-Nooralla heille aikaa.
Maksumuurin takana. En voi lukea. Toisen naisen kuva on näkyvissä. Näyttää aika nuorelta. Ei kai nykyisin oleteta, että jokainen 20-vuotias on jo seurustellut. Itse olin 23-vuotias kun seurustelin ekan kerran.Oma tyttäreni on nyt 21 eikä ole koskaan seurustellut.
Kyllähän se naisella on ainoa minkä minä pystyn kuvittelemaan jos on niin käsittämättömän ujo, että suunnilleen potkii kaikki miehet tiehensä. Ja siinäkin pitää silti oikeasti nähdä eforttia, että saa kaikki karkotettua, koska jotkut miehet ovat erittäin sitkeitä, eivätkä luovuta ekasta kerrasta.
Ovat säästyneet varmasti monelta ikävältä ongelmalta, joka voisi tulla väärän kumppanin kanssa. Ja olisi hyvä tuntea toista, nykyään ihmiset menevät kuin sokkona yhteen. "Se oikea" tuo jotain hyvää elämään, ei ole ongelma naiselle. Ja on myöhemminkin mahdollisuus löytää tai olla vaan sinkkuna. No problem. Sitä paitsi ihailun kohteita voi muutenkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tuollaista naista kohden on sata miestä samassa tilanteessa. Eipä riitä toimittaja-Nooralla heille aikaa.
Onhan näitä miehistäkin tehty aika paljon juttuja. Sekä iltapaskoissa, että Ylessä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se naisella on ainoa minkä minä pystyn kuvittelemaan jos on niin käsittämättömän ujo, että suunnilleen potkii kaikki miehet tiehensä. Ja siinäkin pitää silti oikeasti nähdä eforttia, että saa kaikki karkotettua, koska jotkut miehet ovat erittäin sitkeitä, eivätkä luovuta ekasta kerrasta.
Miksi tällaista tuubaa jauhetaan edelleen? Tavallisen naisen elämä ei todellakaan ole mitään jatkuvaa miesten pois hätistelyä. Olen 39, mua on pyydetty treffeille v. 2007 ja heti perään 2017. Molemmilla kerroilla pyytäjä oli n. 30v itseäni vanhempi. Siinäpä ne miehiltä tulleet huomionosoitukset sitten ovatkin olleet.
22 vuotta vanha on tuo mustatukkainen. Toinen on 38 ja hoikka ja sievä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista tuubaa jauhetaan edelleen? Tavallisen naisen elämä ei todellakaan ole mitään jatkuvaa miesten pois hätistelyä. Olen 39, mua on pyydetty treffeille v. 2007 ja heti perään 2017. Molemmilla kerroilla pyytäjä oli n. 30v itseäni vanhempi. Siinäpä ne miehiltä tulleet huomionosoitukset sitten ovatkin olleet.
Minä olen 60 v nainen ja minua ei ole koskaan pyydetty treffeille. Olen kyllä käynyt treffeillä paljonkin, viimeisestä kerrasta on jo aikaa 15 vuotta, mutta MINÄ olen aina ollut se, joka pyytää treffeille. Ja yleensä pyynttöön vastattiin myönteisesti. Kait minä sitten olen etsinyt ujoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenkäs Tinderissä menee? Vai oletko odottanut vain miesten lähestymisiä koko ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Ovat säästyneet varmasti monelta ikävältä ongelmalta, joka voisi tulla väärän kumppanin kanssa. Ja olisi hyvä tuntea toista, nykyään ihmiset menevät kuin sokkona yhteen. "Se oikea" tuo jotain hyvää elämään, ei ole ongelma naiselle. Ja on myöhemminkin mahdollisuus löytää tai olla vaan sinkkuna. No problem. Sitä paitsi ihailun kohteita voi muutenkin olla.
Nykyään ihmiset menevätkin sokkona yhteen, ennen oli hyvin tiedossa kuka kylällä seurusteli kenenkin kanssa. Nykyään syöksytään maailman toiselta puolelta tulleen miehen kaulaan yhden baari-illan seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 60 v nainen ja minua ei ole koskaan pyydetty treffeille. Olen kyllä käynyt treffeillä paljonkin, viimeisestä kerrasta on jo aikaa 15 vuotta, mutta MINÄ olen aina ollut se, joka pyytää treffeille. Ja yleensä pyynttöön vastattiin myönteisesti. Kait minä sitten olen etsinyt ujoja miehiä.
Totta kai miehet lähtevät treffeille. Sen takia naisten pitäisikin olla aina aloitteellisempi osapuoli, koska näin syntyisi suhteitakin.
Mitä artikkelissa sanotaan? Kiinnostaa, koska en itsekään ole koskaan seurustellut.
Hohhoijaa. Naisten ikisinkkuus johtuu yleensä aina siitä, etteivät kelpuuta ketään miestä, vaikka kiinnostuneita olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tietty mahdollista, ettet ole sosiaalisesti kovin taitava, etkä tunnista jos joku mies tunnustelee pääsyä jutuille. Harvahan sitä ihan randomisti tulee treffeille kyselemään. Kyllä sitä yleensä koitetaan jollain katseella hakea ensin, että mitenköhän nainen suhtautuu minuun.
Nykypäivänä katsetta tunnustellaan Tinderissä. En ole kuullut suhteita alkaneen tällaisista katseista ihan viime vuosiin...
Tuoltako näyttää av mamma joka ei ole ikinä seurustellut vaikka haluaisi? Huutista
Onko se joku ihme, jos ei ole seurustellut? En ole minäkään. Lapsuuteni oli rankka, itsetunto tuhottiin ja luottamus ihmisiin meni. Miesten kanssa en pystynyt olemaan kokemusteni takia.
Oman perheen halusin, siitä olin aina haaveillut. En antanut lapsuuteni kokemusten pilata sitäkin minulta. Lopulta hankin lapsen itsellisesti. Lapsen synnyttyä oma itsevarmuuteni on palannut ja tänä päivänä olen onnellisempi kuin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo rakettiteidettä ole. Joko ei ole seurustellut, koska ei halua seurustella tai sitten on niin pahoja luonnevikoja ettei kukaan muu halua seurustella. Ei mitään rakettitiedettä.
Totta helvetissä on "rakettitiedettä". :D Minulle on ollut tarjokkaita koko aikuisikäni ja itsekin HALUAISIN seurustella, mutten minkälie typerien tunnelukkojen takia PYSTY siihen.
Nämä jutut eivät ole mitään mustavalkoisia "seurustellaanko? Rastita mieleisesi vaihtoehto: ( ) kyllä ( ) ei".
Mitä saat tuntemattomien ihmisten parjaamisesta? Miten heidän seurustelemattomuutensa tai ulkomuotonsa kuuluu sinulle mitenkään?