Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei loukkaannu mistään?

Vierailija
19.05.2022 |

Siis joku joka on tehnyt selvää vääryyttä ei reagoi mitenkään vaikka sitä verbaalisesti provosoisi miten voimakkaasti tahansa? Voiko kyseessä olla niin yksinkertainen vaiko vahva yksilö? Voiko taustalla olla jotain psyykkistä?

Kommentit (151)

Vierailija
61/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

En ole sosiopaatti. Jos joku käyttäytyy tuolla tavalla minua kohtaan, ongelma on hänellä, ei minulla. Miksi loukkaantuisin sairaan ihmisen puheista?

Miten niin sairaan? Tämä henkilö jota provosoidaan on ollut menneisyydessä äärettömän väkivaltainen. Kysymyksessähän on siis kostaminen.

Kuulostat ihan vainoajaltani. Kuulusit selliin. Tee yhteiskunnalle palvelus ja jätä normaalit ihmiset rauhaan. Minun vainoajani myös "kostaa" ei-mistään. Jos hän on väkivaltainen, miksi et ole tehnyt yhtäkään rikosilmoitusta?

Minä kuulostan vainoojalta kun olen kerrankin ladannut 30 kärsimykset takaisin eikä hän reagoi? Ootte te kyllä semmosta sakkia että huhhuhheijjaa...

Vierailija
62/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä provosoitua, kun provosoidaan. Sanoi viisas ihminen aikoinaan. Tässä on opittavaa monelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku saattaa mennä täysin lukkoon ja paniikkiin. Sulkeutuu.  Haluat sellaista siis aiheuttaa kanssaihmisillesi? Olet sairas.

No kyllä minä haluan jos hän on 30 vuotta piinannut. Ei reagoi. Tässä ei vielä ole poliisit mukana mutta tulevaisuudessa tarvittaessa kyllä. En vaan ymmärrä tätä puolustelua. Taidatte olla kaikki suljetulta. Tai aineissa.

SINÄ OLET SE PIINAAJA. MIKSET OLE TEHNYT RIKOSILMOITUSTA 30 VUODESSA, JOS KUKAAN EI HUUMAA, KUTEN TE HUUMASITTE MINUA? Aloittiko vainoajasi vainoamisesi, kun oli vaipoissa?

Vierailija
64/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisipa sinut sulkea johonkin selliin ja heittää avaimen järveen. Olet sairas ja sairaudentunnoton.

Kuka? Oletko psykopaatti?

En ole psykopaatti, mutta sinä olet narsistipsykopaatti, joka ei kestä sitä, kun uhri ei anna reaktiota eikä voi sitä ymmärtää. Sairasta.

MITÄ HELVETTIÄ? MINÄ OLEN SE UHRI. TÄMÄ VÄÄRINTEKIJÄ EI REAGOI. ELI MIKÄ SE ON?

Vierailija
65/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

En ole sosiopaatti. Jos joku käyttäytyy tuolla tavalla minua kohtaan, ongelma on hänellä, ei minulla. Miksi loukkaantuisin sairaan ihmisen puheista?

Miten niin sairaan? Tämä henkilö jota provosoidaan on ollut menneisyydessä äärettömän väkivaltainen. Kysymyksessähän on siis kostaminen.

Kuulostat ihan vainoajaltani. Kuulusit selliin. Tee yhteiskunnalle palvelus ja jätä normaalit ihmiset rauhaan. Minun vainoajani myös "kostaa" ei-mistään. Jos hän on väkivaltainen, miksi et ole tehnyt yhtäkään rikosilmoitusta?

Minä kuulostan vainoojalta kun olen kerrankin ladannut 30 kärsimykset takaisin eikä hän reagoi? Ootte te kyllä semmosta sakkia että huhhuhheijjaa...

Mitä ne sinun kärsimyksesi ovat? Kostat omaa narsistista haavaasi. 

Vierailija
66/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, en ole sosiopaatti vaan pidän loukkaajaa sosiopaattina ja sairaana yksilönä enkä lähde hullujen kanssa painimaan. Minä olen aikuinen ja normaali yksilö ja jos joku haluaa pitää jonkun hulluuskohtauksen edessäni niin saa tehdä sen ihan vapaasti soolona. Minä en siihen osallistu kuin korkeintaan yleisönä. 

Vierailija
67/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisipa sinut sulkea johonkin selliin ja heittää avaimen järveen. Olet sairas ja sairaudentunnoton.

En ole psykopaatti, mutta sinä olet narsistipsykopaatti, joka ei kestä sitä, kun uhri ei anna reaktiota eikä voi sitä ymmärtää. Sairasta.

En reagoi, koska olet ihan h*lvetin tyhmä ja väkivaltainen. Näköjään toimii.

Vierailija
68/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tällä ei kannata tuommosia kysellä. Porukka on ihan sekaisin. Selvitä asiat viranomaisten kanssa. Kaikki ei reagoi vaikka vieressä tapahtuisi raiskaus.

Vierailija
69/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutus voi olla kova, mutta en näytä tunteitani ulospäin. Enkä jaksa jäädä kaunaan makaamaan pidemmäksi aikaa.

Vierailija
70/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En reagoi, koska olet ihan h*lvetin tyhmä ja väkivaltainen. Näköjään toimii.

Et reagoi etkä kadu tekosiasi? Ja syytät tyhmäksi? Olet trolli.

Vierailija
71/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ap kysymyksiin. Miksi menet jonkun kimppuun ja alat provosoimaan? Tuollaiset asiat ensinnäkin hoitaa poliisi, jos todisteet on ja haluat oikeutta.

Vierailija
72/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen tekee vääryyttä ja toinen provosoi.🤔 Provosoiminenkin on vääryyttä. Outo pari. Tai sitten katselevat aihetta niin eri vinkkeleistä, etteivät edes ymmärrä toisiaan.

Kaksi hulllua. Kuulostaa äitihullulta ja äidiltään. 

Vierailija
73/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päivänselvä psykopaattinarsisti. Ettet satu kuljeskelemaan isäsi kanssa jakamassa tätä oman käden oikeuttanne?

Vierailija
74/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ei loukkaannu mistään. Minä en loukkaannu mistään kun teidän että se joka minua joskus loukkaa ei ole aikuinen tai se vaan on muuten herkempi. Jotkut purkaa muihin sanallisesti. Pakkohan se on jotekin purkaa tai menee järki. Jos joku on todelal tehnyt vääryyttä, niin onhan se ihan luonnollista joskus kuppi kaataa. Tästäkö on kyse ap?

Vierailija
75/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaikki ei loukkaannu mistään. Minä en loukkaannu mistään kun teidän että se joka minua joskus loukkaa ei ole aikuinen tai se vaan on muuten herkempi. Jotkut purkaa muihin sanallisesti. Pakkohan se on jotekin purkaa tai menee järki. Jos joku on todelal tehnyt vääryyttä, niin onhan se ihan luonnollista joskus kuppi kaataa. Tästäkö on kyse ap?

Juuri tästä, nämä muut tässä ketjussa jotka alkoi heti analysoimaan psykopaatiksi ja narsistiksi on nimenomaan itse ihan daijut sekaisin.

Vierailija
76/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuo loukkaantuminen on vähän niinkuin jana. Joskus ei tunnu missään rankatkaan vyön alle iskemiset, mutta joskus pienikin töytäisy saatta saada pois tolaltaan.

Johtuisiko henkisestä kuormittautumisen tilasta/väsymyksen tasosta/ehkä hormoneista? Tai sitten kaikista edellä mainituista.

Vierailija
77/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitutus voi olla kova, mutta en näytä tunteitani ulospäin. Enkä jaksa jäädä kaunaan makaamaan pidemmäksi aikaa.

Pidätelty fakitus voi näkyä siten että puhe menee ihan sipisupinaksi ja vaivalloiseksi kun koettaa olla puhumatta äänellä jossa ei ole mitään nonverbaliikkaa. Semmosen sipinätupinapuheen kuuntelu tai kuuleminen kyllä ärsyttää isosti

Vierailija
78/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tästä on kysymys.

Vierailija
79/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on sen verran sekavasti kirjoitettu ilman pilkkuja, ettei siitä saa oikein kunnollista käsitystä. Siksi vastaukset vaikuttavat oudoilta.

Vierailija
80/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opettaja. Pienet oppilaat tölväisevät kaikenlaista tarkoittamatta mitään pahaa. Toiset opettajat tölväisevät kaikenlaista ollessaan väsynyt. Monesta asiasta voisin loukkaantua, mutta en näe sitä tarpeelliseksi. Olen tunnettu ihmisenä, joka ei ota mitään itseensä. Toki kasvatan ja komennan, jos joku käyttäytyy huonosti, mutta en loukkaannu.

Minulla on äiti, joka on koko elämäni tahallaan sanonut ilkeitä asioita. Olen kasvattanut paksun nahkan.