Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei loukkaannu mistään?

Vierailija
19.05.2022 |

Siis joku joka on tehnyt selvää vääryyttä ei reagoi mitenkään vaikka sitä verbaalisesti provosoisi miten voimakkaasti tahansa? Voiko kyseessä olla niin yksinkertainen vaiko vahva yksilö? Voiko taustalla olla jotain psyykkistä?

Kommentit (151)

Vierailija
81/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi päivä ohi kävellessään yksi parikymppinen suulas, 150cm, erittäin ruma ja lihava nainen kommentoi punkkari-ystävilleen, että hän näki ensimmäisen kerran miehen joka tekis mieli hakata. Hämmennyin naisen typeryydestä, kun olen kuitenkin 190cm 100 kiloinen v-mallin kropalla varustettu körmy. Katsahdin hämmentyneenä vain naisen porukkaan, kun kääntyivät taakseen pällistelemään tätä näkyä, ajatellen, että tulepas tyttö kokeilemaan niin poljen naamasi uuteen uskoon ja pistän porukkasi nippuun, semmosta riisitikkua siinä punkkiporukassa oli, ettei se olis ollut temppu eikä mikään, mutta olin viettämässä mukavaa iltaa, joten en itse sillä kertaa lähtenyt haastamaan.

Vierailija
82/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kaikki ei loukkaannu mistään. Minä en loukkaannu mistään kun teidän että se joka minua joskus loukkaa ei ole aikuinen tai se vaan on muuten herkempi. Jotkut purkaa muihin sanallisesti. Pakkohan se on jotekin purkaa tai menee järki. Jos joku on todelal tehnyt vääryyttä, niin onhan se ihan luonnollista joskus kuppi kaataa. Tästäkö on kyse ap?

Juuri tästä, nämä muut tässä ketjussa jotka alkoi heti analysoimaan psykopaatiksi ja narsistiksi on nimenomaan itse ihan daijut sekaisin.

Miksi jollakin menee niin pahasti pasmat sekaisin siitä, että jauhaa sivu tolkulla kostosta ja reagoimisesta siitä, kun hän haukkuu jonkun pystyyn ja omaiset samalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haukkuuko ja provosoiko ap jotain ihmistä? Voiko älyttömämpää olla?

Samaa mietin.

Vierailija
84/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse isken kyllä verbaalisesti jos joku erehtyy loukkaamaan

Näinhän normaali ihminen tekee jolla on hyvä itsetunto. Kukaan ei kuuntele siedä tuollaista joka on vähääkään sivistynyt.

Olet oikeasti täysin sairaudentunnoton... Kuulostat 100% kuin minun väkivaltainen vainoajani.

Mit... vit...? Psykoosissa?

Vierailija
85/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä apn tilanne todellisuudessa on mutta kyllähän jos joku sanallisesti toista loukkaa niin reagoi siihen heti. Eria asia sitten jos apn "kohde" on oikeasti tehnyt jotain todella pahaa. Sitähän me emme voi selvittää.

Vierailija
86/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus äitini saattaa huutaa mulle kurkku suorona ja pystyn olemaan viilipyttynä ihan vaivatta. En edes taida osata reakoida kun olen harjotellut pidättäytymistä jo varmaan 30 vuotta. Joskus taas muutamakin vähäinen sana, ihan asiallisesti lausuttuna, voi saada aikaan ison ja pitkän fakituksen ja olon että nyt  ei kyllä lähe päivä ollenkaa käyntiin

Vierailija
87/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä siihen, miten pääsee narsistista eroon, kun narsistilla on kirjaimellisesti pakkoajatuksia kostosta, vaikka olet itse uhri?

Et ole uhri. Lopeta reagoimasta narsisti ja psykopaatti on todellisuudessa lapsia jotka eivät koskaan kehity aikuisiksi, koska aivoista puuttuu jotain pysyvästi.

Vierailija
88/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haukkuuko ja provosoiko ap jotain ihmistä? Voiko älyttömämpää olla?

Muistan kun minua haukuttiin ja kiusattiin joskus yläasteella ja yritin vain olla välittämättä koko asiasta. Sekin vain ärsytti kiusaajia, kun en reagoinut mitenkään. En vaan osannut sanoa tai tehdä mitään siinä tilanteessa

Vierailija
89/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset joukkokiusaajat, jotka kehittävät pakkomielteen tuntemattomasta ihmisestä... Miten pääsee eroon pakkomielteen kohteena olemisesta? Kun halutaan "kostaa" ilman mitään perusteluja? 

Vierailija
90/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se joka ei provosoidu on sellainen, joka yleensä ei ajattele muista ihmisistä pahaa, vaan haluaa keskittyä positiivisiin ja kivoihin juttuihin.

Sitten jonkun koston edessä olet että WTF. Ihmiset tekee sairaita ja hulluja asioita jatkuvasti, mutta luultavasti en pysty heitä auttamaan tai edes muuttamaan, keskityn mielummin ihmisiin joilta saa positiivista energiaa.

Vierailija
91/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutakin ajateltavaa. Se on ainakin minun syyni yleensä.

Eli sinua voi käyttää henkisenä sylkykuppina ja kestät sen reagoimatta mihinkään?

Ei minun tarvitse kuunnella. Voin lähteä pois. En välitä syljeskelijöiden mielipiteistä.

Mutta jos olet samassa tilassa juttelemassa kun olet itse tullut paikalle tehtyäsi vääryyksiä. Et reagoi mitenkään? Tämän ketjun ihmiset on ihan sairaita. Hoitoon ja heti.

KAPPAS, narsisti antaa jo diagnooseja.. Nauroin ihan oikeasti. Olet suoraan oppikirjasta. En kirjoita, mitä mieli tekisi, koska menisi sensuuriin.

Sinä et edes tiedä mistä on kysymys. Sinun mielessäsi pyörii vaan trollaaminen.

Vierailija
92/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkejä siihen, miten pääsee narsistista eroon, kun narsistilla on kirjaimellisesti pakkoajatuksia kostosta, vaikka olet itse uhri?

Et ole uhri. Lopeta reagoimasta narsisti ja psykopaatti on todellisuudessa lapsia jotka eivät koskaan kehity aikuisiksi, koska aivoista puuttuu jotain pysyvästi.

Olet ihan selvästi joku heistä, joilla on ollut pakkomielle minusta. Tasan samat jutut. Kerropa nyt, millä h*lvetillä teistä pääsee eroon?

Vierailija
93/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?

Ei ole narsismia vaan kostoa.[/quote

Voi luoja, olen täysin varma, että olet vainoajani, jonka nimeä en edes tiedä. MISTÄ H*LVETISTÄ KOSTAT? Ketä kohtaan on oltu väkivaltaisia, miten ja minä vuonna?

Hakannut eläimiä. Ei koe tehneensä mitään väärää. Ja täällä te vaan sitä puolustatte. Hävetkää nyt oikeasti!

AP

Vierailija
94/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei arvosta mielipiteitäsi eikä sinua. Ajattelukykysi ei herätä kunnioitusta.

Vierailija
95/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaaliajassa reakoiva on kuin ravisteltu kokisputeli jossa korkkia ei ole lain: aine tulee vaahtoomati kartanolle. Moni kyllä taitaa olla sellane jonka korkki on puoliks kiini, seuraa isoa vaahtoutumista. Joillai sitt on korkki kokonaa kii ja tulee todennälösemmi aivo-kuin raivokohtaus, poksahtaakin verisuoni eikä pinna

Vierailija
97/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

No ei, en ole sosiopaatti vaan pidän loukkaajaa sosiopaattina ja sairaana yksilönä enkä lähde hullujen kanssa painimaan. Minä olen aikuinen ja normaali yksilö ja jos joku haluaa pitää jonkun hulluuskohtauksen edessäni niin saa tehdä sen ihan vapaasti soolona. Minä en siihen osallistu kuin korkeintaan yleisönä. 

Sinäkö vedät käteen eläintenhakkaajalle ja annat sille vielä mitalin?

Vierailija
98/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aerfsaer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitutus voi olla kova, mutta en näytä tunteitani ulospäin. Enkä jaksa jäädä kaunaan makaamaan pidemmäksi aikaa.

Pidätelty fakitus voi näkyä siten että puhe menee ihan sipisupinaksi ja vaivalloiseksi kun koettaa olla puhumatta äänellä jossa ei ole mitään nonverbaliikkaa. Semmosen sipinätupinapuheen kuuntelu tai kuuleminen kyllä ärsyttää isosti

Eipä itselläni ole tarvetta puhua, jos vitutus on kova. Myös se on ihmiskohtaistakin, että pystynkö suuttua heille vai en. Ei se tunteiden osoittaminen näyttäydy toisille kovin fiksulta vaan päinvastoin. Mä oon luonnostaankin hiljaisempi tyyppi.

Vierailija
99/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?

Voi luoja, olen täysin varma, että olet vainoajani, jonka nimeä en edes tiedä. MISTÄ H*LVETISTÄ KOSTAT? Ketä kohtaan on oltu väkivaltaisia, miten ja minä vuonna?

Hakannut eläimiä. Ei koe tehneensä mitään väärää. Ja täällä te vaan sitä puolustatte. Hävetkää nyt oikeasti!

AP

Mitä eläimiä ja missä? Ihan juoksi kiinni jäniksiä vai kuinka? Lemmikin tappaminen on omaisuusrikos, teit varmasti rikosilmoituksen, jos sellaista on tapahtunut silmiesi alla? Tästä väitetystä tapahtumasta siis mielestäsi pitää kostaa 30 vuotta?

Vierailija
100/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mistä me voidaan tietää kenestä ja mistä sä puhut? Kerroitko aloituksessasi mitään tällaisesta, tai yleensä mistään taustoista? Et.