Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei loukkaannu mistään?

Vierailija
19.05.2022 |

Siis joku joka on tehnyt selvää vääryyttä ei reagoi mitenkään vaikka sitä verbaalisesti provosoisi miten voimakkaasti tahansa? Voiko kyseessä olla niin yksinkertainen vaiko vahva yksilö? Voiko taustalla olla jotain psyykkistä?

Kommentit (151)

Vierailija
101/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on sen verran sekavasti kirjoitettu ilman pilkkuja, ettei siitä saa oikein kunnollista käsitystä. Siksi vastaukset vaikuttavat oudoilta.

No sehän tässä on tarkoituskin, niin nähdään miten aineissa te kaikki olette. ;D

Vierailija
102/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

No ei, en ole sosiopaatti vaan pidän loukkaajaa sosiopaattina ja sairaana yksilönä enkä lähde hullujen kanssa painimaan. Minä olen aikuinen ja normaali yksilö ja jos joku haluaa pitää jonkun hulluuskohtauksen edessäni niin saa tehdä sen ihan vapaasti soolona. Minä en siihen osallistu kuin korkeintaan yleisönä. 

Sinäkö vedät käteen eläintenhakkaajalle ja annat sille vielä mitalin?

Sun juttusi ovat epäilyttävän tuttuja. Kerropa nyt kaikki millä tavoilla "kostit" ensin pienelle lapselle isäs, äitis ja sisarustes kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla optimisti.

Vierailija
104/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?

Ei ole narsismia vaan kostoa.[/quote

Voi luoja, olen täysin varma, että olet vainoajani, jonka nimeä en edes tiedä. MISTÄ H*LVETISTÄ KOSTAT? Ketä kohtaan on oltu väkivaltaisia, miten ja minä vuonna?

Hakannut eläimiä. Ei koe tehneensä mitään väärää. Ja täällä te vaan sitä puolustatte. Hävetkää nyt oikeasti!

AP

Mistä me voidaan tietää kenestä ja mistä sä puhut? Kerroitko aloituksessasi mitään tällaisesta, tai yleensä mistään taustoista? Et.

Tää tyyppi on mukana mun vainoamisessa, jossa mua mm. huumattiin lapsena, tehtiin muitakin rikoksia. Ihmiskauppa oli syy, miksi jatkoivat. Jutut on tasan samoja.

Vierailija
105/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei arvosta mielipiteitäsi eikä sinua. Ajattelukykysi ei herätä kunnioitusta.

Juuri tämä!

Vierailija
106/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko ap kirjottaa ton alotuksensa vähän selkeämmin?

Vierailija
107/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfapartikkeleita

Vierailija
108/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://mielenihmeet.fi/konfliktien-pelko-kun-pelko-estaa-meita-puolust…

Kiitos linkistä! Tästä juuri on kysymys! Eli provosointi on tehonnut ja tyyppi on tajunnut että 30 vuoden eläinten hakkaaminen ei ole hyvä juttu. Minä jätän nyt teidät psykoanaalittajat sekoilemaan tänne. Menkää oikeesti hoitoon. Ja joutuin.

AP

Vierailija
109/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaas henkilöstä vähän?

Vierailija
110/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve itseluottamus. Idioottien mielipiteillä ei ole väliä.

Vierailija
111/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?

Voi luoja, olen täysin varma, että olet vainoajani, jonka nimeä en edes tiedä. MISTÄ H*LVETISTÄ KOSTAT? Ketä kohtaan on oltu väkivaltaisia, miten ja minä vuonna?

Hakannut eläimiä. Ei koe tehneensä mitään väärää. Ja täällä te vaan sitä puolustatte. Hävetkää nyt oikeasti!

AP

Mitä eläimiä ja missä? Ihan juoksi kiinni jäniksiä vai kuinka? Lemmikin tappaminen on omaisuusrikos, teit varmasti rikosilmoituksen, jos sellaista on tapahtunut silmiesi alla? Tästä väitetystä tapahtumasta siis mielestäsi pitää kostaa 30 vuotta?

Sinunko mielestä ei pidä? Vedätkö käteen jos eläimiä tapetaan?

Vierailija
112/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://mielenihmeet.fi/konfliktien-pelko-kun-pelko-estaa-meita-puolust…

Kiitos linkistä! Tästä juuri on kysymys! Eli provosointi on tehonnut ja tyyppi on tajunnut että 30 vuoden eläinten hakkaaminen ei ole hyvä juttu. Minä jätän nyt teidät psykoanaalittajat sekoilemaan tänne. Menkää oikeesti hoitoon. Ja joutuin.

AP

Mitä eläimiä on hakattu ja missä?

Väkivalta eläintä kohtaan ja sitten tappaminen on rikos.

Vierailija
113/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Mistä me voidaan tietää kenestä ja mistä sä puhut? Kerroitko aloituksessasi mitään tällaisesta, tai yleensä mistään taustoista? Et.

Ei teidän pidäkään tietää. Minä kysyin että mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei reagoi loukkauksiin, vaikka ne olisi 100% oikeutettuja. Muut spekulaatiot ei kiinnosta.

Vierailija
114/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei, en ole sosiopaatti vaan pidän loukkaajaa sosiopaattina ja sairaana yksilönä enkä lähde hullujen kanssa painimaan. Minä olen aikuinen ja normaali yksilö ja jos joku haluaa pitää jonkun hulluuskohtauksen edessäni niin saa tehdä sen ihan vapaasti soolona. Minä en siihen osallistu kuin korkeintaan yleisönä. 

Sinäkö vedät käteen eläintenhakkaajalle ja annat sille vielä mitalin?

Sun juttusi ovat epäilyttävän tuttuja. Kerropa nyt kaikki millä tavoilla "kostit" ensin pienelle lapselle isäs, äitis ja sisarustes kanssa?

Mistä sinä tämän pienen lapsen kehittelit?

Vierailija
115/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en loukkaannu vajaamielisinä pitämieni ihmisien pilkasta. En myöskään tunne sääliä jos he tulevat minulle ruikuttamaan kun heillä menee huonosti.

Vierailija
116/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tää tyyppi on mukana mun vainoamisessa, jossa mua mm. huumattiin lapsena, tehtiin muitakin rikoksia. Ihmiskauppa oli syy, miksi jatkoivat. Jutut on tasan samoja.

Sinun vainoamisessasi? Olet psykoosissa. Tällä ketjulla ei ole mitään tekemistä naisten tai lasten kanssa.

Vierailija
117/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei teidän pidäkään tietää. Minä kysyin että mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei reagoi loukkauksiin, vaikka ne olisi 100% oikeutettuja. Muut spekulaatiot ei kiinnosta.

Miten pitäisi reagoida? Kieltää kaikki? Alkaa itkeä tai huutaa? Miksei saisi olla hiljaa. Jos hän vaikka häpeää käytöstään.

Vierailija
118/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monenlaisia. Toiset on henkisiä ja toiset fyysisiä. Se sinun tapauksen tyyppi on selvästi fyysinen ja tekee fyysisiä asioita eikä välitä mitä henkisellä puolella tapahtuu. Kuulostaa siis perussuomalaiselta metsästäjä-duunarilta. Mut jos se on tehnyt vääryyksiä sulle, niin toivottavasti saatte sovittua. Peace!

Vierailija
119/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hänen ajattelutapansa on "don't get mad, get even" eli hän odottaa oikeaa hetkeä iskeä takaisin tavalla tai toisella mutta ei näytä sitä päälle päin ennen kuin sopivan tilaisuuden tullen.

Niin tai lopulta se pinna vaan katkeaa kun tarpeeksi kiusataan. Sitähän se ap hakemalla hakee että kohteelta pettää hermot. Täys sadisti sosiopaatti hän on

Vierailija
120/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on kypsä ihminen. Ei jaksa eikä huvita kinastella, se on lapsellista. Sanon mielipiteeni ja thats it. Muut saa olla eri mieltä. Vaihdan mielipiteeni jos perustelut on hyvät, mutta en tiettyjä vskaumuksiani.