Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei loukkaannu mistään?

Vierailija
19.05.2022 |

Siis joku joka on tehnyt selvää vääryyttä ei reagoi mitenkään vaikka sitä verbaalisesti provosoisi miten voimakkaasti tahansa? Voiko kyseessä olla niin yksinkertainen vaiko vahva yksilö? Voiko taustalla olla jotain psyykkistä?

Kommentit (151)

Vierailija
21/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

Vierailija
22/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On loukkauksiesi yläpuolella, itsetunto on terve

Tai psykopaatti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ihminen, joka todennäköisesti pitää sinua alempiarvoisena tapauksena. Nauraa vaan partoihinsa.

mies54v

Vierailija
24/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset on niin tunteettomia ettei ne reagoi yhtään mihinkään.

Vierailija
25/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

En ole sosiopaatti. Jos joku käyttäytyy tuolla tavalla minua kohtaan, ongelma on hänellä, ei minulla. Miksi loukkaantuisin sairaan ihmisen puheista?

Vierailija
26/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva ihminen, joka todennäköisesti pitää sinua alempiarvoisena tapauksena. Nauraa vaan partoihinsa.

mies54v

Todellisuudessa tilanne on juuri toisinpäin, koska hän on sivistymätön ja itsekäs. Eikä reagoi mihinkään.

Vierailija
27/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vihaajien vihata. Viha on heidän päässään pilaamassa mielialaa. Itse voin rallatellen jatkaa matkaa.

Vierailija
28/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin ajateltavaa. Se on ainakin minun syyni yleensä.

Vierailija
29/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sosiopaatti. Jos joku käyttäytyy tuolla tavalla minua kohtaan, ongelma on hänellä, ei minulla. Miksi loukkaantuisin sairaan ihmisen puheista?

Miten niin sairaan? Tämä henkilö jota provosoidaan on ollut menneisyydessä äärettömän väkivaltainen. Kysymyksessähän on siis kostaminen.

Vierailija
30/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve itsetunto, mutta tälläiset paskanjauhajat on kyl se luuserijengi joka aina lopulta jää yksin paskansa kanssa.     

Vierailija
31/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua voi käyttää henkisenä sylkykuppina ja kestät sen reagoimatta mihinkään?

Vierailija
32/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin sairaan? Tämä henkilö jota provosoidaan on ollut menneisyydessä äärettömän väkivaltainen. Kysymyksessähän on siis kostaminen.

Sairas on se, joka alentuu sivistymättömään ja ala-arvoiseen käytökseen.

Vierailija
33/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Todellisuudessa tilanne on juuri toisinpäin, koska hän on sivistymätön ja itsekäs. Eikä reagoi mihinkään.

Pötyä. Yksinkertaisesti vain vahva ihminen, joka elää omaa elämäänsä, muista välittämättä.

mies54v

Vierailija
34/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua voi käyttää henkisenä sylkykuppina ja kestät sen reagoimatta mihinkään?

Ei minun tarvitse kuunnella. Voin lähteä pois. En välitä syljeskelijöiden mielipiteistä.

Vierailija
35/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin paljon enemmän kuin sinulla, idiootti.

Ööö. Sinähän olet juuri paljastanut että reagoit. Eli pelkkä otsikko ja avaus herätti tunteita. :D

So? Minä vetäisin turpaan joten ole onnellinen, ettet ole nenukin edessä leukailemassa.

Vierailija
36/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?

Vierailija
37/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vaan on erilainen ihminen. Niinhän me kaikki ollaan. Tarkoittaa sitä että kestää mitä tahansa henkistä painetta, mutta saattaa reagoida fyysisyyteen hyvinkin voimakkaasti. Luulen että apn tapauksessa on kysymys tällaisesta silmä-silmästä fyysisestä ihmisestä. Älä rupee painimaan sen kanssa, saa semmosen kuvan että pistää sinut pakettiin äkäseen.

Vierailija
38/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Mikä on sinun asemasi kuvaamassasi tilanteessa?

Miten mielestäsi pitäisi reagoida ja miksi?

(Vastauksenpoikanen ilman näitä tarkentavia tietoja: jotkut pyrkivät tasaiseen elämään, se tarkoittaa sitä että ns. valitsee taistelunsa.)

Vierailija
39/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?

Ei ole narsismia vaan kostoa.

Vierailija
40/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se toinen siinä sitä henkistäkapasiteettiaan käyttää, en minä. Miksi pitäisi reagoida toisen henkisiin ongelmiin?