Mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei loukkaannu mistään?
Siis joku joka on tehnyt selvää vääryyttä ei reagoi mitenkään vaikka sitä verbaalisesti provosoisi miten voimakkaasti tahansa? Voiko kyseessä olla niin yksinkertainen vaiko vahva yksilö? Voiko taustalla olla jotain psyykkistä?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
On loukkauksiesi yläpuolella, itsetunto on terve
Tai psykopaatti.
Vahva ihminen, joka todennäköisesti pitää sinua alempiarvoisena tapauksena. Nauraa vaan partoihinsa.
mies54v
Jotkut ihmiset on niin tunteettomia ettei ne reagoi yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.
Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?
En ole sosiopaatti. Jos joku käyttäytyy tuolla tavalla minua kohtaan, ongelma on hänellä, ei minulla. Miksi loukkaantuisin sairaan ihmisen puheista?
Vierailija kirjoitti:
Vahva ihminen, joka todennäköisesti pitää sinua alempiarvoisena tapauksena. Nauraa vaan partoihinsa.
mies54v
Todellisuudessa tilanne on juuri toisinpäin, koska hän on sivistymätön ja itsekäs. Eikä reagoi mihinkään.
Antaa vihaajien vihata. Viha on heidän päässään pilaamassa mielialaa. Itse voin rallatellen jatkaa matkaa.
On muutakin ajateltavaa. Se on ainakin minun syyni yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.
Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?
En ole sosiopaatti. Jos joku käyttäytyy tuolla tavalla minua kohtaan, ongelma on hänellä, ei minulla. Miksi loukkaantuisin sairaan ihmisen puheista?
Miten niin sairaan? Tämä henkilö jota provosoidaan on ollut menneisyydessä äärettömän väkivaltainen. Kysymyksessähän on siis kostaminen.
Terve itsetunto, mutta tälläiset paskanjauhajat on kyl se luuserijengi joka aina lopulta jää yksin paskansa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua voi käyttää henkisenä sylkykuppina ja kestät sen reagoimatta mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin sairaan? Tämä henkilö jota provosoidaan on ollut menneisyydessä äärettömän väkivaltainen. Kysymyksessähän on siis kostaminen.
Sairas on se, joka alentuu sivistymättömään ja ala-arvoiseen käytökseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies54v
Todellisuudessa tilanne on juuri toisinpäin, koska hän on sivistymätön ja itsekäs. Eikä reagoi mihinkään.
Pötyä. Yksinkertaisesti vain vahva ihminen, joka elää omaa elämäänsä, muista välittämättä.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua voi käyttää henkisenä sylkykuppina ja kestät sen reagoimatta mihinkään?
Ei minun tarvitse kuunnella. Voin lähteä pois. En välitä syljeskelijöiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetin paljon enemmän kuin sinulla, idiootti.
Ööö. Sinähän olet juuri paljastanut että reagoit. Eli pelkkä otsikko ja avaus herätti tunteita. :D
So? Minä vetäisin turpaan joten ole onnellinen, ettet ole nenukin edessä leukailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?
No se vaan on erilainen ihminen. Niinhän me kaikki ollaan. Tarkoittaa sitä että kestää mitä tahansa henkistä painetta, mutta saattaa reagoida fyysisyyteen hyvinkin voimakkaasti. Luulen että apn tapauksessa on kysymys tällaisesta silmä-silmästä fyysisestä ihmisestä. Älä rupee painimaan sen kanssa, saa semmosen kuvan että pistää sinut pakettiin äkäseen.
Miksi kysyt?
Mikä on sinun asemasi kuvaamassasi tilanteessa?
Miten mielestäsi pitäisi reagoida ja miksi?
(Vastauksenpoikanen ilman näitä tarkentavia tietoja: jotkut pyrkivät tasaiseen elämään, se tarkoittaa sitä että ns. valitsee taistelunsa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?
Ei ole narsismia vaan kostoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se toinen siinä sitä henkistäkapasiteettiaan käyttää, en minä. Miksi pitäisi reagoida toisen henkisiin ongelmiin?