Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä liikkuu ihmisen päässä joka ei loukkaannu mistään?

Vierailija
19.05.2022 |

Siis joku joka on tehnyt selvää vääryyttä ei reagoi mitenkään vaikka sitä verbaalisesti provosoisi miten voimakkaasti tahansa? Voiko kyseessä olla niin yksinkertainen vaiko vahva yksilö? Voiko taustalla olla jotain psyykkistä?

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse isken kyllä verbaalisesti jos joku erehtyy loukkaamaan

Vierailija
42/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisipa sinut sulkea johonkin selliin ja heittää avaimen järveen. Olet sairas ja sairaudentunnoton.

Kuka? Oletko psykopaatti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä liikkuu järkeä päässä eikä ole kuin moni nainen joka loukkaantuu pienimmästäkin asiasta

Vierailija
44/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku saattaa mennä täysin lukkoon ja paniikkiin. Sulkeutuu.  Haluat sellaista siis aiheuttaa kanssaihmisillesi? Olet sairas.

Vierailija
45/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa eläytyä Kalervo Jankon osaan, minä eläydyn siihin melkein joka pv. Reakoin monesti vasta jälkijunassa, en ärsytyksen aiheuttajan nähden,  en sitten vahingosakaan

Vierailija
46/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

En ole sosiopaatti. Jos joku käyttäytyy tuolla tavalla minua kohtaan, ongelma on hänellä, ei minulla. Miksi loukkaantuisin sairaan ihmisen puheista?

Miten niin sairaan? Tämä henkilö jota provosoidaan on ollut menneisyydessä äärettömän väkivaltainen. Kysymyksessähän on siis kostaminen.

Kuulostat ihan vainoajaltani. Kuulusit selliin. Tee yhteiskunnalle palvelus ja jätä normaalit ihmiset rauhaan. Minun vainoajani myös "kostaa" ei-mistään. Jos hän on väkivaltainen, miksi et ole tehnyt yhtäkään rikosilmoitusta?

Vierailija
47/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän normaali ihminen tekee jolla on hyvä itsetunto. Kukaan ei kuuntele siedä tuollaista joka on vähääkään sivistynyt.

Vierailija
48/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vihasi moni, täysin syyttä, kahden persoonnallisuushäiriöisen minuun kohdistuneen mustamaalamisen vuoksi. Pidin näitä ihmisiä yksinkertaisina kun uskoivat paskaa eivätkä edes tunteneet minua. Olin lähinnä mykistynyt sellaisen uskomattoman yksinkertaisuuden ja tyhmyyden edessä. Nyt jo melkein naurattaa kuinka tärkeä olin näille ihmisille että jaksoivat vihata minua, vierasta ihmistä niin paljon. Sitä se oman elämän puute yhdistettynä matalaan äo:hon teettää.

Vierailija
49/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisipa sinut sulkea johonkin selliin ja heittää avaimen järveen. Olet sairas ja sairaudentunnoton.

Kuka? Oletko psykopaatti?

En ole psykopaatti, mutta sinä olet narsistipsykopaatti, joka ei kestä sitä, kun uhri ei anna reaktiota eikä voi sitä ymmärtää. Sairasta.

Vierailija
50/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vihasi moni, täysin syyttä, kahden persoonnallisuushäiriöisen minuun kohdistuneen mustamaalamisen vuoksi. Pidin näitä ihmisiä yksinkertaisina kun uskoivat paskaa eivätkä edes tunteneet minua. Olin lähinnä mykistynyt sellaisen uskomattoman yksinkertaisuuden ja tyhmyyden edessä. Nyt jo melkein naurattaa kuinka tärkeä olin näille ihmisille että jaksoivat vihata minua, vierasta ihmistä niin paljon. Sitä se oman elämän puute yhdistettynä matalaan äo:hon teettää.

Minulla on ollut todella kauan sama tilanne.

Vierailija
51/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hänen ajattelutapansa on "don't get mad, get even" eli hän odottaa oikeaa hetkeä iskeä takaisin tavalla tai toisella mutta ei näytä sitä päälle päin ennen kuin sopivan tilaisuuden tullen.

Vierailija
52/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän normaali ihminen tekee jolla on hyvä itsetunto. Kukaan ei kuuntele siedä tuollaista joka on vähääkään sivistynyt.

Olet oikeasti täysin sairaudentunnoton... Kuulostat 100% kuin minun väkivaltainen vainoajani.

Vierailija
53/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta niin paljon että loukkaantuisin. Ihmisten puheet ja mielipiteet hyvin harvoin merkitsee minulle yhtään mitään.

Nyt puhutaan siitä että mennään henkilökohtaisuuksiin ja loukataan sinun lähiomaisia ja jopa kuolleita. Etkö reagoi? Oletko sosiopaatti?

Itsekään en reagoi, jos on huumattu niin, että ei pääse lähtemään ja on vaara, että menettää henkensä. Narsistin kanssa reagoimattomuus on oppikirjamainen tapa toimia. Ymmärrätkö narsismiasi?

Ei ole narsismia vaan kostoa.[/quote

Voi luoja, olen täysin varma, että olet vainoajani, jonka nimeä en edes tiedä. MISTÄ H*LVETISTÄ KOSTAT? Ketä kohtaan on oltu väkivaltaisia, miten ja minä vuonna?

Vierailija
54/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetin paljon enemmän kuin sinulla, idiootti.

Ööö. Sinähän olet juuri paljastanut että reagoit. Eli pelkkä otsikko ja avaus herätti tunteita. :D

So? Minä vetäisin turpaan joten ole onnellinen, ettet ole nenukin edessä leukailemassa.

Sinä et vedä kuin äitiäsi. Hyi!

Vierailija
55/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tekee vääryyttä ja toinen provosoi.🤔 Provosoiminenkin on vääryyttä. Outo pari. Tai sitten katselevat aihetta niin eri vinkkeleistä, etteivät edes ymmärrä toisiaan.

Vierailija
56/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on melko varmasti vainoajani ja he ovat järjestäytyneet siinä jo siitä asti, kun olen ollut lapsi. He sanovat täysin samat asiat. Kosto on vainoajani yleisimmin käyttämä sana. Tyyppi on ihan puhdas narsisti.

Vierailija
57/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutakin ajateltavaa. Se on ainakin minun syyni yleensä.

Eli sinua voi käyttää henkisenä sylkykuppina ja kestät sen reagoimatta mihinkään?

Ei minun tarvitse kuunnella. Voin lähteä pois. En välitä syljeskelijöiden mielipiteistä.

Mutta jos olet samassa tilassa juttelemassa kun olet itse tullut paikalle tehtyäsi vääryyksiä. Et reagoi mitenkään? Tämän ketjun ihmiset on ihan sairaita. Hoitoon ja heti.

Vierailija
58/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkejä siihen, miten pääsee narsistista eroon, kun narsistilla on kirjaimellisesti pakkoajatuksia kostosta, vaikka olet itse uhri?

Vierailija
59/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muutakin ajateltavaa. Se on ainakin minun syyni yleensä.

Eli sinua voi käyttää henkisenä sylkykuppina ja kestät sen reagoimatta mihinkään?

Ei minun tarvitse kuunnella. Voin lähteä pois. En välitä syljeskelijöiden mielipiteistä.

Mutta jos olet samassa tilassa juttelemassa kun olet itse tullut paikalle tehtyäsi vääryyksiä. Et reagoi mitenkään? Tämän ketjun ihmiset on ihan sairaita. Hoitoon ja heti.

KAPPAS, narsisti antaa jo diagnooseja.. Nauroin ihan oikeasti. Olet suoraan oppikirjasta. En kirjoita, mitä mieli tekisi, koska menisi sensuuriin.

Vierailija
60/151 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku saattaa mennä täysin lukkoon ja paniikkiin. Sulkeutuu.  Haluat sellaista siis aiheuttaa kanssaihmisillesi? Olet sairas.

No kyllä minä haluan jos hän on 30 vuotta piinannut. Ei reagoi. Tässä ei vielä ole poliisit mukana mutta tulevaisuudessa tarvittaessa kyllä. En vaan ymmärrä tätä puolustelua. Taidatte olla kaikki suljetulta. Tai aineissa.