Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua naimisiin? Saatat elää tuulikaappisuhteessa

Vierailija
19.05.2022 |

Jos mies ei kosi eikä halua naimisiin, hän pitää naista varalla ja takaovea auki. Tällainen mies haluaa noukkia rusinat pullasta: olla kivan naisen kanssa, saada s*ksiä, mutta samalla pitää vapauden valita. Miehille usein riittää ihan kiva nainen, jonka kanssa voi olla parisuhteessa mutta perhettä ei haluta perustaa tai mennä naimisiin. Mies kyllä kosii, jos nainen on Se Oikea hänelle. Esimerkkinä Renny Harlin. Hän teki Johanna-rakkaastaan rouva Harlinin, koska rakastui. Kun mies on rakastunut, niin hän haluaa silloin naimisiin.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse kosi jos kerta noin kovasti naimisiin?

Onko tämä taas jotain niitä asioita mitkä on miesten tehtäviä että nainen saa jälleen kerran jotain tuntemuksia?

Vierailija
42/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletatko, että jokainen nainen haluaa naimisiin?

Missähän ihmeen maailmassa nämä palstahullut oikein elävät?

Yllättävän moni nainen haluaa laillisen keinon varastaa puolet miehen omaisuudesta vaikka ei ole mitään sen rakentamisen eteen tehnyt

Alan tulla siihen tulokseen, että suomalaiset miehet pitäisi asettaa holhouksen alaisiksi. Asiat vain tapahtuvat heille.

Sitten poistun palstalta todelliseen elämään ja muistan, että miehet osaavat ihan itse päättää, haluavatko naimisiin vai ei, ja jos menevät naimisiin, osaavat edellyttää avioehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Me ollaan oltu reilut parikymmentä vuotta jo perheenä ilman kosintaa. Meinaat että vieläkin "pitää ovea auki"?

No, kumppanin kuolinvuoteella sitä sitten taistellaan muiden sukulaisten kanssa kodin irtaimistosta ja kodista kun ette olleet naimisissa ja jos jokaisella tavaralla ei ole kuittia tallessa, niin vaikea todistaa mikä on kenenkin tavara.

Vierailija
44/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Olen nainen, eikä minulla ole mitään tarvetta mennä naimisiin yhtään kenenkään kanssa. Avioliitto instituutiona on aikansa elänyt, ja ihan suoraan sanottuna en pidä häistä ollenkaan.

Vierailija
45/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Me ollaan oltu reilut parikymmentä vuotta jo perheenä ilman kosintaa. Meinaat että vieläkin "pitää ovea auki"?

No, kumppanin kuolinvuoteella sitä sitten taistellaan muiden sukulaisten kanssa kodin irtaimistosta ja kodista kun ette olleet naimisissa ja jos jokaisella tavaralla ei ole kuittia tallessa, niin vaikea todistaa mikä on kenenkin tavara.

Höpö höpö.

Vierailija
46/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole persaukisia, ja isommista ostoksista tottakai on kuitti tallessa.

Vierailija
47/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissasi meinaat, että sukulaiset menee lapsiperheen kodista hakemaan tavarat jos ei ole kuitteja? 😂 Tällä palstalla on todella outoa porukkaa. -eri

Vierailija
48/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriasi mukaan minä olen ollut sitten varalla melkein 40v kun olemme eläneet yhdessä ilman paperille suhteemme virallistamista. Meille ei vaan sellainen nimi paperissa merkkaa yhtään mitään. 

Se oli selvää etten tee lapsia jos suhdetta ei virallisteta ja mies valitsi että ei niin me jäimme lapsettomiksi. 

Mieheni päätti ettei me lisäännytä ja naisia syytetään pääasiallisesti ettei tehdä kakaroita. 

Mikä ihme on tuulikaappisuhde enkä ole moista kuullut koskaan. Luulisin että se on niillä joillaka suhteet vaihtuvat kuin kalsarit. Ihminen on kuin tuuliiviiri eikä tiedä mihinkä vipottaa. 

Vierailija
49/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto passivoi koska helposti tuudittaudutaan arjen keskellä siihen että lupaus ja rituaali pitää yhdessä. Ja sitten "kasvetaan erilleen" kun ei ymmärretä tehdä töitä ihmissuhteen eteen. Avoliitossa ei ole mitään passivoivaa lupausta joten voi olla että silloin ollaan herkempiä kuulostelemaan miten suhteessa menee.

Kun on nimi paperissa niin tottakai se laiskistaa ihmisen ja suurin osa alkaa muuttumaan omaksi itsekseen kunhan on saanut sen nimen paperiin. 

Vierailija
50/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksikään mies haluaisi vapaaehtoisesti luovuttaa puolet omaisuudestaan naiselle joka jättää kuitenkin ja sitä ennen on vaatinut itselleen lapsen. Lopputulos on se että mies menettää sen puoli omaisuutta ja hänelle langetetaan 18 vuoden velkavankeus sen jälkeen kun nainen vaihtaa toiseen mieheen aloittamaan saman rallin alusta.

Ihan uteliaisuutta jos nainen noin kovasti haluaa naimisiin niin miksi nainen ei itse kosi vaan vaatii sitä mieheltä varsinkin näin tasa-arvon aikakautena?

Kenenkään ei tarvitse luovuttaa puolia omaisuudestaan, vaikka menisi naimisiin. Oletko koskaan kuullut paperista nimeltä avioehto ? Ilmeisesti et. Mitä tulee velkavankeuteen, niin kyseessä on OMA lapsi. Meinaatko, että eron tullessa sitä OMAA lasta ei tarvitsekaan enää elättää ? 

Kyllä avioehto tehdään mutta pitäisi tehdä muitakin sopimuksia millä kumota muut avioliiton tuomat juridiset sitoumukset, joten miksi tehdä juridinen sopimus ja sitten toisia sopimuksia jolla kumota ne, vain jotta saa sanoa olevansa naimisissa. Lesken asumisoikeus, kuolemantapauksessa ositus tms. 

Vierailija
51/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi elää ilman avioliittoa ja tehdä testamentin, niin ei tule sukulaisriitoja kuoleman tapauksissa.

Vierailija
52/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testamentti on keksitty, et ole ilmeisesti sellaisesta kuullut?

Vierailija
53/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää kaikkia perinteisiä juhlia " pellen touhuna " et taida olla kovin sukurakas. Ei varmaan ole myöskään mitään turvaverkostoa  sitten lapsiperheelle. Onneksi en ole sinun lapsesi.  Itse pidän juhlista.

Vierailija
54/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nainen ei halua mennä naimisiin ja mies tietää sen? Pitäisikö miehen kuitenkin kosia?

Toisaalta miten naimisiinmeno muuttaisi tilannetta - mikään ei kai estä eroamasta, jos löytyy joku kiinnostavampi?

Vierailija
55/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoriasi mukaan minä olen ollut sitten varalla melkein 40v kun olemme eläneet yhdessä ilman paperille suhteemme virallistamista. Meille ei vaan sellainen nimi paperissa merkkaa yhtään mitään. 

Se oli selvää etten tee lapsia jos suhdetta ei virallisteta ja mies valitsi että ei niin me jäimme lapsettomiksi. 

Mieheni päätti ettei me lisäännytä ja naisia syytetään pääasiallisesti ettei tehdä kakaroita. 

Mikä ihme on tuulikaappisuhde enkä ole moista kuullut koskaan. Luulisin että se on niillä joillaka suhteet vaihtuvat kuin kalsarit. Ihminen on kuin tuuliiviiri eikä tiedä mihinkä vipottaa. 

Etkö siis halunnut lapsia, vai olisitko halunnut ja luovuin äitiydestä vain avioliiton takia? Jälkimmäistä vaihtoehtoa en ymmärrä ollenkaan.

Vierailija
56/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo juuri näin. Mulla on tuulikaapissa 8 ja 10 vuotiaiden lasten isä. Meillä on asuntolainaa yhteisissä nimissä yli 200 000. Tuulikaapista ei koskaan kuulu että mä rakastan sua. Mies ei ole koskaan kosinut mua eikä ole suostunut mun kosintaan kummallakaan kerralla. Eikä se halua mun omaisuutta, kun keskinäinen testamentti on tekemättä. Se siis haluaa vaan seksiä, kodin hengettären ja remontoida tätä kämppää kaikki illat, viikonloput ja lomat. Koska se on järkevää ajankäyttöä vaikka on justiinsa lähdössä ja aikoo mennä naimisiin sitten vasta sen seuraavan kanssa.

Onneksi on iso tuulikaappi, sinne mahtuu kaikki tuo lasten futiskenkien sekaan.

Vierailija
57/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis oletat, että kumppanin kuoltua tapahtuu? 

Vierailija
58/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tosissasi meinaat, että sukulaiset menee lapsiperheen kodista hakemaan tavarat jos ei ole kuitteja? 😂 Tällä palstalla on todella outoa porukkaa. -eri

Olen kuullut tuon selityksen monta kertaa, Yksi tuttu selitti vakavissaan, että jos ei ole naimisissa, voi käydä niin, että kuolleen kumppanin sukulaiset heittävät avolesken ulos kodistaan mukanaan vain päällään olevat vaatteet. Ja hän tosiaan uskoi tähän, en tiedä mitä sekopääpalstoja oli lueskellut. Hän siis uskoi, että kaikki, jotka eivät ole naimisissa, menettävät koko omaisuutensa vainajan sukulaisille.

Vierailija
59/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitto on vain nimi paperissa että ollaan sitouduttu ja se tulee kahleeksi ajan myötä kun kaikki eroaa. Nimi kun on paperissa niin sen suhteen eteen ei tarvitse tehdä enää mitään kunhan olla vain. Olen nyt avioliitossa ja saan olla oma itseni ja tehdä mitä huvittaa :D Nimet paperissa saa ihmiset käyttäytymään ihan eri tavalla kuin ei olisi nimiä papereissa ollenkaan. Varsinkin jos ei tunne toista kunnolla ja heti virallistetaan suhde niin se suhde voi alkaa hyvinkin nopeasti muuttumaan hienoisesti epäedullisiseen suuntaan toisen ottaessa vallan kokonaan käsiinsä ja toinen huomaa olevansa alistetussa asemassa. 

Niinpä. Tämä koskee tietysti sekä avo- että avioliittoa, ja jopa kämppäkaveruutta, tai vaikka yhteistä yritystä.

En seurustelisi ikinä muuten kuin vakavasti, pysyvä parisuhde mielessä. En leikittelisi kenenkään elämällä ja tunteilla ja odotan minua kohdeltavan samalla asenteella. Avoliittoon en ikinä suostuisi. Ensinnäkin tiedän, että se ei tee onnellista ja pysyvää yhteiselämää todennäköisemmäksi, ilmeisesti koska siihen voi mennä niin helposti, harkitsematta, ja sitoutumatta. Toisekseen avioitumalla näyttää itselleen ja toiselle halunsa sitoutua juuri häneen, eikä suhteen laadussa ole mitään epäselvää kenenkään ihmisen tai lain edessä. Avioliitto ei todellakaan ole aikansa elänyt instituutio!

Vierailija
60/105 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole keskinäisistä testamenteista koskaan kuullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi