Muita joiden miehet ryyppää läpi vklopun
Illalla aloitti, nyt päivällä jatkaa ja huomennakin vielä. Maanantaina toivon että kykenee hakea lapset hoidosta, viemään ei vielä ma aamulla kykene.
Antakaa vertaistukea, kiitos.
Kommentit (17)
En vertaistukeen pysty kun en tuollaisten miesten kanssa voinut harkitakaan perheenperustamista.
Ja kun muunlaisille en kelvannut niin jäin lapsettomaksi.
Mutta muistan kyllä kuinka prseestä tuollainen elämä oli jo nuorena ja en voi kuin ihmetellä miten jaksat edelleen katsella moista rypemistä? Ja vielä pakotat lapsesikin siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ja ryypäys tarkoittaa kahta saunakaljaa kuten palstalla yleensä?
Puolikas viinapullo meni eilen ja viiniä, tänään juonut todnäk viiniä salaa kun nyt jo taas kännissä. Huomaan katseesta ja puhetavasta, että on promilleja.
Vierailija kirjoitti:
En vertaistukeen pysty kun en tuollaisten miesten kanssa voinut harkitakaan perheenperustamista.
Mutta muistan kyllä kuinka prseestä tuollainen elämä oli jo nuorena ja en voi kuin ihmetellä miten jaksat edelleen katsella moista rypemistä? Ja vielä pakotat lapsesikin siihen.
Ja tuollainen elämäntyyli/vapaa-ajanvietto on aivan h#lvetinperseestä olit sitten itse selvinpäin tai humalassa.
Molempia tuli kokeiltua, mutta ei vaan sovi itselle mitenkään.
Raskas elämä vaatii raskaat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollainen elämäntyyli/vapaa-ajanvietto on aivan h#lvetinperseestä olit sitten itse selvinpäin tai humalassa.
Molempia tuli kokeiltua, mutta ei vaan sovi itselle mitenkään.
Monille se kuitenkin maistuu. Mitään ei saisi ottaa kun aina vaan paheksutaan. Auttaisiko kielto?
Itse katsoin 12 v.Kitti riitti ja turhat lupaukset.Joten ne miehet jotka tupakoivat ja juovat kaljaa.Näkee vatsasta kaljan juojat ja tupakoivat miehet haisee.Ei natsaa. Ystäviksi en ota naisia jotka juovat kotinsa kaapi juoppoina,näkee kehosta senkin ja tupakoivat,haisevat ,hampaat huonot.Ihan oma valintani. 12 vuotta riiti virtahepo olohuonessa!
Sinä katsot tuota ja lapsesi myös? Mitä saat suhteesta, mitä lapsesi saa kännisestä isästä? Rakkautta ja hoivaa?
Minkälainen imbesilli on valinnut tuollaisen alkoholisti luuùsérìñ miehekseen
Jos mies olisi selvin päin, mitä viikonloppuna olisi luvassa?
Aivan niin. Ensimmäinen ajatuksesi oli "sitten mies pystyisi tekemään enemmän kodin töitä, mikä olisi hyvä minulle".
Siinä on vastaus miksi mies ryyppää. Koska tarjolla on vain työleiriä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen imbesilli on valinnut tuollaisen alkoholisti luuùsérìñ miehekseen
Silloin 10v sitten määrät eivät olleet niin suuria ja ajattelin vain elämänvaiheena kun oli eronnut ja vielä suht nuori. Sitten rakastuin ja tuli lapset ja tähän on tultu, nyt ikää n 40 meillä molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Aivan niin. Ensimmäinen ajatuksesi oli "sitten mies pystyisi tekemään enemmän kodin töitä, mikä olisi hyvä minulle".
Jos nainen ajattelisi noin ja ratkaisisi vitutuksen kotielämään juomalla niin todennäköisesti lapset otettaisiin huostaan. Mikä tekee siitä miehelle hyväksytympää?
Olen mies ja juon olutta läpi viikonlopun. En kuitenkaan laske sitä ryyppäämiseksi, koska ryypätessä juodaan tiukkaa viinaa.
No, mies ei aikoinaan ryypännyt, mutta nykyinen miesystävä juo. Nytkin pitäisi mennä saunaan, mutta eipä vastaa puhelimeen, makaa varmaan taju kankaalla kämpillään. Joskus vituttaa, enimmäkseen ei. Meillä on ja tulee olemaan omat asunnot juuri em. syistä. Helpottaa elämää.
Tsemppiä sinne sulle! Muista, että ero on aina vaihtoehto, jos tilanteet ei muutu. Arvosta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Puolikas viinapullo meni eilen ja viiniä, tänään juonut todnäk viiniä.
Tuohan on tissuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ajattelisi noin ja ratkaisisi vitutuksen kotielämään juomalla niin todennäköisesti lapset otettaisiin huostaan. Mikä tekee siitä miehelle hyväksytympää?
Aivan varmasti moni nainenkin juo eikä niitä lapsia oteta sen takia huostaan että äiti oli viikonloppuna humalassa. Lapset ei ole aina pieniä joita pitää kokoajan vahtia. Teinit vahtaa vain puhelintaan. Nehän havahtuu vasta jos talo sortuu. Enkä tarkoita että on joka viikonloppu lärvät vaan joskus.
Ja ryypäys tarkoittaa kahta saunakaljaa kuten palstalla yleensä?