Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Mielestäni tässä pitäisi miettiä uudelleen tämä voittajan ratkaisu. Siis täysin mauton temppu. yleisön äänet ei vaikuta voittoon?
Miten muualla Euroopassa tästä skandaalista uutisoidaan? Onko uutisia siitä, että pitäisi antaa voitto Suomelle?
Eikös viisuviikolla vielä puitu sitä, kuka on voittanut kahdesti viisut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulos oli iso pettymys, mutta toivoisin silti, ettei Loreenia kohtaan hyökättäisi näin voimakkaasti aina ulkonäön haukkumista myöten. Eihän se Loreenin vika ollut, että juryn kriteerejä muutettiin vuoden alussa ja tärkeimmäksi arviointien painopisteeksi nostettiin esityksen ruotsalaisuus.
Lopettakaa jo tuon ahneen artistin suojelu. Hän itse on tunkenut Melloihin ties kuinka monta kertaa ja lähti hakemaan toista voittoa naama irveessä. En ikinä katsoisi Suomelta tuollaista ahneutta, heillä oli jo ennätysmäärä voittoja. Vaan ei riitä, lisää pitää saada. Appa-viisut ja vielä vähän viisuhistoriaa kun Lorttu pääsee oikein ensimmäiseksi naiseksi joka on voittanut kaksi kertaa.
Itse tuonne lähti. Kusahti omaan nilkkaan.
Siitä olen samaa mieltä, että rehdit suomalaiset ei ikinä hyväksyisi sitä, että lähetetään sama artisti monta kertaa kisoihin vain sillä perusteella että hän pärjäsi aiemmin niin hyvin. Ruotsalaisilla on röyhkeä mentaliteetti, jota en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku joka näkee myös alapeukut Youtubessa katsoa paljonko niitä on nyt Suomella ja Ruotsilla?
Suomella on nyt 5,4m katselukertaa ja 129k yläpeukkua.
Ruotsilla 9,3m katselua ja 89k tykkäystä.
Toki katselukerrat ei tarkoita kokonaisia katseluita, muutaman sekunninkin klikkaus riittää. Mutta mielenkiintoinen suhde silti tuossa.
Toistan tämän vienon kysymyksen - näkiskö kukaan alapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tässä pitäisi miettiä uudelleen tämä voittajan ratkaisu. Siis täysin mauton temppu. yleisön äänet ei vaikuta voittoon?
Samaa mietin, mutta toisaalta "peli on peliä, samat säännöt kaikille" niin voiko asialle enää mitään?
Ei se maailma siihen kaadu että Suomi jäi toiseksi rehellisessä ja avoimessa kilpailussa.
Unohdetaan negatiivisuus kun se ei muuta tosiasioita, ja mennään elämässä eteenpäin positiivisuuden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten masinoima Käärijä-villitys ympäri Eurooppaaa ei riittänyt. Ruotsin edustaja oli sentään toiseksi paras yleisöäänissä.
Vai että suomalaisten masinoima😂. Onpas meistä tullut vaikutusvaltaisia
Totta tuon ensimmäisen kommentoijan mainitsema asia. Olen seurannut Käärijäpakotusta Umk:n alkuajoista lähtien tänä vuonna. Se oli rumaa, agressiivista ja ikävää.
Suomalaisten masinoima Käärijäpakotus ympäri Euroopan ei sitten ennen ESC:tä riittänytkään.
UMK:ssa tuo pakottaminen onnistui, mutta eipä enää Euroopan mittakaavassa riittänyt voittoon. Olen siitä hyvilläni.
Saivat ansionsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulos oli iso pettymys, mutta toivoisin silti, ettei Loreenia kohtaan hyökättäisi näin voimakkaasti aina ulkonäön haukkumista myöten. Eihän se Loreenin vika ollut, että juryn kriteerejä muutettiin vuoden alussa ja tärkeimmäksi arviointien painopisteeksi nostettiin esityksen ruotsalaisuus.
Lopettakaa jo tuon ahneen artistin suojelu. Hän itse on tunkenut Melloihin ties kuinka monta kertaa ja lähti hakemaan toista voittoa naama irveessä. En ikinä katsoisi Suomelta tuollaista ahneutta, heillä oli jo ennätysmäärä voittoja. Vaan ei riitä, lisää pitää saada. Appa-viisut ja vielä vähän viisuhistoriaa kun Lorttu pääsee oikein ensimmäiseksi naiseksi joka on voittanut kaksi kertaa.
Siitä olen samaa mieltä, että rehdit suomalaiset ei ikinä hyväksyisi sitä, että lähetetään sama artisti monta kertaa kisoihin vain sillä perusteella että hän pärjäsi aiemmin niin hyvin. Ruotsalaisilla on röyhkeä mentaliteetti, jota en ymmärrä.
Jos Ens vuonna ei ole muutettu tuota käytäntöä, että ei samaa artistia uudelleen kisaamaan niin mielestäni vie koko euroviisuista idean. Tämä ei ole selvästikään jäänyt tähän. En itse edes ole mikään Euroviisujen fani ja en ollut moneen vuoteen katsonut kyseistä kisaa, nyt katsoin ja harmittanut todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehdit suomalaiset!! Hah. Olisitpa nähnyt miten rehdit suomalaiset Käärijäfanit käyttäytyivät UMK:ssa että saatiin Käärijälle voitto. Kaukana rehdistä suomalaisesta kilpailusta.
Onko tämä Suomen tappio nyt jotenkin Loreenin vika vai?
No on sillä Lortsulla 60 milj kuuntelukertaa ja Suomella n.23 miljoonaa Spotifyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se maailma siihen kaadu että Suomi jäi toiseksi rehellisessä ja avoimessa kilpailussa.
Unohdetaan negatiivisuus kun se ei muuta tosiasioita, ja mennään elämässä eteenpäin positiivisuuden kautta.
Ukrainalaisten kohtalo surettaa 1000 kertaa enemmän kuin tämän vihreän kääryleen.
Pettymykset kuuluu elämään, ja edellä mainittuja asioita tulee osata käsitellä yksin tai aikuisen kanssa.
Unohda se mitä eilen tapahtui ja mene elämässä eteenpäin.
Nyt viisufanit ovat jättäneet Change.org-sivustolle kansalaisaloitteen, jossa vaaditaan ammattiraadin poistamista kokonaan Euroviisuista.
Me, Euroviisujen uskolliset fanit, olemme syvästi huolestuneita kilpailun äänestyksen ristiriitaisuuksista, jotka ovat vaarantaneet kilpailun oikeudenmukaisuuden ja rehellisyyden. Vuoden 2023 kilpailun lopputulos järkytti viisuyhteisöä, kun Ruotsi päätyi voittajaksi pelkästään ammattiraadin äänten perusteella, vaikka Suomi sai merkittävän suuret pisteet yleisöltä, kansalaisaloitteessa lukee.
Vierailija kirjoitti:
Piristystä päivään:
Kameramies jammailemassa Cha Cha Chata Käärijän esityksen aikana
Eikä, ihana!
Ja taas kerran - kuunnelkaa tuota yleisöä.
Tuleeko meille enää koskaan mitään vastaavaa... :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi selittelette sillä että ihmiset käy vaan laittamassa loreenin videolle alapeukun. Videolla oli eilen 155k alapeukkua mutta yli kolme miljoonaa katsojakertaa enemmän kuin käärijän purkkapop biisillä. Loreenin biisi on oikea kappale ja ihmiset kuuntelevat sitä enemmän.
Tiedoksi että katselukerran rekisteröintiin riittää klikkaus, ei tarvitse kuunnella koko biisiä. Ja tietenkin voittaja saa eniten kuunteluja kun nekin jotka eivät hommaa seuraa käyvät voittajan tsekkaamassa. Mutta katsopa kommentteja, tykkäyksiä ja alapeukkuja.
Itse ole klikannut sen videon monta kertaa auki ihan vain kommentteja lukeakseni.
Kyllä vähän siltä tuntuu, että meitä ei vain haluttu voittoon. Ranska oli mielestäni myös hyvä. Kun hän esiintyi, olin varma, että pärjää top 3 mut ei, olin ihmeissäni kun oli vasta 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi selittelette sillä että ihmiset käy vaan laittamassa loreenin videolle alapeukun. Videolla oli eilen 155k alapeukkua mutta yli kolme miljoonaa katsojakertaa enemmän kuin käärijän purkkapop biisillä. Loreenin biisi on oikea kappale ja ihmiset kuuntelevat sitä enemmän.
Tiedoksi että katselukerran rekisteröintiin riittää klikkaus, ei tarvitse kuunnella koko biisiä. Ja tietenkin voittaja saa eniten kuunteluja kun nekin jotka eivät hommaa seuraa käyvät voittajan tsekkaamassa. Mutta katsopa kommentteja, tykkäyksiä ja alapeukkuja.
Itse ole klikannut sen videon monta kertaa auki ihan vain kommentteja lukeakseni.
Sama, huomiota on monenlaista
😂