Anoppi oli meillä tänään vaalikahveilla ja kimpaantui tyystin, kun huomasi että joululahjaksi ostamistaan astioista oli
Iittala tarrat otettu pois. Nyt kuulemma kukaan ei tiedä, että ollaan kunnon väkeä, jolla on Iittalaa pöydässä eikä jotain kuppaisia Ikean kippoja ja kuppoja. Mutta eikös ne tarrat kuulu ottaa pois? Miten niistä mukeista juodaan, kun on tarra kohta suussa ja kauhe pöpömagneetti semmoinen repsottava tarra astiassa, jonka alta sitä ei koskaan tiskata.
Kumpi on oikeassa, minä vai anoppi? Mies sanoi, ettei ota tähän mitään kantaa ja lähti autotalliin mököttämään.
Kommentit (28)
Saa toimia kuten itse tykkää, voi vaikka liimata lisää erilaisia kivoja tarroja siihen viereen.
Mää poistan omista astioistani hintalaput ja tarrat.
Vierailija kirjoitti:
Mää poistan omista astioistani hintalaput ja tarrat.
Olisi melkoisen wt jättää jotain hintalappuja ja tarroja esille.
Jos tarra olisi osa designia, se lasitettaisiin kiinni .
Vierailija kirjoitti:
AP jatkaa vielä:
Lisäksi minua vaivaa peräsuolen laskeuma.
AP
Arvasin.
Ei sitä kahvia tarrasta juoda, vaan kupista. Yks hailee joku tarra. Anoppia ei kannata kutsua enää Porvooseen kaffelle. Se pilaa tunnelman ja tapetit.
0/5
Tylsää, että täällä vaan huudetaan provoa, vaikka meidän perheessä on nyt välit ihan tulehtuneet. Anoppi ei puhu mulle eikä mies puhu kummallekaan meistä enään.
Jassoo. Puhuvatko keskenään? Menikö anoppikin autotalliin?
Voiko niitä pelkkiä Iittala tarroja ostaa jostain irrallisina? Jos liimaisin uudet tarrat noihin astioihin, leppyisikö anoppi?
En usko nykyisistä käyttöesineistä tulevan enää keräilykohteita.
Onko anoppi vielä autotallissa? Melkoisen liukasta on. Käypä nyt hiekoittamassa piha, että anoppi uskaltaa tulla pois autotallista.
Ottiko anoppi punaisen i-tatuoinnin käteensä, että kaikki tietävät hänen olevan kunnon ihminen ja laadukas anoppi? Siihen teidän hääpäivän alle.
Kyllä nyt oli paaaaaska! -1000000/5
Vierailija kirjoitti:
Tylsää, että täällä vaan huudetaan provoa, vaikka meidän perheessä on nyt välit ihan tulehtuneet. Anoppi ei puhu mulle eikä mies puhu kummallekaan meistä enään.
Enäännnnnnnnn
Aika monta koukkua viritit trollaukseesi. 3/5.