Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestää tekstarilla, onko äänestä tarkoitus tulla vahvistusviesti? Mietin vaan, kun tiistaina äänestin näin ja minkäänlaista vahvistusta ei tullut.
Kannattaa googlata euroviisut äänestysohjeet. Siellä on, että tekstiviestistä tulee vahvistus, voi tulla pienellä viiveellä.
Minulle ei tullut mitään vahvistusta tiistaina.
Ohjeissa on, että tulee tekstiviestikuittaus, voi pienellä viiveellä tulla
Ei tullut mitään minullekaan, äänestin neljästi. Saitko sinä siis pienellä viiveellä sitten?
Minä uskon että juryiltakin tulee hyvin pisteitä, miksei tulis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä en usko Ruotsin voittoon. Luulen, että joku menevä biisi vie nyt. Suomi, Israel, Norja tai joku yllättäjä. Suomea tietenkin toivon.
Israelia en äänestä ihan sen takia, koska persoona etoo ja katoin sen musavideoitakin. Ei lainkaan maanläheinen symppis (diiva) ja katsoo Käärijääkin kuulemma nenän vartta pitkin. Kyl meikäläinen katsoo kokonaisuutta ja millainen persoonakin välittyy.
Ja että ihan persoona ETOO?????
Radiojuontaja sano äske hyvin että jos Loreen voittas tänää, ni kukaan ei muista sitä biisiä enää 19 vuoden päästä, mutta Käärijä muistetaan ja jää viisujen hall of fameen.
Kun kymmenen vuoden päästä juonnetaan ohjelmaa jossa toivotaan vanhoja viisuja, kukaan ei toivo Loreenin tämän vuoden viisua, mutta Käärijää kyllä toivotaan. Jos Loreenia toivotaan niin sitten Euphoriaa. Se oli oikeesti hyvä biisi. Tää tämänvuotinen on täyttä tyhjää, ei mitään mieleenjäävää tai hyvää.
Että täytyy toivoa ettei tollanrn "muka iso stara" saa pelkällä nimellään voittoa, se juna meni jo.
Käärijä tuo iloa ja on oikeasti hyvä biisi.
Norjallakin sentään on siinä itse biisissä jotain potkua, vaikka esiintyjä on tylsä ja mauton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jury-äänet tulevat tuon jury show'n perusteella. Hyvältä vaikuttaa!
Äänestetään mekin hyviä ehdokkaita finaalissa! Norja ja Espanja tärppejä
Luin Espanjan Eaean sanat Lyricstranslate.comista. Minua ei nappaa se, että lauletaan menehtymisestä ja että kuinka sen jälkeen pitää silmää sieltä toisesta todellisuudesta käsin.
Laulajana Blanca Paloma on kyllä todella hyvä.
Parhaat laulajat löytyvät Virosta, Espanjasta, Albaniasta ja Sveitsistä.
Minusta Blanca Paloman äänestä puuttuu sellainen syvyys, jota tuossa tyylilajissa tarvittaisiin. Sellainen jota oli Espanjan edustaja Remedios Amayalla 40 vuotta sitten:
Tuo on yksi kaikkien aikojen suosikkiviisujani, ja monen muun mielestä ihan kammottava. :) Ei sitä aikanaan ymmärretty.
Viron, Sveitsin ja Albanian laulajat ovat kyllä eteviä.
Tykkäsin myös Romanian laulajasta, mahtava rock-soundi ja heittäytyminen. Esitys vain muuten oli aika omituinen sitten.
Tänään on 13 päivä ja numerolla 13 esiintyvä esiintyjä voittaa Euroviisut.
19 vuoden päästä = 10v päästä
T. 11404
Oon kännis jo.. Täytyy syödä jotain välillä, ettei kisakunto lopu kesken. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestää tekstarilla, onko äänestä tarkoitus tulla vahvistusviesti? Mietin vaan, kun tiistaina äänestin näin ja minkäänlaista vahvistusta ei tullut.
Kannattaa googlata euroviisut äänestysohjeet. Siellä on, että tekstiviestistä tulee vahvistus, voi tulla pienellä viiveellä.
Minulle ei tullut mitään vahvistusta tiistaina.
Ohjeissa on, että tulee tekstiviestikuittaus, voi pienellä viiveellä tulla
Ei tullut mitään minullekaan, äänestin neljästi. Saitko sinä siis pienellä viiveellä sitten?
Ei mullekaan tullut tiistaina kuittausta ja äänestin kolmesti. Siis kuittausta ei tullut ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään on 13 päivä ja numerolla 13 esiintyvä esiintyjä voittaa Euroviisut.
Veikkaan sijaa 13.
Enää 2 tuntia ni alkaa... Jänsskä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en lähde toreille, mutta varmasti huudan ja itken ja herätän naapurin mummon, kun Suomi voittaa ja sitten kaadun omaan sänkyyn onnellisena🥲
Muuten sama, mutta mun naapurissa asuva mummo aikoo kuulemma itse huudattaa euroviisuja niin, että meidän muut naapurit ei nuku 😁
Häätö mummolle. Armotta.
Vierailija kirjoitti:
Portugali sitten uhrattiin esiintymään kakkospaikalla. Tilastollisesti huonoin paikka! Ruotsi tuolle paikalle olisi kuulunut.
Ennen ja jälkeen ruotsia on pidempi tauko, koska sitä lavarakennelmaa ei saada kovinkaan nopeasti pois lavalta.
Varmaan pitäisi jättää kakkospaikka tyhjäksi ja siirtyä suoraan numeroon 3, niin kaikilla olisi hyvä mieli.
Ei voisi vähempää kiinnostaa kuka voittaa nämä homo-ja lesboviisut!
Mä oon sokerikännis. Ja sipsit meni kans jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aallollekin järjestettiin oikein vartavasten mahdollisuus osallistua viisuihin kun ei muuten päässyt. No, sijoitus oli 25/26. Silloinkin oli kuulemma vedonlyöjien suosikki, ainakin jonkun aikaa.
Se temppurata oli outo. Ei liittynyt kappaleen teemaan mitenkään. Koko teilauspyörä ja avaruusaluksen porrasteline olivat rumia. Se teline, minkä päällä Saara lauloi symboloi Ylen mukaan timanttia. Teilipyörä oli rikkinäinen peili, koska kiusaajat Li Monstersit aiheuttivat hänessä epävarmuuden ja itsevihan tunteita.
Tuollaiset liian monimutkaiset jutut menevät yleisöltä ohi. Samoin jokin Tom of Finland tyyliin sotilaiksi pukeutuneet tanssijat. Eivät kaikki tiedä, kuka on ToF.
Tämä viisukansa taitaa kyllä tietää.
Mä haluun kans Kärtsärin viekkuun kattoon salkkareita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en lähde toreille, mutta varmasti huudan ja itken ja herätän naapurin mummon, kun Suomi voittaa ja sitten kaadun omaan sänkyyn onnellisena🥲
Muuten sama, mutta mun naapurissa asuva mummo aikoo kuulemma itse huudattaa euroviisuja niin, että meidän muut naapurit ei nuku 😁
Häätö mummolle. Armotta.
Me papat saamme siis luukuttaa??? Jessss! Miehet rulettaa!!!!
💚💚🤭💚💚👍
Loppujen lopuksi aivan sama voittaako Käärijä euroviisut vai ei, mies kun on voittaja jo niin monin tavoin muutenkin. Kaikki se hauska mitä käärijäbuumi on saanu nyt jo aikaseksi, on ollu aikamoinen piristysruiske kaiken maailman koronoiden ja sotauutisten vastapainoksi.
Kävi kisassa miten tahansa, Käärijä tulee olemaan jok'ikisen suomalaisen yökerhon ja pubin soittolistoillavielä vuosia tästä eteenpäin, karaokesta puhumattakaan. Toki toivon voittoa, mutta ei tämä niin vakavaa ole vaikkei voittoa tulisikaan.
Otetaan ilon kautta vastaan kaikki mitä tulee. Ja jos mökötyttää, lääkkeeksi suosittelen rataa, ja muutamaa Piña Coladaa! Hauskaa iltaa kaikille! 👋😁👍
Minä koristelen sisukaluni raikkaan vihreiksi minttuliköörillä.