Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jury-äänet tulevat tuon jury show'n perusteella. Hyvältä vaikuttaa!
Äänestetään mekin hyviä ehdokkaita finaalissa! Norja ja Espanja tärppejä
Luin Espanjan Eaean sanat Lyricstranslate.comista. Minua ei nappaa se, että lauletaan menehtymisestä ja että kuinka sen jälkeen pitää silmää sieltä toisesta todellisuudesta käsin.
Laulajana Blanca Paloma on kyllä todella hyvä.
Parhaat laulajat löytyvät Virosta, Espanjasta, Albaniasta ja Sveitsistä.
Minä osaan espanjaa aika hyvin enkä tulkitse kappaletta noin. Minusta kyse on sellaisesta ikuisesta rakkaudesta, joka antaa ihmiselle vahvuutta ja turvallisuuden tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestää tekstarilla, onko äänestä tarkoitus tulla vahvistusviesti? Mietin vaan, kun tiistaina äänestin näin ja minkäänlaista vahvistusta ei tullut.
Kannattaa googlata euroviisut äänestysohjeet. Siellä on, että tekstiviestistä tulee vahvistus, voi tulla pienellä viiveellä.
Täytynee äänestää tänään sitten puhelinsoitolla. Tiistaina kahdesta tekstariäänestä ei ole koskaan tullut vahvistusta mutta eurot oli kyllä menneet.
Kannattaa sotkea pakkaa ja äänestää sellaista maata joka ei todennäköisesti tule voittamaan.
Minä en lähde toreille, mutta varmasti huudan ja itken ja herätän naapurin mummon, kun Suomi voittaa ja sitten kaadun omaan sänkyyn onnellisena🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vain eka semifinaalin Käärijän takia. Ihana se yksi juontaja Hannah. Ehdotan, että Englanti voittaa, niin saa ehkä ihailla tätä juontajaa ensi vuonnakin :)
Voit laittaa hänelle kiitospostia BBC:n kautta. The Hardkissin Julia Sanina on pian esiintymässä Ankkarockissa.
Mistä löytyy Ankkarockin ohjelma? Google ei nyt oikein auttanut! Kaikkia vanhoja juttuja vain löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Klo 22.
Suomen aikaa. Kannattaa ladata Yle Areenan appi. Sillä näkee nyt Euroviisut ulkomailta ja monet ulkomaalaiset kehuvat sitä. Etenkin ukrainalaiset ovat kehuneet ja kiitelleet sen ukrainankielistä selostusta.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikki!
Mihis meinaatte lähteä juhlimaan Loreenin voittoa ens yönä? Tuo tattoo kappale on niin ihana. Muistan, kun kuulin sen eka kertaa, olin vaan silleen että tää biisi on kuin suoraan mun elämästä. Sanoitus koskettaa mua tosi paljon. Biisi on kyllä tosi ainutlaatuinen ja tuore. Ja Loreen on stailattu niin kauniiksi!
... Ai niin, muistakaa ottaa sitten ruotsinliput mukaan matkaan!
Mä veikkaan, että sä oot sammunut siihen mennes lattialle ja oksentanut sohvalle, ennen kuin Euroviisut on ehtinyt edes alkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestää tekstarilla, onko äänestä tarkoitus tulla vahvistusviesti? Mietin vaan, kun tiistaina äänestin näin ja minkäänlaista vahvistusta ei tullut.
Kannattaa googlata euroviisut äänestysohjeet. Siellä on, että tekstiviestistä tulee vahvistus, voi tulla pienellä viiveellä.
Minulle ei tullut mitään vahvistusta tiistaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että tuo Loreeen tulee tekemään kaikkien aikojen piste-ennätyksen! Voittaa sekä juryt, että telet ylivoimaisesti.
Kaikilta mailta kuuluu: "And our twelve points goes to..... Sweden!" Ja sen jälkeen kuvataan Loreenia, käsi sydämen päällä kiittämässä Eurooppaa.
Kyllä on pettymys jos noin ankea ja tylsä biisi voittaisi, ei mitään tunteita nostattavaa ja iloa antavaa siinä esityksessä. Tuntuu väkisin väännetyltä, kuin joku tekoäly tai vaikka minä olisin mtollasen tehnyt biidessä minuutissa.. BOOOORING.
Miten se Loreen nyt yhtäkkiä on joku supertähti, jos kerran on vouttanut viisut, en ymmärrä. Ei se mikään Madonna ole.
:D. Tosta Madonnasta tuli mieleen, että tattoon c-osa muistuttaa kovasti Madonnan frozenin c-osaa.
Vierailija kirjoitti:
Aion äänestää Sloveniaa ihan vaan Bojanin takia. En kestä miten söpöjä ovat Käärijän kanssa <3.
Bojanin sydän sykkii nyt muualle - pari videota tullut vastaan jossa hän katsoo niin rakastuneesti Viron Alikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä en usko Ruotsin voittoon. Luulen, että joku menevä biisi vie nyt. Suomi, Israel, Norja tai joku yllättäjä. Suomea tietenkin toivon.
Israelia en äänestä ihan sen takia, koska persoona etoo ja katoin sen musavideoitakin. Ei lainkaan maanläheinen symppis (diiva) ja katsoo Käärijääkin kuulemma nenän vartta pitkin. Kyl meikäläinen katsoo kokonaisuutta ja millainen persoonakin välittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että tuo Loreeen tulee tekemään kaikkien aikojen piste-ennätyksen! Voittaa sekä juryt, että telet ylivoimaisesti.
Kaikilta mailta kuuluu: "And our twelve points goes to..... Sweden!" Ja sen jälkeen kuvataan Loreenia, käsi sydämen päällä kiittämässä Eurooppaa.
Kyllä on pettymys jos noin ankea ja tylsä biisi voittaisi, ei mitään tunteita nostattavaa ja iloa antavaa siinä esityksessä. Tuntuu väkisin väännetyltä, kuin joku tekoäly tai vaikka minä olisin mtollasen tehnyt biidessä minuutissa.. BOOOORING.
Miten se Loreen nyt yhtäkkiä on joku supertähti, jos kerran on vouttanut viisut, en ymmärrä. Ei se mikään Madonna ole.
:D. Tosta Madonnasta tuli mieleen, että tattoon c-osa muistuttaa kovasti Madonnan frozenin c-osaa.
Ja Loreen nauttii gäy-piirien luottamusta samoin kuin Madonna, joten ovat siinäkin samiksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 22.
Suomen aikaa. Kannattaa ladata Yle Areenan appi. Sillä näkee nyt Euroviisut ulkomailta ja monet ulkomaalaiset kehuvat sitä. Etenkin ukrainalaiset ovat kehuneet ja kiitelleet sen ukrainankielistä selostusta.
Onko siinä joku keinoäly selostaja, tarkoittaako se että ei ole pakko kuunnella M.S.?
Äänestän tätä. Iloista meininkiä ja lauletaan omalla kielellä.
Ja Käärijä voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Jos kääryle voittaa, niin milloin me mennään torille? Asun stadissa, joten I'm ready.
Juhlat kuulemma Vantaalla. Käärijä kun on vantaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jury-äänet tulevat tuon jury show'n perusteella. Hyvältä vaikuttaa!
Äänestetään mekin hyviä ehdokkaita finaalissa! Norja ja Espanja tärppejä
Luin Espanjan Eaean sanat Lyricstranslate.comista. Minua ei nappaa se, että lauletaan menehtymisestä ja että kuinka sen jälkeen pitää silmää sieltä toisesta todellisuudesta käsin.
Laulajana Blanca Paloma on kyllä todella hyvä.
Parhaat laulajat löytyvät Virosta, Espanjasta, Albaniasta ja Sveitsistä.
Oo La Paloma Blanca???
Onko teillä muilla sellainen olo, että Käärijästä on tullut niin tuttu haastisten, videoiden ym. ansioista, että hänen kutsuminen Käärijäksi tuntuu liian viralliselta, sama kuin kutsuisi häntä koko nimellä Jere Pöyhöseksi? Kärtsä, Kärtsy, Kääryle, mitä näitä nyt on, tuntuu paljon oikeammalta 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kääryle voittaa, niin milloin me mennään torille? Asun stadissa, joten I'm ready.
Juhlat kuulemma Vantaalla. Käärijä kun on vantaalainen.
Taksitolpalla tiesivät että Kiärijäene on Seppo Kiäriäesen lehtolapsi.
Eli Iisalamen torille?
Vierailija kirjoitti:
Minä en lähde toreille, mutta varmasti huudan ja itken ja herätän naapurin mummon, kun Suomi voittaa ja sitten kaadun omaan sänkyyn onnellisena🥲
Muuten sama, mutta mun naapurissa asuva mummo aikoo kuulemma itse huudattaa euroviisuja niin, että meidän muut naapurit ei nuku 😁
Olisipa ihanaa nähdä Suomelta voittajan esitys konfetteineen. Ne sopisi niin hyvin iloiseen tunnelmaan, toisin kuin Loreenin surumieliseen ulvontaan laattojen välissä.